Gå til innhold

Singel-psyko-fase


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, var innstilt på å forlate tråden igår. Vil bare si at Mr.Wrong aldri svarte på mld min igår. Jeg sletta han fra fb igår og skreiv drittsekk til ham idag hvor jeg etterpå slettet nr hans. Er ikke ordentlig lei meg egentlig, bare oppgitt. Kan trygt si han kutta over de "følelsene" jeg hadde, skulle bare ønske jeg hadde visst det før, og ikke gått rundt og "håpet", slik jeg gjorde..

Til Gørtrist: hvis han har på seg hvit skjorte på profilbildet sitt og du er blitt tagget i det, så kan det være ham. Si fra om det er det.. Håper for din skyld det ikke er det! :klemmer:

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, var innstilt på å forlate tråden igår. Vil bare si at Mr.Wrong aldri svarte på mld min igår. Jeg sletta han fra fb igår og skreiv drittsekk til ham idag hvor jeg etterpå slettet nr hans. Er ikke ordentlig lei meg egentlig, bare oppgitt. Kan trygt si han kutta over de "følelsene" jeg hadde, skulle bare ønske jeg hadde visst det før, og ikke gått rundt og "håpet", slik jeg gjorde..

Til Gørtrist: hvis han har på seg hvit skjorte på profilbildet sitt og du er blitt tagget i det, så kan det være ham. Si fra om det er det.. Håper for din skyld det ikke er det! :klemmer:

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Puh! Ingen hvit skjorte... :) ble rimelig svett en stund her. Jeg vil tro han er til å stole på men man kan aldri vite. Det er så leit å høre at du har møtt en sånn idiot! Ønsker deg lykke til videre, håper det dukker opp en ordentlig herlig mann,så kan du le av denne dusten her! :klemmer:

Anonym poster: 584977f5ade5617cdd2f5bad55170689

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen... begynner å bli forvirra. Hva er det som skjer? Jeg skreiv jo drittsekk til han i dag morges. Jeg tenkte nok den kom til å svi bittelitt, og det gjorde den kanskje. Fikk mld igjen "Unnskyld, men jeg pleier ikke å logge meg inn på denne (vet ikke hva det betyr, men sikkert meldingstjenesten.. eh! Jo! det gjør han jo, han står jo som online nesten konstant).. får du ikke meldingene mine??"

HVA FAEN? Jeg svarte ikke, og 15 minutter senere fikk jeg en telefon. Fra et nr jeg ikke kjente (ikke det fra igår), og en fyr som sier "M???" Jeg: "hvem er du?" Han: XXXX. Jeg: Jeg tror du har ringt feil. Han la på. Rett etterpå ringer han igjen, og jeg sier hallo. Han legger på.

HVA?

Tilfeldigheter 2 dager på rad, rett etter jeg har skrevet "min siste melding" til ham? Forstår det ikke. Svarte nå i stad "Hvilke meldinger?"

Har ikke fått svar på den. Nei, jeg gir meg ende over. Fatter ingenting.

TS

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Det beste er å glemme han. Selvom det er vanskelig når du får såne mystiske telefonsamtaler. Men kanskje det er damen hans som har skjønt litt mer og får andre til å ringe deg for å sjekke hvem du er.

Det der hadde jeg hvertfall ikke turd å legge meg oppi. Lykke til :-)

Klem Bergogdalbane-turen

Anonym poster: e5e91d8c9f86f35a4d8304059f4ab1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, det var da jævla kjipt da..... Sikker på at hun hora var damen? Eller noe lignende?

Uansett, om du har slettet ham og han ikke svarer, så kan han bare ha det så godt. Du skulle bare kontaktet ham for 2 uker siden, så kunne du funnet på noe annet enn å gå rundt å tenke på ham. Etterpåklok er jo like gøy hver gang... :lete:

Kom deg inn på sukker og bli psyko igjen, og så blir du værende her i tråden med oss andre :jepp:

Jeg måtte bare ta saken i egne hender igår, og spurte om date lørdag. Ja, mat, film og vin svarte han. Jeg gruuuuuuuuer meg. eller, jo, ja jeg gruer meg. Litt klar for kuk, men hva om jeg driter meg fullstendig ut fordi forventningene blir helt på bærtur? Jeg skal allerede senere idag se etter noe å ha på meg. Hjælp..

