Gå til innhold

Singel-psyko-fase


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den følelsen når du har sendt en melding og venta i over 5 timer på svar, vært skikkelig frustrert, neste begynt å grine, hoppa hver gang telefonen har gitt en liten lyd og blitt like skuffa hver gang, og ikke klart å gjøre noe fornuftig. Egentlig gitt opp og lest gjennom alt på denne tråden og funnet ut at det egentlig bare er å gi opp.

For så å få telefon fra han litt senere hvor han ber meg med på date i morgen kveld. Og syns det hadde vært koselig å treffes igjen!

Da er det ikke rart man hopper rundt av glede og skriker for seg selv!

Så lite som skal til for å være helt på bunn, og så lite som skal til for å være helt på topp igjen. Og er nok ikke siste gang dette skjer, blir alltid usikker hvis han ikke svarer sååå..men nå er jeg glad og skal sove godt i natt :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner.. Høres ut som den perioden da det begynte å gå dårlig mellom meg og ***. Ikke for å skremme deg, kan jo være annerledes med dere :) Jeg tok praten jeg vettu, han ble redd for å såre meg siden han ikke ønsker noe seriøst nå :(

Men ikke gi opp! Så lenge han svarer er det håp ;) Er hvertfall det jeg klamrer meg til :fnise:

Ja, det var noe dritt å våkne, den drømmen var fantastisk, du vet sånn som føles skikkelig ekte! Ååå, sånn var det før! :sjenert:

Vet ikke om vi skal møtes snart, han sa jo det på mld, men nekter å ta noe mer kontakt på en ukes tid, og da har jeg spekulert ut en plan jeg synes er lur :gjeiper: Om den er lur vil vise seg. Jeg gjør ALT for å få kloa i denne mannen, han er høy, mørk, atletisk, rik, morsom, har kul stil, riktig aldersgruppe.. Han har virkelig alt! :rodmer:

Nei, han har tatt litt kontakt selv også, men kanskje bare en gang i uken eller noe sånt. :forvirret:

Denne sommeren kommer til å bli lang, for jeg kommer ikke til å gi han opp :sukk:

-Trønderpie

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

Hufffff, vet du ikke skulle skremme meg, men det klarte du :pls: Han er fortsatt på jobb, så jeg forventer ikk ehøre noe på minst en time-to.. Men huffda.. Jo han mååå gi lyd fra seg idag :opplyser::sukk:

Hvilken lur plan har du klekket ut da? :lur:

Og du nye her, kos deg på date :duskedame:

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke hørt noe, men han kommer snart hjem fra jobb.... skummelt ...

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woooho :nigo:

Han skrev han skrev han skrev han skrev :rodmer: Da dret jeg ikke såååååå mye på draget igår .. tydeligvis.

Dere da? Fortell fortell hvordan det går :)

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytte dytte dytte dytte*

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hersens kjærligheten! Jeg gir opp snart :tristbla:

-Crazyfrog

Anonym poster: 35ae78e7c902727e2a62f298a753f2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde avtalt i en uke å treffes og finne på noe sammen lørdagkveld. Snakket sammen senest fredagkveld og sa vi skulle avtale nærmere i morgen(lør), men avtalen om å finne på noe var jo fremdeles der syns jeg.

Lørdagskvelden gikk uten å høre fra han. Ringte en tur tidlig på kvelden bare for at vi skulle avtale, han tok ikke telefonen. Så ringte jeg igjen senere, 3timer etter, for å si at jeg heller legger andre planer hvis han ikke har tid til å være med meg snart. han tok ikke telefonen da heller...så da dro jeg ut, og har enda ikke hørt noe fra han..

Blir så irritert, om han heller ville finne på noe annet kunne han jo bare sagt det, blir mer skuffa over slik det ble enn om han hvertfall hadde sagt han skulle noe annet...

Denne unnskyldningen bør være GOD!

hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woooho :nigo:

Han skrev han skrev han skrev han skrev :rodmer: Da dret jeg ikke såååååå mye på draget igår .. tydeligvis.

Dere da? Fortell fortell hvordan det går :)

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Så bra da! Hva skrev han? :)

Jeg tok sist initiativ med HAN, og tenkte at NÅ var det hans tur neste. Tenkte muligens han ville ta kontakt i helga om han var intressert, men ikke hørt en lyd enda :tristbla: Må holde meg i nakkeskinnet for å ikke ta kontakt selv. :sukk:

-Crazyfrog

Anonym poster: 35ae78e7c902727e2a62f298a753f2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på to dates nå med ei kjempekoselig jente, problemet er bare at hun er så sjenert så jeg er ikke veldig frempå. Skrev dette til henne og hun sier hun synes det er greit tempo og kan til og med ta det saktere (vi har ikke kysset engang).

