Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det virkelig er tilfeldig at bloggerne ligner hverandre og kjører samme type innlegg? Det er jo fordi de får tilsendt de samme tingene fra leverandører som vil ha gratis reklame. Mye skjer under bordet fortsatt selv om de sier de skal oppgi at saker de skriver er sponset. Det er ikke tilfeldig at de har lignende ting og de hermer ikke nødvendigvis etter hverandre. Dette er ren business og de spiller et spill. Og mange lesere lar seg lure. Verden vil bedras.

Anonym poster: 7527ba104e39d8d44c3837f98faab0e4

Slapp av.

Skrevet

Herregud for en umoden jente. Hun har alle disse drømmene og prøver virkelig hardt for å være noen hun virkelig ikke er.

Jeg likte bloggen hennes før da hun veide et par kilo mer, men hun blogget på en helt utrolig underholdende måte. Nå handler bloggen om trening, sunt kosthold, treningstøy og dyre innkjøp. Hun har jo også sagt mye (som eks. at hun skulle få mini morris, dra til LA, jobbe som bartender i Tyrkia, lage parfyme, kleskolleksjon etc) som det aldri blir noe av. Det virker hvertfall som om det blir noe av denne nettbutikken nå da, men vi får vel se hvor lang tid det tar før frk. Andersen skjønner at det ikke er bare morsomme innkjøp og reklamere for tingene i nettbutikken.

Anonym poster: b8fc4eba856e35f7cf25f37b7c279e27

• Liker 1
Skrevet

Hun har lagt ut nye bikinibilder. Flott og sunn kropp for all del, men kan ikke fatte hvorfor hun ikke ser mer fit ut etter å ha skrytt av daglig styrketrening + kardio + diett i mange mnd..?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan dere kan si at hun er blitt så mye slankere? Hun er jo fortsatt chubby.

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes også hun er skikkelig chubby. Synes ikke hun ser trent ut. Hadde nok hatt godt av en veldig mye lavere fettprosent.

Anonym poster: 366500ad23dd90d4d3401b7fc9ee857b

• Liker 6
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan dere kan si at hun er blitt så mye slankere? Hun er jo fortsatt chubby.

IMG_37263.jpg

Er dette din definisjon av "

chubby " ?

• Liker 18
Skrevet

Synes ikke hun er direkte chubby, men mer chubby enn fit hvertfall. Det jeg stusser over er at hun tagger bilder som det ovenfor som fitnessgirl, fit, fitness ol på instagram, for det mangler en goood del før hun er der.

• Liker 4
Skrevet

herregud gidde å kommentere sånne rosabloggere som bare er samme driten, skjønner heller ikke at enkelte firmaer skal betale annonseplass for en hver pris. Er jo totalt uintreesant og nyttig stoff. Nei les heller en bok å bli klok. Og disse bortsjemte bloggerne er sikkert deilige men burde lande på jorden og få seg et skikkelig yrke.

Anonym poster: 4c868c862090d53e12af5830d0622c1b

• Liker 1
Skrevet

skulle stå unyttig

Anonym poster: 4c868c862090d53e12af5830d0622c1b

Skrevet

Synes ikke hun er direkte chubby, men mer chubby enn fit hvertfall. Det jeg stusser over er at hun tagger bilder som det ovenfor som fitnessgirl, fit, fitness ol på instagram, for det mangler en goood del før hun er der.

Må da finnes en mellomting?

Hvis hun har gått fra en slapp og daff livsstil + lots of junk food

til en sunnere livsstil og mer treningspreget hverdag,

så vil jo kroppen trenge litt tid for å tilpasse seg endringene.

Skrevet

Herregud, er det rart bloggerne blir for tynne..hun er da for f ikke chubby, skjerp dere.

• Liker 20
Skrevet

Utfra treningsbildene hennes så ser hun jo ganske sterk ut (mye sterkere enn flertallet kvinner, siden de skyr vektrommet som pesten). Hun har bare fett over. Behøver da ikke å se ut som fotballfruen bare fordi man endrer kost og trener.

Anonym poster: 3b50a7826b8263cfca9caf63bf01d14f

• Liker 2
Skrevet

Syns hun er har en flott kropp jeg. Men kvinneguiden blir jo aldri fornøyd. Fotballfrue er tydelighvis anorektisk, og Frk. Andersen er feit? Seriøst folkens.

• Liker 11
Skrevet (endret)

Synes i utgangspunktet at hun virker som en søt jente.. Men når hun kanskje har banket et jente på grunn av eksen, blir jeg litt skeptisk. Og jeg husker en episode der hun hang ut en jente med bilde på bloggen sin ifjor etter en konsert hun hadde vært på. Det er ganske drøyt å bruke en så stor blogg til å henge ut mennesker hun ikke liker på. Hun virker som en STOR dramaqueen for meg.. Men jeg følger fortsatt litt med henne da :)

Anonym poster: a9c4ecd73f74fb8777bb002e419b1d65

Hvis det var konsterten med The Game du snakker om, så synes jeg nesten hun jenta fortjente å bli "hengt ut".. Uansett kunne man ikke se hvem det var i det hele tatt. Når du stiller deg opp på en scene og viser det ene og det andre foran flere tusen (?) mennesker, så får du søren meg ta følgene av det. Jeg godtet meg litt når Kristina la ut den filmen. Faktisk.

Edit: Hun la vel ut bilde, men jeg så en film også på nettet husker jeg.

Endret av pusekatta
  • Liker 1
Skrevet

IMG_37263.jpg

Er dette din definisjon av "

chubby " ?

Armene er chubby.. Ser ikke ut som hun har en eneste muskel i de, rart igrunn med tanke på hvor mange bæreposer med klær hun løfter i løpet av en dag!

• Liker 3
Skrevet

Armene er chubby.. Ser ikke ut som hun har en eneste muskel i de

Exactly

Skrevet

Armene er chubby.. Ser ikke ut som hun har en eneste muskel i de, rart igrunn med tanke på hvor mange bæreposer med klær hun løfter i løpet av en dag!

Bedre nå?

http://www.kristinaa...11/IMG_4603.jpg

Mye kan skjule seg under litt fett.

Anonym poster: 3b50a7826b8263cfca9caf63bf01d14f

Skrevet

Jeg syns hun ser bra ut. Hun er sterkere enn de aller, aller fleste, hun trener riktig og spiser bra. Hun har all grunn til å være fornøyd:)

Grunnen til at skrapa folk som FF ser strammere ut er at Kristina har litt fettlag utenpå musklene. Jeg trener også mye styrke, men har ikke deffet kroppen, så med det blotte øyet ser man ikke nødvendigvis supertrent ut. Likevel, det oser sunnhet og en sterk kropp er å foretrekke fremfor sånne tynne løpekropper. Vedder på at Kristina hadde knust alle de tynne bloggjentene i alle øvelser;)

Jeg har store biceps som vises når jeg flekser, men når jeg slapper av ser sikkert armene mine "chubby" ut. Uansett, mine sterke armer anyday fremfor pipestilker som curler 2 kg:D

Kristina er trent og fit, selv om hun har litt fett utpå musklene!

Anonym poster: bf4d6c921deca3dd293dba5e07a1157a

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...