Rhiannon Skrevet 28. august 2012 #361 Del Skrevet 28. august 2012 Hos oss er det motsatt... jeg er oktoberunge, min mor og hennes søster er født i desember, min mormor og morfar var sene, farmor + kusine + grandtante i oktober... Så vi var fire med en uke i mellom. Oktober er ganske hektisk hos oss Desemberungen vår viderefører også tradisjonen fra meg da! Gubbens slekt er vårunger hele gjengen omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. august 2012 Forfatter #362 Del Skrevet 28. august 2012 Løye at du sa det, Jeg er født på min morfar sin dag, å 10 dager før min mor sin dag hihi Hehe, se der, ja! Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. august 2012 Forfatter #363 Del Skrevet 28. august 2012 Tøffeliten, 18+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 28. august 2012 #364 Del Skrevet 28. august 2012 Herregud, så fin den magen din er! Jeg har jo bare en liten klump i forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. august 2012 Forfatter #365 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Tusen takk, VeoVeo Jeg synes det er rart at jeg har såpass med mage. Blir ok å få litt mer ordentlig svar fra jordmor. Mye fostervann kan tyde på svangerskapsforgiftning.. Vil ha det ut av verden, for å si det sånn. Men ja, koser meg med magen. Koselig å se andres ansikter bli bløte når de ser magen min Edit: Leif Endret 28. august 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2012 #366 Del Skrevet 29. august 2012 Nydelig mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. august 2012 Forfatter #367 Del Skrevet 29. august 2012 Takk, Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2012 #368 Del Skrevet 29. august 2012 Og du, prøv å ikke bekymre deg for magen din. Det trenger ikke være mye fostervann heller, bare det at formen på magen er veldig spiss. Du har jo bare mage akkurat på spissen ser det ut som, i motsetning til meg som har mage ''all over'' og dermed blir den mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. august 2012 #369 Del Skrevet 29. august 2012 Kjempefin mage, Nuttapia! Ha en super onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. august 2012 Forfatter #370 Del Skrevet 29. august 2012 Og du, prøv å ikke bekymre deg for magen din. Det trenger ikke være mye fostervann heller, bare det at formen på magen er veldig spiss. Du har jo bare mage akkurat på spissen ser det ut som, i motsetning til meg som har mage ''all over'' og dermed blir den mindre. Ja, den er lissom som en ball, midt på, kan du si Veldig "konsentrert" Kjempefin mage, Nuttapia! Ha en super onsdag! Takk, Mala søte! Gooood onsdag til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. august 2012 Forfatter #371 Del Skrevet 29. august 2012 Da har jeg mista kontorjobben, og går nå løs på nav og søker jobber. Skal få satt opp et møte hos nav, slik at de kan veilede meg frem til permisjonen. Uff, jeg vil ikke leve fra hånd til munn. Jeg LOVER - at etter permisjonstiden er over - så skal jeg ordne meg en fast ansettelse noe sted. Det er for risky å være selstendig næringsdrivende 100%.. *klage-innlegg slutt* ------------------------------------------------------------------------------------ Ellers er jeg glaaaad og fornøøøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 30. august 2012 #372 Del Skrevet 30. august 2012 oi, så kjipt at du har mistet jobben din! Håper du fort finner noe annet! Lykke til:) Ellers syns jeg at du har en veldig fin mage!! Ordentlig gravid mage:D og var ikke det i dag at du skulle på ultralyd?? Jeg mente å ha lest at det var den 30. men jeg er ikke sikker! Jeg er spent på om de kan se hva kjønn det er:D Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. august 2012 Forfatter #373 Del Skrevet 30. august 2012 oi, så kjipt at du har mistet jobben din! Håper du fort finner noe annet! Lykke til:) Ellers syns jeg at du har en veldig fin mage!! Ordentlig gravid mage:D og var ikke det i dag at du skulle på ultralyd?? Jeg mente å ha lest at det var den 30. men jeg er ikke sikker! Jeg er spent på om de kan se hva kjønn det er:D Kos deg! Tusen takk, Marielle, jeg søker og holder på! Mister ikke motet, iallfall ikke enda IDAG SKAL VI PÅ ULTRALYD! Timen vår er om nøyaktig 40 minutter, så vi gleder oss MAX! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 30. august 2012 #374 Del Skrevet 30. august 2012 åååå! Så spennende:D Jeg gleder meg på deres vegne! haha Oppdater med en gang du har tid:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 30. august 2012 #375 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg gleder meg kjempemasse til å endelig få vite hvilet kjønn det er Å den magen din er jo bare nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. august 2012 #376 Del Skrevet 30. august 2012 Å, nei, så kjipt med jobben! Håper du finner noe igjen snart. Og du, massemasse lykke til på UL i dag! Gleeeeder meg til å høre hvordan det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. august 2012 Forfatter #377 Del Skrevet 30. august 2012 En perfekt liten guttebaby med skikkelig oppovertiss bor i magehuset mitt Riktig så fotogen er han visst også. Veeeldig glad, og pappaen er blank i øynene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. august 2012 #378 Del Skrevet 30. august 2012 Åh, gratulerer så mye! Fikk du endret noe på termin? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 30. august 2012 #379 Del Skrevet 30. august 2012 Åååh, gratulere så mye med en guttebaby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. august 2012 Forfatter #380 Del Skrevet 30. august 2012 Taaaakk Termin er 1.februar, mormor sin bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå