siebaeo Skrevet 16. november 2012 #261 Del Skrevet 16. november 2012 Det er faktisk lov å tenke litt sånn..! Gjorde egentlig det selv også.. Tror ikke du gleder deg noe mindre på andres vegne, selv om du så klart føler litt på ventinga selv! Det er helt naturlig å bli litt frustrert.. Noe sier meg at du takler det bedre enn jeg hadde gjort Dessuten er jeg eldst, og har derav rangen! Dine sneik jo noe innmari sånn sett Jeg holder tummarna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. november 2012 #262 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg sneik som jeg aldri har sniki før og jeg har faktisk kjent mye på skyldfølelse ift at du begynte før Cypress.. Jeg synes det er fullstendig lov å tenke som du gjør, det hadde garantert jeg gjort også, så la deg få lov til å ha den følelsen.. Jeg håper så inderlig at du blir gravid snart og at vi alle kam kose oss sammen, for det er ikke det samme uten deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. november 2012 #263 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Alle tanker rundt dette er fullstendig lov og helt normalt vi brukte jo lang-lang tid før det klaffa så jeg kan jo kjenne meg litt igjen. Og det er jo vondt å se andre bli gravid så fort når man så gjerne vil selv og man har prøvd en stund. Men noen trenger litt mere tid før der sitter og før du vet ordet av det er du på magetreff med de andre (den snikinga til Dine var jo så frekk at den er det jaffal lov å reagere på ) Endret 17. november 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2012 Forfatter #264 Del Skrevet 18. november 2012 Jenter! Dere er bare best!!! TAKK!!! Rekker ikke skrive mer nå. Vi skal lage barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. november 2012 #265 Del Skrevet 18. november 2012 Er det ufint å stille opp med popcorn nå..? *lister meg ut før det blir pinlig...* Do your best!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. november 2012 #266 Del Skrevet 19. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semulia Skrevet 19. november 2012 #267 Del Skrevet 19. november 2012 Har rast gjennom dagboka di Cypress. Spennende! Slenger meg på her og håper det skjer noe rimelig kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. november 2012 #268 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg henger meg på igjen etter noen travle måneder av.... Kjedelig å lese at det tar tid for dere, men god du er bestemt og har planen klar (Det er lov å klage! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 24. november 2012 #269 Del Skrevet 24. november 2012 Helt enig i at det er veldig lov til å tenke sånn Kos dere med babymakingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. november 2012 Forfatter #270 Del Skrevet 26. november 2012 Takk for oppmuntrende heiarop til nye ( ) og gamle lesere! Veldig hyggelig å se deg her også Becky, det var lenge siden!! Ifølge syklusappen min skal jeg ha EL i morgen. Jeg tok en test i går, og den var negativ, så vi får se da. Tar en ny test i kveld tenkte jeg. Sist måned var jo el-testen kjempeposistiv (uten at det forsåvidt gjorde meg noe mer gravid...). Jeg har følt meg litt småklein i går og i dag, småsvimmel og trøtt. Mistenker at det er pga for lite medisiner for stoffskiftet mitt. Jeg skal egentlig ta 100 mg Levaxin om dagen, men gikk tom, og på grunn av rot på legekontoret fikk jeg ikke ny resept før det hadde gått en uke. Er i gang igjen nå da, så jeg håper det retter seg fort. Ellers har vi hatt en veldig sosial og fin helg!! Var på julebord med jobben på fredag, det var veldig gøy! Lørdag hadde vi middagsgjester hjemme, og søndag hadde vi lunsjgjester. Etterpå gikk vi på Astrup Fearnleymuseet på Tjuvholmen. Vi er vanligvis kjempedårlige på å dra på sånne ting i vår egen by, så vi var litt stolte av å ha fått gjort det. Selv A syns det var kjempegøy! Særlig utsiden av kua var populær (altså den siden som ikke viste alle innvollene... ) Alt i alt en veldig fin helg (bortsett fra litt smådårlig i går altså.)!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 26. november 2012 #271 Del Skrevet 26. november 2012 Greit å ikke se seg blind på sånne EL-tester. De er kjekke når de funker, men ellers gir de jo ikke så mye hjelp.... Kan høres ut som du er litt lav i stoffskiftet ja! Det vil nok rette seg så fort du får tatt medisinene dine igjen Hørtes ut som en innholdsrik helg for både barn og voksne! Her savnes det sånne småtterier å dra på i helgene. Alt vi har er å ta en kaffe ombord på Hurtigruta den timen den er inne i havna :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. november 2012 #272 Del Skrevet 26. november 2012 Henger meg på alle andres heiarop og trøst Det klaffer nok snart skal du se, kanskje dere får en fin liten julepresang i form av positiv test i år? Jeg har aldri vært inne på det museet, men tok en tur bortover Tjuvholmen sist jeg var i hovedstaden, det er blitt veldig fint der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. november 2012 #273 Del Skrevet 27. november 2012 Whow, imponert over at dere dro på museum altså.. Vet ikke om jeg vet hvor det er engang jeg.. Tjuvholmen vet jeg jo, men ikke selve museet. Nå er jeg jo på bedringens vei. Så du skal ikke se bortifra at du inspirer til museetbesøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. november 2012 Forfatter #274 Del Skrevet 27. november 2012 Positiv el-test i går!! Å ja, MaiL, tenk det er en fin julegave ja!!! I så fall kommer hele familien til å få vite om graviditeten tidlig, hvis jeg plutselig ikke skal drikke vin til maten en eneste gang hele julen... Vi skal feire på hytta, med både mine og mannens foreldre og min søster, samt tante og onkel med barn i nabohytta. Men det gjør i så fall ikke noe, og er definitivt en ulempe som er verdt det!!! Det er blitt kjempefint på Tjuvholmen ja!! Anbefaler en tur dit, men kanskje helst når det er fint vær, for det var rimelig surt da det blåste og småregnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. november 2012 #275 Del Skrevet 27. november 2012 Hurra for positiv el test!!! Hvordan var siste syklus (lengde)? Fnt vær kan være en fordel ja, det skal jeg huske på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. november 2012 Forfatter #276 Del Skrevet 27. november 2012 Sist syklus var 33 dager. Hadde en miniblødning dag 30, men så stoppet det opp, så da antar jeg det er rett å regne dagen da mensen virkelig kom som første dag på denne syklusen. Den positive testen er veldig on time i forhold til beregningen som min flotte syklus-app har gjort av når el skal komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. november 2012 #277 Del Skrevet 27. november 2012 Det er en fin syklus da! Jeg hadde rundt 31 dager syklus da jeg ble gravid med Lilletassen, så jeg holder en knapp på denne måneden! Da blir det julegave til hele familien din når de får vite det Holder fingre og alt sammen krysset, så venter jeg spent på oppdateringer fremover Si fra hvis du trenger tester, så kan jeg sende det i posten til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. november 2012 Forfatter #278 Del Skrevet 27. november 2012 Foreløpig trenger jeg ikke tester, og satser på at jeg ikke kommer til å trenge heller!! (Men tusen takk for tilbudet, hvis det ikke skulle gå veien, skal jeg si fra!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. november 2012 #279 Del Skrevet 28. november 2012 Innom som snarest og krysser fingrene! I tillegg til en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. november 2012 #280 Del Skrevet 28. november 2012 Bare å si fra Jeg håper også at du ikke trenger flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå