Gå til innhold

Et helt nytt liv


Kipa

Anbefalte innlegg

:frustrert: jeg skjønner ikke noe! har ikke blødd en dråpe mer...min viljestyrke var på bånn i dag og jeg tok en test..negativ..

Hmm, dumme magefølelse..for om el var feks onsdag for to uker siden skal den jo slå ut nå, er jo cb- gidder ikke å bruke noe annet. Dumme hode som ikke tror på det som er blått på hvitt, en strek -ikke et jævla kryss. :sur:

I dag er jeg sur og lei pga det der..manen jobber og Lukas ser på tv..huff, ikke bra, men han er som meg egentlig...slapp og sliten og sløv..er vel allergien da som kødder med oss begge!

Hvorfor i helvete måtte jeg blø bittelitt da og hvorfor den smerten på fredag kveld?? :overrasket: Kan jeg ha bomma totalt på el at det feks var det som var da...Ikke pent av kroppen min å kødde sånn med meg i hvertfall

*gomler sjokolade og går og legger meg...*

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like sur og sliten enda jeg har sovet 2,5 time sammen med Lukas..ikke tiltak til noe som helst...Og sånn er han også...Hmm :forvirret:

Får vel spise litt vi to og komme oss ut i sola. har vært ute før i dag altså, men mest lyst til å ligge på sofaen å se på tv eler sove...

hurra.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom oss ut..gikk lang tur med ludde så han fikk bade. Også hadde vi med brød til fuglene, men ingen fugler..så da kjørte vi oss en tur og fant noen Lukas kunne gi brødet sitt til. det var stas!

Nå er mannen kommet hjem, vi har spist middag- deilig fiskesuppe. "jeg ikke like sånn suppe..hyyyl ":ler: Lukas spiste en skål med broccolii og litt sabeltann brød han! ;)

I morgen er det planleggingsdag. Gleder meg -vi skal få en innføring av den nye rammeplanen. den jeg like! :klappe:

bedre humør, men like forvirret. litt irriterende er det jo nå at mannen ikke vet, gidder ikke å si det nå..Ingen mens enda..

På onsdag skal vi til Dyrepark hotellet, og torsdag og fredag gå i dyreparken, oi som vi gleder oss!! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håller tummarna för att det bara är för låga halter för testen att slå ut... annars ska kroppen din få en utskällning för att luras så ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første...ikke testa på nytt enda..Det som var såkalte symptomer er ikke så tydelige, men jeg synes jeg har ømmere pupper og bedre luktesans..ikke vet jeg..noen mens har ikke kommet enda..Er så dum at jeg sitter og leser om festeblødninger, og alt stemmer jo, dessuten fikk jeg skikkelig mensmerter også den tiden.

- har investert i nok en dbl pakke cb...fått feriepenger i dag så da tok jeg meg råd.. :ler:

Hatt noen fine dager i dyreparken. Sabeltann- båten fenga mest og Lukas kjøpte seg både pistol og piratskjerf for penger fra mormor :) Også likte han surikattene veldig godt. Koste seg og brukte lang tid på å fordøye alle inntrykk om kvelden. Kjøreturen var egentlig bare peanuts for han har sin lille tv. men så ikke så mye på den heller. 3, 5 time gikk fort!

Vi er så glade for at sommeren endelig har kommet. Sitter i skjørt og kortermet og er varm, herlig! Lukas koser seg og. Vi har vært i bursdag til mamma i dag, noen måtte ha med seg en viss VM kamp... ;) ellers var det koselig. Min "halvsøster" var der med sin fine mage..termin i september, kjempefin kulemage og hun stråler!

