Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Hadde semesterstartfest med de jeg studerte med, fant en pen jente, som likte meg og hadde fått i seg nok alkohol. Vi dansa og klina og det var tydelig at hun ville bli med meg hjem. Men når kvelden nærmer seg slutten så er det ikke henne jeg ber bli med meg hjem, jeg har jo funnet ut at jeg heller skal prøve meg på hun som ikke har drukket hele kvelden og klagd over at hun er smådårlig. Ender selvsagt med at jeg får nei og hun første dama begynner å grine fordi jeg prøvde med på dame nummer 2 rett foran henne.

Ble ikke noe ons på meg den kvelden.

Anonym poster: b2c2005556f68b807a198700e7eaba72

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange kleine historier her, ja.....

Min verste må ha vært da jeg var med min venninne til hennes bestemor på helgetur. Vi var vel omtrent 18 år, tenker jeg, så vi måtte prøve utelivet i denne bygda.

Var på den lokale puben og kom i snakk med en gjeng lokal ungdom.

Det var god stemning og da puben stengte inviterte den kjekkeste gutten alle hjem på nachspiel.

Min venninne orket ikke bli med, så hun gikk hjem til bestemoren, mens jeg og 5-6 andre reiste hjem til denne fyren for et stille og rolig lag.

Etterhvert var det kun jeg og huseieren som satt igjen og så gikk det som det måtte gå.... klærne fosvant og vi hadde en trivelig stund på sofaen. Da vi var godt igang hørte jeg plutselig en lyd fra soverommet og fyren stivnet til. Det viste seg at typen hadde samboer og en forholdsvis nyfødt baby som begge lå og sov på soverommet. Babyen hadde våknet og mor var nå på vei på badet.

Typen kom seg på beina i en voldsom fart og jeg fikk det travelt med å finne klærne mine. Dama kom heldigvis ikke inn i stua, men jeg hørte hun spurte hvem som hadde vært på besøk, for hun hadde hørt noen lyder...

Han gikk inn på soverommet og hoppet til sengs, mens jeg gjemte meg bak sofaen frem til jeg hørte det var helt stille i huset. Da tuslet jeg ut og prøvde å finne veien hjem til der vi var på besøk....

Anonym poster: 8b04bca9a5e04c9abd077d555354100b

:hakeslepp:

Anonym poster: c5e09690f53ce4fcdb789d2129c1b7be

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en kjekk kar på byen, men hvorfor jeg overså varseltegnene er for meg en gåte. Hyggelig fyr og alt, pen å se på - men han prøvde å kvele med meg den tungen til tider. Likevel så fortsatte vi, og enden på visa er at han blir med meg hjem.

Og det er tidenes kjipeste sex jeg har vært borti, han fomlet hele tiden, ikke ville han at jeg skulle se på penisen hans :klo: , og han hoppet på meg. Det pinligste i hele situasjonen var da jeg flere ganger måtte stoppe han opp og prøve å få han inni meg... Nettopp han fikk ikke med seg at han ikke var inni meg! :overrasket: Jeg fatter ikke at det er mulig en gang..

Og jeg som har vært i sølibat i flere måneder, det her var ikke noe å samle på. Jeg fikk kastet han ut da han endelig var ferdig, men dagen etter tikket det inn smser. Jeg har bare latt være å svare.

Trykkleif :)

ÅÅÅhåhåhå, denne har jeg hatt med en fyr også. Det var dritkjipt, han strevde med å få den opp fordi han hadde drukket så mye, var kjempeflau og prøvde likevel. Jeg måtte stoppe opp og fortelle ham at "Neeeeih, du er ikke inni nå heller", samt gjentatte ganger flytte hånden hans opp mot klitoris fordi han tydeligvis trodde at jenter får orgasme ved å stange to fingre inn dritfort og kjempehardt om og om igjen. Var sår i flere dager etterpå.

Fant i ettertid ut at denne fyren ikke akkurat var kjempeerfaren (vi er begge 23 år). Hadde jeg visst det, hadde jeg IKKE overnattet, for å si det sånn. Hurra! :D

Anonym poster: f012058922c272eb9ebc9cd77adac482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Makan til uflaks vi har! Han her var mellom beina på meg hvis du skjønner? Han humpet for harde livet og jeg var visst god, men at han var mellom beina og ikke inni fikk han ikke med seg gitt!

