Gå til innhold

Ned 5 kg innen august?


Gelica

Anbefalte innlegg

Henlu: fantastiske resultater du har oppnådd allerede, flott gjort!

Ah, i dag blir det treningsfri kjenner eg! I morgen blir det muligens en liten fjelltur eller så drar eg på spinning.

Må begynne å fokusere mer på styrketrening enn disse små øvelsene eg gjør nå, men eg synes det er ganske skummelt- hopper vel i det en dag...

Skal hente en pakke snart, har bestilt meg ny treningsbukse og t-skjorte fra x-life, utrolig rask levering da ej bestilte natt te søndag!

Insanityprogrammet så heftig ut, eg er jo ganske så tung enda men det skader vel ikke å prøve..

Veiedag i morgen, blir spennende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan også være lurt å regne ut prosentdel av kropsmassen vi mister, siden 10 kg for en som veier 100 og 10 kg for en som veier 60kg ikke er det samme (6 kg derimot...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okeeei. Da var dagens økt unnagjort! 35 minutter pure cardio, med gjennomsnittspuls på 87 % (!), og en maks på 102 % (eeeeh, feil maxpuls eller? he he.. ). Ganske fornøyd siden det gikk mye bedre enn pure cardioøkten sist uke! Forbedringer motiverer! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vekta 71,2 :( altså opp 0,5 kg.. Helgen ødela visst mer enn jeg trodde.

Nå er det sykling til jobb, og i kveld skal jeg jogge og trene styrke. Ha en flott dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det veiedag og startvekten min blir 70,4 kg. Det vil si at jeg må med til 65,4 kg innen 6.august og det SKAL jeg klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag viser vekten min 61,4 kilo (vekten hopper opp og ned akkurat som den vil, føler jeg, men denne gangen skal den forbli der nede!)

Nå skal jeg først spise frokost og deretter komme meg gjennom videoen "Plyometric cardio circuit", og så må jeg gjøre cardio recovery i kveld fordi jeg hadde en fridag for mye på søndag. :)

Matmessig er dette planlagt:

Nå: Grov minibaguette med ost

Etter trening: Proteinshake

Lunsj: Havregrøt

Mellommåltid: Litt nøtter eller frukt

Middag: Taco eller blomkålsuppe

Ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det første veiedag og vekten i dag viste, ned 0,6 kg.

Håper på videre nedgang til neste veiedag.

Startvekt 58,1 kg

onsdag 13/6 57,5 kg

Lykke til jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det første veiedag og vekten i dag viste, ned 0,6 kg.

Håper på videre nedgang til neste veiedag.

Startvekt 58,1 kg

onsdag 13/6 57,5 kg

Lykke til jenter :-)

Hvor høy er du?

Anonym poster: 1a91f2d7dfa1ee841dc30da9bda00147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg den frihet til å slenge meg på :5: Alltid lettere med andre i ryggen!

Er 1.70 og veier 60. Vil gjerne ned til 55 kg jeg også! I går løp jeg 1,5 km. Nå skal det sies at jeg løp masse for ca 1,5 år siden. Men, depresjon gjør sitt med treningslysten :murvegg:

Har startet dagen med eggerøre!! :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her også :) er 1.73 høy og veier 97,5. vil helst komme under 90 i løpet av august, så prøver å gå ned 7 kg til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Var som jeg trodde, eksamenstid og eksamensfesting har ikke gjort noen gode utslag for vekten, men jeg har i det minste ikke gått opp! :) Så samme utgangspunkt denne uken som etter forrige veiing.. ;) Nå er eksamen overstått og det kan fokuseres max på trening og sunne matvaner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ned 300 gram her, visste det vel siden eg begynte med trening for fullt forrige uke..

Men vi satser friskt på større tall neste uke!

Den nye treningsbuksa mi fra Rønisch er helt herlig, vil ikke gå i annet :jepp:

Nydelige resultater Wei Wei!

Blir pangresultat på dej neste uke da Hvitløk :5:

Hei til alle nye :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, dere er så flinke, jenter! :) Godt at vi kan motivere hverandre. Min veiedag er ikke før om 1 uke, men jeg får vente tålmodig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar min veiedag i morgen fordi jeg "meldte meg på" i dag :)

Men en ting - hvordan finner dere ut prosenten dere har gått ned?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HenLu er mitt store forbilde, vi må henge når jeg kommer til Bergen igjen søta :klemmer: Blir gøy å se deg så lita :o

Jeg skal ned 20 kg jeg da, og ikke innen august (I wish), men jeg begynte for ei drøy uke siden, og etter 1 uke så hadde jeg gått ned nøyaktig 2 kg :) VELDIG fornøyd. Mye vann som har sluppet, mest sannsynlig, men gøy å se vekta gå nedover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -_Tove_-

Kanskje jeg også skal prøve meg :)

Er ca. 160 cm og veier rundt 65 kg, så noen kg ned hadde ikke gjort noe.

Alfa: Regn ut slik prosent nedgang slik: (antall kg gått ned)/(startvekt), gang svaret med 100 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg også skal prøve meg :)

Er ca. 160 cm og veier rundt 65 kg, så noen kg ned hadde ikke gjort noe.

Alfa: Regn ut slik prosent nedgang slik: (antall kg gått ned)/(startvekt), gang svaret med 100 :)

Aha! Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var enda en intervalltreningssak unnagjort. Herlig å kunne gjøre sånt på dagtid :) På søndag har jeg fit test. Det er en test du tar annenhver uke, og det er det du starter med. Jeg er kjempespent på om jeg gjør det bedre enn den første økten. Jeg føler definitivt at formen har forbedret seg! Eneste minuset er at jeg ikke presser meg like mye, og gjennomsnittspulsen og kalorier forbrent (jeg vet pulsklokken ikke er riktig, men er kjekt med en indikator) er lavere for hver økt. :snurt:

Jaaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...