Gå til innhold

Singel-psyko-fase


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh, nå er han pålogget på Facebook. Men skriver han noe? Nei. Og jeg skrev til han sist, så kan ikke gjøre det nå.

Jeg vet ikke hva som skjer med meg for tida. Kjenner meg nesten litt sånn.. syk? Syk av forelskelse, går det an? Tenker bare på han og hva han gjør på, om han tenker på meg osv. Tror ikke det går et minutt uten at tankene streifer han.

Hadde tatt til takke med hva som helst, om det så bare var litt casual sex. Litt skummelt å tenke på.

Vet at han er populær. Han har sikkert femti damer som er etter han, eller det er ihvertfall det jeg gjør meg selv deppa av å tenke på :gjeiper:

Har flere (kjekke) menn som er interesserte i meg. Men gidder ikke flørte med dem overhodet. Er bare én person som gjelder for meg..

Åh.. Nå plinget det i Facebook-chatten.. Men så var det bare en annen tulling, en jeg ikke bryr meg om i det hele tatt!! AARGH!

HJELP!

-Besatt

Anonym poster: 4fa072ec4c890f59f538ef97130cb861

Åh, jeg kjenner meg sånn igjen! Her plinget det i telefonen nå nettopp, og det var.. Hold deg fast... Trommevirvel... Wordfeud! Jeg klikker snart i vinkel.

Ja, det går an å være syk av forelskelse. Tydeligvis!

Har du truffet han din mange ganger? Hvor ble du kjent med ham?

TS

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg kjenner meg sånn igjen! Her plinget det i telefonen nå nettopp, og det var.. Hold deg fast... Trommevirvel... Wordfeud! Jeg klikker snart i vinkel.

Ja, det går an å være syk av forelskelse. Tydeligvis!

Har du truffet han din mange ganger? Hvor ble du kjent med ham?

TS

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Haha. Det verste er at nå tør jeg ikke logge av Facebook selv og gjøre noe fornuftig, i redsel for at han plutselig kommer på at han vil snakke til meg, og så er jeg ikke der! Tragisk, jeg vet... :scorpis:

Jeg har kjent denne fyren sånn halvveis lenge, har alltid tenkt at han er veldig attraktiv, men pga omstendigheter har det aldri vært aktuelt med noe. Men nå er begge single på samme tid, så da... Ja, da har det blitt heftig kos og mye flørt på fylla. Som sikkert ikke betyr noen ting for han, jeg vet. Men mer skulle det tydeligvis ikke til for min del for å tippe meg over i koko-land. :bond:

Smilet hans.. kan ikke beskrive det engang. Tror jeg dauer neste gang jeg ser han. Treffer jo på han litt rundt omkring. Derfor blir det nok vanskelig å glemme han også, noe jeg sannsynligvis må ettersom han nok ikke bryr seg om meg som noe mer enn en flørt.

Forresten... det er ikke noen mulighet for at han kan se at jeg er innom Facebook-profilen hans ofte vel? Sitter og ser igjennom bilder av han as we speak :eeeh: Fikk pluselig litt angst for at han skal få vite hvor stalker jeg er, men det er umulig, ikke sant??

-Besatt

Anonym poster: 4fa072ec4c890f59f538ef97130cb861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ikke kontakter deg, og du må kontakte han hele tiden. Slutt å ta kontakt, har ikke noe å si om det er flere måneder, la han få tiden til å savne deg!

Alt dette styret har gjort at jeg ikke kan fordra datingfasen. Jeg går ikke på ordentlige dater, ikke filmkvelder. Møtes heller på fest, eller om personen inviterer meg med på noe annet.

Har interesse for en jeg og. Møttes i januar, men har ikke stresset så mye med det. Kontaktet han tre ganger på facebook, han kontaktet meg ikke tilbake imellom de gangene. Jeg fant ut, IKKE POKKER om jeg gidder å bruke energien min på en som gjør meg usikker. Sluttet å ta kontakt med han i mars, og tok kontakt med han nå i Juni, vi snakker igår. Iløpet av den tiden jeg ikke har kontaktet han har han invitert meg med ut tre ganger, siden han sa at han hadde det veldig koselig med meg og kompisene den helga.

To av gangene ut på byen med felles venner, siden jeg har gitt han tegn med at jeg ikke vil møte han alene. Siden jeg ikke kjenner han godt nok enda, og ikke vil han følelsen av at han allerede har overtaket på meg. IKKE F at jeg lar meg vippe så fort av pinnen!

Igår når vi pratet over fb, jeg over telefon og han over datamaskin. Ikke nok med at han svarte meg med engang, med han eskalerte samtalen mer og mer. Til slutt inviterte han meg med å sparre med noen kompiser.

Vi skal muligens ut på byen sammen med noen felles venner i helga, vi får se. Tar det som det kommer!

Sitter med informasjon fra en felles kompis som har fortalt meg at han er interessert. Han er seriøs med jenter, og er veldig kresen. Så vi får se hva som skjer videre, vil ikke ta gledene på forskudd og ende opp i skuffelse. Har nok av andre gutter å velge og vrake i.

Anonym poster: 3f5a2be6cd514cbe4ddcaaae94793955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Det verste er at nå tør jeg ikke logge av Facebook selv og gjøre noe fornuftig, i redsel for at han plutselig kommer på at han vil snakke til meg, og så er jeg ikke der! Tragisk, jeg vet... :scorpis:

Jeg har kjent denne fyren sånn halvveis lenge, har alltid tenkt at han er veldig attraktiv, men pga omstendigheter har det aldri vært aktuelt med noe. Men nå er begge single på samme tid, så da... Ja, da har det blitt heftig kos og mye flørt på fylla. Som sikkert ikke betyr noen ting for han, jeg vet. Men mer skulle det tydeligvis ikke til for min del for å tippe meg over i koko-land. :bond:

Smilet hans.. kan ikke beskrive det engang. Tror jeg dauer neste gang jeg ser han. Treffer jo på han litt rundt omkring. Derfor blir det nok vanskelig å glemme han også, noe jeg sannsynligvis må ettersom han nok ikke bryr seg om meg som noe mer enn en flørt.

Forresten... det er ikke noen mulighet for at han kan se at jeg er innom Facebook-profilen hans ofte vel? Sitter og ser igjennom bilder av han as we speak :eeeh: Fikk pluselig litt angst for at han skal få vite hvor stalker jeg er, men det er umulig, ikke sant??

-Besatt

Anonym poster: 4fa072ec4c890f59f538ef97130cb861

Jeg tror ikke han kan finne ut av det, altså. Håper for Guds skyld ikke det! :)

Tror det er lurt å prøve så godt en kan å ikke sjekke fb osv, for man kan bli gal. Jeg ville ha råda deg til å logge av. Hvis han vil ha tak i deg, får han tak i deg! Det skader ikke å være litt "utilgjengelig" heller.

Jeg hadde også tatt til takke med å bare være en fuck friend forresten! Bare han lot meg være med ham, se han, ta på han.. Og at han tar på meg.. Yaiks! Jeg blir helt skjelven jeg..

Har forresten psyket meg litt ned. Det har på en måte dabbet litt av. Jeg husker følelsen, men den er vel ikke like sterk nå. Tror jeg. Men ringer han, da kommer den tilbake med en gang, det er jeg sikker på!

Helvete. Jaja. Snart ferie. Joho. Ring meg!!!

TS

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.. Analyserer så mye, nå!! Helvete!!jeg må bare glemme ham, punktum finale! Tipper han er opptatt med noen andre. Det var derfor han ikke kysset meg osv, ikke fordi han ville møte meg igjen og gjøre det ordentlig. Men hvorfor skulle han si de da? Hva var det i det for han? Hva skulle han få ut av det? Fatter de bare IfKKE!!!!

