Gå til innhold

Singel-psyko-fase


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner vi samme fyr? Opplevd samme mølla, er noe HERK!

Anonym poster: 4581a386fae86d2d2cff42c741fbbf32

Hvis han begynner på m og er politi, så kanskje?!

JA, det er noe herk! Er egentlig ikke lei meg. Bare fly forbanna. På meg selv mest av alt. Som i det hele tatt lot meg "forføre" av en slik drittsekk. Nei, forresten, er ikke forbanna på meg selv. Kun på ham. Han er en jævla drittsekk!

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner vi samme fyr? Opplevd samme mølla, er noe HERK!

Anonym poster: 4581a386fae86d2d2cff42c741fbbf32

Gjorde du noe med det? Sa du ifra til ham at han kunne gå å brenne i helvete? Eller lot du det bare passere?

Ikke det at jeg tror han blir så veldig såra om han jeg kaller han drittsekk, men det stikker kanskje bittebittebittelitt? Er jo ikke hyggelig å høre det. Nei fy faen jeg er oppgitt!

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å gå fra forbanna til ekstremt oppgitt over menn. Får nå lyst å skrive en lang mld til han. Skal ikke gjøre det, SKJERPINGS! Men må si jeg har lyst å gi ham et slag i trynet. Fysisk altså. Ikke over melding. Bare lyst å dra til ham. Først i det jævla stygge trynet hans og så i den, helt sikkert, bittelille pikken hans. Dra til helvete!!!

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig.. Hun bor ikke her.. Så da er han jo fri til å gjøre som han vil! Å nei! Å Fytti helvetes faen!

Lurer på om jeg får svar på "har du kjæreste"-mld min.

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har faktisk tagget denne dama i profilbildet sitt. Ho ho. Vet ikke om jeg skal le eller grine,

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å få litt oppdateringer her! Virker som det er mye bra, selv i psyko-fasen også da :) Hvertfall du Regnbue, masse kontakt hver dag, høres lovende ut ;)

Min har tatt kontakt av seg selv.. På sms.. 3 dager på rad nå!! :hakeslepp:

Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg, fniser og smiler og blir smårar bare jeg tenker på det :fnise:

men tør ikke ha noen forhåpninger, og nekter å ta kontakt selv, selv om jeg egentlig hadde lovet å sende mld i dag.. det har jeg ikke gjort :sjenert: Skikkelig teit av meg, men jeg tør ikke! Er så redd for å ikke få svar, redd for å ødelegge igjen, redd for å skremme han, redd for å mase.. ja, alt. Så nå går det på automatikken å ikke kontakte han.

Burde jeg gjøre det likevel, siden han spurte om jeg kunne sende mld i dag?

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg :sjenert:

-Trønderpie

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

Klart du skal ta kontakt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har nå gitt meg fri tilgang til alle bildene hans... (hadde ikke det med en gang)... Han har, og er blitt tagget i, mSsssssssssse festbilder. Massssse jenter. Akkurat det driter jeg i. Det er alle disse bildene og kommentarene jeg henger meg opp i. Det ser veldig ut som om de er sammen.. Uff.. Han virket jo så ålreit. Fatter ikke at jeg tok så feil! Rundlurt med andre ord.

Jada jada jada, så traff jeg ham bare en kveld, og jada jada jada, så gjorde han jo ikke noe ordentlig galt fysisk sett. Tok meg bare på rompa, kyssa meg på kinnet, og ga meg klemmer. Men alt det han sa!!??!!? Hvorfor!?

Jeg spurte ham jo til og med om han hadde kone/kjæreste.. Selvfølgelig kunne han jo ikke røpe det, men hva faen var vitsen? Helvete ass!

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til ordforråd her da :hakeslepp:

Anonym poster: 0f21204b358d2d3868b78bfdef78e8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele tråden, og skjønner dere veldig godt, er selv i samme båt med en type som ikke helt vet hva han vil :vetikke:

Anonym poster: 0f21204b358d2d3868b78bfdef78e8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til ordforråd her da :hakeslepp:

Anonym poster: 0f21204b358d2d3868b78bfdef78e8ae

Sorry.

Har roa meg litt, ble bare så forbanna.

