Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lå med en som het smith til etternavn. Da han kom og fremdeles var inni meg sa han at jeg hadde blitt smitha. Kvalm kommentar, glad jeg hadde kondom med han!

Anonymkode: 2278e...4fb

Syns det var en morsom kommentar, jeg. Håper sexen sånn ellers var god i hvert fall da. :) 

Anonymkode: d8666...41c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble med en fyr hjem fra byen. Han hadde sjekket opp meg. Vi endte opp med å ta en taxi hjem til ham og han bodde et godt stykke unna. Da vi kom til ham spurte han meg "Are you a maid?" (ja, dette var i England). Jeg var forvirra og visste ikke hva jeg skulle svare, men da jeg forsto hva han mente fortalte jeg ham at nei, jeg var ingen jomfru. Vi kom oss etter hvert opp på rommet hans, og begynte å kline i senga, og etter hvert fortalte han meg at han var jomfru. Jeg ble helt satt ut og visste ikke hva jeg skulle gjøre, og endte opp med å gi ham en handjob. Moren hans våkna jo selvfølgelig da vi styrte rundt, og hun kom og spurte sønnen om hvorfor han var hjemme mens jeg gjemte meg bak et skap. Han skulle egentlig overnatte hos en kompis som bodde i byen. Etter det var det egentlig bare veldig klein stemning. Jeg kunne jo ikke komme meg hjem da dette var midt ute på den engelske landsbyen på nattestid, og måtte pent bare innfinne meg i å sove der. Om morgenen maste han selvfølgelig mer om sex, og jeg fortalte ham at jeg virkelig ikke hadde lyst. Vi tok bussen til der hvor kompisen bodde, og så kjørte han meg hjem.

Anonymkode: 079e8...f0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

På tide å få liv i denne tråden igjen! 

Jeg har en flau opplevelse som fant sted for noen måneder siden. Og i dette tilfellet er det nok jeg som var den værste ONS-en.

Dansegruppa mi arrangerte fest med overnatting, og jeg hadde egentlig ikke tenkt å dra. I siste sekund endret jeg mening, og dro allikevel. Sent på natten, etter utallige øl og noen shots, begynner jeg å rote med en jeg har hatt et godt øye til. Vi gikk inn på rommet hans, og begynte å kle av oss. Men siden jeg hadde ombestemt meg om festen i siste liten, og ikke hadde regnet med at jeg kom til å ligge med noen, så hadde jeg hverken barbert meg på beina eller der nede. Siden jeg var så full, så brydde jeg meg ikke, helt til han skulle gå ned å slikke meg, da fikk jeg angst. Dette førte jo til at jeg ikke ble noe særlig våt, og var ukomfortabel. Men vi peiste på, og han bestemte seg for at vi skulle ha analsex, og jeg sa det var greit. Det var jo så klart ikke behagelig, så jeg lå å lagde grimaser fordi det gjorde vondt. Midt i akten så stopper han, og sier at han det ikke var givende fordi det virka som jeg ikke hadde lyst. Da føler jeg et behov for å forklare hvorfor jeg ikke ble våt, og så sier jeg at det er fordi jeg ble voldtatt i ung alder, og har derfor alltid slitt med å bli våt. (Det er ikke noe jeg fant på, fordi det er sant, men det drepte jo hele viben da). Jeg har aldri sagt det til noen før, og det er helst ikke noe jeg nevner til noen. Alt dette hadde jo vært helt greit hadde det vært med en jeg traff tilfeldig på byen, men jeg må møte han hver torsdag i dansetimene, og jeg føler at han ser på meg som den hårete jenta som synes det er greit å nevne voldtekt under en hyrdestund. 

Anonymkode: be39d...6e6

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vært på date, og havnet hjemme hos meg. Jeg følte ikke noe voldsom kjemi, men ga det en sjanse likevel. Forspill og alt gikk veldig greit, bortsett fra at pikken hans var knøttliten! Jeg sa ikke noe, og tenkte at det kan jo være han er god på teknikk. Han ville så gjerne ta meg bakfra, og jeg kjente han fomlet i vei før han utstøtte et åååååå, rullet seg over på sida og spurte om det var like godt for meg som for han. Jeg trodde helt ærlig han tulla. Hadde ikke merket at han var inne engang, og det tok vel 10 sekunder fra han stilte seg bak meg til han var ferdig. 

Hadde en ons med en som var skikkelig hårete en gang og. Han så normal ut med klær på, og han var ikke den beste kysseren. Følte det mer som ei bikkje som rundsleiket ansiktet mitt. Men likte hendene hans. Da han kledde av seg, så var hele han dekket av et tykt lag svart hår! Det var turn-off altså. 

Anonymkode: 66992...8fa

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg har skrevet det her før, men

Var 16 år og var med hjem til en mann på 38 for å ha sex. Når vi kommer inn på rommet hans og han tar av seg klærne har han på seg en g-streng med rødt, glitrende leopardmønster... Rir han og mens jeg holder på utbryter han «slutt, jeg kunne vært faren din!». Jeg sa bare «det er litt forsent nå, nå kan du like gjerne fullføre». Han ble ferdig og kjørte meg hjem.. 

Anonymkode: 24d29...df2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Usikker på om jeg har skrevet det her før, men

Var 16 år og var med hjem til en mann på 38 for å ha sex. Når vi kommer inn på rommet hans og han tar av seg klærne har han på seg en g-streng med rødt, glitrende leopardmønster... Rir han og mens jeg holder på utbryter han «slutt, jeg kunne vært faren din!». Jeg sa bare «det er litt forsent nå, nå kan du like gjerne fullføre». Han ble ferdig og kjørte meg hjem.. 

Anonymkode: 24d29...df2

:blink::fnise:

Anonymkode: be39d...6e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.5.2018 den 9.36, AnonymBruker skrev:

Syns det var en morsom kommentar, jeg. Håper sexen sånn ellers var god i hvert fall da. :) 

Anonymkode: d8666...41c

Helt grei bortsett fra at han var veldig bestemt på at han hadde en "fast runde" når det kom til sexen. Alle jenter likte vist denne runden på akkurat den måten. Jeg sa flere ganger og det og det fungerer ikke på meg. Han ville finne ut av hva som fungerte selv, ville ikke ha veiledning i det hele tatt. Så hele akten ble veldig rar.

Anonymkode: 2278e...4fb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke akk ons. Men jeg var gira på å ha sex med en fyr på fest som et resultat av alkohol og nylig brudd som gjorde meg ganske sårbar.

Så vi kliner ute på en park fordi vi «skulle gå en tur». Alt går bra og han er sykt god til å kysse, så blir det litt klåing osv. Men jeg sa jeg ikke ville ha sex midt i en park der hvem som helst kan gå forbi. Han ble skikkelig gretten og sint, svarte ikke ordentlig på noe jeg sa og nesten ropte på meg, som ble ganske turn off (før det var han dødssnill!).

Kom tilbake til festen, fikk slengt noen kommentarer men ignorerte de. Sitter med bestevenninna mi på sofaen og bare snakker før han dukker opp igjen og begynner å kysse og klå selv om jeg sa nei flere ganger. Endte opp med at jeg bare dro hjem tidlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok med en fyr jeg hadde et godt øye til leeenge for noen uker siden. Vi flørta på dansegulvet og han var veldig på, og det endte opp med at han ble med meg hjem. Denne fyren er også en god venn av meg, så vi har jo en del felles venner og han har møtt mine søsken blant annet (som er voksne de også).

Vi er i senga, jeg begynner å kle av meg og han bryter ut at det er rart. Jeg spør hvorfor og forventer at han skulle si at det er fordi vi er så gode venner, men neida. Han sier "jeg hadde sex med søstera di når jeg møtte henne på byen 2. juledag".

Det var total turn off, og jeg skjemmes veldig over det enda. Glad for at det stoppa der og at jeg ikke endte opp å dele andre ting enn DNA og familie med søstera mi, for å si det sånn...

Anonymkode: 45929...1fc

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en fyr på byen som jeg ble med hjem. Litt uti så begynte hele han å riste og jeg trodde han fikk et anfall av noe slag. Begynte å dytte på han for å få han av meg, også viste det seg at han ristet hele kroppen med vilje fordi han var sliten. Jeg begynte å flire litt, hoppet ut av sengen og kom meg kjapt hjem. Han hadde ikke sex-kondisen på plass :cry3:

Anonymkode: 40e6f...6a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Det var da veldig så mange historier om ons med menn som har liten penis. Hvor finner dere disse mennene? Jeg hadde utrolig mange ons i min ungdom,  og har aldri vært borti noen med unormalt liten penis. Det virker nesten som om flere her bare må ha med en mikropenis i historien for å gjøre den interessant 🤨

Anonymkode: e3f73...e4d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 18 var jeg på festival og fant en fyr som virket interessert i meg. Vi begynte å rote og havnet i sovebussen til han og kompisene som stod på festivalen. Jeg husker ikke så mye fra selve omgangen, men det som var rart var at jeg hadde bloddråper i trusa etterpå. Fikk også vite dagen etterpå at det hadde dryppet blod i senga hans og kompisen som eide bussen var dritforbanna på meg. Tingen er at jeg hadde ikke mensen, og før han hadde jeg vært i et forhold med en som tok jomfrudommen min (trodde jeg) og vi hadde jevnlig sex. Men jeg kan ikke huske å ha blødd med han hverken første gang eller senere. Så lurer rett og slett på om han på bussen tok jomfruhinna mi? 🤔 Men da må han første ha vært liten hvis han ikke klarte det. Kan faktisk ikke huske om jeg synes den var liten, for jeg var for sjenert til å stirre på utstyret hans og hadde jo ingen å sammenligne med 😂

Anonymkode: e3f73...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 18 var jeg på festival og fant en fyr som virket interessert i meg. Vi begynte å rote og havnet i sovebussen til han og kompisene som stod på festivalen. Jeg husker ikke så mye fra selve omgangen, men det som var rart var at jeg hadde bloddråper i trusa etterpå. Fikk også vite dagen etterpå at det hadde dryppet blod i senga hans og kompisen som eide bussen var dritforbanna på meg. Tingen er at jeg hadde ikke mensen, og før han hadde jeg vært i et forhold med en som tok jomfrudommen min (trodde jeg) og vi hadde jevnlig sex. Men jeg kan ikke huske å ha blødd med han hverken første gang eller senere. Så lurer rett og slett på om han på bussen tok jomfruhinna mi? 🤔 Men da må han første ha vært liten hvis han ikke klarte det. Kan faktisk ikke huske om jeg synes den var liten, for jeg var for sjenert til å stirre på utstyret hans og hadde jo ingen å sammenligne med 😂

Anonymkode: e3f73...e4d

Det finnes ingen jomfruhinne :) Men det finnes en skjedekrans, og det kan godt være du hadde sex med den første uten at det skjedde noe med den kransen, men på nestemann så fikk du et rift. 

Anonymkode: f28d0...4a0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen jomfruhinne :) Men det finnes en skjedekrans, og det kan godt være du hadde sex med den første uten at det skjedde noe med den kransen, men på nestemann så fikk du et rift. 

Anonymkode: f28d0...4a0

Så alle jenter som har sex for første gang blør på grunn av en rift?

Anonymkode: e3f73...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så alle jenter som har sex for første gang blør på grunn av en rift?

Anonymkode: e3f73...e4d

De fleste blør ikke første gang. Man kan blø og få rift i kjedekransen om man er anspent og ikke våt nok. jeg er ikke jomfru og jeg kan fortsatt blø litt om jeg ikke er våt nok. :) 

Anonymkode: 63ad4...9a0

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så alle jenter som har sex for første gang blør på grunn av en rift?

Anonymkode: e3f73...e4d

Korrekt, hvis de blør så er det rift, ingen hinne som ryker :) Skjedekransen har mange former, kan også være nesten tett, eller med en streng tvert over som dermed må ryke for å få til samleie. 

Anonymkode: f28d0...4a0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde havnet hjemme hos en dame og vi hadde ganske god kjemi. Ble noen runder før hun plutselig foreslo playrape.  Hadde ikke vært borti det før, så tenkte jeg får prøve da. 

Hun tryglet og skrek "nei stopp" og prøvde å vri seg unna. Jeg mistet helt tenningen og sluttet. Fant ut at jeg heller ville gå nesten 2 mil enn å vente hos henne på at t-banen skulle begynne å gå.

 

Traff meg virkelig feil å prøve å ha sex med noen som "ikke ville"

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et vanskelig underliv 😂 en fyr jeg ville ligge med på byen hadde en greit utstyrt penis. Vi var begge ganske fulle, så han var ikke noe hensynsfull, og jeg også var enig om å kjøre på. Jeg revna i underlivet, å klitoris hovna opp. Det kom masse friskt blod, så tydelig at det ikke var mensen. Å jeg sleit med å gå den dagen og dagen etter .

Anonymkode: b9621...a25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 16.6.2019 den 20.33, AnonymBruker skrev:

"Jaaa, æ e no ikkje nåkka flink på det her, så du får næsten ta førr dæ".

Også bare lå han der.

Wow... Ærlighet. 😂

Anonymkode: 41711...9b2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...