I Grosny Skrevet 20. mai 2012 #41 Skrevet 20. mai 2012 Er du skilt? Var ikke du sammen med hun pene russiske? Det er mange år siden jeg ble skilt. Jeg er sammen hun hun pene Russiske på fjerde året nå.
Gjest BM2 Skrevet 20. mai 2012 #42 Skrevet 20. mai 2012 Er du skilt? Var ikke du sammen med hun pene russiske? Kanskje derfor han har en pen russisk kvinne?
I Grosny Skrevet 20. mai 2012 #43 Skrevet 20. mai 2012 Innrømmer glatt at jeg har tilgode å treffe en kvinne som får meg til å tro at hun er ærlig og oppriktig når hun sier at hun liker sex (med meg). Når det skjer, så merker du det. Da vil du tro henne. Jeg gjetter at du har litt for høyt spenningsnivå, og at suksessen kommer når du finner roen. Jeg har inntrykk av at 1/3 av kvinnene er litt halvkjedelige, 1/3 enda mer kjedelige, og 1/3 skikkelige kosejenter. Du kan ha hatt skikkelig uflaks og blitt med jenter som ikke primært går etter kos.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 20. mai 2012 #44 Skrevet 20. mai 2012 Når det skjer, så merker du det. Da vil du tro henne. Jeg gjetter at du har litt for høyt spenningsnivå, og at suksessen kommer når du finner roen. Jeg har inntrykk av at 1/3 av kvinnene er litt halvkjedelige, 1/3 enda mer kjedelige, og 1/3 skikkelige kosejenter. Du kan ha hatt skikkelig uflaks og blitt med jenter som ikke primært går etter kos. Kos og sex er ikke det samme. Viktig å skille de begrepene. 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 20. mai 2012 #45 Skrevet 20. mai 2012 Å "gi" sex er håpløs ordbruk. Og denne såkalte fittemakten er ikke akkurat uten en bakside, gitt at kvinner gir og menn får så er det per definisjon kun kvinner som kan være for rause med varene (les: løse eller billige). 1
Gjest BM2 Skrevet 20. mai 2012 #46 Skrevet 20. mai 2012 Kos og sex er ikke det samme. Viktig å skille de begrepene. Nei det skal en love at en har fått ettertrykkelig forklart
Gjest _Blomsten_ Skrevet 20. mai 2012 #47 Skrevet 20. mai 2012 Nei det skal en love at en har fått ettertrykkelig forklart Bra. For når jeg vil kose vil jeg ligge eller sitte inntil han og det har ingenting med sex å gjøre 1
Gjest BM2 Skrevet 20. mai 2012 #48 Skrevet 20. mai 2012 Bra. For når jeg vil kose vil jeg ligge eller sitte inntil han og det har ingenting med sex å gjøre Nei, å fysjom om det utvikler seg til sex. Det betyr jo at det er han som bestemmer alt i forholdet og har all makt! Så DET må ALDRI få lov å skje!
Gjest BM2 Skrevet 20. mai 2012 #49 Skrevet 20. mai 2012 Å "gi" sex er håpløs ordbruk. Og denne såkalte fittemakten er ikke akkurat uten en bakside, gitt at kvinner gir og menn får så er det per definisjon kun kvinner som kan være for rause med varene (les: løse eller billige). Den får du ta med dine medsøstre. Det er jo de som insisterer på at sex er en gave til mannen.
Gjest Purple Haze Skrevet 20. mai 2012 #50 Skrevet 20. mai 2012 Jada, vi har alle skjønt at BM er verdens mest misforståtte menneske, og alle kvinner er monstre. Som sagt, sex er noe man deler, ikke noe man gir/får. 2
Gjest Odd Molly Skrevet 20. mai 2012 #51 Skrevet 20. mai 2012 Forstår du ikke kvinner i det hele tatt? Den tredje største gleden en kvinne kan ha er å gi. Den nest største gleden er sex. Og den største gleden snakker vi ikke om, fordi det er litt flaut(shopping). Hvis du kombinerer den nest største og den tredje største gleden, så blir det faktisk utrolig bra! Jeg har faktisk hørt om noen som har kombinert alle tre gledene i ett prøverom! He he - bra innlegg
Gjest BM2 Skrevet 20. mai 2012 #52 Skrevet 20. mai 2012 Jada, vi har alle skjønt at BM er verdens mest misforståtte menneske, og alle kvinner er monstre. Som sagt, sex er noe man deler, ikke noe man gir/får. Så fordi en aldri har hatt noen positivt minneverdige seksuelle opplevelser så er en missforstått? Forøvrig handler ikke om at kvinner er monstere. Det handler om at kvinner jeg har møtt har vært usedvanlig tafatte når det kommer til sex. Altså, det er ikke noe ved dem som har fått en til å tro at de faktisk liker sex. Alt har vært som et pliktløp med dårlig skuespill.
