Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Herlighet.

hadde en ons igår. Altså, det var morro - fin fyr(faen naboen til bestevenninna mi.. morro det neste gang jeg går forbi haha) og vi prata og lo underveis så det var bra liksom - men uten at jeg visste det så hadde jeg fått mensen - det så ikke jeg før vi var ferdige og så blod i senga. HELVETTE. Faen så flaut. Håper ikke han tenkte det var mensen 😂😂😂😂😈 

Anonymkode: eea85...541

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en gang sex med ei jente som hadde rykte på seg for å ha ei romslig vagina. Var null friksjon, jeg mener NULL. Musa hennes var som et åpent sår😬 Ble med den gangen for å si det sånn.. 

Anonymkode: 85e40...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Derfor skal man ikke ha ons. 

Anonymkode: 62c45...6f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ons jeg har hatt. De fleste menn er jo helt uvitende om at kvinner har klitoris og tenker bare på seg selv. Så har sluttet helt med ons. 

Anonymkode: 1c1dc...f52

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2019 den 10.52, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 18 var jeg på festival og fant en fyr som virket interessert i meg. Vi begynte å rote og havnet i sovebussen til han og kompisene som stod på festivalen. Jeg husker ikke så mye fra selve omgangen, men det som var rart var at jeg hadde bloddråper i trusa etterpå. Fikk også vite dagen etterpå at det hadde dryppet blod i senga hans og kompisen som eide bussen var dritforbanna på meg. Tingen er at jeg hadde ikke mensen, og før han hadde jeg vært i et forhold med en som tok jomfrudommen min (trodde jeg) og vi hadde jevnlig sex. Men jeg kan ikke huske å ha blødd med han hverken første gang eller senere. Så lurer rett og slett på om han på bussen tok jomfruhinna mi? 🤔 Men da må han første ha vært liten hvis han ikke klarte det. Kan faktisk ikke huske om jeg synes den var liten, for jeg var for sjenert til å stirre på utstyret hans og hadde jo ingen å sammenligne med 😂

Anonymkode: e3f73...e4d

Det MÅ ikke være dama som blør om det er blod i senga. Tipper du røyk strengen på mannen.

Anonymkode: e1bd4...998

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om jeg har skrevet før. 

Jeg var ute på byen, og drakk litt mye. Endte opp på gutterommet til en som midlertidig bodde hjemme pga et brudd. Jeg lagde litt lyd, så han dro meg med i kjelleren. Der knakk vi sovesofaen, men under tredje runde ser han på meg og sier: du var pen, jeg må få nummeret ditt. 

Da vi møttes igjen noen dager senere for å spille biljard, endte vi opp i et skogholdt. Ingen hadde planer om sex, så null kondomer...

Vi dro på en annen skogstur, denne gangen med bil. Og hadde sex i det fri og i bilen. 

Frakta han mye rundt på sykkel (det ikke mamma vet - hennes sykkel...). Vi endte hele greia, siden han flyttet utenlands. Like greit, han var alt for glad i analsex. 

Anonymkode: c97ed...c91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bloody
1 hour ago, AnonymBruker said:

Aner ikke om jeg har skrevet før. 

Jeg var ute på byen, og drakk litt mye. Endte opp på gutterommet til en som midlertidig bodde hjemme pga et brudd. Jeg lagde litt lyd, så han dro meg med i kjelleren. Der knakk vi sovesofaen, men under tredje runde ser han på meg og sier: du var pen, jeg må få nummeret ditt. 

Da vi møttes igjen noen dager senere for å spille biljard, endte vi opp i et skogholdt. Ingen hadde planer om sex, så null kondomer...

Vi dro på en annen skogstur, denne gangen med bil. Og hadde sex i det fri og i bilen. 

Frakta han mye rundt på sykkel (det ikke mamma vet - hennes sykkel...). Vi endte hele greia, siden han flyttet utenlands. Like greit, han var alt for glad i analsex. 

Anonymkode: c97ed...c91

ikke for å dømme men, tråden heter "værste one night stand"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bloody skrev:

ikke for å dømme men, tråden heter "værste one night stand"...

Det må da få lov til å skrive om noen som er litt morsomme, uten at man blir «hengt» for det? 

Jeg har ikke rævva ONS. Jeg har bare spesielle og morsomme. 

Anonymkode: c97ed...c91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bloody
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det må da få lov til å skrive om noen som er litt morsomme, uten at man blir «hengt» for det? 

Jeg har ikke rævva ONS. Jeg har bare spesielle og morsomme. 

Anonymkode: c97ed...c91

Jo såklart. Jeg hengte deg ikke ut jeg kommenterte at det ikke var ille ONS. Det hørtes jo fint ut isteden 😂

Om du vil ha en dårlig en så du har noe å fortelle si ifra 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Det må da få lov til å skrive om noen som er litt morsomme, uten at man blir «hengt» for det? 

Jeg har ikke rævva ONS. Jeg har bare spesielle og morsomme. 

Anonymkode: c97ed...c91

Hva ved dette var morsomt og spesielt? At du hadde sex utendørs uten kondom, eller at en fyr kalte deg pen? 

Anonymkode: 1f5e0...807

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjennomført ons, men.

En jeg traff på byen, hjem til meg, men fant etterhvert hele fyren merkelig og tente ikke. Sa nei og da begynte han å gråte som et lite barn, ingen ville ha han osv. Han stoppet ikke og lå til slutt og hikset i senga mi, lenge.. Syntes synd på fyren, men kunne jo ikke gi han sex bare av ren medlidenhet og var jo ikke akkurat mer tent etter dette utbruddet.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle ons jeg har hatt. De fleste menn er jo helt uvitende om at kvinner har klitoris og tenker bare på seg selv. Så har sluttet helt med ons. 

Anonymkode: 1c1dc...f52

Du vet at vi som kvinner også kan fingre oss selv under sex? Menn trenger jo ikke å gjøre alt :) Har selv alltid gjort dette og alltid hatt bra ons.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Jolene skrev:

Du vet at vi som kvinner også kan fingre oss selv under sex? Menn trenger jo ikke å gjøre alt :) Har selv alltid gjort dette og alltid hatt bra ons.

Da kan man jo like så godt bare bli hjemme hvis man ikke er opptatt av å få nytelse av den andre. 

Anonymkode: eabbc...4c7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Jolene skrev:

Du vet at vi som kvinner også kan fingre oss selv under sex? Menn trenger jo ikke å gjøre alt :) Har selv alltid gjort dette og alltid hatt bra ons.

Derfor har jeg sluttet med ons, og fikser det heller selv hjemme. Siden de skal ha både runking og suging, så kunne de giddet å gjøre noe tilbake for meg også. 

Anonymkode: 1c1dc...f52

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må da få lov til å skrive om noen som er litt morsomme, uten at man blir «hengt» for det? 

Jeg har ikke rævva ONS. Jeg har bare spesielle og morsomme. 

Anonymkode: c97ed...c91

Hvis det inkluderer historien du fortalte, så har du hverken spesielle eller morsomme historier. Har du asberger?

Anonymkode: 56d2d...5f3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan man jo like så godt bare bli hjemme hvis man ikke er opptatt av å få nytelse av den andre. 

Anonymkode: eabbc...4c7

Nope, men man kan ta litt ansvar for egen nytelse også, ikke bare overlate det til mannen.

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor har jeg sluttet med ons, og fikser det heller selv hjemme. Siden de skal ha både runking og suging, så kunne de giddet å gjøre noe tilbake for meg også. 

Anonymkode: 1c1dc...f52

Har alltid bare spurt jeg, eller tatt ansvar selv :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Detta er sånn 100 år sidan no. Når eg var 16 år satt er mye barnevakt. Hadde fast vakt kvar fredag, mora og faren dro alltid på byn. Barna sov, eg var tilsyn som gjorde lekser/såg film/chillet mens dei sov. Faren var 28 år og usakelig pen, trent kropp og velstelt. Han og kona var i eit opent forhold, eg tenkte lite over det eigentlig. Eg merka at han ofte glodde på meg men eg ville ikkje ha noke drama, samstundes var eg veldig nysgjerrig på sex. Kona kom innimellom heim tidlegare med kvinner som ho hadde sex med. Igjen, eg la meg ikkje opp i deira greier eg var berre barnevakta og hetrofil. Fleire veker gjekk, eg fekk alltid penger i handa når eg gjekk 200 kr. 

Ein dag kjem han til meg og seie «eg har fått tilatelse til å pule deg, vist det er greit for deg?» Eg ble kjempekåt. Han tok meg vilt på stuegulvet, det var heilt fantastisk sex. Eg trur eg kom tre gonger. 

Etterpå gav han meg 200 kr......... 

Plutselig var eg blitt hore.....

 

 

Anonymkode: e7678...793

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2019 den 14.34, Jolene skrev:

Du vet at vi som kvinner også kan fingre oss selv under sex? Menn trenger jo ikke å gjøre alt :) Har selv alltid gjort dette og alltid hatt bra ons.

Da kan man like godt drite i sex og heller ligge og fingre seg hjemme...lei den tankegangen om "fiks det sjæl" må da gå ann å ønske en som vil leke med klitten og slikke uten at det skal sutres over og bli sett på som en uting. Vi vil nyte sexen vi og.

Anonymkode: dbc85...c4d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2019 den 15.03, AnonymBruker skrev:

Derfor har jeg sluttet med ons, og fikser det heller selv hjemme. Siden de skal ha både runking og suging, så kunne de giddet å gjøre noe tilbake for meg også. 

Anonymkode: 1c1dc...f52

Helt enig med deg. Ja jeg kan fingre meg selv, hva skal jeg ha sex med en mann for da hvis jeg må uansett ordne alt selv? Da blir man jo bare et tømmehull og det blir ikke bra sex.

Har heller ikke ONS av samme grunn som deg.

Anonymkode: dbc85...c4d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kan man like godt drite i sex og heller ligge og fingre seg hjemme...lei den tankegangen om "fiks det sjæl" må da gå ann å ønske en som vil leke med klitten og slikke uten at det skal sutres over og bli sett på som en uting. Vi vil nyte sexen vi og.

Anonymkode: dbc85...c4d

Så du suger alltid når du har ons? Det gjør ikke jeg, men nyte sexen vil jeg likevel. Jeg vet best hva jeg liker, ikke en tilfeldig jeg har sex med. Vinn-vinn for begge parter ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...