Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

MaestroR skrev (29 minutter siden):

Det starta med «one night»  og slutta med dialekt 🤣

Vi er hårsåre på Helgeland, enten det er dialekt, flyplasser, eller sykehus. 

Anonymkode: 000a9...6b8

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er hårsåre på Helgeland, enten det er dialekt, flyplasser, eller sykehus. 

Anonymkode: 000a9...6b8

Ingenting var som Helgelandsdamer før i tiden,  80-90 tallet.  Helt fantastisk herlige damer  🤩   Pirrer fortsatt i buksa når jeg hører damer med den dialekten, selv om jeg begynner å bli en aldrende mann   😜   Så utrolig flotte minner. 

Anonymkode: 85f8c...e27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er hårsåre på Helgeland, enten det er dialekt, flyplasser, eller sykehus. 

Anonymkode: 000a9...6b8

Alt utenom one night stands kan det virke som.

Anonymkode: 04063...2de

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.6.2022 den 4.57):

Over femti?

Anonymkode: e2687...b63

Neida, under 30 👍🏼

Anonymkode: 185d5...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 16.25):

Peiset på med ei dame og så dreit hun på seg under akten. Det var ikke snakk om anal her altså.

Anonymkode: 462db...5a2

Sikkert godt for hu å få det ut. Hu n var nok dritatrengt 🙂

Anonymkode: 7d6a1...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være da jeg som 17 åring var med en fyr hjem, hold på hele natten og ble vekket kl 8 om morgenen av at moren hans stod i døra og ropte FROKOST, BEGGE TO, JEG VIL VITE HVEM SOM HOLDT MEG VÅKEN I HELE NATT med ordene "herregud du sprenger meg" er fremdeles sammen og svigermor synes det fremdeles er gøy å mobbe meg med ordet SPRENGING. Som da vi skulle på hytta og måtte stå i kø pga sprengningsarbeid : Tenk at de opplyser oss om at veien kan bli stengt i 20 min pga SPRENGING ikke alle som gjør det  😉 hvorpå lillesøsteren på 13 så på mammaen og spurte HVA MENER DU NÅ? Og mammaen svarte : Husk å alltid gi beskjed når sprengingsarbeid pågår 🙂 

Anonymkode: af0f9...50a

  • Liker 16
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

må være da jeg som 17 åring var med en fyr hjem, hold på hele natten og ble vekket kl 8 om morgenen av at moren hans stod i døra og ropte FROKOST, BEGGE TO, JEG VIL VITE HVEM SOM HOLDT MEG VÅKEN I HELE NATT med ordene "herregud du sprenger meg" er fremdeles sammen og svigermor synes det fremdeles er gøy å mobbe meg med ordet SPRENGING. Som da vi skulle på hytta og måtte stå i kø pga sprengningsarbeid : Tenk at de opplyser oss om at veien kan bli stengt i 20 min pga SPRENGING ikke alle som gjør det  😉 hvorpå lillesøsteren på 13 så på mammaen og spurte HVA MENER DU NÅ? Og mammaen svarte : Husk å alltid gi beskjed når sprengingsarbeid pågår 🙂 

Anonymkode: af0f9...50a

Fantastisk historie 🤣 Håper den er sann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Husk å alltid gi beskjed når sprengingsarbeid pågår 🙂 

Hun hadde neppe spøkt like mye om dette, hvis det ikke lå en viss stolthet over sønnens innsats? 

Anonymkode: 000a9...6b8

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (2 minutter siden):

Fantastisk historie 🤣 Håper den er sann.

Med hånden på hjertet den er SANN 😉 finnes flere sprengingshistorier, som da vi på restaurant skulle bestille og i menyen stod det TORSK PÅ EN SENG AV GULRØTTER, OG SVIGERMOR FIKK LATTERANFALL, KLARTE IKKE STOPPE Å LE OG ALLE SÅ PÅ OSS, HAHAA

Anonymkode: af0f9...50a

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun hadde neppe spøkt like mye om dette, hvis det ikke lå en viss stolthet over sønnens innsats? 

Anonymkode: 000a9...6b8

HMMM, DEN TRENGER Å UTDYPES 🙂 

Anonymkode: af0f9...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med hånden på hjertet den er SANN 😉 finnes flere sprengingshistorier, som da vi på restaurant skulle bestille og i menyen stod det TORSK PÅ EN SENG AV GULRØTTER, OG SVIGERMOR FIKK LATTERANFALL, KLARTE IKKE STOPPE Å LE OG ALLE SÅ PÅ OSS, HAHAA

Anonymkode: af0f9...50a

😆 Supert. Kanskje det sto sprengt (lettsaltet) torsk i tillegg? Han var vel godt utstyrt siden du ble sprengt (nei, vil ikke starte en ny penistråd 🙂 ). Veldig greit å ha en så tolerant "svigermor"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (2 minutter siden):

😆 Supert. Kanskje det sto sprengt (lettsaltet) torsk i tillegg? Han var vel godt utstyrt siden du ble sprengt (nei, vil ikke starte en ny penistråd 🙂 ). Veldig greit å ha en så tolerant "svigermor"

Hadde jo ikke sagt an han sprenger meg om den ikke var stor...og lettsaltet....smaker faktisk litt salt,hahaha

Anonymkode: af0f9...50a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (1 time siden):

Veldig greit å ha en så tolerant "svigermor"

Sånne friske damer i den alderen er gull verdt på alle måter.   

Anonymkode: 85f8c...e27

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sånne friske damer i den alderen er gull verdt på alle måter.   

