Gå til innhold

Jeg liker unge jenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, hvis man er veldig spesiell, så er man ofte tvilsom.... Og voksne damer som bare vil ha tenåringer, er ikke en dame jeg vil kjenne.

Vel, du skrev litt spesiell.

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke voksen i hodet:

Eksempler:

- Man bor fortsatt hjemme hos mamma og pappa. vasker ikke klær eller bidrar noe i hjemmet og blir dulla med som en unge

-Man har ikke noe ansvar

-Er ikke alle på den alderen som deltar i samfunnet slik du sier pga de to punktene over.

Jobber sammen med folk som har unger på atten. ut fra det de forteller om de, så oppfører de seg som uansvarlige unger fortsatt.

det er helt klart mange som ikke er voksne i hode på den alderen men er også stor forskjell fra person til person.

da jeg var 17,bodde jeg alene,betalte mine egne regninger,gikk skole(har forresten kjempe fine karakterer),jobbet, vasket mine egne klær og leilighet. bodd alene siden da(uten om et samboer forhold).

Anonym poster: 7890155726f99a83298dabeac06310f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

PS! Jeg er ikke mot forhold mellomyngre og eldre, og har hatt flere slike forhold - men det å sette premisser for hvordan denne unge jenta skal være, tror jeg blir helt feil. Hun vil naturlig nok ikke ha samme forutsetninger personlig som deg selv, selv om jenter er emosjonelt bedre utviklet tidligere. Det er litt mere som utvikler seg i det man blir godt voksen, som jeg synes skjer oftest rundt 23 år - men det er selvsagt ikke noe eksakt, bare et erfaringsgrunnlag og subjektivt.

Cheers,

runekki

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

det er helt klart mange som ikke er voksne i hode på den alderen men er også stor forskjell fra person til person.

da jeg var 17,bodde jeg alene,betalte mine egne regninger,gikk skole(har forresten kjempe fine karakterer),jobbet, vasket mine egne klær og leilighet. bodd alene siden da(uten om et samboer forhold).

Helt enig. Det at man er selvstendig tidlig og flytter ut setter fart i modenhet rimelig kjapt. Dessuten er det fint med de som har erfaring fra å bo sammen med andre, f.eks gjennom bofellesskap. Selv syntes jeg dette var veldig hjelpsomt og utviklende - likeså militærtjenesten som ung gutt. De som har blitt mor tidlig vil også få en veldig rask modenhet ift det å organisere seg i livet, ta ansvar osv - selvsagt avhengig av at de går inn for dette.

Det er mye praktisk man skal ta innover seg i det man begir seg ut på eventyr "i den virkelige verden" og bort fra hjemmet - og det tar litt tid før tingene synker inn. Selv om man er rebell, bestemt og som er vanlig "vil endelig ta kontroll" over eget liv og skjebne, så er jo dette en vanlig fase for ungdom. Spesielt er ting som Ayn Rand og ulike "logiske forståelsesmetodikk" typisk der man "underlegger verden sin egen forståelsesmåte". Da blir man litt "markant og meningssterk", selv om det ikke betyr så mye for hvor godt man forstår verden eller andre mennesker. Noen blir jo også sittende fast i slike mønstre i mange år.

Cheers,

runekki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Fliseflikkeri, baby. :popcorn:

Her, gjenta etter meg:

"Ja, du busta meg godt der. Blir nok nødt til å tenke litt over min egen dobbeltmoral i forhold til kvinner og menn."

Er ikke så vanskelig å inrømme at en er på bærtur, er det vel?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker jenter som er betydelig yngre enn meg selv. Gjerne 8-10 år yngre. Jeg er 29. Noen vil kanskje dømme meg, men er det egentlig umoralsk å ha en slik preferanse?

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Altså, jeg vil kalle det veldig normalt. Jentene du snakker om er jo trossalt 19- 21 år, en absolutt helt lovlig og akseptabel alder! Hadde vært noe annet om det var 15- 16 åringer du snakket om, men så lenge de er voksne er det jo ingenting umoralsk over det. Du er jo selv i 20-års alderen. Jeg er 18, og liker godt menn som er litt eldre. 20- 40, alder har lite å si:-) Ikke tenkt over hva enkelte andre måtte mene, da er ikke livet særlig gøy å leve ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men de er sjelden attraktive. De fleste attraktive jenter på 25-30 har gjerne mange forhold bak seg, eller har pult vilt rundt (noe jeg ikke finner så attraktivt, btw).

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Hvis damer på 29 ikke er attraktive for deg, så er du nok littegrann skjeiv. Jeg synes damer på 50 er rått attraktive.

Men jeg forstår ikke hva du kan gjøre med det. Det som er trist er hvis du blir sammen med jente på 19, og dumper henne når hun blir 29 og for gammel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Hvis damer på 29 ikke er attraktive for deg, så er du nok littegrann skjeiv. Jeg synes damer på 50 er rått attraktive.

Så dersom jeg liker damer på 80-90 så er jeg enda mindre homo enn det du er?

Til Janus:

Blir det noe på deg nå? Du må holde oss oppdatert.

Endret av Maruwan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg har sagt at jeg vet det finnes unntak. jeg snakker generelt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dersom jeg liker damer på 80-90 så er jeg enda mindre homo enn det du er?

I såfall er vi akkuat like hetero, men du blir trolig enda mer fascinert av klokskap og livserfaring enn det jeg er nå.

Hadde du møtt tanta til faren min, så hadde du blitt momentant dødsforelsket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Til Janus:

Blir det noe på deg nå? Du må holde oss oppdatert.

Det kan jeg aldri forstå.

Uansett: "A gentleman never kisses and tells."

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Her, gjenta etter meg:

"Ja, du busta meg godt der. Blir nok nødt til å tenke litt over min egen dobbeltmoral i forhold til kvinner og menn."

Er ikke så vanskelig å inrømme at en er på bærtur, er det vel?

Jeg har ikke sagt at det er greit at damer på 29år+ går kun etter tenåringsgutter, jeg ser helst at voksne mennesker lar tenåringene være i fred. Ergo, innlegget ditt faller på din egen urimelighet.

Endret av "gjest"
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er selv 37 år,mann, singel og har ikke barn.

Jeg dater dater hovedsaklig yngre jenter, ned til ca 25 år.

Hvorfor?

Det er mange jenter på egen alder som ser bra ut, har livserfaring, blitt ferdig med etableringsfase og generelt er noen man kan ha det moro med.

Derimot er det ofte slit at jente som nærmer seg 40 har noen tunge forhold på ryggen, kanskje fått noen barn eller ønsker barn innen 2 uker.

Ei jente på 25 har ofte ha mindre "baggasje", tar livet litt lettere, kan gjerne vente til man blir bedre kjent før barn vurderes.

Det er ikke nødvendigvis utseende som gjør at jeg går for yngre jenter, men heller de tingene nevnt ovenfor.

Det er deilig være med et menneske med masse positiv energi, fortsatt er nysgjerrig, som ikke har opplevd alt, og ikke minst kan vente til man blir kjent før barn vurderes.

Anonym poster: 212ce9b88a1dd457e234349b5440e362

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var atten var jeg dritforelska i en fyr som var over 30. Han var seff veldig utadvent og populær, og derfor veldig spennende. Så fikk jeg vite at han var litt av en rundbrenner, da jeg holdt meg unna. Hadde nok ikke vært interessert i en sjenert, anonym og uerfaren 30-åring. Tror ikke jeg hadde lagt merke til en sånn fyr engang. Det som var spennende med han her var jo at han var en utadvent og populær fyr...

Anonym poster: 3eebe303a57c40a74bdc8b7f5db151aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er selv 37 år,mann, singel og har ikke barn.

Jeg dater dater hovedsaklig yngre jenter, ned til ca 25 år.

Hvorfor?

Det er mange jenter på egen alder som ser bra ut, har livserfaring, blitt ferdig med etableringsfase og generelt er noen man kan ha det moro med.

Derimot er det ofte slit at jente som nærmer seg 40 har noen tunge forhold på ryggen, kanskje fått noen barn eller ønsker barn innen 2 uker.

Ei jente på 25 har ofte ha mindre "baggasje", tar livet litt lettere, kan gjerne vente til man blir bedre kjent før barn vurderes.

Det er ikke nødvendigvis utseende som gjør at jeg går for yngre jenter, men heller de tingene nevnt ovenfor.

Det er deilig være med et menneske med masse positiv energi, fortsatt er nysgjerrig, som ikke har opplevd alt, og ikke minst kan vente til man blir kjent før barn vurderes.

Anonym poster: 212ce9b88a1dd457e234349b5440e362

hallo du er 37. hvor lenge skal du vente på barn? Jeg mener er ikke kult å være say ti å¨r og ha en far på f.eks 60

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må han absolutt få barn? Mange som ikke ønsker seg unger.

Anonym poster: 049a2d874e7e0e07df8aa39fa43df82b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...