Gå til innhold

Singel-psyko-fase


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jammen godt å høre vi er mange i samme situasjon...har brukt dagen på bare vente på at han kanskje skal ringe oppigjen, men har ikke fått noe svar enda. Så tenker det var det, tar han ikke kontakt i dag er det hans tap. Gidder ikke sitte her å vente på han lengre. Han har virkelig klar å ødelegge en ellers ok helg. Og det skal han få jobbe for å reparere, hvis han ringer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...

jeg har egentlig ingen råd jeg kan komme med, du virker jo som en veldig bra gutt som kanskje har vært litt uheldig. Men jeg hadde anbefalt deg å ta en titt på denne bloggen, føler jeg nesten reklamerer for den her på KG, men den treffer jo spikeren (jenta) på hodet!

http://www.0330.no/

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at han kommer til å ta kontakt med meg, så jeg har vel egentlig gitt opp nå. Sist jeg snakket med han kunne jeg virke noe desperat. Jeg følte meg flau i etterkant, og trodde at jeg skulle rette opp med en annen mld. Å jada - det funket tydeligvis ikke. Han som var så keen for en mnd siden :tristbla:

Jeg tror jeg skal gråte meg i søvn i natt. I morgen skal jeg starte med nye blanke ark.. forhåpentligvis.

-Crazyfrog

Anonym poster: 35ae78e7c902727e2a62f298a753f2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at han kommer til å ta kontakt med meg, så jeg har vel egentlig gitt opp nå. Sist jeg snakket med han kunne jeg virke noe desperat. Jeg følte meg flau i etterkant, og trodde at jeg skulle rette opp med en annen mld. Å jada - det funket tydeligvis ikke. Han som var så keen for en mnd siden :tristbla:

Jeg tror jeg skal gråte meg i søvn i natt. I morgen skal jeg starte med nye blanke ark.. forhåpentligvis.

-Crazyfrog

Anonym poster: 35ae78e7c902727e2a62f298a753f2ca

Du er ikke alene crazyfrog. Jeg har også innsett tapet nå. Han svarer ikke på face, selv om det står han har sett det :(

Nå gir jeg han rett og slett opp. Så er det bare å starte veien på å komme over ham.. :sukk:

-Trønderpie

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det sånn kjipt og tenkt og venta hele helgen, men han ringte meg endelig i stad, og da er jeg helt på topp igjen :D er ikke så mye som skal til for å "tilgi" dem for all venting.. Kjedlig å høre dere gir opp, jeg ringte og sendte meld til han bare fordi jeg ville ha et svar på hva han mente med det her, og da ringte han faktisk tilbake og alt gikk bra :-) håper det ordner seg for dere også ;) jeg måtte mase litt, men tenkte nå får det bare briste eller bære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Oppdatering:

:tristbla::trist::sukk:

Sånn føler jeg meg idag.. fordi han ikke kom. Å da har jeg gitt opp hele mannen, tror jeg.. håper jeg. Hadde en fin lørdagskveld, men ikke en fin søndagsmorgen når jeg våkna opp alene, jeg hadde gleda meg hele uka til å våkne opp sammen med han.

Edit: Går inn på facebook å der har han blitt tagga i intet mindre enn 23 bilder. Ser heit ut på hver eneste en.. FML. Takk gud for at han er alene eller med kompiser på bilder, hadde jeg sett en jente på fange hans eller noe hadde jeg gaanske sikkert klikka i vinkel her jeg sitter.

Endret av blondina90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg så godt...vært i samme situasjon hele helgen selv som sagt, han måtte aldri opp i går, men ble en fin avslutning så nå går det bra igjen :) aldri gi opp, bare snakk, ta kontakt og finn ut hvordan det ligger ann fra hans side, det han sier bare retter du deg etter og kan slappe av med det svaret du fikk, da vet du akkurat hva han vil, istedetfor slik vi driver med analysering og tenking, bare wasted time ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... :overrasket:

Han snakket til meg på fb! :hakeslepp:

:)

-Trønderpie

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... :overrasket:

Han snakket til meg på fb! :hakeslepp:

:)

-Trønderpie

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

Så fort alt kan snu seg! Var vel et positivt sjokk, kan jeg tenke meg :fnise: Jeg får hjertet opp i halsen hver gang det plinger i telefonen eller på fb chatten, men det er aldri fra han :tristbla:

-Crazyfrog

Anonym poster: 35ae78e7c902727e2a62f298a753f2ca

Anonym poster: 35ae78e7c902727e2a62f298a753f2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Jada jeg vet jeg skrev "gir opp" men.. jeg har så lyst på han at det gjør v o n d t.

Snakk til meg i kveld

Snakk til meg i kveld

Snakk til meg i kveld

Snakk til meg i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS!!! Hvor er du hen??? :rope:

Har du hørt noe fra mannen din enda :) Du har jo forsvunnet helt fra tråden!

- Frøken flue

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering herfra også.

Igår ga jeg bare faen, og tok ikk ekontakt. Det gjorde ikke han heller.

Idag da jeg nesten hadde glemt ham (nei, ikke faen om jeg hadde), da skrev han til meg. Og jeg hadde faktisk ikke tid akkurat da, så jeg måtte si at vi måtte snakkes senere..

Ja, jeg tok kontakt (selvsagt gjorde jeg det, jeg klødde i fingrene), og så snakket vi litt. Eller en stund. Han spurte bla om hvor jeg bor (altså sånn adr), for jeg har bare vært hos ham. Og jeg tenkte jo med en gang at "hvorfor skal du ha adressen min??! " JA jeg er litt sånn redd/oppspilt/nervøs/glad/kvalm akkurat nå.

Synes forresten at vi har blitt litt mer "hverdagslig" i talemåte. Ikke negativt altså. Det er liksom bare "lett" :klo:

Bra for deg Trønderpia, og jente23 :5: Og :klemmer: til blondina, crazyfrog og Nessy. TS er vel på ferie nå? Hun skrev ferie fra lørdag i en uke mener jeg :)

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Åja stemmer det! Ble bare så nysjerrig på hvordan det gikk, men da skal hun få lov til å forsvinne litt fra tråden :fnise:

Men det høres jo ut som det går rimelig bra for deg og fyren din også, regnbue. Så spennende! At han spurte om adressen din er jo hvert fall et godt tegn på at han vil møtes igjen! Krysser fingrene for deg også! Er så koslig med slike tråder, hvis det går bra så klart da. Jeg er så glad for tiden så føler skikkelig på meg at det kommer til å ordne seg på en eller annen måte for dere alle sammen :D

-Frøken Flue

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja stemmer det! Ble bare så nysjerrig på hvordan det gikk, men da skal hun få lov til å forsvinne litt fra tråden :fnise:

Men det høres jo ut som det går rimelig bra for deg og fyren din også, regnbue. Så spennende! At han spurte om adressen din er jo hvert fall et godt tegn på at han vil møtes igjen! Krysser fingrene for deg også! Er så koslig med slike tråder, hvis det går bra så klart da. Jeg er så glad for tiden så føler skikkelig på meg at det kommer til å ordne seg på en eller annen måte for dere alle sammen :D

-Frøken Flue

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

Det er bare det at om han viser "for mye" interesse, så trekker jeg meg litt bort.. Er ikke såååå spennende som det var. Det er kanskje fordi det er en liten stund siden jeg har sett ham, så kanskje det er derfor..

JØSS. Skrev jeg faktisk det ??!! :hakeslepp:

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Det er bare det at om han viser "for mye" interesse, så trekker jeg meg litt bort.. Er ikke såååå spennende som det var. Det er kanskje fordi det er en liten stund siden jeg har sett ham, så kanskje det er derfor..

JØSS. Skrev jeg faktisk det ??!! :hakeslepp:

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Hehe det er vel vanlig, håper jeg? Har selv tenkt "hva faen feiler det meg, hvorfor vil jeg ikke ha han nå som han vil ha meg?!" Men han her..åh, han klarer det å gi mye av seg, men alikevel så vet jeg aldri hvor jeg har han. Hat/elsk forhold til sånne gutter, men det er vel det som gjør det spennende. Dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere lider av "Vil ha det jeg ikke kan få-syndromet" :fnise:

- Frøken Flue

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker denne tråden! Er kommet litt ut av denne "oppstartfasen" med min, vi har datet i 4 mnd, og for noen dager siden kalte han meg kjæresten sin (på fylla). Eller, han spurte om vi var kjærester, så sa jeg "ja vi er vel kanskje det?", hvorpå han svarte "vi snakker mer om det når vi er edrue". Har ikke tatt det opp igjen etter det, jeg tør ikke!

Anonym poster: 6dc76a584f17cfed852fd4b92470b011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne tråden! Er kommet litt ut av denne "oppstartfasen" med min, vi har datet i 4 mnd, og for noen dager siden kalte han meg kjæresten sin (på fylla). Eller, han spurte om vi var kjærester, så sa jeg "ja vi er vel kanskje det?", hvorpå han svarte "vi snakker mer om det når vi er edrue". Har ikke tatt det opp igjen etter det, jeg tør ikke!

Anonym poster: 6dc76a584f17cfed852fd4b92470b011

Fantastisk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk :-)

Ja, det er det :) Men hvordan skal jeg ta det opp på en lur måte?

Anonym poster: 6dc76a584f17cfed852fd4b92470b011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne tråden! Er kommet litt ut av denne "oppstartfasen" med min, vi har datet i 4 mnd, og for noen dager siden kalte han meg kjæresten sin (på fylla). Eller, han spurte om vi var kjærester, så sa jeg "ja vi er vel kanskje det?", hvorpå han svarte "vi snakker mer om det når vi er edrue". Har ikke tatt det opp igjen etter det, jeg tør ikke!

Anonym poster: 6dc76a584f17cfed852fd4b92470b011

Å så frustrende. Ligger i luften, men aner egentlig ikke. Eller jo, dere er jo det, eller? eh..

Jeg har ikke peiling på hvordan liksom få det bekreftet. Har vært borti det, men da har det gått sin gang på en måte. Og "typen" har regnet ut plutselig at nå har vi vært sammen en mnd. (å...? JA OK :rodmer: )

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...