AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #221 Skrevet 10. juli 2013 spurte han bare om han fikk knulle deg og du svarte ja selvfølgelig? Var du høyere enn han? Var han eller du tjukk? Anonymous poster hash: 0342b...57b Jeg er faktisk ganske flott. Siden jeg var høyere enn ham, måtte jeg stå litt nedsenket. Du kan si at jeg bare ville ha det overstått, og han var morsom og karismatisk, så det virket som en god ide i stunden. Anonymous poster hash: 569c0...e8d
Gjest susidusi Skrevet 10. juli 2013 #222 Skrevet 10. juli 2013 Hahahaha ler så jeg griner av den tråden her!! :D Selv har jeg ikke opplevd så mye flaut på ONS. Vertfall ikke som kan måle seg med det her Men har hatt noen rare menn. Blant annet han som pratet engelsk under hele akten, og avsluttet med "åååh du er deilig som en delfin... Nei vent, en sel!" Hva mente han med det liksom. Så han som sjekket meg opp med "Skal vi paaaare oss (som i parre oss)?" Helt utrolig at jeg gikk med på den der, men var ganske beruset! Det morsomste og verste skjedde jo ikke meg da, men ei venninne. Vi var i Tyrkia på ferie, og morgenen etter er vill fest våknet vi ganske så reduserte. Jeg lå i senga sammb med min kjæreste, og gikk ut for å hente meg litt vann. På sofaen ligger det en tyrker. En gammel sådan.... Venninna mi ligger naken på et håndkle på gulvet med sperm på magen. Jeg fikk latterkrampe, og måtte vise dette til kjæresten min. Da vi omsider fikk liv i disse andre to, så viste det seg at tyrkeren var taxi-sjåføren som hadde kjørt oss hjem. Han snakket IKKE engelsk, og vi strevde lenge med å få han ut derfra. Ler når jeg tenker på den historien. Han var så gammel og ekkel at jeg fatter ikke hva hun tenkte med!! Hadde gitt han mye i tips mot at han ble med opp. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #223 Skrevet 10. juli 2013 Hadde ei for noen mnd'er siden som bare lå der. Stiv som en pinne. Foretrakk ikke en mine. Tok ikke på meg under vorspiel , sa ingenting om hva hun ville eller tegn på at hun likte noe. Ingen lyd! Ereksjonen forsvant temmelig fort og jeg angrer som f på at jeg slikket henne etterpå. Har altfor stort ego.. Pen var hun heller ikke. Æsj og fysj. All time low. Men men i nøden spiser fanden fluer. En annen jeg tok med hjem sa hun håpte at jeg hadde stor penis når jeg skulle begynne å penetrere henne... Min er helt middels og den siste delen av fylle ereksjonen forsvant når hun sa det. Skjønner hvorfor hun ville ha en stor en når jeg fikk inni 4 fingrer når jeg skulle fingre henne etterpå. Tror jeg kunne campet inni det hulrommet. Stakkars unge jente. Anonymous poster hash: 30087...b31 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #224 Skrevet 10. juli 2013 Poster anonymt nå ja Jeg har aldri hatt noe problem med verken kjappe kommentarer eller selvtillit, noe jeg skulle få kjenne på meg denne gangen. Jeg var 19 år, tøff i kjeften å pushup bh. Jeg har en sykt god kompis av meg som jeg har et veldig ikke seksuelt forhold til, men tilbake til historien. Jeg å kompisen min var ute på flatfylla. Her snakker vi smugling av sprit inn på utestedet å verden min gikk i spinn. Jeg husker at jeg ser en fyr jeg synes er så vilt kjekk og bestemmer meg for at han skal jeg ha. Sjekketrikset mitt blir som følgende (på dansegulvet så klart) jeg er organdonor, å gjett om jeg har et organ til deg! Fulltreffer, jeg er en dame med klasse! Utrolig nok så funka det å jeg tar med meg fangsten min hjem. Selve sexen er litt fuzzy, jeg husker bruddstykker, som at han synes det var utrolig sexy å spytte meg i musa, (whaat) og at han kasta kondomen etterpå ut i rommet (jaha) ehh, Okey. Jeg slukner etter 2 timer med :kommer du snart eller? Urgh. Våkner dagen etterpå og ser bare bakhodet på kisen, lener meg over han og holder på å DØ! HAN VAR KLISS LIK MIN BESTE VENN!! Åååh angst angst angst denne typen må ut av mitt