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå fra DEN sikre følelsen på at han virkelig hadde lyst å bedre kjent, til denne jævlig tragiske helvetessatansskapen jeg føler meg som nå.. Nei, den er ikke særlig deilig! Forstår bare ikke hvorfor jeg ikke bare får han ut av hodet! Vekk med deg! Shu!!

TS...

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloè

TS her.. Analyserer så mye, nå!! Helvete!!jeg må bare glemme ham, punktum finale! Tipper han er opptatt med noen andre. Det var derfor han ikke kysset meg osv, ikke fordi han ville møte meg igjen og gjøre det ordentlig. Men hvorfor skulle han si de da? Hva var det i det for han? Hva skulle han få ut av det? Fatter de bare IfKKE!!!!

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Jeg var en gang med en fyr, som sa når han gikk hjem dagen etter "dette var kos, kanskje jeg stikker innom på frokost om et par timer ;)" (det var veeeldig tidlig og han bodde i blokka ved siden av). Hørte jeg noensinne fra han igjen? Ånei du, så idiotene sier mye rart uten å mene det. Jævlig vanskelig å skille hva som er sannhet og løgn, umulig nesten. Så man må bare se d ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :)http://www.usminket.no/2012/05/hvorfor-gir-menn-hadet-kyss-uten-mene.html

Men også, tror ofte menn sier ting de syns lyder bra der og da, altså når de er beruset, men når de tenker over det dagen etter tør de ikke ta kontakt likevel, altså at de venter kanskje 3 dager istedenfor å ta kontakt med en gang som de hadde lovet.

I tillegg syns jeg gutter er over middels dårlig til å holde slike ting uansett :P Kjæresten min sier alltid: Jeg ringer deg etterpå, men det skjer jo nesten aldri hehe

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Man skal ikke tro på hva en mann sier etter at man har hatt sex med han. Han viser bare takknemlighet på den beste måten han kan. Menn har lært at kvinner får følelser etter at de har hatt sex og dermed gjelder det å prøve å være snill. Jeg synes de er litt søte jeg da, og kvinnene som blir bitre kan skylde på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønderpie: det er jo bra at han kaller deg kosenavn da! Eller er han sånn med alle? Dritt gå å vente på svar nå.. Og ikke få et ordentlig svar! Neste gang du foreslår å treffes burde du si en konkret dag. "hva gjør du på lørdag?" e.l. Kanskje?

Besatt: velkommen i klubben! :)

Regnbue: lykke til med meldingsskriving! ;) si fra hvordan det går da. Kjenner til det å ikke fortelle noe til venner. Jeg har kun ei venninne jeg har sagt noe til. Heldigvis er hun like crazy som meg. Tør ikke si noe til andre!

Og NEI, ikke fortell meg at det er en god ide å skrive ham.. For det er det ikke. Men hører jeg det nok ganger, så tror jeg kanskje det er det. Men det er det altså IKKE! Jeg skrev jo "si fra da:)" ... Så han får si fra når han har tid (les: lyst) til å se meg.

Jeg reiser faktisk på ferie selv på lørdag! Blir borte litt over en uke.. Så på en måte håper jeg at han skriver meg mens jeg er borte, slik at jeg må si til ham at JEG ringer HAM når jeg er tilbake. Så får jeg litt makt.. Jada, skikkelig makt får jeg.. Uansett kommer jeg nok til å få roet meg litt ned, og fått tankene mine over på andre ting mens jeg er borte. Tenker allikevel at jeg kommer til å sende ham en melding når jeg er tilbake, uansett om han har tatt kontakt eller ikke. Da skal jeg skrive "skal vi treffes?" .. Og bare det! Eller.. Ååååååhhrrrr kan han ikke bare ringe meg!!!

TS

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

weeeeee igjen.. Eller woooo, huff.. Det gikk som det måtte gå igår. Meg og øl, samt en mld til ham på mobilen. (Vi har snakket om å møtes i helga, pule og kline og sånn. Og så fikk han munnsår, og sa at han tenker det blir kjipt med sex uten å kline, så vi har snakket om det munnsåret de siste dagene :fnise: ) Hvertfall, igår så spurte jeg om han var kvitt det, nei det var han ikke, men det hadde begynt å gro, så vi fant ut at vi skulle ta det etter helgen.

