Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.

Fremhevede innlegg

Gjest Lisa Rowe
Skrevet

Har heldigvis ikke opplevd så veldig mye ille, men husker godt han ene fyren som brukte halve økten (ja, midt i økten..) på å fiske inn komplimenter om penisstørrelsen sin - "Den er stor, ikke sant?" "Jeg får alltid skryt av den" "Jeg pleier å være den største alle har vært med" "Tipper det er den største du har sett" ... Endte opp med at når han ville ha "pause" så reiste jeg meg, kledde på meg og gikk. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Har heldigvis ikke opplevd så veldig mye ille, men husker godt han ene fyren som brukte halve økten (ja, midt i økten..) på å fiske inn komplimenter om penisstørrelsen sin - "Den er stor, ikke sant?" "Jeg får alltid skryt av den" "Jeg pleier å være den største alle har vært med" "Tipper det er den største du har sett" ... Endte opp med at når han ville ha "pause" så reiste jeg meg, kledde på meg og gikk. 

Var ikke stor nok .......selvtilliten hans stakkar. 

Men, for moroskyld, var han den største?

Anonymkode: 70183...476

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Uff da, men har hørtes ut som KG-bruker😅 Jeg har heller ikke så mye ille, for det meste bare gøy. Men jeg hadde ei som var litt for høylytt, selv om jeg forklarte at vi måtte være stille. Hun ville ikke ha frokost heller da mamma kakket på døra, hun hoppet ut av vinduet..

• Liker 3
Skrevet

Ikke så ille men... jeg var i tenårene og ble med en jeg hadde et ekstra øye til hjem. Jeg var på en av de siste dagene av mensturasjonen, og blødde ekstremt lite, men dette var en god del år siden, og jeg fant ikke noe annet hjemme en et tykt bind. Skikkelig tykt - sånn som de var "i gamle dager". Vi var begge to forholdsvis barnslige, og utover natta ble det litt bølleringing rundt omkring og litt annet sånt fjas. Så begynte vi leke litt, og han hev meg i badekaret mens jeg var fullt påkledd. Buksa klistra seg til kroppen min, og man kunne tydelig se konturene av "bleia". Mens han drev å skiftet sengetøy, benyttet jeg sjansen til å fjerne "bleia", og siden jeg var forholdsvis barnslig, så turde jeg ikke spørre ham hvor jeg kunne hive den, men åpnet et lite vindu på badet og hev den ut der. Ble litt kos den natta og da jeg skulle dra på morgenen ville han absolutt følge meg hjem. Vi kom ut utgangsdøren, og der - rett nedenfor trappa - lå "bleia" mi! Baderomsvinduet var rett ved inngangsdøren.......... Han brakk seg og lurte på hvilken grisete kjerring som kasta fra seg bind rundt omkring i gårdene. Jeg innrømmet aldri at det var meg.

Anonymkode: b37f8...bce

• Liker 32
Gjest Lisa Rowe
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke stor nok .......selvtilliten hans stakkar. 

Men, for moroskyld, var han den største?

Anonymkode: 70183...476

Han var nok over gjennomsnittet, men ikke den største jeg har sett nei. Ville mye heller hatt sex med en mann med micropenis, enn å måtte oppleve den opplevelsen igjen for å si det sånn. 😅

1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Uff da, men har hørtes ut som KG-bruker😅 Jeg har heller ikke så mye ille, for det meste bare gøy. Men jeg hadde ei som var litt for høylytt, selv om jeg forklarte at vi måtte være stille. Hun ville ikke ha frokost heller da mamma kakket på døra, hun hoppet ut av vinduet..

Det hadde absolutt ikke forundret meg om han hadde vært en aktiv bruker her. 😂

Skrevet
4 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Det hadde absolutt ikke forundret meg om han hadde vært en aktiv bruker her. 😂

Det var iallefall ikke meg😅... I lystig lag når jeg hører andre skryte av utstyret sitt sier jeg det motsatte, at min er ikke så lang, men den er jævla tynn...da flirer alle damene godt

• Liker 4
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg må bare bumpe denne litt . Tenkte på den etter å ha lest "verste dater" tråden. Er MINST like mange morsomme historier i denne tråden. 

AnonymBruker
Skrevet

Avtale sex med en fyr fra tinder. Kommer dit og han sitter i chilleklær. Sånn joggebukseshorts. Hva f.... jeg var vasket og smurt etc.

