Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 hours ago, Archer said:

Sånne damer er oftest veldig sjenerte og "snille", de som man ikke kan tru er sånne i senga hehe

Hun var ikke sjenert ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ons, men jeg har nettopp fått meg ny kjæreste, vi kom hjem fra fest og det var helt åpenbart at vi skulle har sex, første gang med hverandre liksom, sexen var god og lang men jeg klarte altså ikke å komme, hun prøvde alt mulig men vi fikk d ikke til. 
Dagen etter, rett før jeg skulle kjøre hun hjem kom vi på å har en kjappis og det blei d bokstavelig talt fordi jeg kom idet hun satt seg på meg 😱 

• Liker 3
Skrevet
Mæn40 skrev (10 timer siden):

Hun var ikke sjenert ihvertfall.

Nei ikke i senga og med alkohol i kroppen😛

Skrevet
4 minutter siden, Archer said:

Nei ikke i senga og med alkohol i kroppen😛

Vi var edru 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og bi. 

Siden jeg er åpen bi skjer det ofte at venninner vil teste jentesex i fylla. Stort sett klarer jeg å stoppe dette på en god måte. Jeg liker ikke å ligge med alt for fulle hetrojenter, de har en tendens til å angre seg veldig. Ei gikk rundt og antydet at jeg hadde voldtatt henne. Huff! 

Men denne gangen var jeg rimelig full sjøl og ble litt revet over ende.  Jeg husker bare glimt av det hele. 

Men fy faen som det stinka etter henne. Fingrene mine stinka helt jævlig, og selv om jeg skrubba de klarte jeg ikke bli kvitt lukta. Den satt i kanskje tre dager. 

Hun hadde nok bakteriell vaginose, og ble nok bevisst det sjøl også. For ho kutta meg etter det der. Hun var nok rimelig flau. 

Anonymkode: 205cf...67f

• Liker 3
Skrevet
Mæn40 skrev (45 minutter siden):

Vi var edru 🤣

Ait, men du skjønner helt sikkert hva jeg mener🙂🙄

AnonymBruker
Skrevet

Ble med en Tinderdate hjem. Får såvidt ett glass brus, før han sier han vil dusje, og at jeh skal være med inn på badet. Dusjen er så liten, så det er bare han som får plass. Jeg står der litt usikker, mens han starter å såpe seg inn. Ser han har masse lo mellom rompeballene. Så er det sengen neste. Han starter med å prate dirty, « ooo, jeg skal knulle deg, oooo du sksl få pikken min», mens ansiktet hans er helt forvridd. Setter i gang som en duracell-kanin, etter å ha rørt meg nedentil i to sekunder. Han roper ut obskøne ting mens han holder på. Vil at jeg skal suge han, men bare ler når jeg vil han skal slikke meg, « det liker jeg ikke», men krevde suging for egen del. Så kommer han klynkende på puppene mine, før han hopper ut av sengen « er jeg frekk som står opp? Jeg gjør det fordet «,mens han smilte fornøyd. Rett før jeg drar hjem, forteller han at han var 30 før han hadde kysset noen og hatt sex.. så la han til at han var så fascinert av prinsesser (ekte, ikke Disney 😂), og at han samlet på bilder av de, klippet de ut av blader. Fullstendig turn-off hele opplegget. Han sender stadig meldinger om at han vil treffes igjen, selv om jeg har klart og tydelig sagt nei..

Anonymkode: 3f3b4...755

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ble med en Tinderdate hjem. Får såvidt ett glass brus, før han sier han vil dusje, og at jeh skal være med inn på badet. Dusjen er så liten, så det er bare han som får plass. Jeg står der litt usikker, mens han starter å såpe seg inn. Ser han har masse lo mellom rompeballene. Så er det sengen neste. Han starter med å prate dirty, « ooo, jeg skal knulle deg, oooo du sksl få pikken min», mens ansiktet hans er helt forvridd. Setter i gang som en duracell-kanin, etter å ha rørt meg nedentil i to sekunder. Han roper ut obskøne ting mens han holder på. Vil at jeg skal suge han, men bare ler når jeg vil han skal slikke meg, « det liker jeg ikke», men krevde suging for egen del. Så kommer han klynkende på puppene mine, før han hopper ut av sengen « er jeg frekk som står opp? Jeg gjør det fordet «,mens han smilte fornøyd. Rett før jeg drar hjem, forteller han at han var 30 før han hadde kysset noen og hatt sex.. så la han til at han var så fascinert av prinsesser (ekte, ikke Disney 😂), og at han samlet på bilder av de, klippet de ut av blader. Fullstendig turn-off hele opplegget. Han sender stadig meldinger om at han vil treffes igjen, selv om jeg har klart og tydelig sagt nei..

Litt klønete fortalt, men fyren er åpenbart på mamma-stadiet enda noen år. Du gjør lurt i å neglisjere videre kontakt 😑

Anonymkode: 06877...227

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvorfor hadde du sex med han?? Tente han deg?? Hadde dratt asap om det var meg.

Anonymkode: 7f17c...ca6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor hadde du sex med han?? Tente han deg?? Hadde dratt asap om det var meg.

Godt spørsmål😂 vel, han er en veldig kjekk og trent mann, og jeg hadde ikke hatt sex på mange måneder. Og det med prinsesser og ikke sex før 30, fikk jeg vite først etterpå. Jeg ble litt overrasket over dirty talken (til de grader), men det er først etterpå jeg forstår hvor ille det var🤭fikk meg ikke til å bare avslutte heller,.. nei, aner ikke hva som skjedde- men det vil ikke gjenta seg😄

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

Forsåvidt god sex, men så ville han at jeg skulle ri han cowgirl noe som var helt greit for meg. Snudde meg og satte i gang og ble møtt av en tåfis stank som var helt JÆVLIG. Prøvde å late som ingenting, men vanskelig å sitte der på han  og ri han sexy mens jeg holder på å dø av lukta av føttene hans. Æsj, var helt forferdelig. 

Anonymkode: 620c0...487

• Liker 2
  • Nyttig 1
  • 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 3b3cb...dd4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det må vel være han som midt i akten reiste seg opp og sa han var tørst. Så gikk ut på kjøkkenet og drakk et glass vann, kledde på seg og forsvant😅

Anonymkode: c27ce...2b1

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bump

Anonymkode: 3b3cb...dd4

AnonymBruker
Skrevet

Den som jeg traff på byen og tok med hjem, midt i akten stønner han "kan du suge meg etter å ha vært i deg, hun jeg..." jeg stoppet og spurte HUN HVEM!? etter mye om og med hadde han samboer og unnskyldte det med at hun ikke ville ha sex etter at babyen var født, samboer og baby, ba ham dra til helvete. 

Anonymkode: 14429...0ef

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

*verste

Herrgud skolesystemet har feilet!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tante Bjarne skrev (På 24.11.2013 den 12.09):

Jobbet i døra på et utested, litt lite folk så jeg fikk goooood tid til å "sjekke at alt var som det skulle" på dansegulvet og i baren osv!

Sto å snakket med en kollega når ei veldig søt dame kom bort å "voldtok" låret mitt, bare for å viske meg i øret at den ikke fult så søte venninna hadde kjempelyst på meg.

Endte opp med å gå av vakt, vrenge av meg vesten og ta meg en øl med disse folkene!

Så nach, endte til sengs med hun vennina som ikke var så søt, og i tillegg var omtrent på dagen dobbelt så gammel som meg. (Jeg var 20 regn selv)

Hun satt oppå meg og sa på kav "Mo i Ranask" "æ hakkje smakt main på 2 år"

Jaja tenkte jeg, her skal du få smake.....

20 sekunder senere så kommer setningen; "æ syns det æ vældig viktig med det spirituelle, og følelsesmessige og sånn"

Endte med at jeg vrengte på meg klærne og løp fra grünerløkka til Oslo s, kun avbrutt av to stopp for å kjøpe pølse og cola

Dem sier ikke Æ, i mo I Rana.  Jeg bor der

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 17.36):

Og hva tente deg her siden du lå med han?? Dere er nå dumme også. Ligger med slike lavmåls menn.

AnonymBruker
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (16 timer siden):

*verste

Herrgud skolesystemet har feilet!

Hørt om dialekt? Kommer fra Skien og her skriver vi værste med Æ.

Anonymkode: efcb5...00c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 22.18):

Det må vel være han som midt i akten reiste seg opp og sa han var tørst. Så gikk ut på kjøkkenet og drakk et glass vann, kledde på seg og forsvant😅

Anonymkode: c27ce...2b1

Et dårlig ligg da med andre ord. 😆 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...