Gå til innhold

Kvinner "gir" sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stadig vekk kan man lese kommentarer som "ikke gi han sex" "jeg ga han sex" "skal jeg vente med å gi han sex" osv akkurat som om dette er noe kvinner gir menn. Men i praksis medfører et samleie noe mer arbeid for gutten og det er han som må holde tilbake på orgasmen for å sørge for at hun også får komme, bruke tunge og fingre til å varme henne opp, slenge henne itt rundt, dra håret hennes tilbake osv osv osv. Det er jo gutten som faktisk gir henne noe og ikke omvendt?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset pleier vi begge å gi og få;)

• Liker 3
Gjest foremma
Skrevet

det er et faktum at de fleste menn er mye lettere å be enn de fleste kvinner, så det er vel derfor det er kvinnene som "gir etter".

Men ja, sex er noe mellom to parter, ikke noe noen kan gi ellet ta.

Skrevet

Sex er ingen god opplevelse dersom ikke begge gir. Jeg mener "gi"-perspektivet blir feil uansett, man er to som gir, to som tar. Det fysiske fordeles noen ganger ulikt, men det handler igrunn ikke om å gi og ta. I min oppfatning er sex noe man deler, ikke gir. Å velge å ikke ha sex/ha sex er et valg, ikke noe som gis eller ikke gis.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

han sier bare "kom" så kommer eg opp på rommet kler meg naken og så får han gjøre det ha vill ( varer ca 2 minutt) vært sånn i 7 år :filer:

• Liker 1
Skrevet

Det å gi blir idiotisk å si uansett hvem det er som liksom er giveren. Det høres ut som en belønningn for god oppførsel, og belønning er noe jeg praktiserer ovenfor hunden, ikke mannen.

Jeg for min del HAR, og det er ingen spesiell foranledning annet enn at vi begge finner ut av vi vil. Hadde mannen sagt at han har gitt meg sex så tror jeg at jeg ville følt meg som en veldedighetsmottaker

• Liker 3
Skrevet

Dama mi bruker å låne meg litt sex, og så må jeg gi den tilbake med renter. Hardt, men det er ålreit.

• Liker 3
Gjest Indra
Skrevet

Man gir da ikke sex, man har den med noen.

Jeg synes det er trist å lese sånt, for jeg får et inntrykk av at mange jenter ikke utvikler sin egen seksualitet, men kun fungerer som en slags fantasi for kjæresten. «Hva kan jeg gjøre for ham?», «Hva liker menn i senga?» og lignende trådtitler er litt deprimerende.

Det er forfriskende med jenter som har skjønt at de har en egen seksualitet.

• Liker 5
Gjest Nuppdupp
Skrevet

jeg hadde dumpet han/hun som mente jeg eller han/hun gir sex. de er ikke verdt å samle på. sex er noe begge skal nyte

AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde dumpet han/hun som mente jeg eller han/hun gir sex. de er ikke verdt å samle på. sex er noe begge skal nyte

Nope er noe vi menn gir dere. :snurt: :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Man gir da ikke sex, man har den med noen.

Jeg synes det er trist å lese sånt, for jeg får et inntrykk av at mange jenter ikke utvikler sin egen seksualitet, men kun fungerer som en slags fantasi for kjæresten. «Hva kan jeg gjøre for ham?», «Hva liker menn i senga?» og lignende trådtitler er litt deprimerende.

Det er forfriskende med jenter som har skjønt at de har en egen seksualitet.

Oh jeezuz christ. At mange kvinner går rund med nedlatende holdninger og tror de er guds gave til mannen som kan gi han sex gjør kvinnene til offer også? Helt utrolig hvor synd det alltid er på kvinner, uansett, alltid.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Oh jeezuz christ. At mange kvinner går rund med nedlatende holdninger og tror de er guds gave til mannen som kan gi han sex gjør kvinnene til offer også? Helt utrolig hvor synd det alltid er på kvinner, uansett, alltid.

Forstår du ikke kvinner i det hele tatt? Den tredje største gleden en kvinne kan ha er å gi. Den nest største gleden er sex. Og den største gleden snakker vi ikke om, fordi det er litt flaut(shopping).

Hvis du kombinerer den nest største og den tredje største gleden, så blir det faktisk utrolig bra!

Jeg har faktisk hørt om noen som har kombinert alle tre gledene i ett prøverom!

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

så koselig :fnise:

Skrevet

Fordi kvinner blir tutet ørene fulle av at menn vil ha sex! NÅ! Så da kan vi bare spille uinteressert, og enkelt kontrollere den varen.

Veldig kjekt når det er tunge ting som trengs å flyttes på, sex er en awesome forsterker for å få det som en vil :briller:

Gjest UngKalven
Skrevet

Det er jo gutten som faktisk gir henne noe og ikke omvendt?

Så du mener det.. Vel, hva hvis jeg tilbyr deg sex? Vil ta ta imot? Vil du føle at det er jeg som gir og du som får?

Det er en veldig god grunn til at slike utrykk blir brukt.. Men som vanlig vil dere alle argumentere for at menn og kvinner er like på dette punktet.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Frigide damer som ikke evner å få vagninal orgasme bør ganske enkelt ikke gi seg så lett og med det resignere ovenfor mannens hang til penetrasjon, skulle nesten tro at de var omskjært ettersom det ser ut som de ikke har noe annet valg.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Når man bruker det uttrykket er det jo fordi han er mest ivrig på den biten. F.eks hvis jeg dater en fyr og frykter han kun er ute etter sex, så vil jeg ikke gi han det da jeg ikke har noen glede av tilfeldig sex.

Skrevet

Hvis vi gir sex, hva kaller vi det verktøyet som vi gir med? Er det gir-stanga?

Gjest Indra
Skrevet

Jeg tror du misforsto innlegget mitt fullstendig, men for all del. Blås ut frustrasjonene dine om du vil det.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Hvis vi gir sex, hva kaller vi det verktøyet som vi gir med? Er det gir-stanga?

hvis han gir og gir så må jo dama føle hun skal gi tilbake til slutt. hva skal hun gi tilbake? man kan jo ikke gi så mye. ellers er han en hore :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...