Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. juni 2012 #121 Skrevet 6. juni 2012 Frokost: havregrøt med chiafrø og lettmelk (har dilla) + eplejuice blanda med vann + earl grey te Mellom: 100 g mager kesam + smoothie av appelsin, jordbær og litt appelsinjuice + grønn te med ingefær Lunsj: 1 knekkebrød med 1 egg, hummus, grilla paprika, ruccola og squash + ingefærte og vann Middag: restene av thai curry fra i går + en diger salat av ruccola/spinat, reddiker, minigulrot, squash, tomat og pittelitt fetaost + nesten en liter vann (må ha vært veldig sulten og veldig tørst) Dessert: en bit sjokoladeproteinbar Kvelds: 2 wraps av speltlomper med egg, squash, litt avocado, fersk paprika, litt ost og litt lettmajones + vann Sitter og har griselyst på mer sjokolade. Må bare prøve å ignorere det og gå og legge meg.. haha.
Gjest Frueliten Skrevet 7. juni 2012 #122 Skrevet 7. juni 2012 Frokost: omelett Middag: kjøttdeig, saus og litt(veldig lite) spagetti. Snacks: en kurv med jordbær. Hmm... Var dette litt lite?...
Gjest Peaches Skrevet 7. juni 2012 #123 Skrevet 7. juni 2012 en brødskive med hvit ost+ en kopp te. og en tallerken med bestemors fiskegryte:) lagde den for første gang selv!
Gjest Pia22 Skrevet 7. juni 2012 #125 Skrevet 7. juni 2012 Frokost: 2 wasa sport+ knekkebrød, to egg, en eggehvite, to skiver prior kyllingfilet, to gulrøtter og litt rødløk Lunsj: En hel cantaloupe melon (ca 600gram) Middag: To wasa sport+ knekkebrød med 4 skiver prior kyllingfilet og 20 gram rødløk. En gulrot Kvelds: En boks mager kesam med funlight og kanel. Kcal. i dag: 999 Jeg skal spise maks 1299, så har 300 kcal til overs, og de skal jeg "spare" til lørdag for da skal jeg skeie ut.
Mynona Skrevet 7. juni 2012 #126 Skrevet 7. juni 2012 (endret) du ser nå veldig tydelig forskjell, se på de siste bildene hun har lagt ut nå. Hvis noen forteller meg at hun IKKE har fått en filler må jeg revurdere å få meg ny jobb Før-lunsj: rundstykke uten pålegg Lunsj: 3 skiver med fiskepudding/kaviar, roadtbeef/majo/sylteagurk, skinke Middag: maiskolber med smør og salt Snacks: en stor skål moreller, en haug med pistasjnøtter, en mengde minitomater og 1/2 liter grønn iste. Edit: Og en Snjo med fersken og aprikos! Endret 7. juni 2012 av Mynona-83
dobby Skrevet 7. juni 2012 #127 Skrevet 7. juni 2012 1 eple 1 beger yoghurt med havregyn i 1 stor fiskekake 1 porsjon pasta bolognese 60 gram mørk sjokolade 2 fiberrik med norvegia
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #129 Skrevet 7. juni 2012 Frokost: 150g skyr naturell, 60gram blåbærskyr og 80 gram mager CC Lunsj: 5 fiberrik, 2 skyr, 1 kurv jorbær Mm: vannmelon Middag: 300g sei stekt i ovn uten smør/olje med 1 spisspaprika, cherrytomater og 100g squash Kvelds: 2 fiberrik med 50g skyr naturell og basilikum på.
Gjest Vena Cava Skrevet 7. juni 2012 #130 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Sein frokost: et eple. Lunsj: salat med balsamicodressing og grønnsaker, pluss litt suppe. Et glass lettmelk. Middag: ovnsbakt laks med pesto og lett kremost. Tilbehør wokede grønnsaker og salat. Kvelds: et knekkbrød med kremost og skinke, og et med mager leverpostei. Et glass ekstra lett melk. Har også drukket 2 kopper kaffe idag. For mye? For lite...? Endret 7. juni 2012 av Muff.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. juni 2012 #131 Skrevet 7. juni 2012 Føler jeg har spist for en hel fattig landsby i dag! Frokost: ekstra stor prosjon havregrøt (laget på 50 gr i stedet for 30, med ekstra melk og ekstra chiafrø) ´ekstra stort glass juice Mellom: smoothie av 1 grapefrukt + et par biter frossen rabarbra Middag: en diger skål hjemmelaga brokkolisuppe med ekstra kidneybønner + en diger salat av ruccola, squash, reddik, tomat, babygulrøtter Dessert: frossen banan + rått kakaopulver i stavmikser = wannabe-sjokoladeis Kveldskos med venninne: en halv kokos-kubbe (DIGG!!!) Kveldsmat: enda en diger skål brokkolisuppe + en speltlompepizza (en speltlompe med tomat, squash, grilla paprika, ost, ett kokt egg med en annen speltlompe oppå, stekt i vaffeljern.. foodgasm) -ca 2,5 liter vann -3 kopper te Må nevnes at jeg har vært i ganske mye aktivitet i hele dag, føler jeg
Gjest Grodu Skrevet 8. juni 2012 #132 Skrevet 8. juni 2012 Dagens kosthold blir slik: Frokost: Omelett (to egg) m litt skinkebiter og to osteskiver Middag:to pitapizzaer med litt kjøttdeig, mais osv. Nam! Er det noen som syns dette ser for lite ut?
vogue90 Skrevet 8. juni 2012 #133 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Grodu: Ja, det så veldig lite ut. Ca 900 kalorier kanskje (litt vanskelig å si), og det er jo ikke mye. Endret 8. juni 2012 av vogue90
Smores Skrevet 8. juni 2012 #134 Skrevet 8. juni 2012 Frokost: 2 weetabix med skummet melk og kanel. Mm: Et pink lady eple Middag: Fiskekaker og poteter Kvelds: 3 skiver Ingers superrug med mager skinkeost og lett gulost.
Delusion Skrevet 8. juni 2012 #135 Skrevet 8. juni 2012 2 nuddelpakker + 1 knekkebrød. Ups. Ok, butikken neste
murray Skrevet 8. juni 2012 #136 Skrevet 8. juni 2012 Tragisk dagen derpå-mat. Har spist en hamburgertallerken og drukket en cola.
dobby Skrevet 8. juni 2012 #137 Skrevet 8. juni 2012 5 eple- og kanelrundstykker med norvegia (har bakt i dag, og dei var så gode!) 200 gram cottage cheese 40 gram mørk sjokolade (70%) 2 Fiberrik 1 eple 1 gulrot
Agurk Skrevet 8. juni 2012 #138 Skrevet 8. juni 2012 Har man ikke mulighet til å trene så må jo man selvfølgelig finne andre løsninger! Og å telle kalorier er den tryggeste måten å gjøre det på da. Bare prøver å utrykke min mening av at det trenging som er beste måte å gå ned i vekt på Feil! Når det gjelder vektnedgang så teller trening 30% og kosthold 70%. Og de færreste av oss har godt av å spise det vi vil til en hver tid, det har kroppen neppe godt av!
Lumos Skrevet 8. juni 2012 #139 Skrevet 8. juni 2012 - 1 mellomstor bolle havregrynsgrøt med kanel, litt sukker og rosiner - 2,5 skiver med leverpostei og majones - 2 havreknekkebrød med brunost - 1 stor talerken spagetti - Masse vann og et par pastiller
Alice123 Skrevet 8. juni 2012 #140 Skrevet 8. juni 2012 En pakke med tyggepastiller og to lyse rundstykker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå