Gå til innhold

Ned 5 kg innen august?


Gelica

Anbefalte innlegg

Så gøy at så mange blir med! :)

Jeg er også med på veiedag på onsdager, men ettersom jeg muligens skal på to eksamensfester før neste onsdag har jeg null forventninger til den første veiingen..hehe..

*Og så må jeg huske å ta med vekten fra mor og far*...

Vært flink å ta en treningspause i eksamenslesingen, to timer styrke og cardio i dag. Blir nok en liten tur på fjellet i morgen om jeg får tid, og så tar jeg helg.. :popcorn:

God helg, jenter! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vart lite trening og mye jobb i går, var helt skutt i bena etterpå!

Men i dag blir det spinning før jobb i hvert fall, er lenge siden eg har vært på treningssenteret nå, mye reising både hit og dit :skravle:

Snikveing lover gode resultater for neste uke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har falt ut skikkelig denne helgen. Har ikke vært helt i form, og da har jeg spist masse for å komme meg gjennom jobbhelg, i tillegg til at jeg ikke har orket å trene.

I morgen er det skjerpings! Trening og sunt kosthold, skal ikke ha gått opp på veiedagen :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått trent skikkelig i helga for første gang sia februar, kjenner litt gangsperre no ja :-)

Når eg trener bruker vekta stagnere siden eg bygger litt muskler men håper det blir litt nedgang allikavel.

Satser på spinning etter jobb i morga!

Hvitløkk: Bedre å ta det med ro enn å bli skikkelig dårlig i hvert fall!

Ha en aktiv neste uke jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. Veier meg i morgen :) tenker 5 kg innen 6.august. Har allerede gått ned over 30 kg ved hjelp av sunt kosthold og trening på 5 mnd. Etter de 30 kg så har det stått ganske stille fordi jeg har spist det jeg ville fordi jeg hat kunnet det siden jeg ikke går oppi vekt pga trening. Men må er det skjerpings. Veier vel rundt 72-74. Vil se 60-tallet!

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med! :) Har allerede gått ned ca. 4,5 kg siden 1 mai. Har også veiedag i morgen, og vil se 78,9! :gjeiper: Blir spennende å se målene rundt midje, hofte osv også! Jeg skal ned 10-15 kg til tenker jeg, til jeg veier rundt 65-67 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente93

Hei! Så spennende, jeg er også med! Er 167 cm og veier 58 kilo.. vil ned til trivselsvekt på 53, noe som betyr 5 kilo.. Reiser til syden 30. juni så hadde håpt å kunne greie å kvitte med meg noen kilo til da ved hjelp av trening og godt kostholdt :) Har allerede gått ned 5 kilo å slik ser treningen min ut:

MANDAG:

Sykle 2,5 mil + styrketrening = ca 700 kcal forbrent

TIRSDAG:

Jogge 1 mil etter jobb = ca 800 kcal

TORSDAG:

Sykle 2, 5 mil + styrketrening = ca 700 kcal

SØNDAG:

Jogge 1 mil + styrketrening = ca 900 kcal

I tillegg til å trene mye har jeg holdt kostholdet mitt til ca 1000-1300 kcal daglig. Kom gjerne med tips dere også, jeg skal følge dere alle! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg veid meg :) 74,2 kg viste vekten, så forhåpentligvis veier jeg 69,2 kg innen 6.august :fnise: Nå er det FULL SKJERPINGS! Skal veie meg igjen på onsdag siden det er vår offisielle veiedag.

Starter dagen med en deilig proteinsjokolademilkshake :sikle:

Dene treningsuken ser slik ut:

Mandag: Gå 1,3 mil + trene styrke

Tirsdag: Gå 1,3 mil + spinning

Onsdag: Gå 1,3 mil + trene styrke

Torsdag: Gå 1,3 mil + kondisjon

Fredag: Gå 1,3 mil + trene styrke

LØrdag: Sikkert en gåtur på 0,5 mil eller mer. Skal i barnebursdag.

Søndag: Gå 1,3 mil + trene styrke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg og vil være med! Jeg er 167 og veier 62,5 kg i dag, der alt ligger på lårene og på sidene. Vil ned ca 4-5 kg. Jeg er ok flink til å trene og spise sunt, men når helgen kommer går jeg opp det jeg har brukt en uke på å gå ned.. Jeg tenker denne tråden kanskje kan hjelpe meg med å holde meg på rett spor. Ikke kjøpe snop! Hehe

Jeg følger insanityprogrammet (er på uke 2), der det er mange forskjellige videoer med hovedfokus på kondisjonstrening. Skal prøve å oppdatere hver gang jeg trener :) Dette skal bli kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og nyter en bedre frokost før jobb snart, blir ikke herlig å sette seg på spinningsykkelen i dag kjenner eg :gjeiper: hurra for gangsperre der..