Nå er ønsket sterkt altså!!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

phø... :frustrert:

:sur:

men du testade i alla fall inte i onödan *försöker vara positiv*

Det är bara att ge sig på "det" igen då ;)

Skulle nästan önska redan nu att jag var lite mindre och mindre trött för vissa eh... aktiviteter :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa negativt..igjen søndag altså, men ingen mens. Dag 56 gitt... :overrasket: Nå var det jo en gruelig lang syklus det klaffa på forrige forrige gang da..Jepp her er det bare å pøka på... :sjarmor: og jeg er i kjempeform til akkurat slike aktiviteter...!! :mrgreen:

hatt fri i dag. Jeg og Lukas har vært på stranda, kost oss masse, bada og plaska og nytt den siste fridagen på noen uker. Vel ferien starter uke 27 så så veldig lenge er det jo ikke til..men jeg er litt lei som sikkert noen har skjønt.. :sjenert: Men til høsten blir det bra, ny personalgruppe og vi har faktisk ønsket å jobbe med hverandre. Positive, arbeisdsomme og dyktige folk så goodby late "trenger penger men gidder ikke å gjøre en innsats vikarer..." :sjarmor:

;)

Mamma har vært her i dag med litt trist nytt..morfar har fått spredning etter å ha hatt tarm kreft for 2 år siden. Lungekreft. ikke noe hyggelig i det hele tatt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt 2 buisy dager..igår var det møte etter jobb med den nye personalgruppen, 3, 5 time og i dag har vi hatt dugnad på jobben i over 4 timer..Sliten nå. Men fikk gjort mye både i dag og i går. Glad for det! :)

I morgen kommer to kollega- venninner hit og vi skal drikke masse deilig hvitvin og spise reker og SKRAVLE!! :legrine: - oi som jeg gleder meg! ;)

Vært hos legen med lukas i dag, tatt blodprøve for å se om han er allergisk noe jeg er 99,99 % sikker på. Stakkar det var vondt, jeg fikk tårer i øyekroken selv.... :grine: Men da nåla var ue stoppet han og gråte, og etterpå var alt greit. Vi kjøpte oss ne is og kosa oss før vi dro til barnehagen.

Nå scora Sverige gitt! ;) Og det hørtes helt til naboen... :ler:

- da får jeg hvertfall en fornøyd mann! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå scora Sverige gitt! ;) Og det hørtes helt til naboen... :ler:

- da får jeg hvertfall en fornøyd mann! :sjarmor:

:ler:

Det jublades en del hos oss också. Malvin och jag hade somnat på soffan (han med feber och jag trött och hostig) - vi vakande av ett jubel från mannen accompanjerat av dundrande jubel nere från grannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Du skrev upp ett recept i din dagboken för två år sen eller nåt. Jag har bakat den kakan i Norge några gånger, både med färska jordgubbar, hallon och aprikoser på burk. Den har visst fallit fler i god smak, jag fick detta på mail från Norge i dag:

Jeg har rotet bort oppskriften til den fine kaken du gjorde med jordbær eller frukt.

Likeså til smedjan med øl til frityrstekingen.Har du dem selv ?

klart jag har sparat ett bra recept!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vært på hytta i helgen. ikke det beste sommer- været, men sol og greit utevær. Spiste deilig grillmat og lekt mye med Lukas. Vært på båttur, og den lille motorbåten ble selveste sabeltannbåten gitt! :ler: Vi har nemlig fått en sjørøver- sønn, jeg visste det ville komme, men ikke når.. ;)

Mensen har ikke kommet... :frustrert:

Takk for klemmer og koselige ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah...FERIE!!! Og den har jeg lengtet etter!! :hoppe:

startet ferien med tannlegebesøk..ikke så moro, men gjør jo ikke såå vondt, dessuten har jeg en kjekk og snill tannlege.. :sjarmor:

I ettermiddag har vi vært hos morfar, hadde med oss mat og var der hele kvelden. må ta vare på slike stunder nå, han har kreft i begge lungene, ikke bare den ene :( Lukas er et lyspunkt og da blir morfar sprek og leken når han er der. Det minste vi kan gjøre er å besøke han så ofte det går med Lukas.

I morgen etter fotball kampen drar vi på ferie. Den kampen måtte vi visst bare se..og det er jo litt moro å se på England må jeg innrømme... ;) Vi skal kjøre til vi blir lei og så sove over på et hotell, har med ludde ( og Lukas såklart! ;) ) og ingen klima anlegg, så det er greit å unngå den verste varmen på dagen..Målet er Engelholm i skåne, der mannen sin syster har feriehus, rett ved stranden. Kan blir bra det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt en cb og skal bruke den så fort jeg kan.. :sjenert:

( kjøpte også folsyre.. :sjenert: )

:kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...