Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

HVEM?!?!?!

Anonymous poster hash: f1863...cb7

Jeg tipper nr.1.

Anonymous poster hash: 35115...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minst minneverdige var denne dama...

Da hun tok av seg trusa, hørtes det ut som at hun åpnet en borrelås....

Anonymous poster hash: 5f4eb...e95

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 5:

1.

Hadde kjærlighetssorg over en gutt (la oss kalle ham Ole) jeg hadde en liten greie med, men som ikke ga så mye lyd fra seg. Likevel var det noe der, det var i hvert fall en mulighet for noe før kvelden jeg er i ferd med å beskrive startet. Siden jeg var ute på landet og ganske deppa over Ole, tenkte jeg å finne meg litt romantikk for natten. Rett og slett noen som kunne holde rundt meg og gi meg kjærlighet. Møtte en cool DJ på et nachspiel, vet ikke helt hva som skjedde med standaren min på den tiden, men jeg var i hvert fall klar for å gå hjem med NOEN, og da han var ganske kjekk og tydelig flink og erfaren med damer, ble jeg med ham hjem. På veien til huset hans, stoppet han meg og kysset meg. Det var utrolig gode, våte, lidenskapelige kyss, nesten som om det virkelig var kjærlighet mellom oss, og som den romantikeren jeg virkelig var på den tiden, håpet jeg jo at dette skulle lede til noe romantisk, så kyssene lovet godt og jeg tok det nærmest for gitt at vi kom til å ha god sex.

Vel inne på soverommet hans, begynte vi å kline, tafse, kle av hverandre, det klassiske. Det var deilig og jeg kunne kjenne at han var stor under buksa. Jeg hadde ikke sett tissen ennå, og så den fortsatt ikke da jeg lå i misjonæren og han førte den inn i meg. AU i helvete. Det er den største tissen jeg har hatt inn i meg, og det er et under at den kom inn. Hver gang han presset den inn, døde et av eggene mine, hver gang han dro den ut igjen, holdt jeg på å krepere av smerte. Håpefullt prøvde jeg å slappe av, kanskje det ble bedre når jeg ble vant til det. Men jeg ble bare tørrere og tørrere og det ble mer og mer smertefullt, HÆ? Hva skjedde nå? SLO han meg? Ikke en liten spank eller slap, men et virkelig pulserende slag. Det svei som faen på rumpa og jeg stoppet opp."Hva driver du med?" spurte jeg. Han så dumt på meg, "eh, har sex," sa han. Jaha, tenkte jeg. Kanskje det bare var i øyeblikkets hete. BANG, det skjedde igjen, på låret denne gangen. Kombinasjonen av svien etter slaget, den tørre skjeden og den enorme tissen ble for mye, men jeg ble så forvirret av at han så så dumt på meg, jeg var jo ganske full og jeg ville ikke ødelegge stemninga, så jeg prøvde litt til. Vi prøvde en annen stilling, skje, tror jeg og han daska til igjen. "Ey! Nå slutter du å slå!" sa jeg. "Hæ, jeg slår jo ikke?" sa han, og han mente det virkelig. Han forstod ikke problemet. Vi fortsatte en stund, men da han enda en gang jamret til med håndflaten, sa jeg at jeg ikke orket mer. Han ble dritsur og siden jeg var ute på landet og det var milelangt hjem, måtte jeg sove hos ham. Vi lå på hver vår side av senga og neste dag da jeg skulle liste meg ut, full av blåmerker og med en ekstremt sviende vagina, ble jeg stoppet av at mobilen hans ringte. Han snakket en stund med noen, lo litt, nevnte mitt navn og hørte plutselig etternavnet mitt bli nevnt. Da han la på, sa han "skulle hilse fra Ole."

De var bestevenner.

2.

Var temmelig betatt av en kjekkas i hjembyen min. Han var fem år eldre enn meg, dritkul og jeg hadde siklet på ham siden ungdomsskolen. Da vi endelig endte opp på samme utested og begge sto ute for å røyke og han sa "deg har jeg sett før", så føltes det som om universet endelig var på min side. Vi begynte å prate og kom uventet godt overens, vi lo masse og hadde en hel del å prate om, vi var rett og slett på nett. Da vi tok følge til et nach til noen han kjente, begynte det å krible i magen min, nesten som en forelskelse, for å være helt ærlig. Vi kysset i sofaen og det ble tydelig hva som var planen. Jeg kunne ikke fatte at det var sant. Virkelig. Jeg følte meg SÅ levende og glad.

