Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

in control

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jesus til negative kommentarer på bunn her da? Jeg er selv 23, ble med sammen med mannen min (som er ti år eldre enn meg) for fire år siden. Jeg ser ingenting galt i det du gjør jeg? Så lenge du holder deg over lavalderen hvert fall ;))

Kjør på!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Jesus til negative kommentarer på bunn her da? Jeg er selv 23, ble med sammen med mannen min (som er ti år eldre enn meg) for fire år siden. Jeg ser ingenting galt i det du gjør jeg? Så lenge du holder deg over lavalderen hvert fall ;))

Kjør på!

Og han har ikke ødelagt livet ditt?

*lettere forvirret etter denne tråden*

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han har ikke ødelagt livet ditt?

*lettere forvirret etter denne tråden*

:)

Aldeles ikke! Godt gift :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jesus til negative kommentarer på bunn her da? Jeg er selv 23, ble med sammen med mannen min (som er ti år eldre enn meg) for fire år siden. Jeg ser ingenting galt i det du gjør jeg? Så lenge du holder deg over lavalderen hvert fall ;))

Kjør på!

Og Jesus som folk ikke mestrer å lese.

Det dreier seg ikke om 23-åringer! Det dreier seg om 16-19 åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært tiltrukket av eldre menn. Alltid.

Jeg hadde aldri i verden trodd jeg ville føle meg tiltrukket av såkalte "yngre menn", men nå som jeg begynner å komme litt opp i årene selv (28), merker jeg jo at det finnes menn (gutter) som er yngre, og som jeg egentlig godt kunne tenkt meg å.. Hoppe i høyet med!

Grunnen til at jeg lager denne tråden nå, er at det er en fyr som har et godt øye til meg. Han er kjekk å se på, har fin kropp, og alt det der... Men han ser ut til å være veldig ung. Utrolig vanskelig å si egentlig. Har ikke spurt. Jeg tenkte først 21-22, men jeg begynner å lure på om han kan være 18-19.. Yaiks.. Da føler jeg forskjellen blir for stor. Hadde jo ikke vært for noe mer enn en sengekompis uansett, for er ikke på utkikk etter kjæreste e.l. Og når jeg en gang får meg kjæreste, er jeg ganske klar på hva jeg er på utkikk etter, og det er ikke noen som så vidt er ferdig på videregående for å si det sånn.

Så hva er det yngste jeg kan tillate meg selv? Eller, hva er det yngste dere ville tillatt dere selv? For en ONS e.l.? Og hva er det yngste dere har vært med? Nå snakker jeg til dere damer og jenter, ikke dere menn, da det ikke er noe sjokk om dere har vært med mye yngre jenter akkurat.

Fylt 18 år.

Men hvordan kan du forsvare at en voksen mann som er usikker på egen seksualitet skal renne etter uerfarne tenåringer?

Ser du ikke hvor ødeleggende det kam bli for en tenåringsjente?

Kan du ikke for en gangs skyld glemme at du er en mann og heller være et menneske?

Hvis du har vært utestengt en gang, så er ikke det mitt verk.

Skal vi se.

Du er voksen

Du klager på at voksne menn sjekker opp jenter i tenåra

Du setter fylte atten år som minstealder for gutter du kunne hatt sex med.

Snakk om å møte seg selv i døra. Hvordan forsvarer du denne smakløse dobbeltmoralen din?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Jesus som folk ikke mestrer å lese.

Det dreier seg ikke om 23-åringer! Det dreier seg om 16-19 åringer.

Nei. De første 18 sidene handler utelukkende om 19-21 åringer fra TS og de som synes det er greits side. På side 19 sier TS at det er greit med 18 og 17 åringer også.

Jeg er TS. 29 og vil ha dame på 19-21. Men går greit med 18 også :)

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Men han skriver stadig etter det at han helst vil ha 19-21:

Jeg er ung til sinns, hvis det er det du mener :) Men mentalt oppegående er jeg da. God utdanning, god form, gode venner. En lykkelig mann, men ikke helt klart for barn og volvo, og synes det er mest stas med jenter på 19-21 :)

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Jeg har sagt jeg vil ha 19-21. Men hvis man møter drømmedama som man tror er 19, og hun viser seg å være 18, så dumper man vel henne ikke?

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Jeg går ikke for 17 åringer.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Jesus som folk ikke mestrer å lese.