Hadde lyst å kysse henne på første daten så håper det blir et kyss neste gang hvertfall :/ (på 3. date)

Ellers virker hun noenlunde interessert og vi klaffer veldig bra sammen. Vi har ganske lik humor og personlighet så håper virkelig dette fører til et forhold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde avtalt i en uke å treffes og finne på noe sammen lørdagkveld. Snakket sammen senest fredagkveld og sa vi skulle avtale nærmere i morgen(lør), men avtalen om å finne på noe var jo fremdeles der syns jeg.

Lørdagskvelden gikk uten å høre fra han. Ringte en tur tidlig på kvelden bare for at vi skulle avtale, han tok ikke telefonen. Så ringte jeg igjen senere, 3timer etter, for å si at jeg heller legger andre planer hvis han ikke har tid til å være med meg snart. han tok ikke telefonen da heller...så da dro jeg ut, og har enda ikke hørt noe fra han..

Blir så irritert, om han heller ville finne på noe annet kunne han jo bare sagt det, blir mer skuffa over slik det ble enn om han hvertfall hadde sagt han skulle noe annet...

Denne unnskyldningen bør være GOD!

hva skal jeg gjøre??

For en dust.. Her hadde jeg glatt klart å gi faen i å ta kontakt med fyren overhodet. Du bær bare vente til han kommer med en unnskyldning. Den bør være god.. Nesten sykehusgrunn. Eller at han sier han ble nervør og vil gjøre det godt igjen. Han kunne tatt kontakt med deg på andre måter ja? Bare tenkte om han hadde kommet med den klassiske om at han har mistet telefonen.....

Så bra da! Hva skrev han? :)

Jeg tok sist initiativ med HAN, og tenkte at NÅ var det hans tur neste. Tenkte muligens han ville ta kontakt i helga om han var intressert, men ikke hørt en lyd enda :tristbla: Må holde meg i nakkeskinnet for å ikke ta kontakt selv. :sukk:

-Crazyfrog

Anonym poster: 35ae78e7c902727e2a62f298a753f2ca

Såååå kjipt å vente på kontakt.. Jeg hadde nok ikke klart å la være. Slik som Nessy skriver om hvem som er mest "frempå". Jeg er den som liksom "venter" på en fortsettelse. Og vil helst ikke bruke så lang tid. Selvom det er greit for øyeblikket :fnise:

Men hva han sa ja.. Jo. Først og remst ingenting spesielt. Bare sånn alt og ingenting. Og så litt sex-preik innimellom :sengekos: Har vel egentlig konkudert med at han ikke er interresert i noe mer enn det, men hvem vet. Men uansett så er det greit nok, for akkurat nå så vil jeg bare ha meg et nummer.

Men så er det jo det.. Om vi da ligger sammen enda en gang som planlagt, så blir vel jeg enda mer koko i hodet av det.....

Har vært på to dates nå med ei kjempekoselig jente, problemet er bare at hun er så sjenert så jeg er ikke veldig frempå. Skrev dette til henne og hun sier hun synes det er greit tempo og kan til og med ta det saktere (vi har ikke kysset engang).

Hadde lyst å kysse henne på første daten så håper det blir et kyss neste gang hvertfall :/ (på 3. date)

Ellers virker hun noenlunde interessert og vi klaffer veldig bra sammen. Vi har ganske lik humor og personlighet så håper virkelig dette fører til et forhold :)

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser på facebook at han har vært på fest han..super prioritering..ikke så lett å bare gi faen heller da, har overnatta der allerede noen ganger og hatt mye kontakt i det siste :tristbla:

Endret av kvinnen23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket litt med daten og hun tar visstnok "lang tid på å få forholdsfølelser" så hun vet ikke om hun vil være mer enn venner før om lang tid -.-

Så da tror jeg bare at jeg får se etter noen andre i mellomtida, gidder ikke vente halvt år på at hun skal finne ut hva hun vil.

Story of my life, finner ei jente jeg ønsker å bli sammen med så skjer noe som dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser på facebook at han har vært på fest han..super prioritering..ikke så lett å bare gi faen heller da, har overnatta der allerede noen ganger og hatt mye kontakt i det siste :tristbla:

................. Fest faktisk.. Fortsatt ikke hørt noe? Fest meg i ræven..

Har snakket litt med daten og hun tar visstnok "lang tid på å få forholdsfølelser" så hun vet ikke om hun vil være mer enn venner før om lang tid -.-

Så da tror jeg bare at jeg får se etter noen andre i mellomtida, gidder ikke vente halvt år på at hun skal finne ut hva hun vil.

Story of my life, finner ei jente jeg ønsker å bli sammen med så skjer noe som dette..