Vi gikk opp trappa og det slo meg igjen hvor kul han var, hvor ville dette gå? Kunne vi bli en greie? Meg og ham? jeg kunne ikke kontrollere fantasiene mine, da dette var så mye mer for meg enn en one night stand. Da vi la oss i senga, kledde vi av oss og begynte å kline. Han fiklet med boxeren sin og skulle endelig komme inn i meg - men vent, tissen hans var jo større enn hodet mitt. Uansett hva vi gjorde, ville ikke penishodet! inn engang. Den var så enorm og skremmende kjøttfylt og diger, ikke fikk jeg den inn i munnen heller, ikke sjans. Han var så utrolig håpefull og optimistisk, hentet solsikkeolje fra kjøkkenet og alt mulig for å få bedre glid, men nei. "Å nei, ikke igjen!" ropte han - dette var tydeligvis et gjentakende problem.

Vi møttes igjen to ganger til, prøvde like iherdig, men innså vel begge til slutt at det var til ingen nytte.

3.

Dette er den jeg har vært flauest over.

Hadde nettopp vært på Hove og kom hjem i veldig shabby tilstand, luktet helt jævlig og hadde ikke fått vasket meg da jeg hadde hatt mensen (ja, dere ser at dette ikke blir så hot). Burde bare dratt hjem og roet meg og ikke minst DUSJET, men vennene mine ville ut og jeg ble dradd med. Ble relativt fort driiitfull da jeg var veldig sliten etter festivalen og planen om å gå hjem tidlig ble plutselig snudd.

Var veldig sløv og bedugget på byen og fant en snowboardtype som var ganske cocky og maskulin, ble med ham hjem og holdt på å sovne da vi la oss i senga hans. Han var ikke så veldig full og ville tydeligvis gjøre dette til en sensuell og fin greie, da jeg var helt i ørska, i grunn var det uansvarlig å la meg ta noen som helst valg i denne tilstanden. Han begynte å kle av meg på en veldig romantisk måte, sakte og forsiktig. Da det bare var trusa igjen og han dro den ned og kastet den på gulvet, begynte han å slikke meg. Jeg halvsov, men stokk plutselig til da jeg fikk øye på trusa på gulvet; full av gul/hvit utflod, klumpete blodrester og herregud for en stank som spredde seg i rommet. Jeg vet til dags dato ikke hva som gikk gjennom hodet hans, eller HVA HAN SÅ da jeg ikke våget å sjekke tilstanden mens jeg lå der, men han kravlet etter relativt kort tid opp på meg (kan du skjønne at han ikke ville fortsette?) og da han kysset meg... jeg ville ikke fått min verste fiende til å smake på det gørret. Det smakte så råttent rekeaktig at jeg holder på å bli kvalm bare av å tenke på det i dag. Så pulte han meg mens jeg prøvde å se feminin og søt ut og vi sovnet. Neste dag våknet jeg helt vanvittig hungover og med rekelukta friskt i minne, så jeg ville snike meg ut og hjem. Røsket sammen klærne mine fra gulvet, men hvor i helvete var trusa? Lette under senga, under teppet, under lakenet, men måtte ikke vekke ham... Fant den aldri og måtte bare gå. Det virkelig smerter meg å være klar over at nå i dag så har han en historie om "rekejenta". Og den trusa så så uapetittelig ut at det skulle ikke være lov.

4.

Hadde nettopp ligget med en som skulle vise seg å bli en kjæreste. Vi hadde fin sex og sovnet i hverandres armer. Dette var fortsatt på et veldig usikkert stadie, vi kjente ikke hverandre og det var i utgangspunktet en ONS, men jeg ville veldig gjerne at vi skulle bli noe mer. Neste dag fortalte han meg at det hadde skjedd noe merkelig mens vi sov. Jeg ble med en gang redd for at jeg kanskje hadde sagt noe teit, jeg er ekstremt opptatt av å fremstå som tiltrekkende og feminin, så da han sa at jeg hadde satt meg opp i senga, sett ham i øynene og pelt meg i nesa i ti minutter i strekk, så jeg ingen større grunn til å fortsette å leve.

5.

Var på et utested og (som dere sikkert har forstått ved å lese helt ned hit) klar for et ligg. Seint på kvelden fikk jeg øye på en som hadde gått på samme videregående som meg, veldig kjekk og fint kledd, hadde sett ham et par ganger i kantina og tenkt at han var tiltrekkende, men følte litt på at han var yngre enn meg, han hadde noe fugleunge-aktig over seg, noe litt stusselig og barnslig. Men han blikkflørtet som bare det denne kvelden og jeg begynte å tenke i andre baner. Han ble med meg og vennene mine på nach i et stort hus med mange rom. Først satte vi alle sammen i stua og ei venninne av meg spurte meg om jeg virkelig hadde tenkt å "bruke ham" fordi hun syntes han virket så uskyldig og liten, som om jeg var en overgriper. Jeg tenkte litt på det hun sa og da han kom og satte seg ved siden av meg i sofaen, hadde jeg egentlig bestemt meg for å la det være. Det var før han helt åpent tok tak i hånda mi og la den over skrittet sitt, over jeansen. De fleste fikk jo med seg dette og hver gang jeg tok hånden bort, la han den tilbake. "Hva driver du med?" hvisket jeg, brydd. Han bare smilte og gjorde det igjen. Note til alle gutter: ikke sexy, bare rart.

Meeeen, standaren min er ikke skyhøy fire på natta og vi gikk opp på et av soverommene. Da vi kom inn, kastet han seg over meg og begynte å rope "skal du ha den? skal du ha den? blir det godt?" og jeg syntes det var ganske ubehagelig, så jeg satte meg opp og sa til ham at jeg ville ta det litt med ro. det var stille en stund før jeg spurte ham om han visste hvor mye klokka var? Haha, jeg satt og han sto og han åpnet buksesmekken, stakk ut tissen og presset den mot nesa mi mens han sa "her er klokka! dette er klokka!" Og siden jeg ble så satt ut, så begynte jeg bare å mumle noe om klokka og forskjellige tidspunkter, om det var sent eller ikke, jeg vet da faen hva som gikk av meg, men hele tiden hadde jeg denne penisen presset mot nesa. "Ta på klokka!" ropte han. "Her er klokka di, er den god?"

Red ham en stund, ikke noe å skryte av.

Vil bare legge til at jeg ser alle disse guttene med jevne mellomrom i hjembyen. En av dem er jeg faktisk sammen med i dag.

Anonymous poster hash: 8dfb6...cf8

Morsomme historier, men to av dem har du stjålet fra flinke piker. ellers bra ;) ikke så viktig om det har skjedd med deg eller noen andre, egentlig. så lenge det er gode historier

Anonymous poster hash: 8dfb6...cf8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste var det ikke, men rimelig komisk og frustrerende.

Hadde i flere år siklet på en fyr, og da vi eeendelig møttes på et utested, var det ikke tvil om at jeg skulle bli med på nach. Han, meg, ei venninne og en kompis av han. Venninna og kompisen satt for det meste og pratet, mens det ble heitere og heitere i vår ende av sofaen. Til slutt skjønner jeg at vi ikke kan gå all the way der, og hvisker sensuelt i øret hans at "møt meg på baderommet om fem!". Så går jeg på baderommet og stirrer i speilet med et JACKPOT-glis. Begynner å spekulere i hva som er best å gjøre, kle av seg? Stå rett opp ned og bare vente? Hive meg over i det han kommer inn? Det mest fornuftige jeg greier å finne på, er å rive av meg sokkene...... Så der står jeg, barføtt og jævla klar. Og 5 ble til 10. Og 10 ble til 15. Drar skuffet på meg sokkene og åpner døren og hyler til som faen, for da kom han. Han hadde absolutt ikke skjønt budskapet, men vi kom da endelig til sak. Av med sokkene igjen(!!).

Ikke all verden, men herregud så mobbet jeg ble for de sokkene av venninnene mine i etterkant. Så mye, og alt jeg bekymret meg for var et par jævla sokker. Anbefaler forøvrig ikke å kose seg på flis, korsrygg og knær var totalt ubrukelige i to uker etterpå...



Anonymous poster hash: 3fe9c...487
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten er det noen troll her, ellers må det være noen av de dummeste mennene jeg har hørt om.

hvem er de dumme mennene?

Anonymous poster hash: 8dfb6...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde sex på et hotellrom.. glømte at jeg hadde fått en rift fra forrige sex

som var bare en uke siden.. så rivnet riften enda mer og blødde ut hele sengen :)))) flaut



Anonymous poster hash: 88845...4cc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde sex på ikea me en fyr ( ikke spørr hvordan, han var en " kompis" ).

Vi gikk inn på doen, hadde doggy, fikk den sykeste orgasmen noensinne, aldri følt det slik før, tror jeg brølte som en gris, nokk om det. Når vi var ferdige, så tenkte jo ikke vi på at det KANSKJE var noen som også skulle på do, vi hadde vært på den doen i 30minutter, vi åpnet døren... det stod den lengste do køen jeg har sett i mitt liv, noen hadde latterkrampe, andre såg stygt på oss og det var barn der.
dette er 4år siden, jeg har ikke vært på ikea igjen.



Anonymous poster hash: 88845...4cc
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde sex på ikea me en fyr ( ikke spørr hvordan, han var en " kompis" ).

Vi gikk inn på doen, hadde doggy, fikk den sykeste orgasmen noensinne, aldri følt det slik før, tror jeg brølte som en gris, nokk om det. Når vi var ferdige, så tenkte jo ikke vi på at det KANSKJE var noen som også skulle på do, vi hadde vært på den doen i 30minutter, vi åpnet døren... det stod den lengste do køen jeg har sett i mitt liv, noen hadde latterkrampe, andre såg stygt på oss og det var barn der.

dette er 4år siden, jeg har ikke vært på ikea igjen.

Anonymous poster hash: 88845...4cc

:skratte::skratte::skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den verste må være da jeg hadde store problemer med magen en periode for vel et år siden. Hadde på en guttetur til Afrika pådratt meg et virus hvor et av symptomene var ekstremt løs og ekkel mage. Måtte gå på medisiner og begynte etterhvert å føle meg normal igjen. Holdt meg viselig unna alkohol en stund, men så tok jeg sjansen på at magen tålte det og ble med en kamerat på byen. Der møtte jeg på ei dame jeg hadde kikka på i lange tider, en skikkelig skjønnhet som egentlig var et godt stykke over mitt nivå. Vi kom i snakk og på en eller annen uforståelig måte klarte jeg å sjarmere henne med humoren min og vi forlot stedet sammen. Siden hun bodde nærmest og venninna hun delte leilighet med var bortreist havna vi hjemme hos henne, det ble nightcap og klining og etterhvert havna vi til sengs. Jeg var ganske brisen men husker at sexen var bra til å være fyllesex, definitivt den peneste dama jeg har ligget med. Vi sovna med armene rundt hverandre og jeg husker jeg tenkte at jeg skulle ta sjansen og be henne på date når vi ble edru igjen.

Grytidlig neste morgen våkna jeg plutselig av at noe føltes "feil". Jeg var småklein og litt omtåka og skjønte ikke med en gang hva det var, men så kjente jeg at jeg liksom var våt i skrittet og nedover lårene. Jeg løfta på dyna og oppdaga til min store skrekk at jeg rett og slett hadde driti på meg. Jeg kødder ikke når jeg sier at det lå masse klumpete rennebæsj klint utover store deler av lakenet på min side av sengen, for ikke å snakke om dyna. Og fy faen som det lukta. Dama sov tungt og hadde heldigvis ikke merka noe, hun hadde i løpet av natta forvilla seg et stykke bort fra meg og etter det jeg kunne se hadde hun ikke fått noe bæsj på seg. Jeg fikk helt panikk og kasta meg ut av senga, kledde på meg i en fei (uten å vaske bort bæsjen) og forlot leiligheten så stille det lot seg gjøre. Kom meg til legen seinere på dagen og han kunne konstantere at magen fortsatt ikke var helt i godlune og jeg måtte på ny medisinkur..

Helt teit av meg å bare stikke av uten å ta det som en mann så klart, angrer litt på den. Men ikke så mye å gjøre med det. Ser dama av og til rundt omkring og da er det bare å gjemme seg bak nærmeste butikkhylle og håpe at hun ikke får øye på meg. Litt ergerlig å tenke på at det som så ut å være tidenes beste ONS ble den verste, og at ei så bra dame glapp ut av hendene mine fordi jeg bokstavelig talt dreit meg ut..

:grine:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært i bursdagsfeiring hos en veldig god venninne og skulle gå hjem, på vei hjem var det en søt fyr som bestemte seg for å prate med meg og vi fant ut at vi bodde i nærheten av hverandre. Han hadde ikke drukket ettersom han hadde vært på noe familie-greier, så han kjørte bil. Han hadde parkert ett stykke unna ettersom det er ganske stor mangel på parkeringsplasser midt i Oslo sentrum, men vi gikk til bilen hans og kjørte en tur.

Vi kjørte en tur, kanskje 20 min ut av Oslo, før han begynte å klage på at pikken hans var liten. Jeg sa det gikk fint (jeg tenkte at den måtte da funke som et raskt knull en lørdagsnatt), så tenkte jeg ikke noe mer over det. Før han gjentok seg selv hvertfall 40 ganger før han stoppet bilen og ville ha meg med ut. Jeg ble med ut, for jeg tenkte vi kanskje var fremme der han bodde. Men neida, han ville på død og liv ha seg med meg på en parkeringsplass, rett ved masse blokker. Etterhvert så fikk han meg med på det og jeg dro av meg strømpebuksa og bøyde meg over panseret på bilen klar til å ta i mot det som måtte vente.

Det gikk helt fint helt til han tok tak i håret mitt og kjørte ansiktet mitt ned i bilen samtidig som han slo meg for harde livet på rumpa. (jeg som aldri har hatt "denne" formen for sex før ble selvfølgelig ganske forskrekket der jeg sto foroverlent i kulda, men lot det gå). Det varte i kanskje 2 minutter før han var ferdig å ville sette seg inn i bilen igjen. Jeg ba han kjøre meg hjem, på vei hjem sa han til meg "jeg elsker å være i avstandsforhold, da er det så lett å være utro!".. WHAAAT?? jeg kjefta på han og kalte han et par mindre pene gloser før jeg var utenfor leiligheten min. Før han slapp meg av skulle han på død og liv ha nummeret mitt (for dette måtte jo gjenta seg ved en senere anledning). Jeg merket at jeg begynte å hisse meg opp, ettersom han hadde kjæreste og det hadde jeg nå fått vite også er han dum nok til å spørre om nummeret mitt?? Etter noen "nei, du får ikke nummeret mitt", slang jeg igjen bildøren og trampet inn i blokka mi.

Så han aldri igjen.. drittsekk



Anonymous poster hash: e6423...4ff
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min definitivt værste må ha vært på en hjemmefest for ett års tid siden. En av guttene der var veldig kristen og vi havnet i en heftig diskusjon om Guds eksistens. Siden alle andre fikk nokk av å høre på oss så forsvant de ganske fort. Når du så begynner å gå tom for argumenter er det en enkel måte å stoppe motstanderen på: KLINING. Klining ble så til sex. Meget dårlig sex der han ikke forsto at han ikke var inne men jokket på utsiden. Siden sexen var såpass dårlig begynner hjernen min å spinne: "han er kristen, kristne har ikke sex før ekteskapet, jeg leder ham ut i synd nå. Han kommer til å have i helvette, og det er min feil!" Etter denne tankerekken begynte tårene og trille. Så så jeg ned, kanten på den hvite t-skjorten hans var dekket av blod. Noen hadde visst fått mensen. Han oppdager tårene og blodet og stopper opp, spørr om alt går bra. Og om jeg er jomfru. En hvit løgn triller ut av munnen min. Samtidig som at jeg svarer ja hører jeg noen i trappa. Tror aldri jeg har fått på meg en shorts så fort og løpt ned og stoppet stakkaren som var på veg opp...

(ingen av oss var jomfru forresten)



Anonymous poster hash: 91900...93a
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg mistet jomfrudommen min (min eneste ONS). Var JÆVLIG vondt, upersonlig og kjente ikke fyren noe særlig, og følte meg presset til det (vi var på en fest så skjedde ting som gjorde meg i dårlig humør, så gikk og la meg, men han kom egentlig på festen langveis fra pga meg så han kom og "maste"). Gjort er gjort og spist er spist, men skulle den dag i dag ønske jeg hadde mistet den til noen som betydde noe for meg, og at jeg hadde hatt vett nok til å ikke ligge med ham når jeg egentlig ikke ville. For å toppe det hele fikk jeg klamydia, fy fasan så dum jeg var på den tiden. Godt man lærer!



Anonymous poster hash: 7cf7f...450
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på høstfest på et treningssenter jeg nylig hadde meldt meg inn i. Fikk mye oppmerksomhet og pratet og danset hele kvelden med en av de mannlige instruktørene; en veldig flott og veltrent type. Vi endte opp hjemme hos han, og jeg var skikkelig kåt på han. Jeg hadde flettet langt løshår inn i mitt, og pyntet fletten med masse bling bling. Han hadde en ung leken katt, som syns denne fletten var veldig fascinerende.. :danse:

Vi endte i seng, og han tok meg bakfra slik at jeg hang utfor sengekanten mens fletten flagret og hoppet. Plutselig gikk katten til angrep på håret mitt, etter at den hadde ligget "på lur" en stund. Jeg skvatt til, og han utbrøt: "oh yeah, got 2 pussys in my bed!!" Gjentok dette igjen og igjen mens han tok meg hardere og hardere; "Oh yeah!! Got 2 pretty fuckin pussys in my bed!!" Katten hans "angrep" meg to ganger til, og jeg ble litt nervøs for å bli klort, og synes d ble litt weird.. :trist: Vi la oss så til å sove, og etter et par timer våknet jeg av at jeg måtte intenst tisse. Hadde drukket en del vann i et forsøk på å minske bakrus- plager.. Jeg lusket meg så stille som muig mot badet i mørket mens jeg kjente blæren snart skulle få tømme seg. Plutselig tråkket jeg i noe skarpt som knaste under foten, og det var jævlig vondt!! Hylte til av smerte fra under foten, og han kom stormende ut! Blæren min var innstilt på tissing hvært øyeblikk, og jeg klarte ikke holde inne.. begynte ufrivillig å renne ut tiss til tross for at jeg prøvde å knipe igjen. Lyset kom på, og der stod jeg i en pøl av urin og blod og følte meg som den flaueste og teiteste, men var og himla forbannet. Katten hans hadde rast ned en vase som var knust utover gulvet, og jeg hadde tråkket en glassbit så langt inn i foten at man måtte bruke makt for å dra den ut igjen. D var helt jævlig vondt, og ikke minst ydmykende.. Har aldri gått på timene hans igjen, men ser han iblant, og hilser da høflig med et beklemt smil. Han tenker vel på meg som "tissejenten", og jeg tenker på han som "gale kattemann" :ler:

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk mensen på store deler av lakenet til en riking og veldig fisefin fyr. Det ble hverken frokost på meg eller følge hjem. Ble nesten kastet ut.



Anonymous poster hash: fc743...074
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en gang et smykke bak sengen hos han jeg lå med. Han hadde virkelig sjamert meg, og det var tidenes turn off



Anonymous poster hash: fc743...074
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en hyggelig kar som hadde en dialekt jeg ikke helt klarte å sette fingeren på. Jeg brukte kvelden på å gjette hvor han var fra og ble stadig mer beruset, og etterhvert glemte jeg de rare ordene hans og vi endte i senga. Sexen var dritgod, men jeg er svært lett å distrahere, så da jeg plutselig skjønte hvor jeg hadde hørt dialekten hans før, utbrøt jeg høyt: "Men du er jo svensk, for faen!"

Tydeligvis hadde han voldsomme mindreverdighetskomplekser over å være svensk i Norge, for han mistet ereksjonen umiddelbart og plukket opp klærne mens han mumlet noe om fæle nordmenn... :fnise:



Anonymous poster hash: 469b4...d1d
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...