Det dreier seg ikke om 23-åringer! Det dreier seg om 16-19 åringer.

Det dreier seg hovedsaklig om jenter på 19-21 år og om du leser innlegget du svarte på en gang til ser du at hun var 19 år da hun ble sammen med mannen sin.

Anonym poster: 049a2d874e7e0e07df8aa39fa43df82b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Jesus som folk ikke mestrer å lese.

Det dreier seg ikke om 23-åringer! Det dreier seg om 16-19 åringer.

Be om skolepengene tilbake er du snill.

Hun er 23, mannen er ti år eldre, de ble sammen for 4 år siden.

Hva blir det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var 19, han var 29, og de er fortsatt lykkelig gift. Nuff said.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ok. Tydeligvis så fungerte ikke hodet mitt helt når jeg leste teksten, så beklager for det. Men selv om et forhold fungerer, så betyr det ikke at alle andres gjør det. De aller fleste forhold fungerer ikke, men sjansen reduserer ytterligere ved slike signifikante aldersforskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig i at aldersforskjeller reduserer sjansen. Statistisk sett, kanskje, men livet er ikke statistikk. Du må se på individene det er snakk om.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Aldeles ikke! Godt gift :yvonne:

Så hyggelig å høre.

Nå tror jeg at jeg skal plukke opp tråden med den 19-år gamle hønsen jeg møtte for et par måneder tilbake. Jeg tror hun kunne vært en fin kjæreste for meg, selv om hun allerede har en.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat begynt å studere igjen, er 27 år. De fleste på studiet er ca 19-21. Jeg må ærlig talt si at hvis man er 29 år og mener at man er på samme nivå som en som er 19-21 er man utrolig barnslig!

Er greit at noen er mer modene enn andre, men fremdeles. Hun ene som jeg har blitt godt kjent med er moden for alderen, men det er stor forskjell på oss, alt fra livserfaring til interesser, studieteknikk osv. Og jeg mener ikke at jeg er super moden og mye bedre enn folk som er yngre.

Jeg husker godt de guttene på 25+ som hang rundt jentene når vi var ca 18. De var spennende på den tiden, men jeg kjenne de fortsatt og de har ikke blitt mer modene med årene får å si det sånn.....

Anonym poster: 6750cc5234f2624744ca15ac801fd29d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker jenter som er betydelig yngre enn meg selv. Gjerne 8-10 år yngre. Jeg er 29. Noen vil kanskje dømme meg, men er det egentlig umoralsk å ha en slik preferanse?

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Så lenge de er mer enn et par og tyve, så synes jeg sånt er greit. Faller mest for menn som er ti år eldre enn meg selv. Nå er jeg 23 da, men uansett. Gutter på min egen alder klarer jeg ikke å falle for. Synes ikke det er umoralsk å ha alderspreferanser.

Anonym poster: 1c40929eb790e689d9acce574cabd636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig talt si at hvis man er 29 år og mener at man er på samme nivå som en som er 19-21 er man utrolig barnslig!

Man tilpasser seg ofte litt de man er sammen med. Når jeg leker med nevøen på fem år så er jeg kjempebarnslig. Når jeg er med foreldrene så oppfører jeg meg veldig voksent.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge de er mer enn et par og tyve, så synes jeg sånt er greit. Faller mest for menn som er ti år eldre enn meg selv. Nå er jeg 23 da, men uansett. Gutter på min egen alder klarer jeg ikke å falle for. Synes ikke det er umoralsk å ha alderspreferanser.

Anonym poster: 1c40929eb790e689d9acce574cabd636

Du er 23 og foretrekker menn som er minst 33, og sier samtidig at en mann på 29 bør styre unna jenter som er yngre enn deg?

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jau då

Så hyggelig å høre.

Nå tror jeg at jeg skal plukke opp tråden med den 19-år gamle hønsen jeg møtte for et par måneder tilbake. Jeg tror hun kunne vært en fin kjæreste for meg, selv om hun allerede har en.

:)

Hønsen? Det er enkelte uttrykk som brukes her inne som får meg til å lure på modenheten til enkelte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er barnslig å si at alle 20-åringer er barnslige.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg synes det er barnslig å si at alle 20-åringer er barnslige.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Det er ikke så mange som har brukt ordet barnslig. Umoden er ikke det samme som barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...