Kjipt... Da er det kanskje likegreit at du ser etter noen andre. Et halvt år var da voldsomt..

Jeg skrev litt med "min" isted, og han skrev helt ut av det blå at *kjedisnavn* er sexy... wtf, hvor ble de sosale antenne av liksom? Men uansett, jeg er enig med ham og fortalte ham det :fnise: Får satse på at det var et pluss i boken for min del.

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har snakket litt med daten og hun tar visstnok "lang tid på å få forholdsfølelser" så hun vet ikke om hun vil være mer enn venner før om lang tid -.-

Så da tror jeg bare at jeg får se etter noen andre i mellomtida, gidder ikke vente halvt år på at hun skal finne ut hva hun vil.

Story of my life, finner ei jente jeg ønsker å bli sammen med så skjer noe som dette..

Neste gang du treffer henne tror jeg faktisk du bare skal blåse i det der ta ting sakte... Om du faktisk hører på henne her så kommer det bare til å ende med at dere blir venner, fordi hun ikke får noen romantiske følelser for deg.

Hver litt mer bestemt i det du gjør, sånn: Kom så går vi å *diverse ting*. Her er det også fint om du strekker ut handa for å ta henne i hånden og liksom geleide henne til det dere skal gjøre. Du skal altså ikke spørre henne, men bare si dere skal gjøre det, så rekke handa bestemt frem.

I tillegg kan du ha noen små uskyldige berøringer, stryke henne på armen og slikt når du sier noe. Småmobbe henne og da kanskje skuffe henne litt svakt i siden eller skulderen. bare sånne søte små egentlig helt uskyldige ting, men som gjør at jenta føler at det kan være noe mer enn venner.

Det hadde jo så klart vært greit å fått inn et kyss også, men det kn jo være veldig skummelt, det ser jeg :) Jeg har hvert fall aldri turt å være den som tar initativ til det første kysset (er jente).

Det kan også hende at hun egentlig vet allerede at hun ikke vil noe mer med deg, og derfor bruker som unnskyldning at det tar lang tid for henne å få følelser...

Syns forøvrig det er en god ide at du også møter andre jenter :) som du sier

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg da TS? Har du hørt noe fra han :)?

Jeg syns egentlig du skulle ha sendt han en melding eller noe slikt jeg, det er jo ikke masing når du nesten ikke har tatt noe kontakt, selv om du sa at han skulle ta kontakt når han kom tilbake!

Du kan jo bare spørre hvordan stedet han var på var eller noe slikt, og om han fortsatt ville treffes etc.

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang du treffer henne tror jeg faktisk du bare skal blåse i det der ta ting sakte... Om du faktisk hører på henne her så kommer det bare til å ende med at dere blir venner, fordi hun ikke får noen romantiske følelser for deg.

Hver litt mer bestemt i det du gjør, sånn: Kom så går vi å *diverse ting*. Her er det også fint om du strekker ut handa for å ta henne i hånden og liksom geleide henne til det dere skal gjøre. Du skal altså ikke spørre henne, men bare si dere skal gjøre det, så rekke handa bestemt frem.

I tillegg kan du ha noen små uskyldige berøringer, stryke henne på armen og slikt når du sier noe. Småmobbe henne og da kanskje skuffe henne litt svakt i siden eller skulderen. bare sånne søte små egentlig helt uskyldige ting, men som gjør at jenta føler at det kan være noe mer enn venner.

Det hadde jo så klart vært greit å fått inn et kyss også, men det kn jo være veldig skummelt, det ser jeg :) Jeg har hvert fall aldri turt å være den som tar initativ til det første kysset (er jente).

Det kan også hende at hun egentlig vet allerede at hun ikke vil noe mer med deg, og derfor bruker som unnskyldning at det tar lang tid for henne å få følelser...

Syns forøvrig det er en god ide at du også møter andre jenter :) som du sier

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

Har gjort alt du har skrevet, fremdeles er hun bare sjenert og tilbakeholden. Og har tenkt det samme som det med at det bare er en unnskyldning for å ikke "såre meg" eller noe.

Tilbake til å være ensom og trist I guess :/ Gir snart oppe hele greia, ingen der ute for meg tydeligvis. Den ene gangen jeg faktisk finner noen som vil på date går det bare rett i dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har gjort alt du har skrevet, fremdeles er hun bare sjenert og tilbakeholden. Og har tenkt det samme som det med at det bare er en unnskyldning for å ikke "såre meg" eller noe.

Tilbake til å være ensom og trist I guess :/ Gir snart oppe hele greia, ingen der ute for meg tydeligvis. Den ene gangen jeg faktisk finner noen som vil på date går det bare rett i dass.

åh ja.. da har jeg ikke så mange fler tips dessverre. Da vil jeg nesten tro at hun allerede har bestemt seg for at hun ikke vil det skal bli noe mer mellom dere, men ikke vil såre deg. At hun blir med på flere dater og slikt kan også tyde på at hun ikke har så mange andre gutter, men liker oppmerksomheten, kanskje litt dårlig selvtillit? Alt dette er så klart bare synsing, det kan jo faktisk hende at hun er veldig sjenert og tilbakeholden og faktisk bruker veldig lang tid på å få seg følelser, så om dette er en jente du virkelig liker ville jeg ikke ha gitt opp helt enda, men ha likevel andre kort åpne slik at du ikke eventuelt går glipp av andre jenter på grunn av henne :)

Jeg er selv veldig sjenert og tilbakeholden, jeg kan helt fint snakke med andre, men jeg tør aldri å ta det første steget til noe eller virkelig vise at det er det jeg vil, kan småhinte litt og slikt, men har følelsen av at de små hintene ikke alltid er stor nok. hehe..

Jeg trenger derfor en som tør å ta kontrollen og som er dominant. Kjæresten min var veldig tålmodig med meg, men samtidig tok han kontrollen. For eksempel en av de første gangene jeg var hos han tulleklaget han over at jeg lå så ukoselig ved siden av han, på en måte utfordret meg til å tørre å legge mer mer intil han og kose med han og slikt. Så det kan jo hende at hun er veldig sånn som meg? jeg turte for eksempel heller ikke innrømme følelsene mine for han før han gjorde det. Så om ikke han hadde gjort det først så kunne han godt ha trodd at jeg egentlig ikke brydde meg om han, altså jeg startet jo samtaler og tok kontakt og spurte om vi skulle treffes og slikt da.. Uff jeg må i grunn være en mareritt jente! :fnise:

Du må i hvert fall ikke gi opp hele greia, du er mest sannsynlig fremdeles relativt ung, og har mesteparten av livet ditt foran deg! så klart kommer du til å møte noen en gang :D

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å møte noen snart :( Ikke om mange år.. Begynner snart å gå på veggen av ensomhet, ingen å snakke med, ingen å kose med.. Fatter ikke hva som er galt med meg som gjør at ingen ønsker å være sammen med meg :/ Jeg er snill, i grei form, romantisk, morsom, har god generell kunnskap om ting og ville aldri vært utro, fremdeles er det noe som mangler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å møte noen snart :( Ikke om mange år.. Begynner snart å gå på veggen av ensomhet, ingen å snakke med, ingen å kose med.. Fatter ikke hva som er galt med meg som gjør at ingen ønsker å være sammen med meg :/ Jeg er snill, i grei form, romantisk, morsom, har god generell kunnskap om ting og ville aldri vært utro, fremdeles er det noe som mangler..

:( jeg blir så trist når folk skriver sånt :(

Du minner meg faktisk veldig om en kamerat av meg, han er verdens skjønneste og snilleste, og i grunn egentlig den perfekte kjæreste. Han sitt problem er at han er alt for pusete, han blir liksom med en gang jentas "gay bestfriend", men han er jo absolutt ikke homofil. Hans største ønske er å få seg kjæreste nesten, og han blir så lei seg og deprimert når det alltid ender med at jenta bare ser på han som en venn. Han sitt problem er nok at han ikke tør å ta styringen og slikt, men etter det du skriver så virker jo ikke det som du sliter med dette, men har du prøvd å se om det er noe du gjør "feil".

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før hadde jeg problem med at jeg ikke var frempå, første forholdet mitt endte pga at vi ikke gjorde noe mer enn enkle kyss i løpet av en måned. Helt forståelig selvfølgelig men hun var min første kjæreste og hun var kjempetilbakeholden og jeg hadde sosial angst så det hjalp jo ikke akkurat på.

Med forrige kjæresten klinte vi første kvelden og hadde sex andre kvelden så det er ikke akkurat ett problem lenger.

Kanskje jeg bare er veldig dårlig til å skape seksuell spenning på nett. At ting bare blir kjedelig med en gang. Hører hele tida om at damer bare klager på at mennene bare tenker på sex og drar det opp tidlig så det gjør at jeg bare prøver å holde en god tone og bli bedre kjent i starten. Men det fører aldri noen vei.

Og med hun siste som jeg var på date med var hun jo så utrolig sjenert at jeg ikke turde å være for frempå fordi jeg ble redd det skulle skremme henne. I ettertid har hun sagt at jeg kunne gått enda saktere frem (har kun holdt hånda rundt ryggen hennes etter 2 dates og maaange meldinge så det var jo riktig av meg å ikke gå fortere frem tydeligvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...