Gå til innhold

Singel-psyko-fase


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forresten ja, oppdatering. Og et par spm.. (SUKK)

Vi skrives mye. Og HAN har tatt kontakt med en gang jeg har logget på. I går hele 2 ganger (!) Ikke vet jeg hvorfor, eller jeg er jo ikke helt på bærtur, men likevel) det er ikke mer enn bare "prating".

Vi skulle jo møtes denne uken, men siden jeg har jobbet seint, så har jeg vært besvimelsesnær når jeg har kommet hjem, og aldri i verden om jeg hadde orket dra ut igjen. Vi har ikke snakket mer om det heller.. MEn så vet han jo dette... Og siden han vet det, er det derfor ikke han sier noe om det? Vil han bare snakke og ikke møtes? :klo:

Og en annen ting. Mulig det at han er sjenert og bla bla bla osv, men.. Jeg kan gi han komplimenter osv. Joda, han takker for dem. Men han sier aldri noen til meg :kjefte: Ikke det han MÅ jo "like" meg bittelitt?? vi har tross alt pult 5 ganger på et par timer til sammen, så noenlunde må jeg jo se ut? Og jeg VIL ha komplimenter jeg og! :snurt:

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chloè

Forresten ja, oppdatering. Og et par spm.. (SUKK)

Vi skrives mye. Og HAN har tatt kontakt med en gang jeg har logget på. I går hele 2 ganger (!) Ikke vet jeg hvorfor, eller jeg er jo ikke helt på bærtur, men likevel) det er ikke mer enn bare "prating".

Vi skulle jo møtes denne uken, men siden jeg har jobbet seint, så har jeg vært besvimelsesnær når jeg har kommet hjem, og aldri i verden om jeg hadde orket dra ut igjen. Vi har ikke snakket mer om det heller.. MEn så vet han jo dette... Og siden han vet det, er det derfor ikke han sier noe om det? Vil han bare snakke og ikke møtes? :klo:

Og en annen ting. Mulig det at han er sjenert og bla bla bla osv, men.. Jeg kan gi han komplimenter osv. Joda, han takker for dem. Men han sier aldri noen til meg :kjefte: Ikke det han MÅ jo "like" meg bittelitt?? vi har tross alt pult 5 ganger på et par timer til sammen, så noenlunde må jeg jo se ut? Og jeg VIL ha komplimenter jeg og! :snurt:

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Tror ikke han hadde snakka med deg hvis han ikke vil møte deg igjen, siden det er du som ikke kan venter han vel bare på at du skal spørre?

Det at du sier noe fint om han , men han sier ingenting tilbake stusser jeg litt på. Kanskje han bare vil treffes for å ha sex igjen å vil ikke gi deg falske forhåpninger??

Du er nå heldig uansett, pul i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han hadde snakka med deg hvis han ikke vil møte deg igjen, siden det er du som ikke kan venter han vel bare på at du skal spørre?

Det at du sier noe fint om han , men han sier ingenting tilbake stusser jeg litt på. Kanskje han bare vil treffes for å ha sex igjen å vil ikke gi deg falske forhåpninger??

Du er nå heldig uansett, pul i vei!

Tja, mulig mulig. Men han VET at jeg vil treffe ham. Visst han ikke har fått med seg det, så er det jo ubeskrivelig merkelig... Men men, vi får se.. Grrrr

Han kaller meg for sånne "kosenavn", ikke seksuelt altså. Og vi skriver mest om alt og ingenting, og minst om seksuelle ting.. Jeg skjønner nada :klo:

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, nå er jeg så forvirra at jeg har vasket ned hele leiligheten. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg!

Han har ikke sendt meg melding på telefonen på evigheter (vi snakker sikkert en måned). I dag har jeg vært litt opptatt, men da jeg sjekket tlf så jeg at jeg hadde fått mld. Tenkte at den sikkert var fra en eller annen random, men nei, den var fra han!!!!! :hakeslepp:

Var bare en kort, hyggelig melding, men likevel!!