Ble ikke tilbudt noen ting. Han gjorde ingen fremstøt. Måtte til slutt spørre rett ut om vi skulle ha sex.

Kom til senga og den var det SAND i... han klinte som en hund. Samleiet var dårlig. Ba meg dempe meg så naboen ikke skulle høre (så vidt jeg avga lyd). 

Da han var ferdig (jeg fikk selvfølgelig ikke orgasme), lå vi der i 5 minutter før han ba meg dra fordi han skulle lage en power point-presentasjon 😂😂 i ettertid spurte han om vi skulle møtes igjen og forstod ikke hvorfor ikke jeg ville 😂😂 

Han har en bra jobb, er kjekk og er nok vant til å få de damene han vil pga dette. 

FY FAEN hvor jeg angrer 😂😂😂 ung og dum

Anonymkode: 2a04f...f27

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
WildThing skrev (På 11.5.2012 den 20.12):

Vi kan si det så enkelt som at det gikk ikke så veldig bra. Hun jeg var sammen med skjønte jo tegningen, og jeg kunne jo ikke akkurat lyve det vekk. Bittert brudd.

Au da 😱😱

Anonymkode: a6503...1ee

Skrevet
Modent skrev (På 6.9.2016 den 22.36):

en jeg var på ONS med var en kamerat av min sønn. Ikke akkurat noen høydare

Au au ....  Samme følelsen som når jeg "våknet"  med  ex-typen til niesen min, litt eldre da men likevel.  Roet med litt med fyllesex etter den episoden gitt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakket med en fyr på nettet lenge før vi avtalte å møtes en fredagskveld på byen. Jeg ble akkurat passe full og kåt, så vi begynte å snakke om å dra hjem til han, men han holdt på å pusse opp badet, så han tekstet litt fram og tilbake med en kompis om å få ligge over der, og slik ble det. 
vi dro dit og vi begynte i dusjen. Bra sex! Jeg er noe høylytt og tenkte ikke på at det kanskje var flere i huset...

vi forflyttet oss til soverommet og fortsatte der, og holdt vel på i 10 min. Før det banket på døra. 
det var huseieren som kom inn, splitter naken med kuken i hånda og sa at han ble så kåt av å høre på. Jeg vet egentlig ikke hva som skjedde, om det var avtalt mellom de eller ikke, men jeg hadde ikke hatt sex på 2 år og var full, så da ble det trekant da..

Herlig, deilig trekant der jeg ble knulla til himmelen flere ganger! 
Alle sovna i senga til huseieren og jeg våkna på morgenen til tafsende hender og ble med på leken igjen. Vi holdt på lenge og jeg tenkte at dette kunne bli ei bra helg ;) 

men idyllen ble brått brutt.. 

Jeg sto på knær på gulvet, han jeg i utgangspunktet var på date med hadde akkurat avsluttet på puppene mine og huseieren står å runker og kommer MYE! over meg, og der, som ut av ingenting står kona/dama i huset i døra og brøler før hun snur og løper ut med huseieren i hælene, splitter naken...Hun hadde kommet hjem fra nattevakt fikk jeg høre i ettertid. Jeg var helt uvitende om at han i det hele tatt hadde dame og ble veldig lei meg for hva som hadde skjedd. Vi fortet oss å komme oss ut av huset og hva som skjedde i ettertid vet jeg ikke. Jeg har tenkt mye på det og har skikkelig dårlig samvittighet, men samtidig kunne jeg virkelig ikke vite at han hadde dame..

Jeg fikk ny jobb en del mil unna denne plassen noen uker etterpå og  flyttet fra alt. Har ikke kontakt med noen av de i dag..

jeg er IKKE fan av utroskap bare så det er sagt, hadde jeg visst hadde han ikke fått deltatt 

Anonymkode: 394ad...7be

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Opp med denne :) artig underholdning

Anonymkode: 394ad...7be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trist å lese, selv har jeg kun gode erfaringer med one-nights. Alle mine har skjedd via internett, rett på sak sex.

Anonymkode: b120d...e81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En som tok meg doggy, trakk seg ut, tok av kondomen og kom over hele ryggen og håret mitt. Nasty, måtte jo dusje hos ham da...

