Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

På 22.1.2018 den 0.31, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis pga glasskårene fra vasken.

Anonymkode: 401e7...cff

Ler høyt! 

Anonymkode: c8199...244

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var dette så ille? Han hadde liten penis, så derfor var det din verste one night stand? 

Anonymkode: aee24...951

Ja, for jeg er ikke en slik person som går rundt og har one night stand med alle:) 

Anonymkode: eea85...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for jeg er ikke en slik person som går rundt og har one night stand med alle:) 

Anonymkode: eea85...541

Men du hadde flere av dem da du var 15-16 år slik at du hadde noen å sammenligne med og si at "det var den minste jeg noengang hadde vært borti". Hørtes ut som du hadde mye erfaring allerede da? Eller bare virker det sånn?

Anonymkode: d8666...41c

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du hadde flere av dem da du var 15-16 år slik at du hadde noen å sammenligne med og si at "det var den minste jeg noengang hadde vært borti". Hørtes ut som du hadde mye erfaring allerede da? Eller bare virker det sånn?

Anonymkode: d8666...41c

Å herregud..kan du ikke bare holde munn om du ikke har noe å bidra med? Jeg håper på nye innlegg i denne tråden hver dag, og slike kommentarer som dine gjør at folk ikke gidder å skrive mer. 

La historiene komme! Jeg digger denne tråden! Er det en ting jeg har angret på i mitt liv så er det at jeg var altfor tilbakeholden i ungdomstiden - og desverre ikke kan skilte med historier til denne tråden..men, når jeg leser denne tråden føler jeg at jeg får være med litt på moroa allikevel 😛

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2018 den 13.52, AnonymBruker skrev:

Men du hadde flere av dem da du var 15-16 år slik at du hadde noen å sammenligne med og si at "det var den minste jeg noengang hadde vært borti". Hørtes ut som du hadde mye erfaring allerede da? Eller bare virker det sånn?

Anonymkode: d8666...41c

Ut i fra det jeg vet nå, herregud for kverulering da. Har du ingenting annet å gjøre på? Gå å finn på noe annet du, kanskje du kan bidra med noe positivt! ;)

Anonymkode: eea85...541

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ut i fra det jeg vet nå, herregud for kverulering da. Har du ingenting annet å gjøre på? Gå å finn på noe annet du, kanskje du kan bidra med noe positivt! ;)

Anonymkode: eea85...541

Ikke samme person som skrev begge innleggene. Jeg skrev det første fordi jeg synes det var litt rart, men greit nok. 

Tror slike innlegg bidrar til å skape usikkerhet hos menn som tror de har eller har en mindre penis. Folk hadde nok reagert om en mann skrev slik om puppene til ei dame, så hvorfor er det greit å skrive sånn om penisen til en mann? 

Anonymkode: aee24...951

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke samme person som skrev begge innleggene. Jeg skrev det første fordi jeg synes det var litt rart, men greit nok. 

Tror slike innlegg bidrar til å skape usikkerhet hos menn som tror de har eller har en mindre penis. Folk hadde nok reagert om en mann skrev slik om puppene til ei dame, så hvorfor er det greit å skrive sånn om penisen til en mann? 

Anonymkode: aee24...951

Men dette er ikke en diskusjonstråd om stor eller liten penis 😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Vera skrev:

Men dette er ikke en diskusjonstråd om stor eller liten penis 😉

Nei, jeg forstår det. Bare en observasjon jeg har gjort meg, men skal la det ligge. 

Anonymkode: aee24...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Beste ons, men verste personen viste det seg. Han var 22, jeg var 17. 

Møttes på en fest med felles bekjente, kjemien var god. Sex inne på rommet til vertinnen utover kvelden. Han var digg og sexen var lidenskapelig og røff om hverandre. 3 orgasmer den kvelden. 

To uker senere sitter heg i engelsk timen på skolen. Vet at vi får ny lærer. Inn kommer Mr. Kjekkas og er min nye engelsklærer. Jeg sitter i sjokk og under presentasjonsrunde sier jeg nesten ingenting. Han sendte mld og var i full panikk. Fortsatte i et par uker, så gikk han til rektor med historien om «kort forhold til eleven før ansettelse» og ble byttet ut med annen lærer. Så fortsatte forholdet vårt i skjul lenge etterpå og vi ble kjærester, og nå samboere. 

Anonymkode: 976f8...25d

Er du Aria fra PLL? :P Han må ha studert veldig fort for å klare å bli engelsklærer for vgs når han bare var 22, det krever vel full universitetsutdannelse + pedagogikk, så minst 4 år? 

