Gå til innhold

Kvinner "gir" sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvis han gir og gir så må jo dama føle hun skal gi tilbake til slutt. hva skal hun gi tilbake? man kan jo ikke gi så mye. ellers er han en hore :gjeiper:

Ja hva skal hun gi tilbake? Hmm. Den var verre. Kanskje litt kjærlighet? Ett kompliment? Eller en vakker tanke? Eller gleden av å se henne naken og lykkelig? Det intenst gledelige smilet mellom glitrende vakre øyne og nydelige, myke bryster?

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Her har vi sex med hverandre og gir hverandre nytelse :) Veldig fin ordning :sengekos:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Her har vi sex med hverandre og gir hverandre nytelse :) Veldig fin ordning :sengekos:

Smart! Det enkleste er jo gjerne det beste, og vi mannfolka er enkle ;)

Endret av I Grosny
Skrevet

Godt tips. Noteres :fnise:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

I den politisk korrekte søndagsteorien påplusset endel hederlige og ærlige unntak (også her på forumet) så finnes det (heldigvis) mengder av eksempler på par hvor man har sex med hverandre og ikke fører regnskap på hvor mye hun gir og han får.

Allikevel, begreper som pliktsex og sexnekt, slik denne tråden blant annet viser, er ikkeeksisterende for menn. Vi bruker ikke slike ord og vi etterlever dem heller ikke. De er og blir kvinners arena, så dette med "å gi sex", pussypower og fittemakt har åpenbart noe for seg, enten vi liker det eller ei.

• Liker 1
Skrevet

Nettopp fordi så latterlig mange kvinner anser sex som en gave de gir, mens de ligger som potetsekker og venter på at de skal få en hinsides orgasme, så har jeg mistet nesten hele lysten på sex.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nettopp fordi så latterlig mange kvinner anser sex som en gave de gir, mens de ligger som potetsekker og venter på at de skal få en hinsides orgasme, så har jeg mistet nesten hele lysten på sex.

Jeg er ikke så sikker på om du forstår kvinnene du heller. De ligger ikke å venter på orgasmen . De ligger og tenker på om taket skulle vært malt, og om du har muligheten til å stikke innom Maxbo før du kommer tilbake på lørdag.

Redigert: Jeg får henge opp sarkasmeflagget, fordi de fleste kvinner er mye søtere enn hun jeg beskrev her.

:sarkasme:

Endret av I Grosny
Skrevet

Jeg er ikke så sikker på om du forstår kvinnene du heller. De ligger ikke å venter på orgasmen . De ligger og tenker på om taket skulle vært malt, og om du har muligheten til å stikke innom Maxbo før du kommer tilbake på lørdag.

Du har nok rett, men kvinnene er påpasselige med å anklage en for å ikke bry seg siden hun ikke fikk orgasme. Det er jo det som er så fascinerende for kvinner. De kan gi faen i å få orgasme, men er ivrige etter å klage etterpå.

Skrevet

Jeg skal ikke skryte av mine ferdigheter i senga, men jeg ligger aldri som en potetsekk og venter på den store orgasmen. Hvis jeg ikke har fått den før vi kommer til samleiet så er det like mye min oppgave å komme dit. I tillegg gjør jeg alt jeg kan for at han jeg er i seng med skal nyte stunden maksimalt.For når jeg er i seng med en mann så vil jeg gjerne gi ham en fin opplevelse. Men det betyr ikke at jeg ikke skal få noe igjen.

Men her på KG er slik at hvis en kvinne gir, så er det galt fordi mannen gjør jobben. Hvis en mann gir så er kvinnen lat, potetsekk osv Men hva vil det si å gi?

Jeg mener at man er to om sex og man har sex sammen. I det tilfellet så vil begge gi og få like mye, og det må jo være lov i enkelte tilfeller at den ene gir litt mer av og til hvis det utjevner seg over tid.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ikke skryte av mine ferdigheter i senga, men jeg ligger aldri som en potetsekk og venter på den store orgasmen. Hvis jeg ikke har fått den før vi kommer til samleiet så er det like mye min oppgave å komme dit. I tillegg gjør jeg alt jeg kan for at han jeg er i seng med skal nyte stunden maksimalt.For når jeg er i seng med en mann så vil jeg gjerne gi ham en fin opplevelse. Men det betyr ikke at jeg ikke skal få noe igjen.

Men her på KG er slik at hvis en kvinne gir, så er det galt fordi mannen gjør jobben. Hvis en mann gir så er kvinnen lat, potetsekk osv Men hva vil det si å gi?

Jeg mener at man er to om sex og man har sex sammen. I det tilfellet så vil begge gi og få like mye, og det må jo være lov i enkelte tilfeller at den ene gir litt mer av og til hvis det utjevner seg over tid.

Når en kvinne gir sex så betyr det at mannen aller nådigst og uhyre taknemlig får lov å stappe pikken sin inn i fitta hennes.

Skrevet

Hvis vi gir sex, hva kaller vi det verktøyet som vi gir med? Er det gir-stanga?

Jeg visste ikke at du var autofil? :klo:

:fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg gir ikke sex, jeg har sex. Jeg hører forresten oftere "jeg skal gi deg kuk/du skal få kuk", enn jeg bruker gi/få i en slik setting. Uten at det er noe galt i det, selvsagt, jeg liker å få :nigo:

Når det kommer til sexnekt så er det meget mulig at den andre parten kan oppfatte det som et gjennomtenkt maktspill fra min side hvis jeg ikke er kåt etter at vi har kranglet, men da bruker jeg ikke sex som et bevisst våpen, jeg har bare oppriktig ikke lyst. Skulle jeg hatt sex da hadde det blitt pliktsex, og da hadde jeg "gitt" mannen sex, noe som blir helt feil.

• Liker 5
Skrevet

Jeg visste ikke at du var autofil? :klo:

:fnise:

Jeg er nesten skapautofil.

Skrevet

Når en kvinne gir sex så betyr det at mannen aller nådigst og uhyre taknemlig får lov å stappe pikken sin inn i fitta hennes.

Hvis du har det på denne måten så vil jeg anbefale å finne noen andre å ha sex med...

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har det på denne måten så vil jeg anbefale å finne noen andre å ha sex med...

Tror jeg helst står over hele pulinga ;)

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg Smilo, å ha sex med kvinne som gir sex er ikke optimalt, hun bør være litt mer gira enn som så. Og det gjetter jeg at du også er enig i, BM2.

Skrevet

Enig med deg Smilo, å ha sex med kvinne som gir sex er ikke optimalt, hun bør være litt mer gira enn som så. Og det gjetter jeg at du også er enig i, BM2.

Ja jøss, men det er få som ikke er slik.

• Liker 1
Skrevet

Ja jøss, men det er få som ikke er slik.

Sier du ja, som har hatt uflaks. Kanskje dette nettopp definerer uflaksen din, at du ikke har vært nøye nok på responsiviteten på damene du har fått med til sengs.

Jeg har bare vært med herlig responsive damer etter at jeg ble skilt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sier du ja, som har hatt uflaks. Kanskje dette nettopp definerer uflaksen din, at du ikke har vært nøye nok på responsiviteten på damene du har fått med til sengs.

Er du skilt? Var ikke du sammen med hun pene russiske? :tristbla:

Skrevet

Innrømmer glatt at jeg har tilgode å treffe en kvinne som får meg til å tro at hun er ærlig og oppriktig når hun sier at hun liker sex (med meg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...