Gå til innhold

Ned 5 kg innen august?


Gelica

Anbefalte innlegg

HenLu er mitt store forbilde, vi må henge når jeg kommer til Bergen igjen søta :klemmer: Blir gøy å se deg så lita :o

Haha, takk :sjenert: Gi meg en lyd når du kommer, så er jeg med! :nigo:

_______

Ën ny treningsdag. I dag blir det gåtur på 1,3 mil og en knalltøff spinningtime! Can't wait! :) Til frokost ble det ruccolasalat, cherrytomater, agurk, løk og røkelaks i rispapir med yoghurtdressing til. NAM! :) Det var så godt så jeg hadde det til lunsj også :fnise:

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Torsdag ble veiedag for meg. På nesten to uker har jeg gått ned ca 1,5 kg :) vekten var litt rar og viste forskjellige tall da jeg veide meg tre ganger (!), men jeg "velger" å tro på det mellomste tallet!

Har ikke trent i dag men spist sunt. Trening blir i morgen siden jeg trente i går.

Dere er flinke!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostholdsmessig gikk alt til helvete i dag, men har da fått trent :jepp:

Begynt så smått med styrketreninga igjen nå mens cardio er full fres.

Savner min gamle venn kondis, gleder meg til vi blir bestevenner igjen :sjarmor:

Har hatt helgekos i går og er glad eg jobber hele helgen så eg slipper å fristes av det meste som e kos... :nei:

Alfa: Står vekta skjevt? Evt trenger den nye batterier?

Min viser alltid det samme mens mamma sin er like sprø som de på galehus.

Liker IKKE at det er sommertimeplan på treningssenteret- er jo nesten ingen gruppetimer å gå på :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slenger meg på jeg også :D

jeg er 19 år, 1,77 høy og veier 120.. :sukk: jeg skal ned mye mer en 5 kg men jeg blir med uansett jeg:) veiedag i morgen

edit: ny vekt 117,6 :D

Endret av halu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være, halu. Har vært godt over 100 jeg og(er nå 70 kg), så det er bare til å spørre om tips eller gi beskjed hvis du mister motivasjonen, så skal vi prøve og få deg på rett kjøl :nigo:

____

Dagens proteinmilkshake er inntatt(FY, den er så god og smaker SÅ usunt, men sunn og god for kroppen er den!), nå er det trening. Det er styrketrening som står på planen i dag. Ønsker alle sammen med en god helg med sunn og god mat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, jeg spiser bare tull. Har spist ute hele denne uken, og det er ikke sunn mat heller. Taco, kinamat, enda mer kinamat, sandwicher..

I dag har jeg jogget hjem fra jobb! Det er kun et par kilometer eller noe liknende, men jeg joggde HELE veien! Jeg har aldri klart å jogge lenge i strekk før. Gikk i 3 min som oppvarming, og jogget 8 minutter hjem. Jeg er så ekstremt stolt over meg selv! :biggrin: Wuuhuu

Etter at jeg har sett true blood (hehe) skal jeg gjennomføre dagens insanityøkt, som er pure cardio og cardio abs. I morgen er det treningsfri dag! Hurra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vart det hjemmetrening i dag med rockeringen og lett styrke sammen med Kari jaquesson :trene:

siden det er 4 mnd siden sist tok eg det litt forsiktig i dag, skal tross alt jobbe hele helga.

6 1/2 uke igjen til August..

Ha en aktiv og sunn helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Torsdag ble veiedag for meg. På nesten to uker har jeg gått ned ca 1,5 kg :) vekten var litt rar og viste forskjellige tall da jeg veide meg tre ganger (!), men jeg "velger" å tro på det mellomste tallet!

Har ikke trent i dag men spist sunt. Trening blir i morgen siden jeg trente i går.

Dere er flinke!! :jepp:

Pass på at vekta står stødig på gulvet og ikke vakler fra side til side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Jeg tar min veiedag i morgen fordi jeg "meldte meg på" i dag :)

Men en ting - hvordan finner dere ut prosenten dere har gått ned?? :sjenert:

Vektreduksjon / startvekt * 100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, dere har vært så flinke alle sammen!! :)

Jeg har bare lest til eksamen, og etter eksamen har jeg...hmm.. gjort ingenting...! har jobbet de siste dagene, og ikke fått tid til noe trening, og i morgen skal jeg begynne å male kjøkkenet.. Så det tar vel all tiden innimellom mye jobbing.. Men etter det så SKAL jeg begynne med treningen igjen! Om det enn bare er en kveldstur i ny og ne ;)

Ha en finfin helg, dere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg lurer på om jeg skal kaste meg på dere?