Hva er dette insanityprogrammet ditt lille trille?? Har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største synd er sjokolade. Å herregud som jeg elsker sjokolade. Noen tips til å holde seg borte? Jeg klarte å holde meg borte fra sjokolade, chips, kaker og annet søtt i 3 mnd, så jeg vet egentlig hva jeg skal gjøre, men ååh..sjokoladen roper på meg fra butikkhyllene.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente93

Min største synd er sjokolade. Å herregud som jeg elsker sjokolade. Noen tips til å holde seg borte? Jeg klarte å holde meg borte fra sjokolade, chips, kaker og annet søtt i 3 mnd, så jeg vet egentlig hva jeg skal gjøre, men ååh..sjokoladen roper på meg fra butikkhyllene.. :sjenert:

Prøv chiliforte! Noen tabletter som stopper søtsug og gir en naturlig vektnedgang. Jeg var selv en sjokoladestorspiser før jeg begynte på disse, merker at de funket bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

78,5 i dag!! :danser::danse: Da har jeg gått ned nøyaktig 5 kg siden mai, da er det ned 5 kg til innen august! :tommelsmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

78,5 i dag!! :danser::danse: Da har jeg gått ned nøyaktig 5 kg siden mai, da er det ned 5 kg til innen august! :tommelsmil:

Gratulerer!! :D Da er det bare å stå på videre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og nyter en bedre frokost før jobb snart, blir ikke herlig å sette seg på spinningsykkelen i dag kjenner eg :gjeiper: hurra for gangsperre der..

Hva er dette insanityprogrammet ditt lille trille?? Har du link?

Programmet heter insanity og er gitt ut av beachbody (tror jeg). Trailer sak på youtube :

Det er et 60 dagers program med trening 6 dager i uken. Videoene er på rundt 40 minutter max. Nesten bare intervalltrening, MYE hopp og sprett. Man får en liste med hvilken videoer du skal gjøre på hvilken dag osv, slik at du ikke gjør den samme videoen på nytt flere ganger. Jeg tror du gjør den ene videoen 9 ganger iløpet av de 60 dagene.

Man kan kjøpe det på amazon sikkert (men jeg lastet det ned på piratebay, hyyyyysj) :lur:

Så nå sitter jeg og spiser sylteagurker mens jeg venter på at pizzadeigen min skal heve. Innbiller meg at det er en sunn pizzadeig. He he.

Endret av lille..trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

Har spist relativt sunt i dag, og har ikke hatt lyst på sjokolade (har kanskje noe med alt jeg klarte å presse i meg i helgen :sjenert: ). Jogget og trente mye styrke i stad, og nå er jeg så sliten at jeg ikke tror jeg kommer til å komme meg ut av sofaen før jeg skal sove. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøv chiliforte! Noen tabletter som stopper søtsug og gir en naturlig vektnedgang. Jeg var selv en sjokoladestorspiser før jeg begynte på disse, merker at de funket bra :-)

Kjøpes på helsekost eller? Skal absolutt prøves! :)

Gratulerer med vektnedgang, Celestia :tommel:

I dag har det gått veldig bra med kostholdet + treninga! :) Spist/drukket bl.a proteinshake, bananvafler og hjemmelaget lammekarbonader med salat i dag. Har gått 13 km, gått på stepmaskin i 23 min på nivå 12 (det finnes ikke flere nivåer på stepmaskinen på treningssenteret, så dette er TUNGT!), også har jeg trent styrke i 50 min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente93

Kjøpes på helsekost eller? Skal absolutt prøves! :)

Gratulerer med vektnedgang, Celestia :tommel:

I dag har det gått veldig bra med kostholdet + treninga! :) Spist/drukket bl.a proteinshake, bananvafler og hjemmelaget lammekarbonader med salat i dag. Har gått 13 km, gått på stepmaskin i 23 min på nivå 12 (det finnes ikke flere nivåer på stepmaskinen på treningssenteret, så dette er TUNGT!), også har jeg trent styrke i 50 min :)

Finnes ikke på helsekosten, enda.. Har hørt mye om det i media og noen venninner anbefalte meg, her er link: http://www.chiliforte.no/ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er jenter :-)

Har forsøkt å holde den sunne linjen jeg også og klar for trening igjen i dag.

Spent på veiedagen i morgen om det viser noen resultater.

Stå på videre alle sammen og ha en super tirsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle sammen en flott og sunn dag! :) Laget meg en vaniljeproteinmilkshake til frokost. NAM! Vekten har gått drastisk ned siden i går som jeg regnet med. Det er nok mye vann og ekstra tull som jeg prakket på meg i helgen. Skal veie meg i morgen og det blir min startvekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...