Gå til innhold

Et helt nytt liv


Kipa

Anbefalte innlegg

Æsj og æsj :troest:

Lykke til med neste syklus. Utrolig kjipt at du har så lange sykluser. Jeg er jo nesten ferdig med tre pp mens du har 2. Teite greier :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp lange sykluser og meg, det er sant.. :forvirret:

Takk for sympati, jenter. :klem: Med meg går det bra altså Hadde såklart vært vidunderlig deilig at det klaffet med engang, og ikke minst lettende..men jeg har jo ikke så store forhåpninger til det så tidlig da. Må nok jobbe litt mer, og kanskje ta i bruk noen triks fra forrige gang etterhvert.. ;)

Mannen derimot han var skuffet, ånei..hmm, ja ja.Han spurte tilogmed hvilken dag jeg var på og når el var og bla bla..snakker om å vise engasjement... :grine2:

Han har nemlig fått for seg at Aurora er så fint navn..og ønsker seg nok ei lita tulle eller en gutt til for den saks skyld. jeg også liker det jentenavnet veldig godt...men trodde det var for spes for mannen. Han hørte det nok for første gang på tv en kvled tror jeg..ikke så vanlig navn i Sverige det nei..

Ja, ja. Noe som er veldig positivt er nå vet jeg at jeg kjenner når det er el på gang, og når el er. Og da får vi stå på da.. :sjarmor:

ellers har jeg som alltid forjævlig vondt :grine: , også undrer jeg meg jo endel over hvorfor jeg for første gang fikk mensmurringer 1 døgn før den kom, det e rjo noe tull! :sur:

Til helgen ska jeg ha jentene fra jobben på vin, ost og kjeks og da blir veldig kos!Ser fram til mange timer med usakligheter, latter og fjås! :sjarmor:

Nå skal jeg finne fram klær til lukas til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nemlig fått for seg at Aurora er så fint navn..

Kan vi bytte mann eller?? Mitt favorittnavn ja. Men mannen min liker det jo selvsagt ikke :roll:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Och nu var det så otroligt länge sen jag hade tid att läsa dagböcker och så ser jag en liten önskan här :)

Er så moro med Magnhild og Furstina som er gravide igjen...kunne gjerne gått sammen med dem igjen jeg.. ;)

Jag ska snart starta en ny dagbok men vill vänta lite med att ropa högt denna gången. Jag hade ju ett kraftigt missfall/SA i höstas och väntar tills inskrivning hos barnmorskan i slutet av månaden. Fast jag ÄR ju skrivsugen märker jag...

Och Aurora är ett fint namn! Det gillar jag också, men det går nog inte hem hos min man ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Spandert øl på alle i puben

2. Svømt med ville delfiner

3. Klatret i et fjell

4. Kjørt en test-tur med en Ferrari

5. Vært inne i en pyramide

6. Holdt en tarantella

7. Hatt et bad med levende lys og selskap av en spesiell

8. Sagt «Jeg elsker deg» - og ment det

9. Hugget ned et tre

10. Gjort en striptease for noen...

11. Hoppet i strikk

12. Besøkt Paris

13. Sett en seanse med lyn og torden på havet

14. Vært oppe hele natten og sett soloppgangen før man legger seg

15. Sett nordlyset

16. Gått på et stort sportsarrangement

17. Gått alle trinn opp i det skjeve tårnet i Pisa

18. Dyrket og spist egne grønnsaker og urter

19. Tatt på et isfjell

20. Sovet under stjernene med himmelen som tak

21. Skiftet bleier på en baby

22. Flydd en tur i luftballong

23. Sett meteor-regn

24. Blitt full på champagne

25. Gitt mer enn du egentlig har kunnet til veldedig forhold

26. Sett på himmelen gjennom et teleskop

27. Hatt en ustyrlig latterkrampe på et verst tenkelig tidspunkt

28. Hatt matkrig

29. Veddet på en vinnerhest

30. Tatt en sykedag selv om du har vært frisk

31. Invitert en vilt fremmed ut

32. Hatt en snøballkrig

33. Kopiert rumpen din på kontorets kopimaskin

34. Skreket så høyt som overhodet mulig

35. Holdt et lam

36. Iscenesatt en favorittfantasi

37. Badet naken natterstid

38. Tatt et iskaldt bad

39. Hatt en meningsfull samtale med en tigger

40. Sett en solformørkelse

41. Kjørt berg- og dalbane

42. Scoret mål

43. Løpt et maraton

44. Danset som en gal uten å bry deg om tilskuerne

45. Fjernadopert et barn

46. Besøkt forfedrenes fødested

47. Følt deg lykkelig over livet ditt, om enn bare for en stakket stund

48. Lastet ned musikk og film

49. Besøkt alle de store norske byene

50. Elsket jobben din

51. Tatt vare på en drita person

52. Hatt nok penger til å være oppriktig tilfreds

53. Hatt fantastiske venner

54. Danset med en fremmed i et fremmed land

55. Sett ville hvaler

56. Stjålet et gateskilt

57. Backpakket i Europa

58. Reist på loffen i landet ditt

59. Fjellklatring med eksperter

60. Jugd for utenlandske myndigheter for å unnslippe bot

61. Gått midnattstur på stranden

62. Hoppet i fallskjerm

63. Besøkt Irland

64. Hatt hjertesorg lenger enn du faktisk hadde forholdet

65. Truffet noe fremmede i en restaurant og spist sammen med disse

66. Besøkt Japan

67. Løftet din egen vekt i benkpress

68. Melket en ku

69. Alfabetisert platesamlingen

70. Latt som du var en superhelt

71. Sunget karaoke

72. Holdt sengen en hel dag

73. Posert naken foran fremmede

74. Dykket

75. Hatt deg til «Let's Get It On» av Marvin Gaye

76. Kysset i regnet

77. Lekt i gjørmen

78. Lekt i regnet

79. Vært på drive-in kino

80. Gjort noe du skulle ha angret, uten å angre

81. Besøkt den kinesiske muren

82. Prøvd rafting i Sjoa

83. Kuttet ut Internet Explorer og testet ut nye browsere

84. Startet en egen business

85. Blitt forelsket uten å få ditt hjerte knust

86. Gjort unna et kurs via nettstudier

87. Gått på kunstkurs

88. Utkjempet en gentlemanskamp for en kvinnes skyld

89. Spilt playstation i mer enn 6 timer i strekk

90. Blitt gift

91. Vært med i en film

92. Gått uinvitert på fest

93. Elsket noen du ikke skulle elsket

94. Kysset noen så lidenskapelig at de ble svimle

95. Blitt skilt

96. Hatt sex på kontoret

97. Gått uten mat i 5 dager

98. Bakt kake fra bunnen av

99. Vunnet «Verst Kledde»-prisen i en konkurranse

100. Kjørt gondol i Venezia

101. Fått en tatovering

102. Funnet ut at teksturen i et eller annet materiale har tent deg

103. Spilt paintball

104. Vært på TV som en ekspert

105. Fått blomster helt uten grunn

106. Masturbert på et offentlig sted

107. Fått blackout etter en fest

108. Strikket en sokk

109. Opptrådd på en scene

110. Vært i Las Vegas

111. Spilt inn musikk

112. Spist hai

113. Hatt et one-night stand

114. Vært i Thailand

115. Sett Siouxsie live

116. Kjøpt et eget bo

117. Vært i en kampsone

118. Hatt et kjæledyr

119. Vokset eller barbert bort uønsket hår

120. Vært på cruiceskip

121. Snakket mer enn ett språk flytende

122. Vært i slosskamp for å forsvare noen

123. Skrevet ut ugyldige sjekker

124. Opptrådd i «Rocky Horror Show»

125. Lest - og forstått - din kredittrapport

126. Oppdratt barn

127. Kjøpt favorittleketøyet fra barndommen, og lekt med det igjen

128. Fulgt ditt favorittband eller artist på turné

129. Gitt navn til din egen stjernehimmel

130. Vært på eksotisk sykkeltur i et fremmed land

131. Funnet ut noe ekstraordinært om slekten

132. Sittet i en park og grillet og drukket vin med dine aller beste venner og følt at livet neppe kan bli bedre

133. Flyttet til en ny by og startet helt på nytt

134. Omskolert deg og startet med det du egentlig ville gjøre

135. Danset naken hjemme i stuen. Med din kjære.

136. Sunget høyt i bilen og ikke stoppet selv om fremmede har observert deg

137. Farget håret

138. Nektet å putte silikon i kroppen

139. Levd uten mobil i én måned

140. Hatt artikler eller leserinnlegg på trykk i landets største blad eller avis

141. Sett Kongen i det virkelige liv

142. Jobbet som jordbærplukker

143. Styrt et fly

144. Sydd noen sting på kroppen

145. Knust noens hjerte

146. Vært vitne til et dyrs fødsel

147. Blitt sparket fra jobben

148. Vunnet penger i et TV-show

149. Brukket et ben eller forstuet noe- en tå... ;)

150. Vært på jakt

151. Vært på fotosafari i Afrika

152. Kjørt motorsykkel

153. Invitert dine foreldre på en flott middag

154. Piercet ører eller nese øyebryn...

155. Skutt med luftgevær

156. Sanket blåskjell

157. Ridd på hest

158. Operert

159. Hatt sex på et tog

160. Vært på reiselivsmesse

161. Haiket fra en by til en annen

162. Sovet deg gjennom en hel flytur

163. Vært våken i 24 timer

164. Vært på elgsafari i Norge

165. Besøkt alle kontinentene

166. Spist snegler

167. Spist kengurukjøtt

168. Blitt forelsket i en annen del av verden

169. Vært donor

170. Spist sushi

171. Blitt avbildet i en avis

172. Hatt to sunne langvarige forhold i livet

173. Endret noens tankesett på grunn av noe du brenner for

174. Fått noen sparket for usømmelig oppførsel

175. Gått tilbake til skolebenken

176. Stått på vannski

177. Byttet navn

178. Tatt på en kakerlakk

179. Spist stekte grønne tomater

180. Blitt arrestert, som den gamle aktivisten Martin Sheen?

180. Lest «100 års ensomhet»

181. Spart på en av skolebøkene og lest den på nytt

182. Spist i en restaurant og tatt med deg bestikk og krydderbøsser hjem fordi du trengte det

183. … og blitt utestengt fra samme restaurant fordi de fant ut hvem som stjal bestikket deres

184. Lært deg en kunstart

185. Flådd en høne

186. Bedt om unnskyldning

187. Droppet skolegjenforeningene

188. Kommunisert med en som ikke prater ditt språk

189. Blitt valgt til en offentlig gjerning

190. Gått ned ti kilo

191. Tenkt for deg selv at du lever ut din drøm

192. Lakket en bil

193. Snekret ditt eget møbel

194. Solgt et av dine kunstverk til en vilt fremmed

195. Leid sykkel i Amsterdam

196: Kunne dialogen i din favoritfilm utenat

197: Vært dj

198: Funnet navnet ditt på veggen på din favorittbar

199: Blitt dumpet via telefonen

200: Blitt arrestert for mild overtredelse av loven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på side 3 gitt...skikkelig sløv her inne nå..leser sånn dann og vann hos noen, men har vel ikke lagt igjen de beste hilsnene i det siste.. Men tastaturet har ikke funket på noen dager, så jeg har en liiiten unnskyldning.. :sjenert:

Har det bra. Sitter og koser meg med en stor kopp grønn te. Lukas sover søtt. Lykkelig! :grine2:

Vi har hatt fri i går og i dag. deilig! I går hadde Patrik fri også, så da var det skikkelig familieidyll midt i uka..med felles alle måltider og masse kos. Sjeldent og verdifullt! :)

- noe annet verdifullt, er at vi har begynt å være mer og mer kjærester igjen. Vært på to kino på kort tid og hatt barnevakt da. Og koser oss med tv'n av om kvelden litt oftere enn før.. ;)

Var og så Walk the line på tirsdag. Den var så ntdelig, var helt satt ut hele filmen jeg og jeg så ikke en gang på klokka, noe som er svært sjeldent for min del..Synes Brokeback mountain var bra og, men ikke så bra som denne!