Jøss for en forklaring av meg..

MEN, så skrev vi i mange timer likevel. Om alt mulig. Og jeg sa bla. at jeg skulle pakke meg inn med sløyfe og sånn. Ja haha er det mulig. Fytti grisen. Men det har vært myyyye verre enn det var igår, så jeg har ikke sååååå fyllaangst som sist.

Idag håper jeg HAN tar kontakt, jeg måååå spille kostbar idag. Håper håper håper han gjør det. Men det er fredag da.. Og da kan jo det hende han gjør på noe annet =(

Jeg har drømt de siste 2 nettene at jeg har skrevet noe sånt kliss på facebook-veggen hans. Har våknet av skrekk og nesten styrtet til pc for å dobbeltsjekke at det faktisk var en drøm. Heldigvis har det vært det.

Besatt: Jeg får faen ikke håpe de kan se hvem som er profilen og hvor ofte osv osv. Da må jeg bare slutte å bruke facebook, så flytte langt vekk, og så bare bli "ny" og glemme hele fortiden min. (Jeg går forresten alltid inn på min egen profil etterpå, inn der på siste aktiviteter, bare for å sjekke at jeg ikke har klart å poste noe og sånn) Heldigvis har jeg sjult sporene mine hittil. Eller har jeg det? ................................... Shit. Tankebry....

TS: Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Forbanna dritt!! Du skulle jo hørt noe til nå. Han har ikke glemt deg. Nei, han har ikke det. Kanskje han akkurat nå lurer på hva han skal skrive til deg. Og det blir superstilig at du kan skrive at du er på ferie og at du skal kontakte ham. Fenomenalt. Men da tror jeg ikke du får tenkt på så mye annet hele ferien :fnise:

Noe nytt forresten?

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så håper jeg inderlig at han ikke er på KG, håper han ikke vet hva KG er engang. Om han hadde lest noe her og gjort seg til kjenne og visst hva jeg har skrevet her, ja DA. Nei fyyy.. nei nei nei nei, det kan ikke være tilfelle. GRØSS SÅ FLAUT..

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så håper jeg inderlig at han ikke er på KG, håper han ikke vet hva KG er engang. Om han hadde lest noe her og gjort seg til kjenne og visst hva jeg har skrevet her, ja DA. Nei fyyy.. nei nei nei nei, det kan ikke være tilfelle. GRØSS SÅ FLAUT..

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Hahahaha, ja tenk! Det hadde jo vært å grave sin egen grav!!

Min er allikevel allerede gravd. Legger meg oppi når som helst. Selvfølgelig har jeg ikke hørt noe. Da jeg hadde to ubesvarte anrop idag ble jeg fra meg av glede. Men den var kortvarig. Helvetes folk som ringer meg! Har de ikke noe bedre å finne på? Jeg vil bare ha telefon fra en person her i verden (ok, er kanskje å ta litt hardt i, kunne gjerne tenke meg en telefon fra brad pitt eller justin timberlake også.), og det får jeg ikke! Fuck him!

Jeg har nå innsett at han ikke kommer til å ringe meg. Eller, jeg er hvertfall ganske sikker på at det ikke kommer til å skje. Men når jeg kommer tilbake fra ferie kommer jeg til å skrive ham. Gjøre ett siste forsøk. Nå er jeg ikke engang interessert i å ha noe mer med ham, vil bare ha sex. Og jeg vil jo tippe han er med på den! Ikke det at jeg skal foreslå kun det, i ferd for å høres ut som en hore, men tenkte jeg skulle skrive noe ala

"hei! Jeg lurer på om du har glemt meg! Men jeg har ikke glemt deg;) finne på noe en av disse dagene?"

Eller blir det for desperat? Den blir ikke sendt før søndag/mandag om halvannen uke, da. Så har god tid på å finne den perfekte meldingsteksten. Jeg må ha litt avslutning på det. Høre fra ham at han faktisk holder med noen andre, eller at han bare ikke er interessert i å treffe meg mer.. Et eller annet..