I Grosny Skrevet 20. mai 2012 #53 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Kos og sex er ikke det samme. Viktig å skille de begrepene. Tja, det er enda viktigere å blande de skikkelig godt sammen. Iallfall er det viktig for ekte kosegutter. Endret 20. mai 2012 av I Grosny
Gjest Purple Haze Skrevet 20. mai 2012 #54 Skrevet 20. mai 2012 Så fordi en aldri har hatt noen positivt minneverdige seksuelle opplevelser så er en missforstått? Forøvrig handler ikke om at kvinner er monstere. Det handler om at kvinner jeg har møtt har vært usedvanlig tafatte når det kommer til sex. Altså, det er ikke noe ved dem som har fått en til å tro at de faktisk liker sex. Alt har vært som et pliktløp med dårlig skuespill. Nei, men fordi du gulper opp det samme i hver eneste tråd hvor du har mulighet. Blir du ikke lei? Du og jeg har vært i kastlag før, så jeg har sagt det samme til deg flere ganger. Hva med å gå etter en annen type dame enn det du har gjort til nå? Kanskje vil du få deg en overraskelse når du finner ut at alle ikke er sånn du tror. 2
smilo Skrevet 20. mai 2012 #55 Skrevet 20. mai 2012 Ja jøss, men det er få som ikke er slik. Jeg kan ikke si at jeg synes dette representerer gjennomsnittet av kvinner, så du har nok vært uheldig...Eller så er det din innsats/måte å være på som gjør at kvinnene tror du ønsker det slik. 2
Gjest BM2 Skrevet 20. mai 2012 #56 Skrevet 20. mai 2012 Nei, men fordi du gulper opp det samme i hver eneste tråd hvor du har mulighet. Blir du ikke lei? Du og jeg har vært i kastlag før, så jeg har sagt det samme til deg flere ganger. Hva med å gå etter en annen type dame enn det du har gjort til nå? Kanskje vil du få deg en overraskelse når du finner ut at alle ikke er sånn du tror. Har gjort det enkelt, avstår helt.
Gjest Cuntzilla Skrevet 20. mai 2012 #57 Skrevet 20. mai 2012 Så fordi en aldri har hatt noen positivt minneverdige seksuelle opplevelser så er en missforstått? Forøvrig handler ikke om at kvinner er monstere. Det handler om at kvinner jeg har møtt har vært usedvanlig tafatte når det kommer til sex. Altså, det er ikke noe ved dem som har fått en til å tro at de faktisk liker sex. Alt har vært som et pliktløp med dårlig skuespill. Alle kvinner du har møtt har ikke vært tafatte når det kommer til sex Men kanskje alle du har involvert deg med romantisk/seksuelt. En tanke kunne jo vært å prøve noe nytt.
Gjest BM2 Skrevet 20. mai 2012 #58 Skrevet 20. mai 2012 Jeg kan ikke si at jeg synes dette representerer gjennomsnittet av kvinner, så du har nok vært uheldig...Eller så er det din innsats/måte å være på som gjør at kvinnene tror du ønsker det slik. Hvordan i all verden får en dame det for seg at hun skal leke potetsekk for å så være sur fordi hun ikke fikk orgasme? Eller hva med hun som faket orgasme så dårlig at teaterhøyskolen lyste henne i bann? for ikke å nevne hun som aldri var i form til sex, og hadde hun sex så var det totalt uten innsats, men megadildoen hennes, den var flittig i bruk mens jeg var på jobb. 1
Gjest Odd Molly Skrevet 20. mai 2012 #59 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Jeg skjønner og begriper ikke problemstillingene her inne av og til. Jeg kjenner meg ikke igjen. Jeg klør meg i hodet så til de grader. Her spekuleres og stilles spørsmål med de mest elementære ting. Er man voksen, mentalt oppegående og vettug -så vet man at sex er noe man deler med noen. Endret 20. mai 2012 av Odd Molly 1
Gjest Purple Haze Skrevet 20. mai 2012 #60 Skrevet 20. mai 2012 Har gjort det enkelt, avstår helt. Ja, men da spiller det vel ingen rolle for deg hvordan kvinner er. De burde da være deg revnende likegyldige, og ikke noe du bruker energi på å rakke ned på her inne. Og hvis alle kvinner du har hatt sex med er så elendige ligg, så bør du kanskje tenke på at fellesnevneren i det regnestykket er deg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå