Gå til innhold

Et helt nytt liv


Kipa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har da gått gjort litt...Gjort rent 2. etg, med alt det innebærer og skiftet på sengene. Vasket og heng opp klær..Ble ikke så mye, men litt i hvertfall.

:sur: Filler'n hvorfor får ikke jeg lage mitt eget album, hadde jo det før, men nå må jeg være supermedlem eller noe..hva er det da... Hmm :forvirret:

Lukas ringte i sted

"Hei mamma, er hjemme? Luke sove, og pappa. Ha det" :hjerte:

Han er så søt når han kaller seg selv for Luke..Lenge sa han bare jeg, når vi spurte hva han heter. Men nå er det Luke. Søtingen!

han skravler å fælt, og kan masse sanger, mikkel rev og mekke mikkel er favorittene nå :) Minner vel om meg..jeg var en sånn 2- åring som sang og sang...Mamma og jeg tok buss til bestemor halv sju om morgenen da jeg var i den aldrene og jeg sang..Hver dag! Sikkert ikke like populært hos alle, men.. ;)

Nå sover vel Luke søtt tenker jeg!

Har spist lasagne med masse hvitløk i. Har et ulest se & hør, men ingen penger i lommeboka.. :sur: Nesten så jeg vil kjøpe et til... :sjenert:

Nam, er dip i kjøleskapet.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå.. :sur: kommer absolutt ikke i gang i dag heller, blir helt flau... :forvirret: har begynt å støvsuge nede, men så må jeg tørke støv også..og jeg har IKKE lyst!

bra de skal være en stund til de som bor her..ringte og snakket med dem i sted. Lukas hadde sovet så godt, helt til halv åtte. :)

Må bare få ut finger'n og få gjort noe. Blitt avhengig av å være her igjen jeg nå...og det er ikke bra! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mensmurringer i dag...er på dag 27... :sjenert: kan det være at syklusen vil stabilisere seg..best å ikke håpe for mye.

- Forøvrig er jeg ei skkikkelig BITCH i kvled. Når mine kjære endelig kom hjem var jeg bare sur for det meste mannen sa eller ikke sa... :forvirret: Og Lukas gullgutten min er og blir en pappa- dalt! Men han hadde en liten klem til mamma'n sin da... ;)

trøtt, sur og lei.... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker så det knaker, men hodet er visst fylt av bomull...

Skal se "Madagaskar" nå, så får vi se om jeg kommer på noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kipa :smilbla:

Så kos å se bilde! Lukas har jo blitt så stor. Nydelig liten gutt :hjerte:

Enig med Jinx.. Han likner på deg ja :Nikke:

Huset har jeg jo sett bilde av før, men det er like flott for det :) Et sånt litt gammeldags koselig hus :)

Lykke til med babylagingen! Får håpe det er noe annet enn mensmurringer da..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det jenter, vi synes såklart også at Lukas er fin og nydelig! :)

I dag har vi senvakt, Lukas sitter og ser på Traktor Tom, ferdig kledd og stelt og jeg ska bare sminke meg... :sjenert: Litt for fristende å gå inn her 5 minuttlr..men som regel blir det mer og da får vi dårlig tid. Må fylle bensin også før jobb, så her er det bare å komme seg avgårde.

Lukas kommer inn nå, han er supermann i dag, arvet klær fra tremeningen. Superstolt! ;)

Ny dag, og nye opplevelser..Vi er klare!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp da..det ble svarte katter, som alltid...pyntet med paljetter som barna limte på. Og masker som vi pyntet med silkepapir.

Gjelder å gjøre det enkelt.

Blir så sinna på de som mener 1- 2 åringene ikke trenger annet enn mat, søvn, ny bleie..tenk at vi ikke har kommet lenger enn det... :overrasket:

Har fått ny assistent på naboavd som vil låne mine Gunvor Løkken bøker, eller om jeg har noen bra sa hun vel.. :sjenert: . Da tenker jeg at de passer bra! :sjarmor:

Lukas sover søtt, i stor seng. Så stolt, sove stor seng....

"Pappa banker og snekrer og sager og mamma lille passer barn... ";) Ikke skjønner jeg hvorfor han sier lille mamma... :sjenert:

- søtingen min!

Han har også fått med seg forskjeller..vet hva som er stort og lite ( visst det lenge) men også lett og tung, og det forunderer meg..Pappa skal bære sengen sa vi, den er tung sa Lukas..Og assistenten hadde sagt har du drukket opp melken, nei har litt igjen har han sagt og så nesten tomt sier han og. Liten klok herremann lille go'ingen vår!:hjerter:

I morgen har vi fagdag felles med alle fskl i kommunen, det blir spennende å se om det er noe interessant..Halv dag bare også noen timer på jobben.

og på kvelden skal jeg på blåbær & lingon party!

Natti natt

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en oppdatert assistent. Jeg simpelten elsker bøkene til G.Løkken.

Noe av det morsomste som finnes er å jobbe på 0-3 synes jeg. Og det er jo så uendelig mye mer enn bare mat og soving ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder..!

Lukas må da være ganske lik deg?

.. og huset deres.. *sukk*.. knallfint! :hjerter:

Ha en fin dag og kos deg på Blåbær og Lingon.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ble ikke noe kles- party... :sur: jeg hadde en nesten ulykke på veien det var sånn at alt i bilen inkl meg selv bare ble kasta fram, siden jeg måtte trå inn bremsen som faen, en idiot kjørte ut fra bensinstasjon når jeg var på veien der han skulle inn...jeg har ikke så bra psyke på slike ting og ble helt fra meg, hulka og grein og det endte med at jeg ikke fant fram, hade bare vært der en gang. Kjente det begynte å dunke i hodet etter all griningen..og det ble hjem med dundrende migrene isteden..som fortsatte neste dag..på fridagen til meg og Lukas. :forvirret: Heldigvis slapp den taket litt utpå dagen bare..og vi koste oss litt alikevel! :)

På fredag var det karneval i barnehagen, og hva annet kunne Lukas kle seg ut som enn Byggmester Bob. Han tok på klærne før vi dro og hadde med seg hjelm og snekkerbelte til å ha på med hammer og skrutrekker! Superstolt. "Jeg er Bob!" Og jeg lånte hjelm og snekkervest av mannen og var snekker...hadde litt lite å velge i, har vært pippi 5 år.. :sjenert:

Akkurat i det vi kom til barnehagen var det tlf til meg, det er Lars fra kanal 1 sa han som gav meg den, ha ha svarte jeg..Men det var det og han spurte om jeg kunne tenke meg hvorfor han ringte..nei...Det viste seg at jeg fikk ukens blomst, og at det var en mamma på avd som hadde sendt inn forslag på meg..Jeg ble jo for det første veldig overrasket, og så rørt! Blomsten er nydelig, den står på kjøkkenet og jeg har tatt bildet av den for å huske og den skal jeg jammen leve på lenge, for en bekreftelse på den jobben jeg gjør! :grine2:

men jeg håper ikke særlig mange hørte på for jeg surra og svarte noe i hytt og pine på spm hans..holdt på å gjøre Lukas i stand og var fra før litt sent ute og stresset... :sjenert:

Karnevalet ble bra, og med en slik start på dagen ble alt bare BRA! ;)

I dag har vi vært hos venner i Røyken, vi har hatt med ungene på aketurer på et jorde og etterpå spist boller og pizza..Luka shar lekt og kost seg veldig med en liten venninne på samme alder.

I morgen skal mamma passe Lukas og jeg og mannen skal på kino! :)

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta har dratt til mommo. Mannen skal se "drømmefinalen" i hockey og Lukas og Ludde være ute med mommo. Vi har ikke svensk tv, og han ville så gjerne se. Er litt ovapå i dette OL ifht medaljer...vel forrrige gang var det meg som var det.. :sjarmor:

- og jeg vasker kjøkkenet, det er foreløpig halve som skinner...det er litt av en jobb, har 25 skap og 14 skuffer som tørkes rene for små og litt større flekker... :sjenert: Lyst kjøkken er egentlig veldig greit, for møkka er jo på de mørke skapdørene og, man ser det bare ikke.. :sjenert: Etterpå skal jeg vaske spisestuen, tørke støv og vaske stolene, før jeg gnir de inn med sånn guffe som bevarer skninet bedre..hva nå det er..

-Har egetlig ikke tid til å sitte her da..Skal innom scrappeforum sidnenogså..hun vi var hos i gårvil gi meg en startpakke..og jeg må innrømme at det ser veldig moro ut! Men en dyr hobby er det jo..Tenkte om jeg lager et lite album... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jej..nå skinner hele kjøkkenet! ;) Støvsugde og vasket gulver der også. Er litt meg det der med å gjøre i stand ett og ett rom...og førstnår det skinner går jeg løs på neste...men vi fant ut at vi skal lakke benkeplata i dag, er visst mange måneder sidensist, og det synes..så da oppbevarer jeg ting i spisestuen i mens..kan jo ikke vaske der da.. :sjarmor:

Skal ha deilig middag i dag, teriaky marinert kjøtt woket med gulrøtter, brocolli og løk, og ris Til Lukas har jeg tatt opp pølser, så spiser han ris og broccoli til. Plutselig ble han veeeldig kresen gitt..

Njaaaa...skal jeg ta stuen isteden for spisestuen tro... :sjenert:

...JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Side 3!! :overrasket:

Litt oversikt for å gjøre ting klarer for meg... :sjenert:

Er nå på dag 41, for 14 dager siden hadde jeg vondt i ryggen ømme pupper og antok at det var el, så da gjorde vi vårt den uka.... i natt våknet jeg av murringer og var helt 100 % sikker på at mensen kom når som helst. men jeg venter enda.... Det har sluttet å murre...Jeg var nemlig i rute med el sist gang, sånn innenfor gjennomsnittstiden i hvertfall... Kjøote en test i sted, ( quick respons..likte ikke den jeg.. :forvirret: ) men den var negativ. Har vært utrolig trøtt i hele forrige uke, noe man selvfølgelig kan være uansett.. ;) Hmmm...synes puppene er annerledes..

Sånn nå har jeg det svart på hvitt...

Er så moro med Magnhild og Furstina som er gravide igjen...kunne gjerne gått sammen med dem igjen jeg.. ;)

Ellers har jeg klippet meg kort igjen. Fornøyd med det, de tjafsene jeg hadde var bare irriterende!

Lukas' favorittutrykk om dagen er "Hva er det" "Hva heter den... " I går var han grinete noe som er så uvanlig at vi tror jo han ikke er i form..men det er han, knallform! ;)

- jeg er bare trøtt jeg...

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...