Anonymkode: 85f8c...e27

Svigermor er gullegod 🙂 

Anonymkode: af0f9...50a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

må være da jeg som 17 åring var med en fyr hjem, hold på hele natten og ble vekket kl 8 om morgenen av at moren hans stod i døra og ropte FROKOST, BEGGE TO, JEG VIL VITE HVEM SOM HOLDT MEG VÅKEN I HELE NATT med ordene "herregud du sprenger meg" er fremdeles sammen og svigermor synes det fremdeles er gøy å mobbe meg med ordet SPRENGING. Som da vi skulle på hytta og måtte stå i kø pga sprengningsarbeid : Tenk at de opplyser oss om at veien kan bli stengt i 20 min pga SPRENGING ikke alle som gjør det  😉 hvorpå lillesøsteren på 13 så på mammaen og spurte HVA MENER DU NÅ? Og mammaen svarte : Husk å alltid gi beskjed når sprengingsarbeid pågår 🙂 

Anonymkode: af0f9...50a

 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Med hånden på hjertet den er SANN 😉 finnes flere sprengingshistorier, som da vi på restaurant skulle bestille og i menyen stod det TORSK PÅ EN SENG AV GULRØTTER, OG SVIGERMOR FIKK LATTERANFALL, KLARTE IKKE STOPPE Å LE OG ALLE SÅ PÅ OSS, HAHAA

Anonymkode: af0f9...50a

 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

HMMM, DEN TRENGER Å UTDYPES 🙂 

Anonymkode: af0f9...50a

 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde jo ikke sagt an han sprenger meg om den ikke var stor...og lettsaltet....smaker faktisk litt salt,hahaha

Anonymkode: af0f9...50a

 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Svigermor er gullegod 🙂 

Anonymkode: af0f9...50a

Hvor, i alle disse innleggene, passer "verste one-night-stand" inn? 

Ikke var den den verste og ikke var den ons siden dere ble sammen og er fortsatt sammen. Du har postet i feil tråd, uansett om historien hadde vært morsom. 

Anonymkode: ddd35...577

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et one night stand jeg hadde for en måned siden🫣 han var veldig stor og var opptatt av dette selv. Vært med stor før men merka utover at flere faktorer gjorde at jeg  følte meg mindre og mindre tiltrukket som gjorde meg mindre våt og det ble vanskelig å få til. Veldig spesiell klining (slikking i hele fjeset😂) dårlig ånde (aldri kjent slik ettersmak etter klining før?!). Jeg ble nok ganske kjedeligere enn jeg pleier. Ville ikke suge han. Takka også nei til å suge ballene. Måtte si nei fem ganger til anal (greia med så mye mas om det?). Måtte stoppe flere ganger når han prøvde å stikke finger i både rumpa mi og skjeden min på en så vondt måte. Alt ble bare et kav og grenser ikke respektert. Ble også gjort et poeng hvor han ramset opp alt jeg sa «nei» til. Dette selvfølgelig bare for å ha dette tydelig klart for «å respektere meg»- før han rett etter brøt dette igjen. Ville tilslutt bare bli ferdig, han kom men ville ha runde to- som han fikk før jeg sendte han hjem. Kjenner jeg skal ha en liten pause nå, han fikk meg til å savne alle tidligere partnere🤭

Anonymkode: e9b2e...b41

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Hadde min værste som nyskilt, opplevde at jeg hadde sex med ein kamerat av min sønn på 18. litt mye alkohol på ein bygdefest, som endte med sex bak lokalet hvor festen var. Ikke greitt om finne ut at den som tok meg i doggy var noe unge gutter som tok ein nyskilt kvinne på 45. Var mer enn flau dagen etter.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere ons som passer inn i kategorien her:

En kveld jeg var sveiseblind, en av de sjeldnere kveldene så endte jeg med å bli med en kar hjem. Vi hadde en fin natt og alt det der med mye lyder og stønning. Tenkte ikke over det noe særlig mer når hans bror kommer inn på rommet for å spørre sin bror og "hand nye erobring" om vi ville ha frokost. 

Jeg trodde jeg skulle dø der og da. Broren er min x. Min ons og broren hadde flyttet til en leilighet sammen nærmere byen (de var ikke i så ulik alder, så begge studerte). Jeg hadde aldri møtt broren, eller sett han på bilder. Så derfor hadde jeg heller ikke kjent meg igjen. Har kontakt med de begge i dag, men begge er et tilbakelagt kapittel (og jeg håper jeg aldri møter faren).

En annen er at jeg hadde med et ons hjem. Det var først her jeg merket at håret lukter ekstremt røyk (røyket selv, men aldri vært borti en slik lukt). Så kledde han av seg, og ville ha en bj. Stiller meg på kne og skulle til å ta tungen borti før jeg så at han ikke akkurat hadde nyvasket tiss heller. Jagde han i dusjen ved å si at jeg trengte en dusj og håpte han ble med. Han tok det åpenbart veldig personlig, for han fikk den ikke opp på noen tidspunkt. I et tappert forsøk prøvde han å gi meg litt nytelse før jeg sa at nå måtte jeg sove fordi jeg skulle opp på jobb dagen etter.Han var borte når jeg sto opp - heldigvis. 

Har flere på lager, men skriver de i morgen, tenkte jeg 😂

Anonymkode: bcac2...9f3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2:

- Han ene som bommet på doggy og kjørte inn i analen, seff uten glidemiddel, og i fylla var jeg bedøvet så gikk greit der og da. Endte med rifter, sår og hemoroider. Plagdes i 1 måned etterpå.

- En annen som fistet meg (uten å spørre først) samtidig som han prøvde å ta meg bakfra. Han hadde nemlig liten, slapp ølkuk, så virket som han kompenserte for dette. Gjorde sinnsykt vondt og ba han slutte, endte med at jeg blødde fra skjeden og hadde vondt i flere dager.

Trakter ikke etter ons i fylla lenger! 

 

Anonymkode: c3a87...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...