Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

På 28.7.2019 den 14.34, Jolene skrev:

Du vet at vi som kvinner også kan fingre oss selv under sex? Menn trenger jo ikke å gjøre alt :) Har selv alltid gjort dette og alltid hatt bra ons.

Takk Jolene for at du setter fokus på dette. Men, det gir heller ikke mannen frikort synes jeg.

Dessuten, det er vel fortsatt lov til å veilede under sex, selv med ONSer. 

Anonymkode: 6342f...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk Jolene for at du setter fokus på dette. Men, det gir heller ikke mannen frikort synes jeg.

Dessuten, det er vel fortsatt lov til å veilede under sex, selv med ONSer. 

Anonymkode: 6342f...cf7

Bare hyggelig. Jeg tenker på ons som et samarbeid, men at begge også har fokus på hvasom funker optimalt for seg selv. Dessuten er jeg lei av damer som forventer at mannen både skal sørge for et digg samleie, i tillegg til å fingre og slikke. Og hva skal damen gjøre? Bare motta. Det blir for dumt. Den ene skal ikke ha alt ansvar, det er nå min mening.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel

Jeg har en da

Første gangen kjæresten og jeg hadde sex, så skjedde det ganske raskt. Han ville vente og bli bedre kjent, og jeg sa at jeg trodde det ville bli vanskelig, siden jeg vet hvilken effekt jeg har på menn. Han hadde stor tiltro på seg selv. 😂

Så vi danser. Og etter en sang mister han kontrollen og vi går til soverommet. Forspillet var et halvt kyss, og han tar meg i misjonær. Men legger beina mine bakover så jeg ligger uten sjans til å bevege meg, og han kjører duracellkanin til han kommer. Jeg bare. Hva faen var det der? 

Han har fått mye pes for det i ettertid. 😂😂

Til dere som slenger drit i tråden. Har dere ikke lært bedre manerer av moren deres? Asberger? Du som skrev det, aner vel knapt  hva det er... 

Anonymkode: c97ed...c91

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte ei jente over nett og vi avtalte å møtes for sex. 
Sexen i seg selv var helt grei, etter noen runder så legger hun seg i senga, drar opp telefonen å sier til meg at hun skal avtale neste sex treff dagen etterpå, ble litt satt ut, men tenkte ikke så hardt på det. Men når hun derimot begynte å sende bilder av musa si på snap til andre, da tok det ikke mange minuttene før jeg var ute av døra. 
Tok 3 minutter så fikk jeg en melding med en kjærlighetserklæring... 
Ikke møtt hun igjen for å si det sånn.. :P

Anonymkode: b5316...332

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i min mørke utforskende periode så jeg fortjente sikkert enda verre. Så en familiefar i nabolaget jeg visste opp i i ganske beruset tilstand på en restaurant på et jobbarrangement. Fikk for meg at han var kjekk og at han passet inn i en fantasi, fikk han med meg videre derfra til et utested. Drakk og danset og fikk han med meg hjem. Alt var morsomt og OK helt til han åpnet kjeften når vi hadde sex. "Ahh, din utro fitte!" "Det. Her. Er. Fordi. Du. Pulte. Han. Jævla. Martin. Din. Helvetes. Fitte." Han hadde altså hevnsex med meg etter at kona hans hadde vært utro, og skjulte ikke akkurat det for meg under akten, men kjeftet på henne tidvis i takt med sexen. Det verste var selvfølgelig at det gikk opp for meg at jeg bare var et verktøy, definisjonen på å bli brukt. Er ikke før senere at jeg har forstått at det gikk begge veier, så tok noen år å riste av skammen.

Anonymkode: 5d6d3...e45

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var i min mørke utforskende periode så jeg fortjente sikkert enda verre. Så en familiefar i nabolaget jeg visste opp i i ganske beruset tilstand på en restaurant på et jobbarrangement. Fikk for meg at han var kjekk og at han passet inn i en fantasi, fikk han med meg videre derfra til et utested. Drakk og danset og fikk han med meg hjem. Alt var morsomt og OK helt til han åpnet kjeften når vi hadde sex. "Ahh, din utro fitte!" "Det. Her. Er. Fordi. Du. Pulte. Han. Jævla. Martin. Din. Helvetes. Fitte." Han hadde altså hevnsex med meg etter at kona hans hadde vært utro, og skjulte ikke akkurat det for meg under akten, men kjeftet på henne tidvis i takt med sexen. Det verste var selvfølgelig at det gikk opp for meg at jeg bare var et verktøy, definisjonen på å bli brukt. Er ikke før senere at jeg har forstått at det gikk begge veier, så tok noen år å riste av skammen.