Regnbue: Gode nyheter da! :) et blir jo helt sikkert noe på deg :P

TS

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke tro på hva en mann sier etter at man har hatt sex med han. Han viser bare takknemlighet på den beste måten han kan. Menn har lært at kvinner får følelser etter at de har hatt sex og dermed gjelder det å prøve å være snill. Jeg synes de er litt søte jeg da, og kvinnene som blir bitre kan skylde på seg selv.

Vet ikke om den her var rettet til meg, men vi har jo ikke hatt sex eller en gang kyssa (på munnen)! Han spanderte flere drinker, ga meg masse komplimenter, holdt rundt meg, koste... Ja... Og sa mange, mange ting som jeg ikke klarer å få ut av hodet i det hele tatt! Ahrg! Men ville altså ikke prøve å få meg med hjem sa han, fordi han ikke ville ødelegge sjansene sine hos meg? Wtf sier bare jeg.

Jeg driter, fra og med nå, i han.

I wish.

TS

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha, ja tenk! Det hadde jo vært å grave sin egen grav!!

Min er allikevel allerede gravd. Legger meg oppi når som helst. Selvfølgelig har jeg ikke hørt noe. Da jeg hadde to ubesvarte anrop idag ble jeg fra meg av glede. Men den var kortvarig. Helvetes folk som ringer meg! Har de ikke noe bedre å finne på? Jeg vil bare ha telefon fra en person her i verden (ok, er kanskje å ta litt hardt i, kunne gjerne tenke meg en telefon fra brad pitt eller justin timberlake også.), og det får jeg ikke! Fuck him!

Jeg har nå innsett at han ikke kommer til å ringe meg. Eller, jeg er hvertfall ganske sikker på at det ikke kommer til å skje. Men når jeg kommer tilbake fra ferie kommer jeg til å skrive ham. Gjøre ett siste forsøk. Nå er jeg ikke engang interessert i å ha noe mer med ham, vil bare ha sex. Og jeg vil jo tippe han er med på den! Ikke det at jeg skal foreslå kun det, i ferd for å høres ut som en hore, men tenkte jeg skulle skrive noe ala

"hei! Jeg lurer på om du har glemt meg! Men jeg har ikke glemt deg;) finne på noe en av disse dagene?"

Eller blir det for desperat? Den blir ikke sendt før søndag/mandag om halvannen uke, da. Så har god tid på å finne den perfekte meldingsteksten. Jeg må ha litt avslutning på det. Høre fra ham at han faktisk holder med noen andre, eller at han bare ikke er interessert i å treffe meg mer.. Et eller annet..

Regnbue: Gode nyheter da! :) et blir jo helt sikkert noe på deg :P

TS

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

:ler: for et flott innlegg. Nå lo jeg godt du :hoho:

Og i sted var jeg litt på gråten igjen. Skulle tro jeg ikke er riktig skrudd sammen. eller, det er jo noe jeg vet, men ...

Synes mld-forslaget ditt var supert jeg. Trenger ikke pinpusses på engang :) Men det er for jævlig at du ikke skal kunne gjøre noe før neste søndag/mandag.. Jeg venter uansett på den oppdateringen fra deg (idag ja), at han har tatt kontakt! Så det så.

Han er på jobb nå da, så derfor så gidder jeg ikke logge meg på face før litt senere. Må da være måte på å være tilgjengelig. Og helt enig med deg, hvorfor skal jeg bli kontaktet av andre, når det er ham som skal kontakte meg. Thats it.

Magefølelsen min sier at han ikke tar kontakt idag. Men det har jo magefølelsen sagt hele tiden selvom han kontakter meg. Men idag er jeg ganske sikker.. SNUFS

Og jeg gikk gjennom mld både på mobil og face fra igår.. Og ja, det var verre enn jeg trodde. Og den største blemmen......, det var et nærbilde av 2 fingre (sånn at det ser ut som noe annet), og så et spm "hva er dette"? Hahaha, måtte le litt før jeg skrev videre.. Hahahaha, ja litt til ........