Anonymkode: add37...e87

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2018 den 20.26, AnonymBruker skrev:

Var dette så ille? Han hadde liten penis, så derfor var det din verste one night stand? 

Anonymkode: aee24...951

Det er sånn kvinnfolk er det ! Liten pikk er ensbetydende med dårlig sex.

Anonymkode: 82acf...1d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et nachspiel en gang å kom i kontakt med ei søt engelsk jente. Hun ble sjarmert av min amerikanske måte å prate på, å havna til slutt i bingen. Der vi begge lå nakne bestemte hun seg av en eller annen grunn kun for å se meg runke, noe jeg også gjorde. Jeg fikk ikke slikke eller pule henne. Jeg fikk heller ikke dele seng med henne etterpå. Det skal sies at hun hadde full naturlig busk, å muligens mista interessen fordi jeg var glattbarbert, dum som jeg var.

Det har også vært noen ganger der jeg ikke har fått den opp, men har en tunge og fingre som har utført jobben...

One night stand er overvurdert å blir sjelden suksess.

Pulevenn er definitivt best.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånn kvinnfolk er det ! Liten pikk er ensbetydende med dårlig sex.

Anonymkode: 82acf...1d4

Noen. Noen kvinner. Noen - ikke alle. 

Hvorfor er det alltid noen - noen, ikke alle - menn som ikke klarer å gå til en eller annen de kan snakke med som kan hjelpe dem til å forstå at ikke alle kvinner er like? 

Og i dette tilfellet var det ikke en kvinne engang, men ei lita jente på 15 år. 

 

Anonymkode: d8666...41c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er oppvokst i en mindre bygd, og her var det store i min oppvekst bygdefester da kunne alt skje. Tror jeg var 18 og ble sjekket opp av en kamerat til min far. Mann på 45 år som absolutt hadde planer og få noen med seg hjem etter festen.  Og det ble til at vi slo følge da vi skulle samme vei. Når vi kom til der han bodde så måtte jeg så sinnsykt på wc, og han gav med lov til å komme inn å bruke hans. Når jeg kom ut derfra hadde han funne frem noe øl, og lurte på om jeg ville ha, og det sa jeg jo ja til. Vi ble sittende å snakke om sex, og hva han hadde erfart og var jeg som 18 åring hadde opplevd. Han påstod at han hadde bygda største pikk og at vi ungjenter snakket om den og var vill etter å møte den. Som som sant var så hadde  jeg ikke hørt om det, men ville se om det var sant. Så gubben tok ned buksa og viste den frem. Som jente på 18 var den enorm i forhold til hva jeg hadde sett før, og det gikk som det måte gå han lurte på om jeg ville prøve den. Og dum som jeg var sa jeg ja, og før jeg fikk sagt ja var han over meg og skulle teste musa mi.

Men en trang jentemus uten oppvarming er ikke akkurat klar for voksenpikk, så det ble at han presset vilt på " lille" opplevde at nesten å bli sprengt nedentil. Og han kom etter 3 minutter og det ble at han sprutet på magen min, og var ferdig som et slagt. Og da jeg hadde fått på meg klærne og var på vei ut, spurte han om jeg hadde nyt å møte en stor pikk. Og for å være ærlig så måte jeg si at jeg følte meg sprengt, og hadde ingen planer om gjentakelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

....skrevet av Ola 43 år.

Anonymkode: 217a1...139

😂😂😂

Trodde et sekund at jeg hadde klikket meg ut av KG og inn på erotikknett.

Anonymkode: 04063...2de

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du Aria fra PLL? :P Han må ha studert veldig fort for å klare å bli engelsklærer for vgs når han bare var 22, det krever vel full universitetsutdannelse + pedagogikk, så minst 4 år? 

Anonymkode: add37...e87

Det er fem år. Dessuten er det ikke alle fag som krever masterutdannelse for å undervise på vgs. 

Anonymkode: c191c...285

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med en fyr hjem etter en bytur (skjønner ikke hva som besatte meg til å bli med ham engang, var vel min gode venn tequila). I taxien på vei til ham husker jeg at jeg tenkte "jaja, jeg må jo uansett tisse, så jeg kan låne doen hans også dra". Vi kom inn, jeg lånte doen også sa han "vent to sek". Jeg setter meg ned og venter, og noen minutter senere kommer han tilbake splitter naken og med ståtiss, gitt! I all verden, det var da lite som skulle til! Så gikk det fort - han tok tak i meg, rev av meg klærne - og før jeg vet ordet av det har han tatt tak i trusa mi med begge hender og revet i stykker hele driten. Jeg roper "hva faen!" men han peiser på. Jaja tenkte jeg, hver sin smak. Han fortsetter, bytter stillinger hele tiden, og jeg viser klart og tydelig at jeg kjeder meg og egentlig ikke får noe ut av dette. Tror jeg på et tidspunkt himlet med øynene mens han holdt på. Så gjør han seg ferdig, og jeg gjør meg klar til å dra. Før jeg går sier jeg til ham at "du burde kanskje spørre før du river i stykker klærne til jenter. For alt du vet kan det ha vært favoritttrusa som kostet 500 kr". Jeg kler på meg igjen, og skal til å ta den ødelagte trusa da han snapper den til seg og holder den fast i hånden sin. Jeg spør ham hva han driver med, og om jeg vennligst kan få den med meg hjem så jeg kan kaste den. Han blir helt merkelig og insisterer på at han kan kaste den selv. Så gikk samtalen noe sånn som dette: 
Meg: "Kan du gi meg den trusa??"
Han: "Neida det går bra, jeg kaster den for deg, null stress"
Meg: "Synes det er litt ubehagelig å legge igjen min brukte truse her, jeg vil gjerne kaste den selv"
Han: "Hehe neida det går bra"
Meg" Hva faen er greia di, har du en eller annen psykopat-fetisj hvor du samler på de ødelagte trusene til jenter du har deg med?" 
Så blir han stille... løfter opp madrassen sin... og under madrassen ligger det faen meg et hav (eller, hvert fall en liten sjø) av opprevne truser!! Jeg begynner å le av hvor innmari tragisk han er, og sier "vet du hva vennen min, du skal få lov til å beholde den trusa du. Så får du kose deg masse med den."

Takk og farvel, jeg dro uten å si noe mer og fikk heldigvis tak i en taxi med en gang! 
For. en. dust. Og jeg har til info aldri drukket tequila igjen etter denne kvelden, haha. 

Anonymkode: 4d8ca...e2d

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var med en fyr hjem etter en bytur (skjønner ikke hva som besatte meg til å bli med ham engang, var vel min gode venn tequila). I taxien på vei til ham husker jeg at jeg tenkte "jaja, jeg må jo uansett tisse, så jeg kan låne doen hans også dra". Vi kom inn, jeg lånte doen også sa han "vent to sek". Jeg setter meg ned og venter, og noen minutter senere kommer han tilbake splitter naken og med ståtiss, gitt! I all verden, det var da lite som skulle til! Så gikk det fort - han tok tak i meg, rev av meg klærne - og før jeg vet ordet av det har han tatt tak i trusa mi med begge hender og revet i stykker hele driten. Jeg roper "hva faen!" men han peiser på. Jaja tenkte jeg, hver sin smak. Han fortsetter, bytter stillinger hele tiden, og jeg viser klart og tydelig at jeg kjeder meg og egentlig ikke får noe ut av dette. Tror jeg på et tidspunkt himlet med øynene mens han holdt på. Så gjør han seg ferdig, og jeg gjør meg klar til å dra. Før jeg går sier jeg til ham at "du burde kanskje spørre før du river i stykker klærne til jenter. For alt du vet kan det ha vært favoritttrusa som kostet 500 kr". Jeg kler på meg igjen, og skal til å ta den ødelagte trusa da han snapper den til seg og holder den fast i hånden sin. Jeg spør ham hva han driver med, og om jeg vennligst kan få den med meg hjem så jeg kan kaste den. Han blir helt merkelig og insisterer på at han kan kaste den selv. Så gikk samtalen noe sånn som dette: 
Meg: "Kan du gi meg den trusa??"
Han: "Neida det går bra, jeg kaster den for deg, null stress"
Meg: "Synes det er litt ubehagelig å legge igjen min brukte truse her, jeg vil gjerne kaste den selv"
Han: "Hehe neida det går bra"
Meg" Hva faen er greia di, har du en eller annen psykopat-fetisj hvor du samler på de ødelagte trusene til jenter du har deg med?" 
Så blir han stille... løfter opp madrassen sin... og under madrassen ligger det faen meg et hav (eller, hvert fall en liten sjø) av opprevne truser!! Jeg begynner å le av hvor innmari tragisk han er, og sier "vet du hva vennen min, du skal få lov til å beholde den trusa du. Så får du kose deg masse med den."

Takk og farvel, jeg dro uten å si noe mer og fikk heldigvis tak i en taxi med en gang! 
For. en. dust. Og jeg har til info aldri drukket tequila igjen etter denne kvelden, haha. 

Anonymkode: 4d8ca...e2d

Ikke særlig troverdig. 

Anonymkode: aee24...951

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...