Men så svarte jeg på den da, noen timer etter at han sendte, så den jo ikke før da. Stilte spørsmål, men nå har det gått mange timer, og han har ikke svart..!?

Hva skjer? Kanskje han sendte til feil person? Men det skal vel noe til det også, siden vi ikke har sendt mlder på så lenge regner jeg ikke akkurat med at jeg tilfeldigvis lå øverst på meldingene heller?

:bond:

-Trønderpie

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Trønderpie: Han er nok bare sur fordi du ikke svarte med en gang :fnise:

Nå har han likt både bildet mitt og statusen min på facebook idag.. Han er pålogga nå å hver gang jeg ser bildet hans dør jeg litt inni meg. Åh er det mulig, har lyst til å si hei,men er redd for å virke masete.

SNAKK TIL MEG DA FOR FAEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

Joda, jeg er fortsatt forelsket og teit, og jeg blit flau og redd og klam og fucked i hodet av å tenke for mye på ham. Ja og hva vi skal gjøre, hva som hadde skjdd om vi gjorde det og det, om vi møttes der ig der, da skal vi gjøe sånn og sånn. Jeg gjennomgår sånne møter i hodet mitt så ofte som mulig. Igår stoppet jeg faktisk opp i veien på vei til bussen, og bare sto der og fantaserte i 30 sek før jeg gikk videre.. SKJERPINGS REGNBUE!!

Vi skriver fortsatt hver dag, i mange timer, og om jeg ikke skriver før seint, så blir jeg "etterlyst" før jeg får mulighet til å sette meg ned og melde. Igår fikk jeg også et nytt bilde av ham. HAN ER SÅ JÆVLA DEILIG; FY GRISEN FOR ET MANNEBEIN :wow: :wow: :hjerter::hakeslepp::hjerter: Han skulle vært ulovlig..

Men hva ER det med at han ikke selv tror han ser så bra ut? Eller, kan jo hnede han bare spiller uvitende, men nei, ærlig talt. Om jeg kommenterer noe om det så er det oftest "neppe" eller "hahahahahaha" ??!! :klo: Han måtte ha en feil eller? :vetikke:

Han spurte om jeg ville komme på besøk til ham idag, eller pule for å være nøyaktig. Jeg drakk meg dritings igår, så jeg er ikke i form idag i det hele tatt. Kan ikke løpe på hans do og spy i tide og utide.. FÅKK MI. Hadde jeg visst det hadde jeg jo aldri i verden drukket som en helt igår.... :sukk:

Denne uken er det ham som skal jobbe sent... Så det blir tidligst lørdag. Føler meg fortapt.. Akkurat som om vi bor i forskjellige land, og ikke 20min med buss....Men den som venter venter ikke forgjeves? :pls:

Har dere andre noen oppdateringer? =)

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er så rart med menn, at når man har gitt opp hele fyren og ikke gidder mer, og har bestemt seg for at NÅ , nei NÅ kan det være det samma. Ja DA tar de kontakt :klo:

Du sier noe. Og når man endelig er innstilt på at det ikke blir mer så faller alt sammen som et korthus når han nok en gang tar kontakt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnbue: Håper formen kommer seg så du kan treffe ham neste helg. :klemmer:

Nå har jeg lest gjennom hele tråden, og jeg må innrømme at jeg føler meg så utrolig truffet..Bare det at vi har holdt det gående slik i hele vinter, og når vi treffes er det sex og masse kos..Men det har også vært gåturer eller kaffebesøk.

Bortsett fra det, så er det mye likt. Ønsket om kontakt, hopper høyt om jeg får SMS eller FB-pling, men i de fleste tilfellene så er det andre. Blir overlykkelig når han som i natt hadde sendt en FB-melding mens jeg sov, etter at han har vært borte i noen dager.

I ca 70 % av tilfellene er det nok jeg som tar kontakt, men han svarer og fortsetter samtalen.

Vi prater om alt mulig og har det utrolig hyggelig når vi først treffes, men siden vi begge har barn så er det begrenset hvor ofte det kan få blitt.