Regnbue

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts igjen. Siste gang jeg skriver om han her. Promise!

Vi sendte et par meldinger. Han virka skikkelig fornærma over at jeg hadde kalt han drittsekk. Han sa han hadde svart på alle meldingene mine igår og at han ikke forsto hvorfor jeg kalte ham det. Da skrev jeg at jeg ikke likte fyrer som sjekka opp damer mens de var sammen med andre! Og at jeg ikke fatta hvorfor han skulle be om tlf.nr. mitt. Fikk til svar at han ikke var sammen med noen. Eh... Tror uansett ikke på det. Så blokkerte han meg fra meldingstjenesten. HO HO! HAN sletta MEG! Han synes vel jeg ble for psyko for ham ;) Jaja.

De var kanskje ikke sammen, men det ser ikke ut som om hun vet det. Hun har kommentert "så kjekk mann jeg har!" osv under bildene, og de er tett omslynget på flere bilder. Han har likt bilder av henne der hun ligger i bikini og så og si alle statusoppdateringene hennes, gjennom de siste ukene. Eh, JA jeg er stalker, men nå kan jeg ikke gjøre det mer siden jeg ikke kommer inn på profilen hans. HELDIGVIS! Vil uansett ikke ha noe mer med han å gjøre.

Next! (Please please PLEASE la meg skippe psyko-fasen! Jeg er jo egentlig normal, liksom.)

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk lang pm fra min, han beklaget seg til å med for å ikke ha tatt kontakt. Aldri skjedd før. Han har hatt familiebesøk og har vært svært opptatt.

Aldri skjedd før, så jeg tar det som god tegn. ;)

Håper dere andre har det bra..

hilsen BergDalbane-turen

Anonym poster: e5e91d8c9f86f35a4d8304059f4ab1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter og venter også på lyd. Han ringte meg for et par dager siden, men hadde egentlig ikke tid til å snakke. Vi har date ikke nå på fredag, men neste fredag igjen. Spent, men jeg aner jo ikke hvor landet ligger.

Vi dealet litt før han reiste bort på jobbreise og nå er det jo så lenge siden vi har sett/møttes at tenk om alt er forandret?

Du vet... Han kan ha sett mange fine damer, kommet på andre tanker og gudvethva i denne tiden.

-DimJenta-

Anonym poster: cbce4afc6ec5f02ec9b7358daab39bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ska treffe "min" neste fredag etter lang tid. Må ærlig innrømme jeg gleder meg ikke så veldig mye lenger, pga denne berg og dalbane turen der det er mest jeg som tar kontakt. Men nå har jeg ikke sendt han noe melding siden mandag og det føles helt greit. Faktisk så har det gått mye bedre når jeg ikke har orket å vente på kontakt ei heller gidde å ta kontakt. Føles faktisk MYE bedre.

Kjenner jeg har komt dit at jeg gidder ikke dette i lengden. Holder han på sånn litt til så går jeg. Hvorfor bli i ett slags liksom forhold der jeg ikke får det vil jeg ha. Om jeg irritere meg alerede nå at han ikke engasjere seg. Så kommer jeg til å irritere meg enda mer om det blir forhold ut av dette. Selvom jeg virkelig skulle ønske at det var anderledes. Men man kan ikke få alt man ønsker seg i livet, har jeg fint lært meg fra jeg var liten. ;)

Hilsen BergogDalbane-turen

Anonym poster: e5e91d8c9f86f35a4d8304059f4ab1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's not about "having" time. It's about "making" time.

Anonym poster: e5e91d8c9f86f35a4d8304059f4ab1e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det 1 uke siden jeg tok kontakt først. Har faktisk planer om å forsette å ikke ta kontakt på lang tid først. Nok er nok.