Han har vært inne på meldingstjenesten igjen, men uten å svare meg. Begynner å innse det. Det han gjorde med meg, gjør han nok med alle. Jeg var ikke spesiell. Han trengte bekreftelse eller noe, og det fikk han fra meg. Men det jeg ble betatt av var falskt. Det var et spill. Et utrolig stygt spill. Jeg skrev ikke noe tidligere, men jeg har et barn. Er alenemamma, eller singelmamma, eller hva du vil kalle det. Jeg fortalte ham dette, og han la ut om hvor fantastisk det var. Sa han skulle ta oss med til xxxx sammen. Wtf tenkte jeg, og sa til ham at jeg aldri i verden hadde tatt med barnet mitt med en "fremmed mann" før jeg evnt. En gang var i et ordentlig forhold osv. Han virket så utrolig og oppriktig interessert i meg, og sa at han vi kunne ta det med tiden. Han ville hvertfall bli bedre kjent med meg, og sa det var lenge siden han hadde truffet en så bra og ordentlig jente som meg. Skrøt om ditt og datt. Han sa han ikke prøvde seg på å få meg med hjem fordi han ikke ville ødelegge noe, han ville respektere meg. Jaha, sier du det? Det var da voldsomt til respekt du hadde for meg! Jeg var så lykkelig da jeg gikk derifra! Var så sikker på å få treffe ham igjen! Hadde ikke det minste redsel for at han IKKE kom til å ta kontakt! Jeg var så ufattelig sikker! Og jeg tok så feil! Klarer ikke helt å forstå det. Skulle tatt hintet da han ikke ringte som han sa han skulle. Og da han ikke tok kontakt etter ferien sin, som han på en måte sa han skulle.. Så! Facebook (hva skulle en gjort uten Facebook!) røper alt. Han har bitt tagget i fullt av bilder med denne jenta. Som faktisk ser ut som ei skikkelig ålreit jente. Det går over ett år tilbake i tid hvor de er sammen på bilder, holder rundt hverandre, kysser hverandre på kinnet.. (nei, det kan ikke være søstera..), og de har kommentert på bildene. Nå sitter jeg her som et naut. Tenker ikke "å så heldig hun er", for jeg ville aldri i livet vært henne! Stakkars! Synes det er skikkelig dårlig gjort av den her typen. Æsj.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg sitter faktisk ikke og er dødsspent på om jeg får svar på meldingen min.. Men håper jo selvsagt på svar.. Skal i så fall poste her. Og hvis ikke, så sier jeg takk for meg i denne tråden. Trønderpia, du må ta kontakt selvfølgelig! Masse lykke til! Og regnbue! Jeg har en god følelse når det gjelder deg og din:) krysser fingrene mine for deg:) og alle dere andre, som jo er mange nå. Kanskje noen kan lære meg mine feil, håper inderlig jeg har gjort det og ikke faller for det samme igjen. Har vært noen jævlige uker, det her.

:(

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå skjedde det akkurat noe veldig freaky!

TS her by the way. Jeg har hatt endel tapte anrop i det siste (på ferie, frem til mobilen slo seg av), og nå etter jeg kom hjem. Nå tok jeg den, og det var (noe som hørtes ut som en guttunge) som spurte etter m! Men altså, det var samme navnet som han drittsekken jeg var betatt av! Jeg spurte hvem jeg snakket med, og han sa xxxx. Så sa jeg "jeg kjenner ikke deg", så sa han "unnskyld, jeg har ringt feil. Hadet." hæ?? For en utrolig tilfeldighet!

Måtte bare dele det med noen. Og siden de eneste jeg deler disse tragiske følelsesene med er dere, ble det altså her. Igjen.

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen. Sorry for alle innleggene, må bare få ting ut! Jeg tror ikke at guttungen spurte etter M, altså drittsekk-m. Det er ikke et veldig uvanlig navn. Akkurat nå, liksom. Merkelig tilfeldighet.

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå skjedde det akkurat noe veldig freaky!

TS her by the way. Jeg har hatt endel tapte anrop i det siste (på ferie, frem til mobilen slo seg av), og nå etter jeg kom hjem. Nå tok jeg den, og det var (noe som hørtes ut som en guttunge) som spurte etter m! Men altså, det var samme navnet som han drittsekken jeg var betatt av! Jeg spurte hvem jeg snakket med, og han sa xxxx. Så sa jeg "jeg kjenner ikke deg", så sa han "unnskyld, jeg har ringt feil. Hadet." hæ?? For en utrolig tilfeldighet!

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Så merkelig :s Og for en tilfeldighet at personen skulle hete det samme, og at det ble ringt akkurat de ukene du har hatt bekjentskap med mr.M. Jeg tror faktisk ikke det er tilfeldig av en eller annen grunn, nå forholder jeg meg til at de tapte anropene du har fått tidligere er fra samme nummer? det kom ikke helt klart frem. Men hvert fall, det er jo veldig merkelig at en person ikke skulle ha greid å finne ut at han hadde ringt feil nummer i en hel uke...Men hva skulle åpnes med å ringe deg å spørre etter en med samme nummer uansett, det gir jo i grunn ikke noe mening.. :fnise:

Og en stooor :klemmer: til deg TS! Utrolig synd at det skulle ende slik, men hvert fall bra at du fant ut hvordan han var før du investerte enda mer tid i han...Du må oppdatere om han svarer på meldingen din eller om han plutselig tar mer kontakt i fremtiden :vetikke:

Også må du så klart komme tilbake til denne tråden neste gang du møter, forhåpentligvis, en snillere mann : ) Lykke til videre hvert fall. :klemmer:

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Frøken Flue over altså, glemte å undertegne!

jeg er den som har fulgt med litt på siden fra starten og i den andre tråden din, Ts :)

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Frøken Flue over altså, glemte å undertegne!

jeg er den som har fulgt med litt på siden fra starten og i den andre tråden din, Ts :)

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

Tusen takk :):klemmer:

Det nummeret er det samme som har ringt meg ja. Lørdag for en uke siden, fikk jeg meldingen "ser du?".. Fikk ikke svart, tenkte ikke over det. Da det jeg hadde et ubesvart anrop igår kveld også, sendte jeg en melding idag morges med "hvem er du" uten å få svar. Og så samtalen ikveld da.. Hm.. Merkelige greier!

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ting vil ordne seg for deg TS og at du møter en snill mann snart :klem:

Anonym poster: 0f21204b358d2d3868b78bfdef78e8ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk :):klemmer:

Det nummeret er det samme som har ringt meg ja. Lørdag for en uke siden, fikk jeg meldingen "ser du?".. Fikk ikke svart, tenkte ikke over det. Da det jeg hadde et ubesvart anrop igår kveld også, sendte jeg en melding idag morges med "hvem er du" uten å få svar. Og så samtalen ikveld da.. Hm.. Merkelige greier!

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Hvis du skal være virkelig stalker så søker du opp nummeret hans, finner navn og søker han opp på facebook 8) Søk oss gjennom vennene til Mr.M og se om de er felles venner. hehe

Videre syns jeg du skal slette mr.m og ikke tenke noe mer på han...skjønner ikke hvorfor folk må oppføre seg som drittsekker, han gjorde det nok helt klart for en slags godkjenning... men man skal ikke bruke folk på den måten for det om. Om han absolutt skulle hatt godkjenningen sin kunne han hvert fall ha holdt seg til litt flørting, ikke lovet gull og grønne skoger...

:klemmer:

-Frøken Flue

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da TS, dette var ikke hyggelig lesning :( Godt å se at du er mer sint og oppgitt enn lei deg, og godt du ikke kjente ham bedre enn du gjorde. Følelsene kan lure oss alle i blandt. Håper du klarer å glemme hele fyren fort! :klem:

Jeg for min del sendte melding til 'min' i dag. Han svarte fort og masse :) Men han virket litt kjølig, og spurte ikkenoe, og svarte ikke på siste meldingen (vet at den egentlig ikke var noe å svare på, men håper jo alltids på svar uansett, sant?).

Spurte i løpet av meldingene om noe vi har drevet og køddet med før, som innebærer at vi må møtes. Han svarte noe svevende, men ikke avvisende på det. Virket likevel ikke akkurat overstrømmende i responsen.

Gah.. vet ikke hva jeg skal tro jeg. Nå har jeg hvertfall brukt og turen min, så nå er det tilbake til å ikke ta kontakt, så får vi se hvor lenge jeg må klare meg uten kontakt da :sjenert: Merker at jeg egentlig trenger å møte han igjen nå. Følelsene dabber av, og det vil jeg ikke! :forvirret:

Får vel bare se hva som skjer. Håper i hvertfall vi møtes igjen før en av oss evt. ender opp i et forhold.

-Trønderpie

Anonym poster: 096f3b0234fa46c86d34b00e996aeee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhhh. :/ nå blir jeg litt redd...... En som bor langt unna kjæresten sin, har bilder der hun kysser ham på kinnet. Politi...... Æææææ. Ikke si at jeg er den kjæresten! :( snufs. Hilsen Gørtrist

Anonym poster: 584977f5ade5617cdd2f5bad55170689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg igjen som skrev om noe på gang med herr dårlig selvtillit. Jeg aner ikke helt hva som foregår. Han svarer ikke lenger på når jeg skriver jeg savner deg, og glad i deg meldingene har blitt så klart ingenting av siste 3 dagene. Ringte han igår og da snakket vi kjapt for han hadde ikke tid. Sendte han sms og spurte om å skype, men han igjen hadde ikke tida.

Får sms rett etter 12 inatt der han lurer på om jeg er våken rett før 1.

Ork ikke å svare på den. Og nå er jeg lei av å legge meg så lang flat. Så tenkte jeg å være kostbar. Jeg gjør det jo med alle andre menn så nå får han oppleve litt av den siden min også.

Slitsomt med sånne typer og jeg begynner å bli lei og ser nå reaksjonmønster egentlig på når jeg tar opp at han ikke tar kontakt så er han kjempe flink første 3 dagene så dabber det hele seg av.

Jeg begynner å bli lei av dette tullet. Så opptatt er man da ikke at man ikke har tid å svare den man er liksom så glad i.

Hilsen -bergogdale-turen

Anonym poster: e5e91d8c9f86f35a4d8304059f4ab1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...