Jeg tok "praten" ganske tidlig og sa fra at jeg ikke orket være en tidtrøyte, noen han påstod jeg ikke var, og jeg ble derfor enda mer betatt av ham... Men han sier han ikke har følelser for meg.. Det merkelige er bare at det virker som alt er greit når vi er sammen..¨

I perioder har vi hatt mindre kontakt, og når jeg har kommet så langt at jeg har innsett han ikke vil ta kontakt, og har innstilt meg på det, så er han der igjen og fucker opp hodet mitt... :sukk:

Jeg prøver å si til meg selv at han kun er ute etter sexen, men den kunne han fått mange andre steder også... Men han er brent fra tidligere forhold, så jeg lurer på om det kan være en medvirkende årsak, samtidig med at han er redd for å involvere ungene i noe som kan gå galt.. Dette er tanker jeg har gjort meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at jeg er ikke eneste som har blitt tullerusk av disse ta kontakt forventninger.

Selvom han har sagt til meg at han har aldri før tatt så mye kontakt med ei dame før. Så blir jeg usikker på om han virkelig er intressert i forhold videre eller om han bare liker den oppmerksomheten som kommer fra meg. Han er i mine øyner kjempe kjekk. Men fyren eier ikke selvtillit. Jeg for min del får masse oppmerksomhet av menn generelt. Og han blir sjalu veldig fort.

Toppen av det hele er det avstands mellom oss. Jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å holde ut. Det har alt gått snart 5 mnd, selvom vi har tatt mange sånne hva dette er. Så er jeg forsatt i tvil om hva vil skje videre pga denne dumme avstanden og hans lite kontakt i forhold til hva jeg ønsker.

Når jeg bestemmer meg for å gi han opp, så tar han masse kontakt og er helt gira. Men så går det noen dager så dabber alt av igjen. Jeg tenkte å gi det hvertfall 2 uker til og se hva det blir. Klarer han å holde avtalene vi lager denne gangen så gir jeg han litt mer tid før jeg gir hele greia opp.

Men så har jeg blitt så utrolig glad i fyren at det gjør vondt å tenke at han ikke skal være endel av framtiden min. Dumme dumme begynner fase eller hva jeg skal kalle dette... ;)

Anonym poster: e5e91d8c9f86f35a4d8304059f4ab1e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å få litt oppdateringer her! Virker som det er mye bra, selv i psyko-fasen også da :) Hvertfall du Regnbue, masse kontakt hver dag, høres lovende ut ;)

Min har tatt kontakt av seg selv.. På sms.. 3 dager på rad nå!! :hakeslepp:

Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg, fniser og smiler og blir smårar bare jeg tenker på det :fnise:

men tør ikke ha noen forhåpninger, og nekter å ta kontakt selv, selv om jeg egentlig hadde lovet å sende mld i dag.. det har jeg ikke gjort :sjenert: Skikkelig teit av meg, men jeg tør ikke! Er så redd for å ikke få svar, redd for å ødelegge igjen, redd for å skremme han, redd for å mase.. ja, alt. Så nå går det på automatikken å ikke kontakte han.

Burde jeg gjøre det likevel, siden han spurte om jeg kunne sende mld i dag?

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg :sjenert:

-Trønderpie

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!!

Høres ut som om det ikke går så verst for dere her! Jeg får skrive mer senere, bare en liten oppdatering herfra. Han har ikke tatt kontakt. Han har ikke tatt kontakt!!!! Helvetes jævel han kan dra seg langt inn i helvete. Nesa, han er ingen drittsekk bare fordi han ikke vil ha noe med meg å gjøre.. Jo! Han er faktisk det! Hvorfor i helvete si at han vil det, opptil flere ganger, når det bare er bullshit? Helvetes dritt!

Jeg har altså vært på ferie. Mobilen gikk tom for strøm, og jeg glemte lader hjemme, så hadde faktisk ikke telefonen på fra tirsdag til søndag, men allikevel... Han har ikke sendt melding, og tviler på han har ringt.