Samme her! Hadde jeg visst det jeg vet nå, hadde han ikke fått bli med hjem :fnise:

Har vært borti samme greia selv! Jeg ble liggende en stund å lure på om han virkelig ikke merket at han ikke var inni og det gjorde han visst ikke. Fikk til slutt hjelpt han med å få den inni, men den var så knøttliten at jeg ikke kjente forskjell fra da han bare humpet mellom beina mine. Er nok den verste ONS jeg har hatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne blir anonym gitt ;)

Har hatt et ons i mitt liv, og et jeg trodde skulle bli det. Ingen av dem har fristet til gjentagelse for å si det slik.

Den første var jeg i midten av 20-årene, og traff en fyr på byen. Visste ikke hvem han var fra før, men følte for litt kos. Hadde det ganske så hyggelig på utestedet, og endte med at vi dro hjem til meg. Han hadde flere ganger i løpet av kvelden sagt "vet du ikke hvem jeg er?", og jeg hadde hele tiden svart nei. Hadde ikke sett fyren før. Kom hjem til meg, og klærne forsvant ganske fort. Endte i senga og hadde - for ham sikkert - heftig sex. Men det hele var over på 2 minutter. Da gliste han skikkelig og slo seg på brystkassen og sa: Du er heldig du! Ikke hadde det vært noe å skrive hjem om, og ikke var fyren så utrolig deilig ;) Men jeg var lei og ba ham om å dra hjem. Da kommer det: Men du kan jo ikke kaste ut meg som er KJENDIS!!

Visste ikke at han var "kjendis", hadde ikke sett fyren før i det hele tatt. Og sexen var elendig, så han ble hevet ut ja.

Siste gang var etter en koselig date med altfor mye alkohol. Det hele endte med den kleineste sexen jeg har hatt til dags dato. Dvs. vi klarte ikke noe. Men så har han vist seg som en god elsker i de påfølgende år da. Men skulle jeg tatt ham etter sexen første natta, hadde vi aldri blitt sammen og gift ;)

Anonym poster: 2f419aaf9f3277a01b4546212557a89a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne blir anonym gitt ;)

Har hatt et ons i mitt liv, og et jeg trodde skulle bli det. Ingen av dem har fristet til gjentagelse for å si det slik.

Den første var jeg i midten av 20-årene, og traff en fyr på byen. Visste ikke hvem han var fra før, men følte for litt kos. Hadde det ganske så hyggelig på utestedet, og endte med at vi dro hjem til meg. Han hadde flere ganger i løpet av kvelden sagt "vet du ikke hvem jeg er?", og jeg hadde hele tiden svart nei. Hadde ikke sett fyren før. Kom hjem til meg, og klærne forsvant ganske fort. Endte i senga og hadde - for ham sikkert - heftig sex. Men det hele var over på 2 minutter. Da gliste han skikkelig og slo seg på brystkassen og sa: Du er heldig du! Ikke hadde det vært noe å skrive hjem om, og ikke var fyren så utrolig deilig ;) Men jeg var lei og ba ham om å dra hjem. Da kommer det: Men du kan jo ikke kaste ut meg som er KJENDIS!!

Visste ikke at han var "kjendis", hadde ikke sett fyren før i det hele tatt. Og sexen var elendig, så han ble hevet ut ja

Hvem?? :lur:

Anonym poster: b3c239120a51956a266c5b636d82a465

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en gang et skikkelig drita ONS med en bekjent. Jeg var for full til å bry meg, og gadd liksom ikke si nei (svakt øyeblikk..), selv om jeg i grunn ikke var keen. Vi var flere på et nach, og alle de andre hadde sovnet, og det var ikke flere sengeplasser igjen enn en dobbeltseng, så da gikk det som det måtte gå.

Eller, ikke helt..