hus! Står opp, står i døren å sier følgene : Du kompis! Du ja!! Jeg stikker å dusjer å når jeg er ferdig har du desverre forlatt huset mitt. Vi snakkes! Jeg går i dusjen men tullingen står å roper å kaver utfor døra, åpner opp å han lirer av seg følgende: jeg skal gå nå, men jeg lurer på om vi kan holde dette hemmelig (herregud tenker jeg, jeg het jo ikke navnet ditt engang) hvorfor? Jo fordi han var kjæresten til en av mine venninner, jeg hadde bare aldri møtt han fordi han hadde studert studerte Oslo eller no. Han visste fullt hvem jeg var tho. Åååh krise når jeg ringer min beste venn så holder han på å le seg ihjel, han hadde jo sett oss tørrpule på dansegulvet før vi dro, og han var fult klar over at de var kloner. Det var alle mødre av fylleangst, og mye drama i ettertid. Jeg hevder fortsatt at jeg er uskyldig, jeg visste jo ikke hvem han var... Anonymous poster hash: c5c65...d9b 9
Feeky Skrevet 10. juli 2013 #225 Skrevet 10. juli 2013 jeg er organdonor, å gjett om jeg har et organ til deg! Fulltreffer, jeg er en dame med klasse! Utrolig nok så funka det å Ikke akkurat utrolig at en gutt puler deg uansett hvor kleint sjekketrikset er. Kunne nok gått med på sex etter verre sjekketriks enn det. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #226 Skrevet 10. juli 2013 Ble med ei deilig blondie hjem og midt under akten når jeg er langt inni henne begynner hun å videochatte med bestevenninnen sin. Anonymous poster hash: 0342b...57b 22
humalla Skrevet 10. juli 2013 #227 Skrevet 10. juli 2013 Må følge denne tråden så jeg får gitt noen historier når jeg ikke bruker tlf Tar jo evigheter å skrive.. 1
Lilliani Skrevet 13. juli 2013 #228 Skrevet 13. juli 2013 Du var vel for vid siden du ikke kjente noe. Anonymous poster hash: 0342b...57b Suuuure, vi kan si det sånn om det får deg til å føle deg bedre! 21
cmx2k Skrevet 14. juli 2013 #229 Skrevet 14. juli 2013 Må bare få si at slike tråder som dette skulle vært skjult/borte mellom klokken 00:00 og klokken 07:00, bynte ganske seint og lese sånn smått i den, og endte med at jeg sitter her enda Er ikke så rask av meg og lese heller 9
Gjest sweetsugar Skrevet 14. juli 2013 #230 Skrevet 14. juli 2013 Har bare hatt ett ons, var helt greit egentlig, selvom vi begge to var jævli fulle, datt ut av senga, han stakk også i feil hull, og det kom sikkert 20 forskjellige mennesker ut og inn av rommet vi var på.. jippi. Fikk også ett lys fra en lommelykt mitt i trynet.. ehe 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #231 Skrevet 15. juli 2013 Jeg har hatt en del forskjellige "uheldige" opplevelser.. 1) En gang våknet jeg opp etter 12 timers blackout og det første jeg ser er ti tær med en så heftig fotsopp at jeg brekker meg. Mildt sagt rask ut døren! Dessverre var jeg på andre siden av byn, det var veldig tidlig på en søndag, og det var laaangt mellom både buss-stopp og bussavganger... Minnes vagt at han fyren også hadde en fotfetisj, men altså, burde man ikke ta vare på egne føtter også da? Anyways. 2) Like etter jeg hadde gjort det slutt med samboeren min begynte jeg på universitetet (ny studieretning). Da fant jeg, på siste dagen i fadderuken, tonen med fadderen min. Han var ti år eldre, og jeg synes han var ganske kjekk! Vi hadde bra kjemi, og ganske grei sex. Men jeg var ganske full, og ble tidlig trøtt, så jeg snudde meg og la meg til å sove. Hva tok han det som? En invitasjon til analsex. Det var IKKE jeg helt klar for. Verste var at det viste seg senere at han var skikkelig intressert i meg (til å bli kjærester liksom), men jeg var så skamfull og klein at det ble bare til dritt hele greia. Fordi, å jada, det var det jeg synes det lukta etter han hadde puttet den inn. Kan godt være at det var psykologisk eller noe, og at jeg bare innbilte meg det, men jeg vet ikke. Det var bare helt jævlig. Men den ALLER VERSTE: det er en som jeg ikke lå med da. 3) Ikke så lenge etter jeg hadde blitt dumpet av en fyr jeg hadde vært dødsforelsket i (10-12mnds greie), var jeg veldig sårbar. Jeg hadde også opplevd mye vanskelig den siste tiden, som sykdom i familie på flere kanter, i tillegg til at jeg hadde pådratt meg en skade og et skikkelig jævlig og synlig arr, så dømmekraften min var ikke bare på bunn; den hadde gravd seg ned og lagt seg til å dø. Vi jobbet sammen, han hadde året før sagt at han var forelsket i meg (jeg hadde avvist han og sagt at det var uaktuelt), og jeg trengte noen til å følge meg hjem siden det er kjipt å gå gjennom dodgy nabolag alene når man er jente. Det sa han seg villig til, og jeg var ganske klar på at det ikke kom til å skje noe altså, det måtte han bare glemme. Vi går hjem til meg, utenfor sier jeg "takk, god tur hjem!" før han begynner å ta meg på hendene og si en masse fine ting. Logikken inni meg sier "slutt å prate. Orker ikke høre på. Vil bare sove." Og sier, jeg går og legger meg. Da begynner han å kline på meg. JA. PÅ MEG. Han hadde en sånn gullfiskmunn som glafset over ansiktet mitt. Jeg ble ganske paff, og tenkte "Herregud så dårlig han er å kline" før jeg innså at HERREGUD KOM DEG AV FJESET MITT, og dyttet han bort. Da sa jeg "GOD NATT!" og går innover til leiligheten min. Da begynner han å klage over at "åå men han hadde fulgt meg hele veien hjem, og det var langt til han nå, og da måtte han sånn og sånn" og sukket og akket seg. Så da gjorde jeg den store feilen å la han sove over. Da jeg la meg til å sove sa jeg at han skulle sove på sofaen. Det gjorde han, eller, han var på sofaen iallfall når jeg sov/svimte av. Da jeg våknet derimot....våknet jeg av at han lå i senga mi, holdt rundt meg, STIRRET på meg, og sa "jeg har aldri tatt ei jente hjem til mamma jeg, sånn til å treffe hun og søstrene mine". Det gikk kaldt nedover ryggen min, og jeg tenkte: mannlig kaninkoker, it's a fact. Jeg våknet 07.30 om morningen og fake-sov til klokken 14.30. Da jaget jeg han ut og sa at jeg måtte lese til eksamen (og dette var i begynnelsen av september....). Men før han gikk, så presterte han å spørre: "Hva skjer nå? Hva skjer mellom oss? Er vi ei greie nå? Vi må finne på noe snart. Du og meg, vi to sammen, ikke sant? Hva skjer mellom oss nå? Jeg har fått et jobbtilbud på et annet sted i landet, men jeg blir her for deg, oss to". Han var så pågående at jeg måtte få meg en fake-kjæreste uken etterpå, fordi han tok ikke hintet når jeg sa "det blir nok aldri noe mellom oss" og "du er ikke min type" i tillegg til "jeg synes du er veldig hyggelig, men jeg tror du må finne en dame som blir like forelsket i deg som i henne" og "nei, det blir INGENTING mellom oss". Uken etter flyttet han til en annen landsdel. Sorry for at det ble så mongo langt, men her er det i korte trekk da: 1: Fotsopp av proporsjoner. 2: Overraskelses analsex. 3: Mannlig kaninkoker. Videre har jeg også "klassekamerat med MASSE kukost og sugerør-tiss (som ville jeg skulle suge han, mildt sagt uaktuelt at jeg tok i han)", "to jokk og jizz", "blåveis fra topp til tå" og "fingret med kalde fingre". Jaja. Man er bare ung en gang, sier dem. Anonymous poster hash: e81ea...ffd 23
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #232 Skrevet 2. september 2013 Hallo, det må da være flere historier der ute! Anonymous poster hash: e81ea...