Anonymkode: 5d6d3...e45

Skulle stå "nabolaget jeg vokste opp i".

Anonymkode: 5d6d3...e45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

På 8.8.2019 den 10.47, AnonymBruker skrev:

Var i min mørke utforskende periode så jeg fortjente sikkert enda verre. Så en familiefar i nabolaget jeg visste opp i i ganske beruset tilstand på en restaurant på et jobbarrangement. Fikk for meg at han var kjekk og at han passet inn i en fantasi, fikk han med meg videre derfra til et utested. Drakk og danset og fikk han med meg hjem. Alt var morsomt og OK helt til han åpnet kjeften når vi hadde sex. "Ahh, din utro fitte!" "Det. Her. Er. Fordi. Du. Pulte. Han. Jævla. Martin. Din. Helvetes. Fitte." Han hadde altså hevnsex med meg etter at kona hans hadde vært utro, og skjulte ikke akkurat det for meg under akten, men kjeftet på henne tidvis i takt med sexen. Det verste var selvfølgelig at det gikk opp for meg at jeg bare var et verktøy, definisjonen på å bli brukt. Er ikke før senere at jeg har forstått at det gikk begge veier, så tok noen år å riste av skammen.

Anonymkode: 5d6d3...e45

Klem 🙂

Anonymkode: 35177...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisset på meg i sengen hans i søvne :) kjempe fint det! Hadde drukket over en liter vann før jeg  sovnet i håp om å slippe fyllesyke. Var dritings i tilleg. Viste seg at han hadde mange felles bekjente av meg. Jeg hadde ikke sett han før. Så dette har nok gått viralt 😳 

Anonymkode: d5b10...922

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2017 den 7.15, AnonymBruker skrev:

Dette er jo voldtekt!

Du må anmelde fyren (det er ingen foreldelsesfrist for seksuelle overgrep lengre). Et grovt overgrep som han må straffes knallhardt for, og som du bør få erstatning for!

Anonymkode: 271bc...78e

Hvor står det at hun ikke hadde sex med han frivillig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 10.04, AnonymBruker skrev:

Møtte ei jente over nett og vi avtalte å møtes for sex. 
Sexen i seg selv var helt grei, etter noen runder så legger hun seg i senga, drar opp telefonen å sier til meg at hun skal avtale neste sex treff dagen etterpå, ble litt satt ut, men tenkte ikke så hardt på det. Men når hun derimot begynte å sende bilder av musa si på snap til andre, da tok det ikke mange minuttene før jeg var ute av døra. 
Tok 3 minutter så fikk jeg en melding med en kjærlighetserklæring... 
Ikke møtt hun igjen for å si det sånn.. :P

Anonymkode: b5316...332

Da man håper kondomet beskyttet deg. 

Anonymkode: 3790f...71a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2019 den 15.17, Jolene skrev:

Nope, men man kan ta litt ansvar for egen nytelse også, ikke bare overlate det til mannen.

Har alltid bare spurt jeg, eller tatt ansvar selv :)

Herregud så usexy: kan du værsåsnill å fingre meg litt? Gidder du ta litt på meg også? Nei vettu hva, forventer at en mann vet at han også får bidra litt. Har aldri behøvd instrukser fra en mann for å ta han på penisen under sex. 

Anonymkode: 8a776...54d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så usexy: kan du værsåsnill å fingre meg litt? Gidder du ta litt på meg også? Nei vettu hva, forventer at en mann vet at han også får bidra litt. Har aldri behøvd instrukser fra en mann for å ta han på penisen under sex. 

Anonymkode: 8a776...54d

Samarbeid er nøkkelen til god sex :) Rent personlig synes jeg det er usexy å ikke kunne ta verken ansvar for egen nytelse eller kunne kommunisere :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Jolene skrev:

Samarbeid er nøkkelen til god sex :) Rent personlig synes jeg det er usexy å ikke kunne ta verken ansvar for egen nytelse eller kunne kommunisere :)

Poenget er at menn forventer at damer suger og runker dem. Da blir det sært å framstille det å like å bli slikka eller fingra som en slags veldig individuell preferanse. 