Har faktisk gjort så mye gøy siste uken at det har ikke vært savn engang å gi lyd i fra meg. Det ska jeg forsette med å gjøre.

Hilsen BergogDale-turen

Anonym poster: e5e91d8c9f86f35a4d8304059f4ab1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg så veldig igjen i den der psyko- fasen! Men jeg har egentlig ikke vært forelska eller betatt etter eksen min som det ble slutt med i fjor! Jeg er over han, men har bare ikke møtt noen det har klaffa med.

Så jeg savner litt den fasen.. selvom den har sine fallgruver.

Ville dere som er midt i denne fasen nå vært foruten?

Anonym poster: bf3ba630df4d5dc32e500f5471dde107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faktisk, begynner å miste troen på oss for hver måned som går. Selvom vi kommer nærmere hverandre, er lange avstanden og ikke mye kontakt slitsom og energitappende...

Hilsen BergogDalbane-turen

Anonym poster: e5e91d8c9f86f35a4d8304059f4ab1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mannfolk må jeg vel innrømme at det har vært tilfeller hvor jeg har datet eller blitt kjent med jenter og oppført meg slik som flere her nå nevner. Ikke noe man har vært stolt av i ettertid men der og da var det vel en blanding av egoisme og at man ikke hadde bestemt seg 100 % selv om man innerst inne visste man ikke hadde trua.

Det kunne være alt fra det at man var ensom og savnet selskap og oppmerksomhet. Det er vanskelig å si nei til slikt som blir tilbydd deg når man er litt nede. Det kan være situasjoner hvor man har selv blitt dumpa eller ikke fikk ja fra ei man likte - og derfor følte seg bedre når man kom i kontakt med noen andre, men man oppdaget raskt man ikke var klar for noe mer. Man likte jenta men oppdaget raskt at det var ting som skurret i forhold til å utvikle følelser selv og dermed trakk seg unna. Samtidig har man hatt dårlig samvittighet og følt seg ussel og kanskje tenkt "hu er jo kjempekoslig og fortjener jo egentlig en sjanse". Utpining med andre ord.

Tror det er noe med hva en psykolog hadde sagt til en kompis; jenter tenker veldig på hva de føler idag - mens guttene tenker mer hva de føler nå over tid. Eller kanskje ikke.

Selv sliter jeg med at man som oppvokst uten mannlig rollemodell har en kombinasjon av det å oppføre seg som et klassisk mannfolk samtidig som man tenker og analyserer som ei jente. Ikke gøy kan du si. Så selv om jeg ikke har vært heeelt der TS er - så kjenner jeg igjen mye. Men jeg havner først der når ting har gått bra over lang tid - og jenta plutselig endrer personlighet så og si over natta og man ikke skjønner bæra.

Anonym poster: cb1821d5ef93c16ed653c21a02cfb9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe. Det DER kan ikke være en hyggelig situasjon å være i. Men høres ut som du er forelsket ja. Åpenbart.

Spør han ut om han har følelser. Det er enten ja eller nei. Og gå veien videre derfra.

Der er ikke farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

"Nå gir jeg opp!" tenkte jeg å dro ut på byen, fast bestemt på å ikke tenke på han hele kvelden. Gjett hvem jeg får melding av? Å jooda, tenkte bare "satan i helvete er det mulig". En skulle jo trodd de har en radar eller noe.

Vel..denne samtalen har fått meg til å smile som en idiot hele dagen og jeg har sikker lest gjennom den 4563 ganger. En av meldingene var "Tenker på deg hver dag" .. :hjerte: Åååh det var da som pokker, kom å bevis det tenkte jeg, har så lyst å ta deg,lyst å holde hånda di,kysse hele kroppen å ta deg hardt. Neida,joda, men det skrev jeg ikke. Klare å begrense meg til "lyst på deg". Har så lyst at jeg kreperer snart, det at jeg skal på ferie imorgen hjelper jo veldig på situasjonen. Kommer til å være seksuelt frustrert i 3 uker. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

"Nå gir jeg opp!" tenkte jeg å dro ut på byen, fast bestemt på å ikke tenke på han hele kvelden. Gjett hvem jeg får melding av? Å jooda, tenkte bare "satan i helvete er det mulig". En skulle jo trodd de har en radar eller noe.

