Gå til innhold

Singel-psyko-fase


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gabrielle og "Ring meg" går på repeat her i gården. Lever meg ganske med i sangen for å si det sånn.

TS

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, da var det min tur å oppdatere. Regnbue speaking :nigo:

Jo igår da tok HAN kontakt. for andre dag på rad :klo: Rart det der, han tar kontakt da jeg overbeviser meg selv om at jeg er i en sånn gi-faen-fase.(men egentlig er jeg desperat etter å høre noe)

Siden samtalen gikk utmerket igår, så tok jeg kontakt i dag formiddag, bare sånn hei og hå ha en fin dag og sånn. Ikke ordrett sånn altså men.. Og så skrev vi litt. Og nå tok han kontakt igjen :rodmer:

Jeg vil vil vil vil vil ha ham. Faaaen, dette er nervepirrende. Jeg kløør...

Ja, nå TS, får vi bare vente å se. SPENNENDE :popcorn: Er ganske så ufint å bare glemme den følelsen om det var noe der, så heia deg :nigo: hold ut !

Jeg vil på puledate i helgen. Men... Så kom mensen igår :kjefte: Kan spørre om han vil kjøre brannbil men...... :sukk: :sukk:

Ja, vi har skrevet en del seksuelt og no. Akkurat som om det hjelper da :daane: Men han har vært oppriktig interresert i å vite hva jeg gjør på, hvorfor det og osv osv. Sånn heeeelt normale spm som man stiller om man "bryr seg"(ikke det?) føkkkkk. Jaja, jeg lever i håpet.

Og jeg har roet meg kraftig ned, og skal ta det som det kommer (jadda, jeg tror ikke på det selv engang)............

*puste dyyyypt inn*

*puste dyyyypt inn*

*puste dyyyypt inn*

Næsj, virket ikke.....

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabrielle og "Ring meg" går på repeat her i gården. Lever meg ganske med i sangen for å si det sånn.

TS

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Han ringer deg nok ikke første dagen han kommer hjem, det hadde hvert fall ikke jeg gjort. Kanskje ringt i morgen, eller til helgen :) Men om han ikke tar kontakt iløpet av denne uken er kanskje løpet kjørt :/ men krysser fingrene for deg!!

Har fulgt med litt usynlig i denne tråden, og din forrige tråd som omhandlet samme person (om jeg ikke tar helt feil nå, uff nå følte jeg meg litt stalker). Men har hele tiden hatt magefølelsen om at det skulle gå bra, vil det så gjerne!! :klemmer:

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeldig lyst på puledate selv i helga, oppdaterer dere på søndag :lur:

Det BØR du :hoppe: Gjerne før også :nigo:

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Det BØR du :hoppe: Gjerne før også :nigo:

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Jaja, rett etter sengeakten :fnise:

Har tenkt på hvordan sexen med han hadde vært 100 ganger før.. tenk om det blir helt ræva? Tenk om han er dritings når jeg treffer han på byen? Tenk om han ikke får den opp? Tenk om han ombestemmer seg å ikke vil ha meg alikevel? Tenk om JEG drikker altfor mye fordi jeg er nervøs å driter meg ut? Spyr? Er helt forferdelig i senga å han aldri vil se meg igjen? Tenk om han har mini penis? Tenk om han ikke er like fin som det jeg husker? Æææææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, rett etter sengeakten :fnise:

Har tenkt på hvordan sexen med han hadde vært 100 ganger før.. tenk om det blir helt ræva? Tenk om han er dritings når jeg treffer han på byen? Tenk om han ikke får den opp? Tenk om han ombestemmer seg å ikke vil ha meg alikevel? Tenk om JEG drikker altfor mye fordi jeg er nervøs å driter meg ut? Spyr? Er helt forferdelig i senga å han aldri vil se meg igjen? Tenk om han har mini penis? Tenk om han ikke er like fin som det jeg husker? Æææææ

:fnise: Ja hvem vet ;) Jeg fikk ikke muligheten til å tenke såpass på det før vi var igang. Og det var fantastisk med stor F. Og det var ikke bare F som var stort der i gården :lur: NAM

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sa på mld i går at vi kunne møtes en dag :) ..men tviler egentlig på at det blir noe av :sukk:

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Trønderpie over her :)

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sa på mld i går at vi kunne møtes en dag :) ..men tviler egentlig på at det blir noe av :sukk:

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

hm.... Spør hva han skal i helgen. Si du er ledig på lørdag (om du er det da)

:tommesmil:

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.... Spør hva han skal i helgen. Si du er ledig på lørdag (om du er det da)

:tommesmil:

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Jeg er opptatt med venninnebursdager hele helgen, og jeg er opptatt i morgen, så vet liksom at det ikke blir før neste uke uansett, med mindre han kan på søndag. Hmm. Men tenker uansett at siden det var jeg (igjen) som sendte mld først i går, og han kanskje bare var høflig når han sa vi kunne møtes, skal han få ta kontakt for å avtale dag selv. Huff, hater det her :(

-Trønderpie

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

:fnise: Ja hvem vet ;) Jeg fikk ikke muligheten til å tenke såpass på det før vi var igang. Og det var fantastisk med stor F. Og det var ikke bare F som var stort der i gården :lur: NAM

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

Ja , det blir som oftest best når det ikke er planlagt. Kryss fingrene for meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ringer deg nok ikke første dagen han kommer hjem, det hadde hvert fall ikke jeg gjort. Kanskje ringt i morgen, eller til helgen :) Men om han ikke tar kontakt iløpet av denne uken er kanskje løpet kjørt :/ men krysser fingrene for deg!!