Jeg bestemte meg for at idag, ja idag skulle jeg sende en melding. Et siste forsøk... Vil bare høre det: jeg er ikke interessert. Klarer ikke legge det bak meg hvis ikke tror jeg! Helvete! Våkna idag morges, og tenkte at ok, jeg må i hvertfall vente til ikveld før jeg sender noen melding! Men det klarte jeg ikke. Sendte dette for en time siden "god morgen. Jeg vet ikke om du husker meg, men jeg husker deg:) skal vi møtes en av disse dagene?" jeppers! Det var det jeg skrev. Helsike, er det mulig. Jaja! Jeg har ikke fått svar, men det kan jo tenkes han jobber e.l. HELVETE!!!

Jeg har på en måte "kommet over ham", siden det er så lenge siden jeg så ham... Men jeg har jo ikke det fordi om. Det er som om jeg liker han bare pga at han ikke liker meg. Buhuuu, føler meg avvist, helvetes jævel.

Oppdatering kommer når jeg er hjemme ikveld, uansett om jeg har fått svar eller ei.

Fuck my life big time.

Glad på deres andre vegne da, skal kommentere mer når jeg får tid.

Føkk.

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så synd TS :(:klemmer: Du får se om du får svar hvert fall da, han burde jo svare noe...

Det er lit merkelig slikt syns jeg, når man møter en mann som man virkelig klikker med. Jeg møtte en slik i sommer, vi hadde det helt fantastisk sammen og han lovet dater og grønne skoger. Han tok faktisk kontakt, men før hver date endte det med at han avlyste. Jeg ble jo like lei meg hver gang, men likevel ga jeg han en ny sjanse. Han ville bare møte meg de gangene han var ute, så jeg ser jo nå i ettertid at han ikke var interessert i noe mer enn å få seg noe. Det merkelige var jo at vi aldri kysset eller hadde sex eller noe, for jeg liker ikke gjøre dette med folk jeg ikke kjenner.

Til Trønderpie, jeg syns du burde sende han en sms i dag, spesielt når han har spurt om du kan gjøre det :) Han føler nok det på samme måte som deg. "Nei nå har jeg sendt sms først 3 ganger på rad først, hvorfor tar aldri hun kontakt først? Hun føler sikkert bare at jeg maser, kanskje hun ikke er interessert likevel. nei, nå skal jeg være flink å ikke sende henne melding først, nå skal jeg vente på at hun tar kontakt" På andre siden sitter Trønderpie: "Hvorfor tar han plutselig ikke kontakt lenger? Han sendte jo melding til meg 3 dager på rad, kanskje han har gått lei? Da skal hvert fall ikke jeg sende melding nå, vil jo ikke mase." Skjønner du hva jeg mener :) ? Er verken gøy for mannen eller kvinnen å alltid måtte ta kontakt først.

- Frøken Flue

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei hei. TS her.

Oppdatering fra meg.

Jeg fikk tre meldinger (over whatsapp da... Det er jo mer som en chat..) av ham. Første: hei!!!!! Selvfølgelig husker jeg deg!!!!!! (det var faktisk flere utropstegn)... På neste skriver han "hvordan går det med deg???" og på siste står det "du?? Kan du gi meg emailadr din så jeg kan legge deg til på Facebook?" ...... Ja, jeg vet jeg har skrevet her tidligere at jeg sjekker facebooken hans, men det var ikke sant. Ja, jeg løy her inne, i redsel for å bli "avslørt", men nå driter jeg i det. Tviler uansett på at han er her inne. Og hvis du er.. Hei hei, m! Skal vi pule? Ps. Jeg er ikke like psykisk ustabil som jeg fremstår som her!

Så svarte jeg da.. At jeg har det bra + emailadressen min. Han la meg til litt senere, og skrev mld "nå har jeg lagt deg til"... Det var ca kl. Halv 4. Jeg vet jo hvorfor han vil ha fb min, før han sier han vil treffes.. Det er tross alt over 3 uker siden vi så hverandre, og jeg husket heller ikke helt hvordan han så ut. Men nå gjør jeg! Jeg har ikke svart på venneforespørselen eller på meldingen, for jeg må jo late som jeg har et liv! Men jeg kan se forsidebildene hans uten å godta forespørselen, så ja.. Han er veldig kjekk, men føler meg faktisk ikke så gal etter han lenger. Er litt mer rolig. Heldigvis. Men det varer nok ikke lenge. Helvete. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Joda, godta venneforespørselen og så? Hm.... Skrive "da har jeg lagt deg til også"? Men gjør jeg det går jeg vel og venter på svar eller Gud vet hva. Helvete. Back to scratch liksom.

