Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Jeg har bare hatt ett, men det var absolutt ingen suksess. Han fikk den aldri ordentlig opp, og forklarte at han var veldig nervøs fordi han aldri hadde hatt sex med noen andre enn eksen.

Så gikk det til slutt, men den var så liten at jeg knapt kjente noe, og han holdt i maks to minutter. Så brukte han resten av natten og morgenen etter på å fortelle meg at jeg var en sånn jente han ville være kjæreste med. Han var spesielt opptatt av hvor godt han likte HUDEN min... :klaske:
Han dro heldigvis ganske raskt dagen etter - etter å ha forhørt seg om det virkelig ikke kunne bli noe mer mellom oss.

Jessda :murvegg:



Anonymous poster hash: d4dce...cb6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må nok være når jeg hadde med meg en hjem som jeg tok en dusj med hvor vi begynte forspillet. Vi hoppet så i senga, hvoe jeg tlbød meg å go ham en blowjob. Men det tok ikke mer enn to-tre slikk med tunga før han kom på magen sin og ble slapp..



Anonymous poster hash: 3a885...00d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var når jeg var 14år og skulle bli kvitt jomfruen. Tok med meg hjem en fyr venninnen min holdt på med og vi la oss for å sove. Han sovnet med en gang og jeg lå der skuffet tilbake. Så kom jeg på at jeg måtte shave meg "der nede", så da gjorde jeg det mens han sov.

Når jeg var ferdig vekket jeg han og fikk han til å kysse meg. Ting ble ganske hett og han fant fram en kondom. Så kom det til det store øyeblikket jeg hadde ventet på! Men jeg kjente ingenting! Han jokket et par ganger før han kom og gikk inn på badet..

Jeg lå der kjempeskuffet :-(

Kan legge til at vi hadde litt kontakt i ettertid, flørtet osv. Han prøvde også å få meg til sengs flere ganger, men jeg nektet! Hehe

Anonymous poster hash: e0950...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mange morsomme her!

Vil ikke si at det er den verste ONSen jeg har hatt, men den var dog artig.

Dette var den gangen jeg og vennegjengen valgte å feire nyttår i Hemsedal, dette er vel 3 år siden på nyttårsaften.

Vi valgte å gå på ene av nattklubbene oppi skianlegget, siden det var en av få plasser som ikke hadde 25-årsgrense og vi akkurat hadde blitt 20.

Nattklubben vrimlet av folk, til og med dansene halvnakne kvinner var det på scenene også. Følte virkelig jeg var i en skikkelig nattklubb, og var sånn passe brisen. Jeg var med to venninner og to kompiser, som var et kommende par og en nyttårsflørt-par. Jeg var altså den femte hjula på vognen og for å ikke føle meg utafor lå alt til rette for at jeg skulle finne meg en flørt. Jeg gikk på dansegulvet.

Der fikk jeg raskt oppmerksom med en søt gutt, og vi danser. Han prøver dog stadig å snakke med meg uten at jeg hører et ord, musikken er for høy. Så jeg drar han med ut av dansegulvet, for å høre hva han sier. Så vi finner en sitteplass og begynner å prate. Han smigrer som søren, sier først at jeg er mystisk, men at jeg er skikkelig søt, og han lurer på han får lov til å kysse meg. Det er den korteste samtalen jeg har hatt med noen før klining, men midnatt er passert, nytt år og nye muligheter, så hvorfor ikke.

Han inviterer meg dermed med ut, sier han bor rett ved siden av nattklubben og lurer på om jeg vil bli med. Det takker jeg ja til.

Han trekker meg inn på badet i den svææære hytta, som har badstue. Badstua er ikke på, og badet er dessuten fylt med slålomski. Han drar meg inn på badstua, og needless to say, begynner vi å kle av hverandre etter litt hefting klining. Han begynner å slikke meg, helt vill i blikket og avbryter hele tiden med å "Å du er så deilig, se på deg selv da, blir du ikke kåt? Du er så deilig. Se på brystene dine, ta på deg selv, og den deilige fitta di". Hvor han forsetter, men avbryter meg raskt igjen med "Åh, jeg vil at du skal komme, du er så deilig. Jeg vil at du skal komme". Noe som ikke er så lett når han avbryter hele tiden, og det dessuten er vanskelig å finne en behagelig sittestilling i badstuen. Selv om han er kåt, sliter han likevel med å få den opp, unnskylder seg med alkoholen.. jeg suger han litt med han avbryter meg stadig med utbruddene sine om den ene og den andre bemerkningen. Selv når jeg suger han babler han om at han vil at jeg skal komme.