Han fikk den liksom ikke helt opp. Men inn skulle den, om vi så skulle grine begge to! Ikke helt bokstavelig, men dere skjønner vel tegninga. Så der lå jeg da, med en helt latterlig ivrig fyr som prøvde å peise på med gummipikken sin, som var godt under halvslapp. Kjente det gnisset litt der nede, og noterte for meg selv at "han tror han er inne, så jeg kan likegodt holde kjeft og vente til han er ferdig".

Avansert tørrjukking, får jeg vel kalle det. Helt forjævlig tragisk, kan det vel også kalles..

Anonym poster: 27ae366b570c3f217eb16582bde7b770

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg hadde en indisk sjef da jeg jobbet på kafe, som jeg hadde sex med en eneste gang. Det var tydelig at han likte unge og blonde norske jenter, og etter en dag hvor jeg hadde klusset litt med kassaapparatet og vi var alene på jobb, ville han "snakke" med meg på kontoret. Der fikk jeg beskjed om at han ville ha sex med meg. Jeg hadde komplekser fordi jeg var jomfru, så jeg tenkte å la det stå til. Vi hadde ingenting å ligge på, så han fikk meg til å bøye meg over pulten. Ikke særlig classy. Først gikk han ned på meg, men da han skulle putte den inn, viste deg seg at pikken hans var kjempekort. Jeg kjente praktisk talt ingenting, mens han dyttet frem og tilbake i åpningen av musa. Det eneste han fikk til var å pumpe luft i meg og få rommet til å lukte sex, men ikke faktisk pule meg. Han bare fortsatte og fortsatte i et rasende tempo, mens jeg stod som frosset fast uten å verken stønne eller si noe for å få det ferdig. Det må ha vært frustrende for ham, og tilslutt sa han at han skulle ta meg i rumpa. Siden jeg var like taus, harket han og spyttet(!) han meg i rumpehullet. Men det var det samme da også. Jeg kjente bare noe som dyttet og presset kontinuerlig mot ringmuskelen. Tilslutt dyttet han seg hardt mot meg. Jeg kjente at det stakk og sa au, og det var nok til at det ble varmt og han fikk sædavgang i rumpehullet mitt. Så jeg mistet på en måte dyden i begge hull, uten egentlig å ha blitt pult. Resten av tiden der opptrådde jeg både overlegent og nedlatende mot ham, og har bare hatt sex med norske gutter etter det, (som faktisk har en pikk.)



Anonymous poster hash: 569c0...e8d
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en indisk sjef da jeg jobbet på kafe, som jeg hadde sex med en eneste gang. Det var tydelig at han likte unge og blonde norske jenter, og etter en dag hvor jeg hadde klusset litt med kassaapparatet og vi var alene på jobb, ville han "snakke" med meg på kontoret. Der fikk jeg beskjed om at han ville ha sex med meg. Jeg hadde komplekser fordi jeg var jomfru, så jeg tenkte å la det stå til. Vi hadde ingenting å ligge på, så han fikk meg til å bøye meg over pulten. Ikke særlig classy. Først gikk han ned på meg, men da han skulle putte den inn, viste deg seg at pikken hans var kjempekort. Jeg kjente praktisk talt ingenting, mens han dyttet frem og tilbake i åpningen av musa. Det eneste han fikk til var å pumpe luft i meg og få rommet til å lukte sex, men ikke faktisk pule meg. Han bare fortsatte og fortsatte i et rasende tempo, mens jeg stod som frosset fast uten å verken stønne eller si noe for å få det ferdig. Det må ha vært frustrende for ham, og tilslutt sa han at han skulle ta meg i rumpa. Siden jeg var like taus, harket han og spyttet(!) han meg i rumpehullet. Men det var det samme da også. Jeg kjente bare noe som dyttet og presset kontinuerlig mot ringmuskelen. Tilslutt dyttet han seg hardt mot meg. Jeg kjente at det stakk og sa au, og det var nok til at det ble varmt og han fikk sædavgang i rumpehullet mitt. Så jeg mistet på en måte dyden i begge hull, uten egentlig å ha blitt pult. Resten av tiden der opptrådde jeg både overlegent og nedlatende mot ham, og har bare hatt sex med norske gutter etter det, (som faktisk har en pikk.)

Anonymous poster hash: 569c0...e8d

Hohoho...

Det var første gangen sin det...!

Ser du tilbake på det hele med humor eller som en grusom opplevelse?

Anonymous poster hash: f1863...cb7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler :) På en måte ikke første gangen jeg hadde skikkelig sex.



Anonymous poster hash: 569c0...e8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge deler :) På en måte ikke første gangen jeg hadde skikkelig sex.

Anonymous poster hash: 569c0...e8d

Skjønner :)

Ble du sittende igjen med følelsen om du fortsatt var jomfru eller ikke? :P

Anonymous poster hash: f1863...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomfruhinna var fortsatt der. Han pulte på en måte mellom den, og fikk til å strekke, men ikke sprenge. Så jeg var nok fysisk jomfu, selv om jeg hadde hatt sex.



Anonymous poster hash: 569c0...e8d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spurte han bare om han fikk knulle deg og du svarte ja selvfølgelig? Var du høyere enn han? Var han eller du tjukk?



Anonymous poster hash: 0342b...57b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Mange uheldige mennesker her, ser jeg! Kjenner jeg er litt glad for at jeg er streng på at jeg aldri tar med noen hjem til meg for en ons!

Glemmer aldri den gangen jeg traff en kjempekoselig fyr på byen. Snakket, drakk og dansa hele kvelden og hadde det kjempegøy. Det endte selvfølgelig med at jeg ble med han hjem, og jeg angrer. For det første var penisen hans EKSTREMT liten. Kjente virkelig ingenting når han var inni meg. For det andre ble han aldri ferdig. Han holdt på i evigheter, skifta stilling og ville prøve alt mulig. Til slutt ble jeg så lei at jeg sa jeg var for full og trøtt, og at jeg måtte sove. Da ble han skikkelig sur og grinete, men la seg til slutt for å sove. Med tanke på at jeg ikke kom meg noe sted før tidlig dagen etter ble jeg over natta som planlagt. Trodde det verste var over når han endelig sovna, men så feil kan man jammen ta. Hele natta lå han og feis i søvne, og det var søren ikke lite heller. Jeg ble til slutt så kvalm at jeg sneik meg inn på stua og la meg til for å sove på sofaen. Dagen etter når han spurte meg klarte jeg ikke si den egentlige grunnen og sa at jeg var så redd for å dytte han ut av senga (den var kjempeliten). Han kjøpte selvfølgelig den, kom gående mot meg og prøvde å kysse meg og sa "du eeer så søt". Det tok ikke så lang tid før jeg sprang kjapt ut den døra! Verste er at jeg treffer denne fyren hver eneste dag på skolen, og jeg får meldinger fra han hele tiden. Hjelp! :grine:

Du var vel for vid siden du ikke kjente noe.

Anonymous poster hash: 0342b...57b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var vel for vid siden du ikke kjente noe.

Anonymous poster hash: 0342b...57b

Innlegget er ryddet for personangrep.

ninuska_, mod

Endret av ninuska_
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Verste one night stand var vel med en jeg fant ut hadde dame dagen derpå.

Og de er enda sammen, samboere og greier. Hun vet nada.

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste ons var når jeg gav etter for en fyr som hadde vært interessert 1-2 måneders tid. Jeg var såå kåt og såå klar når jeg kom til han for "å se film", men under forspillet sa han fra til meg at han ikke var klar for noe forhold og bare ville knulle. Av en eller annen grunn ble jeg veldig lei meg og sint av avisningen hans, og endte opp med å bite han under sexen (!), samt å klenge på han og kose på han så lenge etterpå at han ble irritert.

Sexen i seg selv var en enorm skuffelse, antagelig fordi jeg var helt satt ut av avvisningen hans. Jeg burde dratt derfra, men var så kåt og forvirret at jeg greide ikke.

Den dag i dag er jeg lei meg for at han "dumpa" meg under forspillet, for jeg har mistanke om at han var en sexgud. Han bare ødela meg totalt der jeg gav meg hen til han etter 1-2 måneders motstand fra min side. Utrolig synd og bortkasta .



Anonymous poster hash: 57f8c...d4e
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...