Og da han skrev at han ikke visste, ja da hadde jeg prestert å skrive.. wait for it wait for it... "Det er de to fingrene jeg må bruke til å fingre meg selv fordi du ikke er her" Hahaha :hoho: Ja, for DET var jo stilfullt.... :tristbla: Jeg skulle ikke fått lov å ha verken mobil eller pc..

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare tilføye at det var ikke det at mld og at du vil ha bekreftet hva som er hva som var morsomt ;)

Jeg har vært på profilen hans bare 1 gang idag. Jeg er så stolt av meg selv. Noe måtte jo være positivt midt i all galskapen...

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahaha!! Åh. Men tror ikke du har noe å bekymre deg for, regnbue. Selv om ikke du skulle høre noe idag, vet du hvertfall at han har lyst å treffe deg, og lyst på DEG! Ahhhh, heldig du er du:)

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns også Regnbue er heldig! Min kommer ikke med en lyd.. :sukk:

Drømte om han i natt, at vi koste og hadde det skikkelig bra. Åh, for en drøm! Savner han sånn, ikke sett han på 3 uker eller noe :(

-Trønderpie

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også Regnbue er heldig! Min kommer ikke med en lyd.. :sukk:

Drømte om han i natt, at vi koste og hadde det skikkelig bra. Åh, for en drøm! Savner han sånn, ikke sett han på 3 uker eller noe :(

-Trønderpie

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

Nja. Heldig og heldig.. Jeg hadde egentlig foretrukket enten det ene eller det andre slik at jeg visste hva han egentlig tenker. Nå har jeg ærlig talt ingen anelse. Annet enn at han svarer om jeg spør om noe (inntil videre), og at han har tatt kontakt tidligere. Det kan fort snu, og fallhøyden for meg er ganske så stor.... :sukk:

Så godt med drøm Trønderpie! Men det er jo helt ræv å våkne opp fra noe sånt.. Skal dere treffes snart? :)

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om han ikke gir en lyd.. er det bare du som må gjøre det? :(

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Heldig og heldig.. Jeg hadde egentlig foretrukket enten det ene eller det andre slik at jeg visste hva han egentlig tenker. Nå har jeg ærlig talt ingen anelse. Annet enn at han svarer om jeg spør om noe (inntil videre), og at han har tatt kontakt tidligere. Det kan fort snu, og fallhøyden for meg er ganske så stor.... :sukk:

Så godt med drøm Trønderpie! Men det er jo helt ræv å våkne opp fra noe sånt.. Skal dere treffes snart? :)

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Skjønner.. Høres ut som den perioden da det begynte å gå dårlig mellom meg og ***. Ikke for å skremme deg, kan jo være annerledes med dere :) Jeg tok praten jeg vettu, han ble redd for å såre meg siden han ikke ønsker noe seriøst nå :(

Men ikke gi opp! Så lenge han svarer er det håp ;) Er hvertfall det jeg klamrer meg til :fnise:

Ja, det var noe dritt å våkne, den drømmen var fantastisk, du vet sånn som føles skikkelig ekte! Ååå, sånn var det før! :sjenert:

Vet ikke om vi skal møtes snart, han sa jo det på mld, men nekter å ta noe mer kontakt på en ukes tid, og da har jeg spekulert ut en plan jeg synes er lur :gjeiper: Om den er lur vil vise seg. Jeg gjør ALT for å få kloa i denne mannen, han er høy, mørk, atletisk, rik, morsom, har kul stil, riktig aldersgruppe.. Han har virkelig alt! :rodmer:

Men om han ikke gir en lyd.. er det bare du som må gjøre det? :(

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Nei, han har tatt litt kontakt selv også, men kanskje bare en gang i uken eller noe sånt. :forvirret:

Denne sommeren kommer til å bli lang, for jeg kommer ikke til å gi han opp :sukk:

-Trønderpie

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...