Ser de fleste bruker vekt. Er veldig redd for å bli for opphengt i vekta, så jeg har mer lyst til å måle meg :)

Har hørt at 5 kg er ca en klesstørrelse, kan det stemme? I så fall passer det bra, for det siste året har plutselig alle klærne mine blitt akkurat litt for trange ;)

Noen som vet ca hvor mange cm man bør trakte etter å gå ned i uka? Hva er realistisk liksom?

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen LamaLover :)

Denne helgen har jeg vært flink! Har kost meg masse, men ikke skeiet ut totalt. Snikveiing tyder på gode resultater :) prøvde å trene litt i stad, men lårene mine er så mørbanket etter at jeg har begynt å sykle, så tror jeg skal gi dem et par dager fri :fnise:

Ha en god søndag alle sammen!

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -_Tove_-

Huffhuff, jeg har ikke vært flink i helga! Ikke lett å bo hjemme i sommerferien, hvor det finnes godteri omtrent i hvert skap og i hver skuffe! :sjenert:

Må bare prøve å være flinkere denne uka, har startet dagen med gulrot, kaffe og knekkebrød med makrell i tomat, og håper på å få tatt en liten treningstur i dag. Vekta viste i dag 64,9.

Håper dere får en god uke! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første dag!

Jeg har selv satt meg opp disse reglene: :regler:

-Kutte drastisk ned på sukkeret (jeg spiser vanligvis godteri hver dag og masse i helgen :klappe: )

-Spise siste måltid ca kl. 19 (når jeg selv kan bestemme det altså.)

-Tre (forholdsvis fornuftige) måltider om dagen. Sånn at jeg blir passe mett. Jeg spiser allerede sunt til måltidene, mitt problem er all småspisingen som kommer utenom!

-Spise så mye grønnsaker og bær jeg vil

-Slutte med tyggegummi (jeg spiser vanligvis mist en pakke om dagen, så det skal bli godt å slutte å ha badeball-mage :gravid: )

-Drikke masse vann og grønn te

-Gå, sykle eller jogge hver dag. I tillegg til mer hverdagsmosjon(:

Jeg synes selv dette er en god liste som gjør at jeg kan spise ganske normalt og ikke føle at jeg er på diett, men likevel tar tak i problemene mine som har gjort meg litt rundere i kantene enn jeg vil være :vekt:

Hva synes dere?

Så dette er dagen i dag:

Frokost: ei skål med All Brand, bringebær, skummet melk, litt sukkerfritt syltetøy og kanel. Pluss en kopp kaffe.

Lunsj: To epler, en neve mandler og litt grønnsaker. To kopper grønn te og en kopp kaffe.

Middag: salat med cottage cheese og litt mager kesam. Et og et halvt kyllinglår (prøvde å fjerne mesteparten av skinnet. Høhø)

Dessert: litt bringebær og en kopp options kakao (50 kcal)

Ellers: ei skål grønnsaker, noen bringebær og noen rosiner og enda en kopp grønn te.

Mosjon: Gått masse i tillegg til en del husarbeid.

:tog:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja, jeg leker meg alene på den tråden her jeg da(;

Synes det er litt enklere å holde seg i seg såkalte skinnet når jeg skriver ned her hvordan jeg ruller. Ruller på veien mot å få tilbake den kroppen jeg hadde før.

Her er hva jeg har puttet i munnen i dag:

-Frokost: ei skål all bran med bringebær og blåbær og litt hjemmelaget syltetøy, med skummet melk. En kopp grønn te og en kopp kaffe.

-Lunsj: To epler og ei lita skål med mager kesam, syltetøy og mandler. En kopp grønn te.

-Middag: ei stor skål grønnsaker og en Atkinsbar.

Mosjon: jogger en halvtime før frokost. Jeg er INGEN jogger, så nå er jeg rimelig nøgd med meg selv da(:

:tog:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LamaLover - du er kjempeflink! :D jeg synes det er vanskelig nok å komme ut av huset :kaffekopp:

Hmpf, veiedag i morgen. Etter det skal jeg på festival, og deretter til utlandet :S lite trening og mye øl med andre ord :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, håper det er greit at jeg også slenger meg med her :) Vil gjerne ned noen kilo, og har fulgt med her litt.

Begynte på bruke MyFitnessPal på telefonen forrige onsdag, som jeg synes fungerer veldig fint. Vil ikke henge meg opp i kalorier, men fint å få en oversikt, og har den siste uka ligget i kaloriunderskudd alle dager, bortsett fra lørdag, som er kosedagen min.

Veier meg på fredag, så da får vi se om jeg har gått ned noe :D Driver ikke med veldig intens trening, men prøver å få til 30 min med jogging/veldig rask gange eller styrke hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyFitnessPal er flott å ha med seg på mobilen :)

I dag har det blitt brødmat til alle måltider + masse kaffe. Sånn blir det når man er på besøk hos andre. Fikk slengt inn en liten treningsøkt nå på kvelden, men må ha noe ordentlig mat i morgen.

Er spent på veiedagen i morgen! Snikveiinga har vært oppmuntrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente93

Min første dag!

Jeg har selv satt meg opp disse reglene: :regler:

-Kutte drastisk ned på sukkeret (jeg spiser vanligvis godteri hver dag og masse i helgen :klappe: )

-Spise siste måltid ca kl. 19 (når jeg selv kan bestemme det altså.)

-Tre (forholdsvis fornuftige) måltider om dagen. Sånn at jeg blir passe mett. Jeg spiser allerede sunt til måltidene, mitt problem er all småspisingen som kommer utenom!

-Spise så mye grønnsaker og bær jeg vil

-Slutte med tyggegummi (jeg spiser vanligvis mist en pakke om dagen, så det skal bli godt å slutte å ha badeball-mage :gravid: )

-Drikke masse vann og grønn te

-Gå, sykle eller jogge hver dag. I tillegg til mer hverdagsmosjon(:

Jeg synes selv dette er en god liste som gjør at jeg kan spise ganske normalt og ikke føle at jeg er på diett, men likevel tar tak i problemene mine som har gjort meg litt rundere i kantene enn jeg vil være :vekt:

Hva synes dere?

Så dette er dagen i dag:

Frokost: ei skål med All Brand, bringebær, skummet melk, litt sukkerfritt syltetøy og kanel. Pluss en kopp kaffe.

Lunsj: To epler, en neve mandler og litt grønnsaker. To kopper grønn te og en kopp kaffe.

Middag: salat med cottage cheese og litt mager kesam. Et og et halvt kyllinglår (prøvde å fjerne mesteparten av skinnet. Høhø)

Dessert: litt bringebær og en kopp options kakao (50 kcal)

Ellers: ei skål grønnsaker, noen bringebær og noen rosiner og enda en kopp grønn te.

Mosjon: Gått masse i tillegg til en del husarbeid.

:tog:

får en badeball mage/oppblåst mage av tyggegummi? Jeg spiser alt for mye, kan komme opp i 5 pakker om dagen noen ganger.. Føler liksom det demper søtsuget litt, så slipper jeg å ty til godterier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får en badeball mage/oppblåst mage av tyggegummi? Jeg spiser alt for mye, kan komme opp i 5 pakker om dagen noen ganger.. Føler liksom det demper søtsuget litt, så slipper jeg å ty til godterier ;)

Ja, det er derfor jeg spiser (kremt, spiste) det selv. Som en erstatning for å spise andre ting. Må liksom alltid spise på noe!

Vel, hvis du ikke blir oppblåst av det så er jo det bra! (: selv blir jeg det, får mye luft i magen og sånn, men det er jo ikke sikkert det gjelder for alle. Selv om jeg har hørt at mange sliter med magen dersom de spiser mye sukkerfritt godteri. :briller:

Jeg må rett og slett bare venne meg av å hele tiden ha noe i munnen. Det gjør jo at jeg har lyst på noe å spise hele tiden! :b og siden jeg er vokst opp med å få alt jeg vil så er det ikke rart jeg har lagt på meg av dette. Høhø. Så nå prøver jeg å kutte ut tyggisen, slutte å småspise og bare fokusere på andre ting! :klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...