Har fulgt med litt usynlig i denne tråden, og din forrige tråd som omhandlet samme person (om jeg ikke tar helt feil nå, uff nå følte jeg meg litt stalker). Men har hele tiden hatt magefølelsen om at det skulle gå bra, vil det så gjerne!! :klemmer:

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

Tusen takk! Så snill du er! :klemmer:

Jeg er opptatt med venninnebursdager hele helgen, og jeg er opptatt i morgen, så vet liksom at det ikke blir før neste uke uansett, med mindre han kan på søndag. Hmm. Men tenker uansett at siden det var jeg (igjen) som sendte mld først i går, og han kanskje bare var høflig når han sa vi kunne møtes, skal han få ta kontakt for å avtale dag selv. Huff, hater det her :(

-Trønderpie

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

Hvordan sa han at dere kunne møtes da? Var det du son foreslo det, eller han?

Så kan vi analysere for deg:)

regnbue og blondina90: deres høres ikke umulige ut i det hele tatt! Dere MÅ skaffe dere noe i helga! Gleder meg til å høre! Så kan jeg jo late som om det er meg. Nei, det blir for trist. Er litt misunnelig.

Alle her er jo forbi mitt stadiet uansett. Jeg har kun møtt denne mannen EN gang, og nå er det halvannen uke siden sist jeg så ham. Husker jo nesten ikke hvordan han ser ut.. Husker bare den følelsen jeg hadde. Og den følelsen det så ut til at han hadde.. Forstår ikke at jeg kan ha tatt så feil! Forstår ikke at det bare var tull fra hans side? Det kan det ikke ha vært.. Men kanskje han ombestemte seg når han fikk tenkt over det. Vet ikke.

Mobilen lagde lyd noen ganger i går kveld. Jeg SPRATT opp og "kan det være? Kan det?????", før jeg deretter ser at det ikke er han, og nærmest kaster mobilen med all med all min kraft i vegg/gulv osv.

TS

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowLeopard

Jeg er også litt småpsyko for tida. Men jeg har det ikke gå utover andre verken på den ene eller andre måten da, utenom at jeg kanskje maser litt vel mye på han Mr.Right. :sjenert: Ikke enkelt føle seg som en fjortiz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sa han at dere kunne møtes da? Var det du son foreslo det, eller han?

Så kan vi analysere for deg:)

Jeg ringte han først, så la han på og sendte mld med en gang om at han var på jobb (han har en ekstremt spesiell jobb, så skjønner godt at han ikke kunne ta den). På mld skrev han "hei *kosenavn*:)" også det om at han var på jobb. Så svarte jeg bare at vi sikkert kunne snakkes senere i steden. Så kom det ikke noe svar, så da sendte jeg en mld til, hvor jeg skrev at jeg bare lurte på om vi skulle treffes en dag. Fikk tilbake at det kan vi sikkert:) men litt opptatt akurat nå.

Siden har jeg ikke hørt noe. Regner fortsatt med at løpet er kjørt :forvirret: Kjenner at jeg ikke tenker fullt så mye på han lenger heller. Han får kjøre sitt løp, og jeg mitt, så får man se om skjebnen gjør noe med det en gang i tiden :forvirret:

Alle her er jo forbi mitt stadiet uansett. Jeg har kun møtt denne mannen EN gang, og nå er det halvannen uke siden sist jeg så ham. Husker jo nesten ikke hvordan han ser ut.. Husker bare den følelsen jeg hadde. Og den følelsen det så ut til at han hadde.. Forstår ikke at jeg kan ha tatt så feil! Forstår ikke at det bare var tull fra hans side? Det kan det ikke ha vært.. Men kanskje han ombestemte seg når han fikk tenkt over det. Vet ikke.

Mobilen lagde lyd noen ganger i går kveld. Jeg SPRATT opp og "kan det være? Kan det?????", før jeg deretter ser at det ikke er han, og nærmest kaster mobilen med all med all min kraft i vegg/gulv osv.

TS

Jeg syns du skal sende han en mld jeg :) Du har jo ikke mast noe på han, kanskje han tror du ikke er interessert?

-Trønderpie

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud, dette er definitivt tråden for meg.

Går helt på veggen her. Er så vilt forelska i en fyr, men jeg vet ikke om det kommer til å utvikle seg videre. Klarer ikke tenke ordentlig for tiden engang, veksler mellom å være helt fnisete og teit til å være nedstemt og føle at han ikke kommer til å se på meg som noe mer enn litt moro.