Den ost og vin kvlelden med kollegaer var helt perfekt. Vi hadde det så morsomt og endte plutselig på by'n. Det ble endel vin ja..hadde kjøpt inn en 3 liter med rødt og en med hvitt, og det var ikke mange glass igjen av noen..Frister til snarlig gjentakelse! :sjarmor:

Lukas kan telle til 10, og er blitt velidg opptatt av hva ting heter, han sier stadig hva heter den mamma eller hva heter han ..det meste er han...og han overrasker stadig mamma'n sin over lat han har fått med seg. Farger har han også begynt å kunne..

- men det aller beste er å løpe løpe løpe..og helst løpe om kapp med pappa med hver sin "vogn"

Til helgen skal vi i 30 års lag. Må finne gave i morgen..prøvde idag, men Lukas var ikke i shoppe- humør.. :sjenert:

Sånn, nå tar det i hvertfall en dag el to før jeg er på side 3 igjen.. ;)

Er selv på dag 17...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLÆH, jeg er blitt syk igjen, hvertfall halvsyk...nesa renner, øya renner, halsen er sår og jaggu har jeg el på topppen av det...! :frustrert: I hvertfall ømme pupper og det er et kjennetegn på el for meg gitt...Ja ja, har blir det tvangspuling med snørr og tårer... :sjarmor: for nå begynner det å krible litt etter en liiiten en... :sjenert:

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, får håpe din mann er som min da.. han er aller mest "frisky" når jeg er halvdau av sykdom..! :hoho:

God bedring og lykke til på denne syklusen!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phø..hvordan pule med en 2- åring i midten.. :sur: Lukas har begynt med noe sært..nemlig våkne like før vi skal legge oss..vips adios babylaging.. :sjenert: Men det er koselig da å ha han der sovende så søtt. Og om noen lurer så har jeg ikke tenkt å forføre mannen akkurat da nei..Får finne på noe lurt gitt... ;)

det var visst ikke el alikevel..for jeg har ikke hatt flere symptomer..men om den er som forrige gang er den like rundt hjørnet. Og nå er det helg..og vi har jo andre senger i huset.. :sjarmor:

Nå skal jeg kreke meg til barnehagen å hente lille skatt...tenk han har vært der 3 dager uten at jeg har vært på jobb. det er ikke hverdagskost for å si det sånn, han har alltid fri når jeg har fri! for sånn liker jeg det. Fridagen min i mnd er jo til glede for oss begge og det er de andre fridager også..men altså nå har mor vært syk...og jeg er ikke frisk enda..lurer på hva det er..en slags influensa må det jo være. Helt slått ut til tider, starta som forkjølelse og gikk over til verking og slapphet..ja, ja er på bedringens vei i hvertfall.

har sovet to døgn omtrent, men i dag har jeg sittet endel her og deltatt i ulike konkurranser på nettet..og surfet litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukas sover i egen seng altså..men når han våkner på natten vil han bare ligge i den store sengen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer og hilsener, jenter. Jeg følger med på dere!! :klem:

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en venninne med samme problem, der våkner tre-åringen når mamma&pappa slukker lys og legger seg. De løser det med pulings i stua, med tv og fullt lys (evt på badet mens det er fullt lys og tv i stua). Man må bare tenke litt alternative løsninger! ;)

Endret av Lano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo andre steder enn sengen...?  ;)

ja, det gjør jo det..men vi har også gjesterom så egentlig er det ikke noe problem... Takk for innspill! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en venninne med samme problem, der våkner tre-åringen når mamma&pappa slukker lys og legger seg. De løser det med pulings i stua, med tv og fullt lys (evt på badet mens det er fullt lys og tv i stua). Man må bare tenke litt alternative løsninger! ;)

altså..nå blir jeg litt flau..har jeg engasjert dere så fælt.. :rodme::ler:

Vi får det nok til skal dere se... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal mannen ut på by'n..tipper det blir litt tid her inne etter de obligatoriske tv- programmene..Kan hende jeg får skrevet de hilsenene jeg har drømt om å gidde så lenge.. :sjenert:

Lukas har foresten hatt det bare bra i bhg i dag. de har vært i gymsalen sammen med min avdeling og mange har vært syke el hatt fri i dag, så de har hatt skikkelig kose dag med god mat og masse moro! :) Da jeg kom var han travelt opptatt med å bygge togbane, noe han er veldig av opptatt av om dagen. det og lek med dyr fenger om dagen- og ikke minst alle mulige bøker og brosjyrer..

Han er så god den gutten, helt til å spise opp! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at dere prøver igjen! Kjenner så smått at det kribler i ny og ne, men er sjeleglad for at mensen ikke er kommet tilbake etter fødselen enda. Så jeg holder el unna med minipiller....

Over til noe faglig: Har du spes.ped? Jeg har vært inne på NKS sine sider, og nå vurderer jeg å lese spes.ped 30st.poeng som nettstudent. Er jo kjempeinteressant fagfelt. Så jeg skulle bare ønske at jeg fant noen som hadde det, som kunne fortalt litt...

Ellers har jeg fått blekka med den nye rammeplanen. Første dag i jobb etter perm. skal jeg visst på felles pl.dag for alle bhg i kommunen, og diskutere rammeplanen.

Ha en god helg, og håper du er frisk igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså..det ble ikke noe kg- skriving på fredag..har jo fått helt dilla på å delta i enhver konkurranse..tipper og svarer i hytt og pine og håper det gir retultater :sjenert:

Takk for hilsen, Pondusa! Jeg har nok ikke spes. ped. Har ikke noe ekstra i det hele tatt, var nok litt for lat til det... :sjenert:

Har hatt en super helg! Lørdag var vi sammen med mamma og mannen hennes på skogtur i 4 timer og koooste oss så. Lukas satt i bæremeis for det meste, men gikk litt også.. Det var jo knallvær, så litt farge fikk man også! Spiste litt hos mamma før vi dro hjem hit.

Kvelden ble mye vin og litt tv og littebitt kos...( babycallen spraka midt i alt og da får jeg litt noia altså..vips sa står han det liksom.. :overrasket: )

I dag har jeg fått sove til halv ti, enda det er min dag. Skulle egetlig ha stått opp begge disse dagene ,men mannen var våken han og, så da fikk han gjerne lov av meg. Dessuten var det han som var mest populær i dag. eter Lukas hadde sovet gikk vi alle tur med Ludde. Lukas var så flink og gikk hele veien, oppover bratte bakker og ned igjen. Vi brukte 45 minutter på den lille runden vi går selv på 10 minutter, men det gjør jo ingenting..Han koste seg, og ludde fikk løpe løs hele vien og har fått tur nå i kvled også, så alle ble fornøyde!

Hadde mamma og mannen hennes på middag her i dag, og de var her til etter barnetv. Koselig!

Lukas la seg åtte, og ti minutter etter sov han så godt! Mannen er hos en kamerat og her sitter jeg.. ;)

I morgen skal jeg ha tilvenninng på en 1- åring, det blir koselig! Har hatt broren også, og er veldig glade for at vi får kjente og ikke minst greie foreldre. En ny uke, lenge siden jeg har jobbet en full uke, men det går vel det også. På fredag er det påskeferie, og lørdag tar vi flyet til svigerlandet...med blandete følelser... men det er visst fare for flystreik.. :sjenert:

Ja, ja godt skal det bli med ferie i hvertfall, sier jeg som akkurat har vært hjemme 3 dager..men de fikk jeg ikke nyte så godt da, ettersom jeg sov mesteparten av tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...