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #233 Skrevet 3. september 2013 Vel, trodde det var ONS i allefall, vi møtte hverandre i fjor etter en stund uten kontakt og det var en ekstrem spenning mellom oss begge to. Hadde gitt han en HJ i bilen og avtalte en kveld å møtes for skikkelig knull for en gang. Uforpliktende, og forholde oss som venner senere.. Han sendte meg en sms fredagskveld driting, og reiste ut til han hvor han satt alene og drakk. ente i senga, men han fikk den ikke helt opp før den datt ned igjen. Skuffende da pikken var stor og deilig å ta på, og han var sinnsykt deilig og god. Enden på visa var at han pulte meg på morran da han var edru, og var klein stemning resten av dage nfør han kjørte meg hjem... Ble med den gangen, frem til i år... Nå er vi samboere, og sexen er helt herlig etter å blitt ordentlig kjent med hverandre.. Anonymous poster hash: 1ad04...686 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #234 Skrevet 4. september 2013 Jeg vil være AB her. Hadde ONS for noen uker siden med skikkelig hunk. Endte med at vi dro hjem til meg for å ha oss, Han hadde en VELDIG liten penis. Så liten at jeg ikke kjente noen verdens ting. Jeg måtte jo bare fake noe som er slitsomt. Problemet her var at han aldri kom. Herregud kan du bli ferdig snart tenkte jeg. Han skulle ta meg i alle mulige stillinger. Så ville han at jeg skulle suge den lille snoppen hans. "wooow du kan deepthrote. Good girl" Ehm ikke sååå vanskelig å få hele penisen hans inn i munnen Endte med at han kom (uten varsel) i hele ansiktet mitt. Fikk sæd i øyet noe som svidde som faen Kan godt si jeg var happy da han var ferdig. Jeg kjente jo som sagt ingen ting. Anonymous poster hash: 57c17...0da 17
humalla Skrevet 4. september 2013 #235 Skrevet 4. september 2013 Jeg vil være AB her. Hadde ONS for noen uker siden med skikkelig hunk. Endte med at vi dro hjem til meg for å ha oss, Han hadde en VELDIG liten penis. Så liten at jeg ikke kjente noen verdens ting. Jeg måtte jo bare fake noe som er slitsomt. Problemet her var at han aldri kom. Herregud kan du bli ferdig snart tenkte jeg. Han skulle ta meg i alle mulige stillinger. Så ville han at jeg skulle suge den lille snoppen hans. "wooow du kan deepthrote. Good girl" Ehm ikke sååå vanskelig å få hele penisen hans inn i munnen Endte med at han kom (uten varsel) i hele ansiktet mitt. Fikk sæd i øyet noe som svidde som faen Kan godt si jeg var happy da han var ferdig. Jeg kjente jo som sagt ingen ting.Anonymous poster hash: 57c17...0da Hahah!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #236 Skrevet 4. september 2013 Bra tråd! Min værste opplevelse: En fyr fra jobben. Hyggelig nok, men virkelig feit, ikke var han mye å se til på andre måter heller. Men etter ganske mye alkohol, så tenkte jeg at det skulle da gå. Han hadde en halvslapp kuk (kanskje alkoholen eller vekt eller hva vet jeg, han var i vilt dårlig form) og hold på og hold på. Det var greit nok, men når jeg begynte å bli edru, jo værre ble han å se til! Kvapsete og helt våt av svette. Etterhvert måtte jeg bare be om doggy. Det hjalp ikke at han brukte ordet "pule" heller, hater virkelig det ordet. Det skjer aldri igjen. Ikke fordi det var så veldig ille, men fordi jeg måtte se ham på jobben hver dag og tenke "fytti katta, han der hadde jeg sex med" og så kom alle bildene tilbake Anonymous poster hash: d245f...45e 8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #237 Skrevet 4. september 2013 Har tre pinlige opplevelser etter et langt liv... Alle er en del år siden.. 1. Hadde surret en stund med en som var tre år yngre enn meg og veldig søt. Visste jo at han var sjenert og sånt, men etter en kveld ute på byen ble han med meg hjem og vi havnet i høyet... Han startet ballet, men tok ikke lang tid før jeg innså (og han innså...) at jeg ikke merket noe som helst...... Så jeg kastet han på rygg og satte meg on top. Han lå bare der, rett og slett lå.. Og jeg prøvde å være entusiastisk og komme med litt lyder og sånt, men han lå.. Med armene rett ned på sidene, uten en mine, og jeg kjente nada.... Var faktisk ikke så full den gangen, men likte han egentlig litt. Etter en kort stund gav jeg opp om man kan kalle det det, og la meg ned. Klarte ikke å la være og spurte om det var første gangen hans... Men da ble det liv! NEEEEEEIDA! Kleine saker! Tok ikke den fyren mer hjem... 2. Dritkjekk fyr med en tykk ullgenser på seg på et utested ble "fem på tre"-fyren. Alt gikk relativt greit til vi havnet i sengen og han røsket av meg alt av klær på 5 sek. Plutselig lå jeg der naken uten helt å ha skjønt hvordan det skjedde, men vi satte nå i gang. Han kastet meg rundt i alle mulige posisjoner, så jeg ikke rakk å merke noe som helst! Og det var kanskje like greit for når han kom til misjonæren oppdaget jeg et stooooort kors rundt halsen hans som dinglet meg i ansiktet! Da var nok nok og fyren ble kjapt sendt hjem! 3. Dritings på byen! Hadde akkurat forlatt utestedet jeg var på og rett utenfor møtte jeg en fyr som var ganske kjekk! Snakket litt sammen før jeg tok han med meg hjem.. Siden han sa at han kom fra samme utested som meg som har 24-årsgrense følte jeg meg temmelig trygg selv om han virket litt yngre i lyset hjemme..... Jeg var 24 på det tidspunktet selv og etter vi hadde snakket litt sammen, innrømmet han at han bare var 21.. Greit nok tenkte jeg, overlever jo det... Drakk litt mer og begynte ferden mot sengen, da han fortalte at han hadde løyet og bare var 19.... Jeg stoppet og tenkte at det var ikke lurt, men han var jo lovlig... Nesten fremme sa han på nytt at han hadde tatt i litt på alderen og var 18.. På det tidspunktet bad jeg om leg.! Til slutt innrømmet han at han ikke var 18, men da ble han sendt hjem til mamman sin i en fei for å si det sånn! IIIIk! Anonymous poster hash: 3a8fa...2d1 24
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #238 Skrevet 4. september 2013 3. Dritings på byen! Hadde akkurat forlatt utestedet jeg var på og rett utenfor møtte jeg en fyr som var ganske kjekk! Snakket litt sammen før jeg tok han med meg hjem.. Siden han sa at han kom fra samme utested som meg som har 24-årsgrense følte jeg meg temmelig trygg selv om han virket litt yngre i lyset hjemme..... Jeg var 24 på det tidspunktet selv og etter vi hadde snakket litt sammen, innrømmet han at han bare var 21.. Greit nok tenkte jeg, overlever jo det... Drakk litt mer og begynte ferden mot sengen, da han fortalte at han hadde løyet og bare var 19.... Jeg stoppet og tenkte at det var ikke lurt, men han var jo lovlig... Nesten fremme sa han på nytt at han hadde tatt i litt på alderen og var 18.. På det tidspunktet bad jeg om leg.! Til slutt innrømmet han at han ikke var 18, men da ble han sendt hjem til mamman sin i en fei for å si det sånn! IIIIk! Anonymous poster hash: 3a8fa...2d1 Hvor UNG var han da?? Anonymous poster hash: 81baa...75a 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #239 Skrevet 21. oktober 2013 Ahaha så mange morsomme her! jeg hadde en flau ONS for fire år siden da jeg var 17. år. Jeg hadde vært på fest og drukket en del og ble med en hjem. Vi kom hjem til han og satte igang, men han fikk den ikke opp, så vi sovnet. Etter hvert våknet han til liv igjen og begynte på an igjen. Jeg var i halvsøvne og ikke våt i det heletatt, og er egentlig litt trang til vanlig. Lurer på hva han tenkte da... Så fikk han den inn tilsutt og begynte å fyre løs. Jeg var så ekstremt trøtt at jeg mest sannsynligvis lå og halvsov under hele akten, kan ikke ha vært så gøy å ha ONS med meg den natten for å si det sånn. Uansett så er dette en fyr som snakker mye om hvem han har hatt ONS med og hvordan de er i sengen, så det gikk ikke så mye mer enn fem timer før jeg fikk høre det av en venninne, kjekt å få høre at jeg er veldig lat i senga ihvertfall... det tok ikke lang tid før resten av byen visste det heller, siden jeg bor i en liten by der alle kjenner alle.. Anonymous poster hash: ff988...3e3 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #240 Skrevet 25. oktober 2013 Sex bakfra med en uerfaren jente, gigantisk fittefis, hun legger hendene for ansiktet og gråter. Enough said. Anonymous poster hash: c5041...dad 16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå