Gå til innhold

Et helt nytt liv


Kipa

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Tusen takk vennen... :oops:

Men jeg er ikke så sikker på at du har rett alltid... :wink:

Satt og deppet litt.

Da var det koselig med en slik varm hilsen fra deg.:klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lukas sier hallå..mannen sier nemlig det, litt sånn slurvtete, hallo sier jeg..Lukas loooooooooo. Men nå sier han både hallå og hallo..

I går hadde vi fri jeg og Lukas, deilig. Vi koste oss hjemme. da vi stod opp krabbet Lukas i full fart ut i hallen og ropte hallo- søtingen!

Ord: Mamma.

I dag skal Lukas på overnatting til mormor. Jeg og mannen skal på teater og en bedre middag med et annet par :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med voksenkveld da, Kipa..

Håper dere koste dere fælt i går.. med masse rødvin... :sjarmor:

Så flink Lukas er blitt til å prate.. gleder meg til Sebastian kommer med sine første ord.

Dvs det aller første har kommet da.. AU! :ler:

Ha en fin søndag, snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Ble helt satt ut da jeg klikket meg inn i Lillens dagbok i sted...herregud, dette bare gå bra. Jeg sitter og griner, er innom og sjekker og får vel ikke gjort så mye annet.. Har bare møtt Lillen en gang, samt et par telefoner... men jeg føler at jeg kjenner henne godt alikevel, dette må gå bra for en så god og søt jente som så inderlig fortjener disse to gullene...

det er bare det jeg ville si i dag..

vet faktisk om en jente som er født i mai og skulle kommet i september...hun er nå 1,5 år- sunn og frisk og kommet like langt som andre 1,5- åringer motorisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At livet kan være så urettferdig og vondt...de som er aller godest og fortjener det beste opplever store sorger og motgang. Det er helt feil det jo!!

:cry:

Brenner lys til minne om Pokus og griner over livet i kveld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Er litt tom om dagen, kjempe sltsomt på jobben de dagene som har vært...Mye trøtt og litt lei meg og i de hele tatt.. :-?

Fikk en opptur på torsdag da jeg tok teorien og bestod..Nå er jeg meldt opp til oppkjøring og greier..men lang ventetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis till teorin!

snart är det vår och härlig solvärme - och med den mera energi!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hur står det till vännen?

Det var länge sen jag såg nåt från dig. Hoppas att allt är bra och att du inte är allt för vårtrött eller sliten!

På Malvins barnehage gläder de sig åt de varma dagarna som är nu och säger att allt går lättare med barnen. De är mer självständiga ute och vissa stunder märks de knappt av. Hoppas det är så smidigt och härligt för dig också!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært nede...helt i kjelleren :cry: ..Ingen som har merket noe på jobben, men hjemme - herregud. Enten apatisk og sløv eller sur og sint...Lukas har det ikke gått utover, men mannen- stakkar :cry:

Jeg har ikke vært meg selv siden september, da jeg hadde den aborten..

Jeg har vært trøtt, sliten og i det hele tatt pyton å leve med

Men så kom våren og det ble lysere og lettere alt, og jeg fikk grått med mannen min...

Ikke at jeg savner det barnet jeg ikke fikk..eller, men det har vært så utrolig mange gravide rundt meg, så mange fødsler og jeg hadde nok ikke fått bearbeidet det ferdig. Jeg har ikke tillatt meg å sørge heller, så mye annet fælt rundt meg, mitt virket så lite, og mange gjorde det jo også til ingenting.. jeg er ikke ferdig med det enda...Det bare ta tid.

Det har gått utover meg og mannen og våre kjæresterier... :oops: Det at han så meg i den situasjonen ødela utrolig mye- trodde jeg.., og jeg har ikke turt å prate med han om det...Altså han så jo alt...blodet som bare rant ut av meg, hele buksa var rød av blod. Sex- livet etter det har jo vært en vits...

jeg ville gjerne skjerpe meg, men fikk det ikke til..

Men etter forrige uka løsnet det liksom. Egentlig etter en prat med ei venninne, som bare lytta og lytta..

Sånn, omtrent derfor er det lenge siden jeg har vært her inne...

Jeg tror på bedre tider nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da vennen... :trøste:

Det er klart det tar tid å bearbeide sånt

Godt å høre at det begynner å løsnelitt igjen nå da.. og at du har funnet tilbake til mannen din igjen. La han få støtte deg og være der når du trenger det, det er viktig.

Det blir bedre tider nå.. :tommelsmil:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En stor :klem: til deg, for det tror jeg sannelig du trenger! Uff, ikke lett å gå og bære på slike ting helt alene.

Håper sol, varme og lengre dager bringer 'lyset inn i livet ditt igjen' - ingen fortjener å gå rundt og ha det sånn! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Åh vännen... jag kände på mig att det var tungt. Jag har saknat dig här inne. Jag tror du blir väl omhändertagen av mannen din - och att du snart kommer tillbaka med sol och glädje igen.

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:trøste: Godt å høre fra deg, vennen.

Ikke noe kjekt å være langt nede.

Jeg tror nok at mennene våre tåler bedre å være hoggestabbe en periode enn vi gjør (les min samboer og jeg iallefall... :oops: )

Han vet at dette er ikke den vanlige Kipa som han giftet seg med. :kline:

Dette er bare en av disse berømte vonde dagene alle går igjennom "til døden skiller dere ad" som dere sa da giftemål ble inngått... :hjerte::bryllup::hjerte:

Godt du har en god venninne å snakke med.

Venneskap er gull verdt!

Ta vare på deg selv. :klem:

Varme klemmer fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...