Gå til innhold

Et helt nytt liv


Kipa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er fryktelig lite på nett om dagen

- sikkert i likhet med mange andre...

Skal ha jul i eget hus for første gang.

Vi blir bare 5 voksne og 1 barn.

Så det blir stille og rolig.

Ønsker deg og dine - en riktig god jul. :nissekone:

Har hatt vår del med diarè her i huset også desverre.

Eller heldigvis - for da slipper vi jo i julen... :wink:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper og tenker at dere koser dere kjempe mye

sammen i julehuset :hjerte::Nikke:

Kan tenke meg at Lukasen har fått mange

fine gaver !!!? Å kanskje mamman og pappan også ?

Tenker på dere !!!

Ha en fortsatt God Jul !!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige julehilsnener!!

Det ble pepperkakehus, og det ble jul. En utrolig hyggelig julaften med bare fornøyde voksne, tiltross for at både mamma og pappa var her, morfar og svigers. Det ble sprø svor på ribba, og resten av maten var også goood. Middagen ble ferdig halv seks isteden for fem, men ingen brydde seg, vi hadde jo julaften premiere..jeg og mannen- og stod med glans :wink::sjarmor:

Lukas sjarmerte oss i senk med slips og en total tilstedværende i 1,5 time ved bordet :ler: Bare blid og fornøyd, masse pakker, leker og klær og penger og tapet til sitt eget rom. Vi fikk 9000 av forledrene til spisestuestoler. Av mannen fikk jeg klokke, av Lukas en bok jeg ønsket meg ( fagbok!) og av Ludde cd.

Nå kommer mannen hjem med min nye bil!! Leser teori på spreng, synes det er vannvittig vanskelig...Men snart kan jeg suse rundt i min audi..dog 80, men den er så lik a4 at det får gå.. :tunge1: Sølvgrå metalic. jeg er stolt bileier allerede jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Härligt att julfirandet blev så bra!

Det måste vara speciellt att fira jul i nytt hus och med barn för första gången och med många gäster.

Lycka till med körkortet nu, det måste vara lockande att ha en egen bil som väntar!

God fortsättning och gott nytt år till hela Kipa-familjen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøk x 3...! i går To jeg visste om og et uventa på kvelden midt i kveldsmat og legging...men, men..Sånn er det når det er jul!

N og S snart 16 mnd var her fra morgenen, barna lekte med lukas sine nye leker. Vi skravla. Kvarter etter de hadde reist kom N fra jobben, skravla enda mer... :)

I dag kommer mamma for å leke med Lukas og jeg skal fyke inn..så fort man kan fyke med buss frem og tilbake.. :tunge1: for å gjøre en liten handlings. lukas trenger juniordyne og da sengesett til det og litt annet småpell.

Takk for koselige hilsner!

Og Jinx, Jeg skal ringe til det nummeret nå. jeg og mannen snakket om det i går at vi må jo GI!!! Og takk for mail med konto og tlfnr!

Jeg kjørte litt i går med mannen, han synes jeg var så usikker...men det var jo en helt annen bil enn jeg er vant med da..til mitt forsvar... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår, Kipa!

Har ikke helt kommet igang med kg i dette året du heller, ser jeg...!? :ler2:

Jeg håper dere hadde en fin nyttårsfeiring - etter en fantastisk julefeiring! Og at det fine nye året har begynt bra!

:Nikke:

Er det tid for jobbing snart? Jeg husker ikke helt hvor lang permisjon du har... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!!

Jepp, har begynt å jobbe. Mandag var første dag, en rar dag. Nå er jeg inne i det igjen, herlige barn og fine dager. Men helt nydelig å komme hjem til sin egen skatt også!! -såklart.. :wink:

Deilig å komme seg opp om morgenen og ikke bare surre rundt. Deilig å komme hjem og kose seg med Lukas og pappa'n og ludde. Og helgene blir nok ekstra verdsatt nå.. :wink:

Blir bare enda bedre når skatten begynner i barnehagen selv. Da kan jeg se han hele dagen!

Jeg har det SÅ bra! :)

Litt trøtt om kvelden.så ikke noe kg tid i dette året enda nei, men det kommer... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der var du ja.. :D

Så flott at du trives med å være tilbake i jobb! :kose:

Skulle ønske jeg kunne si det samme når den tid kommer for min del, men det kan jeg ikke.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er julen ryddet ut. Var lei den nå...mannen må bare fjerne lysene på juletre, juletrefoten og så kaste det ut for det gadd jeg ikke.. :tunge1:

Litt kos med mann i sofaen nå. Før natta...

Koselig at du har sett etter meg Salamandra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag undrade om du blivit helt uppslukad av släkten under jul och nyår. Det var länge sen du var online ja!

Tack för hälsning i min dagbok.

Så du har börjat jobba. Hur länge ska mannen vara hemma? och när börjar Lukas i barnehage? Han ska gå i barnehagen där du jobbar?

Malvin börjar på onsdag :-?

Lillpojken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Godt nyttår til deg og dine.

Når en har førjulstid, juletid, romjulstid, nyårstid

- kombinert med jobbstart - da har en det travelt. :Nikke:

Koselig å høre fra deg igjen iallefall.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...