Kipa Skrevet 13. november 2005 Forfatter #1041 Skrevet 13. november 2005 Takk for ord, Jinx og Furstina. Derer er så søte som besøker dsen kjipe dagboka mi!! Klagebok ble det gitt... Skrev en hel masse om helga og litt av hvert..også kræsja dritt- data'n. Nå er jeg så pizt at jeg går og puler mannen i stedet. Kommer sterkere tilbake og jeg triller ikke piller heller...
Kipa Skrevet 15. november 2005 Forfatter #1042 Skrevet 15. november 2005 Har vært og svømt. Deilig. Mannen hentet Lukas i barnehagen, hatt senvakt jeg så det er deilig å slippe for Lukas! Har senvakt hele uka, jeg spytter på den neste som akker seg over tre i uka...Nå har jeg hatt 4 etter hverandre og jaggu blir det tuka ut!. Er SÅÅÅ lei sykdom på min avdeling. Vi ar alltid vært en avdeling med et godt rykte, men nå i år har vi så merkelige foreldre som klager på alt mulig. På at vi ikke er ute to ganger om dagen..hallo, det hadde vel vært klager om de ikke var ukeplan med aktiviteter på formiddag også..Mne det e rmye annet de finner på å klage på også... Nå begynner tv-kvledne... Det var i hvertfall deilig med litt Kipa- tid i bassenget, i badstuen og til egenpleie etterpå..har lest se & hør i badstua jeg..tji- hi..
Kipa Skrevet 22. november 2005 Forfatter #1044 Skrevet 22. november 2005 hei igjen, April! har vært uten nett- forbindelse siden søndag. Grusomt. Særlig siden vi tok julekort- bilder og jeg ville fikse de med en gang. Nuvel, det er hva jeg skal gjøre nå. I hvertfall den korte tiden fram til Amy begynner.. Vi var nemlig på skogtur på søndag, gikk og gikk, bratt og tungt, lukas i bæremeis og ved i sekken. Koste oss med å grille pølser på bål, drikke kakao og bare nyte å se vår lille venn utforske hver pinne og stein.. Jobben er omtrent like frustrerende, men jeg har begynt å se enden på det..Alt må bli bedre snart! Lukas er like sjarmerende. Jeg er blitt lyyys igjen og langt hår har jeg også..venter bare på Lucia- festen.. Gleder meg ikke til jul, men elsker advent og den tiden før jul. Og gleder meg vel litt til jul med Lukas vennen & mannen, men så er det bare trist å tenke på den som er alene...og da blir jeg litt satt ut. Adios!
Salamandra Skrevet 22. november 2005 #1045 Skrevet 22. november 2005 Bare innom og legger igjen et lite spor... Ha en fortsatt fin kveld, Kipavennen
Gjest Mayamor Skrevet 23. november 2005 #1046 Skrevet 23. november 2005 Bare innom og klemmer litt på deg.
Salamandra Skrevet 28. november 2005 #1047 Skrevet 28. november 2005 Blir det av deg, enkli' a'? *er på dagbokmaserunde..*
Kipa Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1048 Skrevet 2. desember 2005 jo det skal jeg si deg...vært uten nett i en evighet...igjen! Er så lei av at det ikke funker...GRR! Dessuten vært syk. Lukas vært syk. Skulle møtt Lillen, og Jolie i går, men så var vi for syke til det. DobbeltGRR!! Kommr mye sterkere tilbake....
Pepita Skrevet 4. desember 2005 #1049 Skrevet 4. desember 2005 Hei! Ser at dere har bygd hus, har store planer og håp om å gjøre det selv. Har du noen tips/råd til oss om løsninger og det meste?
pondusa Skrevet 4. desember 2005 #1050 Skrevet 4. desember 2005 Innom med lenge-siden-jeg-har-vært-her Ønsker deg en fin uke, og det som er igjen av 2.søndag i advent.
Kipa Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #1051 Skrevet 13. desember 2005 Lysfest og luciadag i dag..sitter her klar til å dra på jobb om et par minutter. Har hvit genser og glitter i håret.. . Skal tenne 100 og ørten levende lys i barnehagen før barna er på plass, lussekatter ble bakt i går og det er foreldrekaffe i dag. Koselig! Mannen skal komme senere med Lukas, i hvit lånt skjorte av nabogutten på 7 år med glitter rundt livet.( Lukas altså.. ) De skal på lysfest på Lukas sin avdeling. mamma'n må nok holde liv i naboavd som er hennes plass... Men nissefest på torsdag, Da skal jeg bare være mamma fram til 9.30- har senvakt, og skal kose meg med nisse- Lukas Ha en fin luciafeiring alle!
Jinx Skrevet 14. desember 2005 #1052 Skrevet 14. desember 2005 Håper du koser deg i førjulstida! Tenker på dere!!
Salamandra Skrevet 3. januar 2006 #1053 Skrevet 3. januar 2006 Her var det jammen stille.. (Er det fordi du er så gravid og kvalm at du ikke orker sitte foran skjermen kanskje? ) Håper dere hadde en koselig jul .. og godt nytt år forresten! :rosasmil:
Kipa Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #1054 Skrevet 3. januar 2006 nope, ingen nye babyer på vei her! Tilogmed testa... Men er vel på dag 40 el noe, og det er forøvrig ikke noe spesielt med det.. Ikke lei meg pga det altså, det kommer når det kommer! Vi har vært hos svigers siden 23. desember. Kom hjem i går kveld. I dag er jeg hjemme med sykt barn ( en god start på det nye året.. ) Lukas har vært syk siden første dagen i sverige..han har ørebetennesle, lungebetennelse og har vært plaget med astma'n igjen Vi måtte på legevakta og få kortison og han drikker penicilin som smaker BLÆH, så det er hyl og skrik når den skal taes. Men den lille tapre vennen vår han klager ikke utenom det. Han tusler rundt på dagen, mens nettene er vonde... Det er på vei bort, så da håper jeg vi har fått vår kvote for en lang stund fremover!! Vi har fått masse fint til jul altså! Vi fikk endel penger, bestikk, kniver, lamper til soverom ++ Jeg fikk smykker, klær, veske, skjerf, votter ++ Lukas fikk ny vinterdress av mommo og nye vintersko av svigers. Leker av oss ognår vi var på besøk til venner der oppe. Savnet den norske julen.....! Krangla med svigerfar... Men nå er vi hjemme, og gudskjelov for det!
Jinx Skrevet 11. januar 2006 #1055 Skrevet 11. januar 2006 Innom med en til Super Kipa! Tenk at du snart har en 2 åring i hus da! Tiden går så fort!! Planer for den store dagen?
Kipa Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1056 Skrevet 11. januar 2006 Takk for klemmen Jinx! Tiden går fort ja. om en uke er Lukas 2 år! Wow, og for en 2- åring, en pratemaker uten like, aktiv og rampete. Han sier han er rampesnill, eller jampetnill Blid og morsom, masse humor. Sosial og omtenksom, og litt ertete, eller veldig noen ganger, så igrunn ikke så full av empati alltid.. Pappadalt er han, men mamma er også tnill altså.. Vi har invitert tre små venner med mamma'r og pappa'r i barnebursdag neste lørdag, søndag får familien komme. Nå på søndag er fdet juletrefest i banrehagen, da er det på med dress og skjorte, og da blir han en liten mann, liten mann jeg sier han... har altså begynt å eksperimentere med språket, synes han er dyktig, har endel 3- ord setninger allerede, men mest 2- ords. Jeg er mett er favorittutrykket om dagen, spiser som en mus...men er like aktiv! Men hosten er like illle om kvelden og natten, i morgen skal vi til spesialist. Håper det gir svar!Når han hoster høres det tydelig at han har problemer med pusten.. Lille venn! Nå kvelds-te med mannen og så natti natt!
Kipa Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1057 Skrevet 15. januar 2006 som et under forsvant hele hosten og de problemene..spesialistenn mente det var lungebetennelsen som gjorde han sånn såpass lenge, penicilinen hadde ingen effekt før den hadde blitt tatt en stund og vips var det borte. Deilig. Nå har han blitt sitt helt gamle jeg. Koser seg med maten også, selvom han er en særing!
Kipa Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1058 Skrevet 18. januar 2006 Hipp hurra for Lukas som er 2 år i dag!!!!
jolie Skrevet 18. januar 2006 #1059 Skrevet 18. januar 2006 Gratulerer med toårsdagen til store, lille Lukas!
Jinx Skrevet 18. januar 2006 #1060 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Gratulerer med 2 års dagen Lukas!! Endret 18. januar 2006 av Jinx
Fremhevede innlegg