Sannsynligheten for det siste er ganske stor.. Skjønner ikke hva som skjer med meg, vanligvis har jeg full kontroll og klarer å "play it cool", men nå er jeg helt på bærtur kjenner jeg.

FAEN FAEN FAEN. Har så lyst å få denne forelskelsen bort. Er liksom litt sint på denne fyren og, som har meg så på knærne, hehe. Men han er så kjekk og sjarmerende at jeg ikke klarer å gjøre annet enn å falle pladask hver gang jeg ser ham. :sur:

-Besatt

Anonym poster: 4fa072ec4c890f59f538ef97130cb861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

weeeee

Jeg er helt psyko nå. Jadda, jeg skulle IKKE bli sånn superforelska på nytt, men joda, jeg klarte å holde meg "rolig" bare i ca et døgn.... Kanskje ikke rolig, men hvertfall mer sånn gi-faen-holdning. Tror jeg selv da. Trodde. Nei, jeg vet at jeg bare lurte meg selv.

Enig med trønderpie, send ham en mld TS. Ja eller nå går det litt i surr her hvem som skriver hva :sjenert:

Jeg vil hvertfall bare takke dere for at dere er båndopptakerne mine. Dere gjøre det såååå mye lettere om jeg får snakket ut her (nei, dere trenger ikke å høre på, heller ikke svare, derav båndopptaker)

Jeg skal sende mld litt senere. Håper han gjør det først da men... Og så skal jeg visst få innabords et par øl ikveld, og dere vet jo hva som skjedde sist................................................ Idag er det skjerpings. Heldigvis er jeg ikke alene idag :fnise:

Jeg har ikke tur+d å si de+tte til vennene mine, de hadde trodd jeg var splitter pine gal (noe jeg også er men..), og så blir det bare enda verre om det hadde gått rett til helvete, og så skal jeg si det også til venner. Da lar jeg bare være alt i alt. De vet jo om han her, men det er vel det meste. Ja, og så at jeg sier til dem at neida, vi er ikke der liksom :ler:

Og du besatt, Velkommen til tråden :popcorn:

-Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønderpie: det er jo bra at han kaller deg kosenavn da! Eller er han sånn med alle? Dritt gå å vente på svar nå.. Og ikke få et ordentlig svar! Neste gang du foreslår å treffes burde du si en konkret dag. "hva gjør du på lørdag?" e.l. Kanskje?

Besatt: velkommen i klubben! :)

Regnbue: lykke til med meldingsskriving! ;) si fra hvordan det går da. Kjenner til det å ikke fortelle noe til venner. Jeg har kun ei venninne jeg har sagt noe til. Heldigvis er hun like crazy som meg. Tør ikke si noe til andre!

Og NEI, ikke fortell meg at det er en god ide å skrive ham.. For det er det ikke. Men hører jeg det nok ganger, så tror jeg kanskje det er det. Men det er det altså IKKE! Jeg skrev jo "si fra da:)" ... Så han får si fra når han har tid (les: lyst) til å se meg.

Jeg reiser faktisk på ferie selv på lørdag! Blir borte litt over en uke.. Så på en måte håper jeg at han skriver meg mens jeg er borte, slik at jeg må si til ham at JEG ringer HAM når jeg er tilbake. Så får jeg litt makt.. Jada, skikkelig makt får jeg.. Uansett kommer jeg nok til å få roet meg litt ned, og fått tankene mine over på andre ting mens jeg er borte. Tenker allikevel at jeg kommer til å sende ham en melding når jeg er tilbake, uansett om han har tatt kontakt eller ikke. Da skal jeg skrive "skal vi treffes?" .. Og bare det! Eller.. Ååååååhhrrrr kan han ikke bare ringe meg!!!

TS

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå er han pålogget på Facebook. Men skriver han noe? Nei. Og jeg skrev til han sist, så kan ikke gjøre det nå.

Jeg vet ikke hva som skjer med meg for tida. Kjenner meg nesten litt sånn.. syk? Syk av forelskelse, går det an? Tenker bare på han og hva han gjør på, om han tenker på meg osv. Tror ikke det går et minutt uten at tankene streifer han.

Hadde tatt til takke med hva som helst, om det så bare var litt casual sex. Litt skummelt å tenke på.

Vet at han er populær. Han har sikkert femti damer som er etter han, eller det er ihvertfall det jeg gjør meg selv deppa av å tenke på :gjeiper:

Har flere (kjekke) menn som er interesserte i meg. Men gidder ikke flørte med dem overhodet. Er bare én person som gjelder for meg..

Åh.. Nå plinget det i Facebook-chatten.. Men så var det bare en annen tulling, en jeg ikke bryr meg om i det hele tatt!! AARGH!

HJELP!

-Besatt

Anonym poster: 4fa072ec4c890f59f538ef97130cb861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomst til tråden, forresten! Godt å være i samme båt...

-Besatt

Anonym poster: 4fa072ec4c890f59f538ef97130cb861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...