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en JÆÆÆÆÆÆvLA drittsekk!!!!!! Jeg har nå akseptert venneforespørselen og hva ser jeg??? Joda! Mr. "right" tagget, for HVA FAEN en uke siden med ei jente som på et bilde kysser han på kinnet og det andre bildet hvor hun holder på å spise han opp? Hva faen? Og han har flere bilder med denne HORA! (ok, det er følelsene mine som snakker nå, hun er jo selvfølgelig ikke nødvendigvis ei hore)... Så jeg skreiv mld "og jeg har lagt til deg. Ehmmmmm, har du kjæreste?" .. Denne mld har han ikke sett, og jeg har da selvfølgelig ikke fått svar. Venter med å slette ham fra Facebook og tlf nr. Før jeg ser hva han svarer. Men helvete heller! Fy faen! Helvetes jævel! Han har jo helt sikkert noe på gang med denne kjerringa, selv om de kanskje ikke er "sammen", men fy faen, hvorfor i helvete drive å si alt det jævla drittet til meg da? Fy faen for en løgner og forbanna drittjævel! Fy faen! Helvete! Herregud! Satans satan! Helvetttttteeeeeeeeeeeeeeeee!

TS

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så jævla forbanna akkurat nå. Fy faen.

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han sett meldingen. Men ikke svar. Fy faen. Jeg gir ham til imorra og så er det byebye bastard! Hvorfor i helvete gikk jeg ikke hjem med han andre deilige mannen den kvelden? Fy faen altså!

Nå er jeg hvertfall klar over hva jeg IKKE er interessert i med ham! Et forhold! (ikke det at han er det heller da, altså)... Men hva i helvete. Trodde ikke han var sånn der. Jævla løgner. Og han er politimann. Uuuuuuu, er du politi? Burde ikke politiet være ærlige? Ok, da, har kanskje ikke noe å si.

Vil se hva han svarer på den mld jeg. Fy faaaaaeeeeen!! Hvorfor meg?

Nå forstår jeg hvertfall hvorfor han ikke tok kontakt.

Har så lyst å fortelle han akkurat det jeg tenker om ham egentlig. Kanskje jeg gjør det. For min egen del selvfølgelig. Det vil nok føles godt. Fy faen. Jeg fatter ikke det er mulig.

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg kommer til å skrive "fy faen for en drittsekk!"

That's it. Så sletter jeg ham fra fb, telefon og hode. Fy faen. (ja, jeg har et bra ordforråd)....

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, mld blir nok uten utropstegn, kanskje bare "drittsekk."

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, vet jeg spammer skikkelig nå! Men synes det er så dårlig gjort overfor hun her dama! De har masse bilder sammen, og fra langt tilbake i tid. Altså, det er ikke noen han traff etter denne kvelden. Han holdt jo på med henne mens han sa alt det der til meg den kvelden, tok meg på rompa, og lovte gull og grønne skoger! Men i helvetes helvete! Jeg er så jæææævli forbanna! Hulk! Fy faen.

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, vet jeg spammer skikkelig nå! Men synes det er så dårlig gjort overfor hun her dama! De har masse bilder sammen, og fra langt tilbake i tid. Altså, det er ikke noen han traff etter denne kvelden. Han holdt jo på med henne mens han sa alt det der til meg den kvelden, tok meg på rompa, og lovte gull og grønne skoger! Men i helvetes helvete! Jeg er så jæææævli forbanna! Hulk! Fy faen.

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Kjenner vi samme fyr? Opplevd samme mølla, er noe HERK!

Anonym poster: 4581a386fae86d2d2cff42c741fbbf32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...