Anonymkode: 569b4...069

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en person jeg hadde sex med, snakket masse dritt om meg til vennene sine dagen etterpå. Fikk høre det i ettertid at han hadde sagt skikkelig mye intimt og stygt om meg. Har alltid slitet med selvfølelsen min, og han knuste alt jeg hadde bygd opp av selvtillit. Har ikke turt å ha ons etter det.

Anonymkode: b0c9a...ff9

  • Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om jeg at skrevet denne før, men.. 

Jeg var da 22 år gammel og var kjempe forelsket av en gutt som jobbet på bensinstasjonen i nærheten der jeg bodde. En dag jeg var på byen så møtte jeg på han og til min store glede viste han meg interesse tilbake. Det endte opp med at han ble med meg hjem på noen drinker og vi havnet i senga etter det. Vi kler av oss, og da jeg tar av meg bhen, så så han ekkelt på meg med et rart ansikt og sa "æsj du har skikkelig mammapupper du". Ja, jeg hadde jo to barn som jeg også hadde forfalt han, og hadde dermed pupper som var preget av graviditet og amming - men det såret veldig. Vi hadde fort sex mens jeg var lei meg, var ung og turte ikke si noe, og han endte opp så med å kle på seg fort med en gang etter vi var ferdig og gikk. Han slang fra seg en kommentar i det han gikk ut døren "du trenger ikke spørre om nummeret mitt" 

Den dag i dag, 8 år etter sitter den kommentaren enda, jeg hater brystene mine og har aldri tatt av meg bhen for en mann igjen. Såvidt jeg orker å se på dem selv. 

Anonymkode: 4c121...4b3

  • Liker 13
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

en person jeg hadde sex med, snakket masse dritt om meg til vennene sine dagen etterpå. Fikk høre det i ettertid at han hadde sagt skikkelig mye intimt og stygt om meg. Har alltid slitet med selvfølelsen min, og han knuste alt jeg hadde bygd opp av selvtillit. Har ikke turt å ha ons etter det.

Anonymkode: b0c9a...ff9

Så stygt gjort. Det er på den personens kappe. Det normale hvis man er over 15 år er å være diskret om hva som skjedde på et ons. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kler av oss, og da jeg tar av meg bhen, så så han ekkelt på meg med et rart ansikt og sa "æsj du har skikkelig mammapupper du". Ja, jeg hadde jo to barn som jeg også hadde forfalt han, og hadde dermed pupper som var preget av graviditet og amming - men det såret veldig. Vi hadde fort sex mens jeg var lei meg, var ung og turte ikke si noe, og han endte opp så med å kle på seg fort med en gang etter vi var ferdig og gikk. Han slang fra seg en kommentar i det han gikk ut døren "du trenger ikke spørre om nummeret mitt" 

Anonymkode: 4c121...4b3

Fy f...for en slem person du møtte på. 

Anonymkode: 569b4...069

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så stygt gjort. Det er på den personens kappe. Det normale hvis man er over 15 år er å være diskret om hva som skjedde på et ons. 

Fy f...for en slem person du møtte på. 

Anonymkode: 569b4...069

Ja, han var en stor drittsekk og jeg var knust lenge- da jeg tross alt også hadde vært forelsket i han lenge så såret det ekstra mye at de ordene kom fra han, og jeg trodde virkelig ikke han var sånn heller. 

Anonymkode: 4c121...4b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er at menn forventer at damer suger og runker dem. Da blir det sært å framstille det å like å bli slikka eller fingra som en slags veldig individuell preferanse. 

Anonymkode: 569b4...069

Det blir den forventningen man er med på å lage. Jeg suger feks aldri en ons, da jeg ikke vet om personen ikke har noen sykdommer. Har man en holdning om at "du gjør, jeg gjør", blir alt veldig mye enklere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Jolene skrev:

Det blir den forventningen man er med på å lage. Jeg suger feks aldri en ons, da jeg ikke vet om personen ikke har noen sykdommer. Har man en holdning om at "du gjør, jeg gjør", blir alt veldig mye enklere.

Ikke jeg heller, foretrekker menn nydusjede hvis jeg skal gjøre den "jobben".   

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...