Anonymkode: a8cba...00e

AnonymBruker
Skrevet

Teksta med en fyr på tinder en kveld, hadde ikke hatt sex på lenge og var i mood og han var rimelig heit, så ble til at vi møttes ute for å se om kjemien var der. Det var den, for å si det mildt, vi var alene i andreetasjen på et utested og ga hverandre orgasmer med hender og munn der 👍 Så var det hjem til hans leilighet hvor vi først hadde oss i dusjen og så i senga før vi sovnet. Sov tett faktisk, og hadde sex igjen i løpet av natta og på morgenen etter. Én av gangene tok han meg så hardt at et sengebein røk!

Hvorfor var det her min verste ons? Jo, fordi jeg i all kåtskapen ignorerte at jeg skulle løpe halvmaraton dagen etter 😅 Venninna mi hadde gledet seg og snakket om det i flere måneder og jeg hadde ikke samvittighet til å avlyse. Fikk endelig kommet til meg selv og revet meg løs fra han (nesten bokstavelig talt), småsprang hjem, skiftet, inn i bilen til venninna - heldigvis for naiv til å skjønne grunnen til at jeg var ustelt, shabby og sikkert luktet pulings herfra til månen. Needless to say, halvmaraton nesten uten å ha sovet, hodepine, sår og støl både her og der - i tillegg til at det var én av de varmeste dagene det året...det funker ikke. Vagget meg gjennom de første kilometerne som en gås før jeg bare måtte sette meg under et tre og innse at det ikke bare er menn som tenker meg feil kroppsdel. 

Anonymkode: e4a38...162

• Liker 31
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 4627b...3c4

AnonymBruker
Skrevet

Her kommer en av mine værste. 

Var hjem til han. Etter noen pils, så var det klart for å finne senga. Han skrudde av lyset, å klærne for av. Etter 2 jokk var han svett som f, og pesa som en gris. Så skrudde han på nattbord lampen, tok lampa i hånda å begynte å føre den nedover kroppen min. Jeg lurte på hva han dreiv med, han svarte '" vill jo bare studere deg".

Ba han sette den fra seg å fortsett. 2 jokk tok det igjen før han var helt utslitt å begynte med lampa nokk engang. Å sånn gjenntok det seg. Tilslutt måtte jeg bare avbryte det hele. 

Morgenen etter ble jeg vekket med at " mamma og pappa er kommet hjem, så det blir snart frokost". Han hadde ikke informert om at han bodde hjem til mor å far i en alder av 30+ .. Det var en klein frokost.. å siste daten for å si det sånn.. 

Anonymkode: 10675...dc8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Dytt

Anonymkode: 4627b...3c4

Burde det ikke heller være "Push it real good" i denne tråden? 🧐

Anonymkode: b5238...af4

• Liker 6
Skrevet

Verste ons? Husker jeg godt ja🤭 Bodde på hybelhus og kom helfull hjem med en mørk skjønnhet etter en hard kveld på byen...Vi klinet litt så skulle hun ut på badet og " ordne seg litt" først..så jeg slukket og la meg i senga og ventet..

Så kom hun oppi og var helt vill, skulle knulles i allverdens stillinger...men vi var begge så fulle så kom jo aldri i mål men sovna til slutt🤭 våkna av at en som bodde i et annet rom kom inn på morningen og spurte om jeg kunne rydde på badet? 

Så jeg luska jo ut på badet da...med århundrets hangover...og det var pinadø blod over alt!! Og et blodig bind og en like blodig truse på gulvet,🙄🙈😅...og sengeklærne var fulle av blod, pikken lukta verre enn dodøra på en reketråler og hun dama var borte😂😂

Skrevet
Mæn40 skrev (På 9.6.2019 den 20.15):

Jeg hadde havnet hjemme hos en dame og vi hadde ganske god kjemi. Ble noen runder før hun plutselig foreslo playrape.  Hadde ikke vært borti det før, så tenkte jeg får prøve da. 

Hun tryglet og skrek "nei stopp" og prøvde å vri seg unna. Jeg mistet helt tenningen og sluttet. Fant ut at jeg heller ville gå nesten 2 mil enn å vente hos henne på at t-banen skulle begynne å gå.

Traff meg virkelig feil å prøve å ha sex med noen som "ikke ville"

Sånne damer er oftest veldig sjenerte og "snille", de som man ikke kan tru er sånne i senga hehe

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...