Vel..denne samtalen har fått meg til å smile som en idiot hele dagen og jeg har sikker lest gjennom den 4563 ganger. En av meldingene var "Tenker på deg hver dag" .. :hjerte: Åååh det var da som pokker, kom å bevis det tenkte jeg, har så lyst å ta deg,lyst å holde hånda di,kysse hele kroppen å ta deg hardt. Neida,joda, men det skrev jeg ikke. Klare å begrense meg til "lyst på deg". Har så lyst at jeg kreperer snart, det at jeg skal på ferie imorgen hjelper jo veldig på situasjonen. Kommer til å være seksuelt frustrert i 3 uker. Hurra!

Typisk..Jeg er også sikker på det er en form for radar. Når jeg endelig har kommet så langt at jeg gir blanke, da er han plutselig på hugget...

Jeg drar på ferie i morgen, og håper på at vi rekker et møte før jeg drar. Jeg er drit lei alt som kommer i veien hver gang vi skal møtes... :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, denne tråden er helt konge. Jeg har det AKKURAT sånn for tiden!!!

Jeg er så letta over at det ikke bare er meg som er helt gæren!!

Møtte en fyr for et par uker siden, har møtt han et par ganger på fest bare, og vi har bare snakket! Men fikk kjempegod kjemi, følte jeg. Så la jeg til han på fb, men var litt skeptisk på om han egentlig var interessert i meg på samme måte som jeg var i han... Så chattet vi bittelitt, før jeg plutselig fikk en mld om at han var så glad for at vi hadde blitt kjent, og at han håpet jeg skulle til hjembyen hans snart (bor et lite stykke unna). Ble kjempeglad, den meldingen kom jo bare av seg selv. Men så har jeg nesten ikke hørt mer...

Men det syke er at jeg kan tenke på kvelden at nå gir jeg opp gutter, orker ikke mer av denne datingkarusellen osv, og så var siste melding jeg fikk av han tidligere på dagen. Haha. For meg virker det jo som en evighet siden :P Tenker søren meg på han hele tiden, venter på mld osv. Høres ut som vi er MANGE som har det på samme måte.

Helt håpløst. Jeg kjenner jo ikke fyren en gang, vet godt det er illusjonen jeg er forelsket i/gal etter/fyll inn riktig ord)... Men greier bare ikke la være! Må bare le litt av oss jenter. Litt av noen oppturer og nedturer i løpet av en dag ja!

Anonym poster: 1e887dd214fbce120884b019a6d17a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk tråd! Her føler jeg meg skremmende hjemme... Har en som har vært "av og på" i over et år, og hver eneste gang jeg greier å dytte han ut av hodet, så er han faen meg der igjen. Utrolig irriterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnbue her :opplyser:

Hvordan går det med dere? Takk for sist :hoppendeglad:

Her går det egentlig helt pyton. Jeg skulle på date, faktisk 3 ganger, og JEG (!!! :klo: !!) har avlyst... Jeg skjemmes, men jeg har bare ikke klart/turd (turd haha), og kommet med de mest oppfinnsomme unnskyldningene. Da jeg faktisk SKULLE dra, da mistet jeg bussen, og jeg satt i skammekroken i ca en uke. (min egen lille patetiske skammekrok)

Det som er så ufattelig rart her, det er at han fortsatt skriver til meg, og vi skal møtes :klo: what. Jeg var sikker på at han bare skulle avskrive meg først som sist, ja, ca 2 gangen jeg avlyste. Men neeeida. Vi skriver fortsatt daglig, BEGGE tar kontakt... :klo:

Jeg er fortsatt på knærne etter ham selvom det er 103 år siden jeg så den skamdeilige mannen.

Mye :klo: her, men HJELP. Ja, jeg trenger hjelp... :forvirret:

Anonym poster: 635408c841c8310298f586e6c0d31b0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...