Det blir liksom aldri helt skikkelig sex av greiene, og før vi vet ordet av det, banker det på døren på badet. Det er kameratene som har kommet tilbake. Vi kler på oss i en fart, og han kjefter litt på kompisene. Før vi går spørr han om han kan få nummeret mitt, slik at vi kan møtes dagen etterpå, ettersom vi begge skulle være en natt til i Hemsedal. Han får mitt, jeg får hans. Så stikker vi bort igjen på nattklubben og møter vennene mine og rekker å danse litt før det stenger og vi drar hjem.

Neste dag utpå dagen sender jeg en melding og spørr om han er interessert i å møtes. Da får jeg til svar at han dessverre måtte reise hjem på kort varsel, for å hjelpe faren sin med noe. Vet ikke om det var sant eller om han bare var skikkelig flau over kvelden, eller om han hadde fattet interesse for en annen jente den dagen. Ikke godt å vite. Artig var det iallfall, om ikke helt vellykket, og han var skikkelig søt.

Hadde vært morsomt å møte han igjen for sex, i tilfelle han er like komplimenterende og entuastisk i seansen, og om han har blitt litt flinkere til å snakke litt mindre mens det foregår, slik at det faktisk skjer noe ;)



Anonymous poster hash: 7d6cd...518
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suuuure, vi kan si det sånn om det får deg til å føle deg bedre! :Nikke:

Jeg kjenner bare en finger liksom, så man må være litt slapp i fisken hvis man ikke kjenner noe som helst. :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange vittige her!

Jeg hadde en klein en for ca tre år siden. Jeg var på hjemmefest og der oppdaget jeg han jeg hadde siklet på en god stund, vi begynte å snakke og rote litt, så gikk vi ut og det ble litt hetere stemning. Da jeg gikk inn ville ikke han gå inn igjen fordi han var redd for at kompisene oppdaget ham. Jeg skjønte ingenting, prøvde å overtale ham til å komme inn, for ikke søren om jeg ville ha sex ute. Jeg fortalte ham at det var lås på døra på soverommet så det var ingen problem.

Etterhvert gikk han med på å gå inn, men ikke på soverommet, han tok meg opp en trapp og begynte der. Jeg var ekstremt full, men merket godt at det ikke var behagelig å ligge der. Da vi hadde komt i gang kom plutselig kompisen og så alt. Og skrek ut til alle om dette.

Etterpå så forsvant han bare, noe jeg skjønner godt da!

Noen dager etterpå fant jeg ut at han hadde kjæreste, så det forklarte jo litt.. Merkeligste sexen jeg har hatt ihvertfall!

Ung og dum sier jeg bare..

Anonymous poster hash: ff988...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ganske lenge siden og ante fryd og ingen fare før jeg møtte en knakandes kjekk fyr på byen. Vi pratet, tullet og hadde det morsomt, men vi begge skjønte nok hvor dette kom til å ende. Ved stengetid av baren dro vi hjem til han, og ja - sexen.... Ikke nok med en pikk på mikroskopisk størresle, hadde han så mye hår at hver gang han jokket på meg kjentes det ut som jeg ble stukket av 100 nåler.. Vi brukte ikke kondom så planen var da å hoppe av i svingen, noe som gikk rett til dundas. Kliss naken (jeg hadde fått beskjed om at vi var alene) etter akten fomler jeg rundt i det mørke huset og leter etter badet. I det jeg finner frem og skal ta i dårhåndataket brytes døren opp av en kompis av fyren jeg lå med. Kliss naken med sædceller rennende nedover lårene ble jeg ganske så flau der jeg stod...

Det var ikke det verste.. Dagen etter ba jeg han om å kjøre meg hjem, for jeg skulle opp tidlig neste morgen på jobbintervju og måtte forberede meg (noe som bare var tull, men en unskyldning for å komme meg vekk). Han bare jattet med og kjørte meg hjem. Etter en god natts søvn hjemme sminket jeg meg og stelte meg pent før jeg kjørte avgårde. Da jeg var fremme ble jeg møtt av en hyggelig dame som viste meg inn på kontoret til en mann. Gjett hvem som satt i den kontorstolen.. VEL, det var siste gang jeg haddet et ONS som jeg ikke visste navnet på.........

For å si det slik, dette ONS ble gudskjelov ikke min arbeidsgiver :fnise:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste var den ONSen som aldri ble noe av. Hadde aldri hatt ONS, var ung, singel og eventyrlysten. Så da jeg havnet litt på flørten med en fyr ute på byen så sa jeg ja til å bli med ham hjem. Men i stedet for å reise rett hjem til ham, så ville han innom en fest i det lokale grendahuset. Tenkte vi gjerne kunne ta en øl der først, så jeg sa ja til det.

Det var ikke "en øl" han hadde tenkt. Vi satt oppå hverandre og klinte litt i begynnelsen, men han forsvant oftere og oftere og jeg ble sittende igjen alene. Timene gikk, og etterhvert som han ble mer og mer full så ble jeg mer og mer edru der jeg satt alene på en stol og kjedet meg. Da festen endelig var slutt var han skitfull, begynte å krangle og slåss med ei dame der og jeg var nå temmelig edru, trett og lei av hele opplegget.

Så da vi havnet på en taxi så ba jeg taxisjåføren om å kjøre hjem til meg etter de hadde kjørt han hjem.

"Jeg blir med", snøvlet han.

"Nei, det gjør du ikke", svarte jeg.

Og DA hadde gutten skamvett nok til å bli sur - på meg.

Det ble en dyrekjøpt erfaring, over 500 kroner i taxi. Men den lettelsen jeg følte dagen etter over at jeg ikke hadde gjennomført den ONSen var verd hver krone!



Anonymous poster hash: f9221...54a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri postet som anonym før, håper det går bra, for dette vil jeg ikke ha knyttet til nicket mitt! Har tre historier:

Den første var etter en heftig kveld på byen, masse drikke, tok av på dansegulvet, hele pakka. Ei venninne fikk utrolig lyst på en fyr hun så der, og sendte meg for å prate med han og kompisen for å lure dem bort til gjengen vår. Endte opp med at han fyren jeg egentlig skulle lure med til venninna mi plutselig stakk, og jeg ble stående der med kompisen hans. Det ble klining og hjem til han etterpå.

Rimelig bra sex, kanskje litt røffere enn det burde, for da jeg var på do etterpå oppdaget jeg at jeg blødde. Og det var ikke mensen. Gikk tilbake til senga og håpet det ikke hadde blødd i senga, men hva finner jeg der? Joda, masse blod og det hadde blødd gjennom lakenet og ned på overmadrassen. Han fyren hadde heldigvis gått på badet mens jeg drev og undersøkte katastrofeområdet. Jeg var litt i villrede om hva jeg skulle gjøre, men jeg er en svært høflig person så jeg fikk meg ikke til å bare la være å si noe eller stikke av. Så jeg pep fram noe om "ehhh...jeg har blødd litt jeg, det er ikke mensen altså, og det er ikke så mye..." Han tok det sporty da, men jeg sa ikke noe om at det hadde blødd på madrassen, det turte jeg ikke :P Herregud så klein jeg følte meg da. Han må jo før eller siden ha funnet "resten" av blodet. I ettertid har jeg fått flere meldinger om ikke vi skal møtes på byen igjen(noe jeg høflig har takket nei til), men det viser heldigvis at fyren ikke hater meg. Har dog ikke lyst til å gjenta det der!

Historie nummer 2:

Alt for mye å drikke, helt latterlig mye faktisk, sammen med venninner + en kompis ute på byen. Husker at jeg var veldig full og at jeg kom meg på nattbussen hjem, men så hadde visst kompisen min ringt og overtalt meg til å gå av bussen og møte ham i byen fordi han hadde kjøpt så mye mat han ville ha hjelp til å spise opp. Og det siste jeg husker er at jeg sitter i baksetet på en taxi og spiser pommesfrites fra MacDonalds. Det neste jeg husker er at jeg våkner i senga til kompisen min, han ligger ved siden av og vi er kliss nakne begge to.

Det som gjør det bedre(eller verre, alt ettersom) er at kompisen min våkner og forsiktig spør "Du, var du egentlig helt samtykkende i går?" Og jeg bare "Hæ? Ja, såklart var jeg det...eh, hvordan det?" Og så forteller han at jeg tydeligvis hadde vært veldig gira på sex, og det var han også men at han hadde vært skeptisk fordi jeg var så full. Ganske søtt egentlig, men vi hadde tydeligvis hatt en heftig runde og nå hadde han dårlig samvittighet. Jeg kunne ikke akkurat si "jeg husker ingenting", så jeg sa bare at alt var greit, det var en bra runde og at vi kanskje ikke burde gjøre det igjen. Stakkar. Vi er fortsatt gode venner, heldigvis.

Historie nummer tre:

One night standen som(etter heftig klining) ikke ble noe av fordi jeg fant ut at han fyren studerte filosofi. Jeg får en merkelig logikk når jeg er på fylla. Dumpa han på nattbussen, stakkars fyr.



Anonymous poster hash: 1cf71...1a4
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første og siste (og egentlig ikke helt gjennomførte) var med en fyr jeg hadde vært betatt av mange år tidligere, vi møttes tilfeldig ute og jeg ble med han hjem.. jeg var skitfull.. Og jeg syntes han var så deilig at jeg klarte ikke stoppe etterhvert som vi begynte å rote.

Han gikk ned på meg og jeg ble litt sjokkert fordi jeg med NULL erfaring fra ONS trodde ikke det var vanlig.. Deretter følte jo jeg at jeg måtte suge han da. Han ble ikke spesielt hard for å si det sånn og ettehvert mista jeg litt motivasjonen. Så brukte han fingerene sine på meg og jeg var jo som sagt full som bare det og jeg mener å huske at jeg omtrent oppførte meg som at jeg fikk en kjempeorgasme mens han holdt på.. selv om det ikke var spesielt godt, han var enormt hardhendt og bare kjørte på med fingrene.. så skulle vi sette igang og han var bare halvstiv og vi fikk det ikke til.. eller jeg var klar, men.. så rulla han seg over og sa at han "ikke var brukbar til så mye idag".. jeg har som sagt aldri hatt ONS før, og han var full han også, men jeg fikk meg en skikkelig knekk på selvtilitten av det at han ikke fikk den opp helt.. man føler seg ikke så sykt bra da igrunnen.. han ville jeg skulle suge han mer men jeg fiksa ikke mer og la meg til å sove. Våkna litt senere på natta igjen og tok tingene mine å dro.. han sendte meg utrolig nok et par meldinger et par dager etterpå men så hørte jeg aldri noe mer fra han..

ONS er ihvertfall ikke for meg! Aldri igjen.. jeg kan med hånden på hjertet si at fylla virkelig hadde skylda i dette tilfellet, da jeg aldri viser meg naken for noen før vi har datet i minst 3 mnd.. dette er et halvt år siden og jeg tenker fortsatt på hendelsen med skam faktisk :/ og at jeg ikke var bra nok selv om jeg vet at alkoholen sikkert hadde skylda for hans del..

Anonymous poster hash: ae14e...41b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en morsom tråd. Kjenner jeg rødmer på vegne av alle dere som skriver her :fnise: Tråden minner meg litt om en sexspalte som er i FHM der hun som skriver henger ut seg selv under fullt navn og vennene :fnise::fnise: Den er herlig drøy. Har bare hatt en ONS selv og den var helt ok, han kom, jeg kom ikke og vi har ikke sett hverandre siden :danse:



Anonymous poster hash: fd461...472
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm min verste opplevelse må være den gangen fyren fortalte meg etter akten at han ikke kom på den måten han ønsket, og var sur pga av dette, etterfulgt av at han savnet sin gravide kone som ikke var med på ferien. Han sutrer skikkelig over dette, og snakket dårlig engelsk. Han kastet meg ut av leiligheten som var leiligheten til en profilert skihopper. På vei hjem fant jeg ut at jeg på en eller annen måte hadde greid å få med meg nøklene til leiligheten hans, kastet dem inn i en tilfeldig hage langt fra åstedet og fortrengte hele opplevelsen.

Hvilken skihopper!? :D haha

Anonymous poster hash: 22735...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må være en fin sommerkveld for flere år siden. Jeg var ute med min engelske kamerat og vi var gode og fulle (spesielt jeg). Vi traff noen brasilianske damer og jeg sjekka opp den ene. Jeg var innpåsliten og brukte hele arsenalet av sjekke replikker og gratis drinker. Hjem i bingen bar det etter ett lite nachspiel i stuen. Da jeg våkna opp veldig sliten opp dagen etterpå viste det seg at hun verken kunne snakke engelsk eller norsk (og jeg snakker ihvertfall ikke portugisisk eller spansk..) Det rareste var jo at jeg mente at jeg trodde jeg hadde snakka henne i seng... :-( :fnise:



Anonymous poster hash: e2097...24e
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS blir vel ikke helt rett, men det ble med den ene gangen. Vi hadde chattet litt og avtalte å møtes. Hadde felles kjente...

Fyren var grei nok. Ikke helt min smak, men ok for sex :P Snill og grei var han, da. Veldig trivelig kar.

Men så til greia.. Det ble heftig klining på sofaen, som var rimelig behagelig, og så havnet vi i senga. Ja... jeg ble liggende å se i taket og lure på hva klokka var og når bussen gikk :P Han fomlet på der nede, noe som overhodet ikke funket. Etter hvert fikk han av seg boxeren... men der var det ikke mye å skryte av. Seriøst. En piiiitteliten durt. Ikke mer en lillefingeren min. Og den virket ikke. Det var skuff!

Han jokket på så godt han kunne, men herregud, jeg tror ikke han kom inni engang.

Fyren var ikke særlig høy i hatten etterpå og jeg trøstet så godt jeg kunne. Fikk meg ikke til å bare ta klærne og gå :P Men jeg ble ikke lenge..



Anonymous poster hash: ba93a...53f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være anonym her

Skjedde i sommer at jeg å møtte heit fyr på byen som ble med meg hjem. Jeg liker best å dra hjem til meg for da slipper jeg å stresse med å komme meg hjem osv. Vi endte opp i sengen og han var ekstremt hårete. Jeg kunne jo se litt brysthår stikke opp av skjorta på byen, men det gjorde ingen ting. Jeg visste ikke at han var SÅ hårete på kroppen :sjokkert: Hele magen var full av svarte hår og ikke for å snakke om ryggen. Eeeew nasty.

Vel vel vi hadde da sex selv om det bådde stakk og klødde noe fælt. Han tok meg i missjonæren og det gikk fint helt til han faktisk tisset i meg :dry: Skal du tisse, så gå på do da. Han trakk ut pikken og det rant tiss ut av meg. Han hadde visst en fetish for tissing på damer.

Han ville vi skulle forsette, men dette var så turn off for meg at jeg mistet helt lysten.

For et år siden eller noe så var jeg i Sverige og havnet på hotellrommet (vi bodde visst på samme hotell) til en fyr da.Sexen var grei nok men han skulle bytte stillinger hele tiden. Bare etter et halvt minutt, så kastet han meg i en ny stilling. Det var ikke måte på. Han bøyde og tøyde meg i alle mulige stillinger. Jeg spurte om ikke vi bare kunne gjøre det i en stillingen, men han måtte finne ut av hvilken stilling som var best å pule meg i. Han måtte utforske litt sa han. Endte bare med at jeg sovnet til slutt. Fikk ikke så mye ut av den sexen. Ikke var han noe god til å slikke heller.



Anonymous poster hash: 57c17...0da
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...