Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Det var noen i en annen tråd som mente at det beste å gjøre for unngå dette, var å spørre om størrelsen på penis - på forhånd! ;)

-men fikk du sove i "skikkelig" seng?

Eh, nei! Jeg løp derfra og så meg aldri igjen. Jeg fant noen bekjente og krasjet på et liggeunderlag i ytterteltet deres :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var sånn 18-19 møtte jeg en sjarmerende nordlending på byen. Han var ikke verdens kjekkeste, men ikke stygg heller og sjarm hadde han nok av. Vi utvekslet nr, men ikke noe mer den kvelden. Neste helg sendte han meg melding og spurte om vi skulle møtes. Jeg var hos ei venninne, men sa han kunne komme så kunne vi dra et annet sted etterpå. Stelte meg utenfor da han sa han var i nærheten. Han kom i taxi og gikk inn i en hekk på andre siden av veien enn der jeg sto, før han kom hoppende ut av en annen hekk. Jeg holdt på å le meg ihjel, men tenkte det var greit å si fra hvor jeg var :P vi kom oss hjem til han, også var det tid for pulings. Han la meg ned i senga og klappa sammen beina mine for og selv sprike oppå meg. Han var ikke veldig velutstyrt så sier seg selv at han ikke kom inn på den måten. Syntes litt synd på han, som tydeligvis ikke visste hvordan dette fungerte og prøvde å rulle han over slik at jeg kom på toppen. Dette ville han visst ikke og rulla oss tilbake, så vi datt ut av senga. Da klarte jeg ikke holde meg lenger og lo kanskje litt for mye. Han ble iallefall fornærmet, og det endte med at jeg sov der uten sex og tok første bussen hjem.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen jeg fylte 18 år, var jeg omsider ute "på byen" for første gang. En av bartenderne på utestedet visste tydeligvis veldig godt hvem jeg var, og spanderte drikke på meg hele kvelden. Det var tydelig at han var interessert, og ung om dum som jeg var hadde jeg så klart ikke noe imot oppmerksomheten (skal sies at denne karen var noen år eldre enn meg også...). Jeg gikk ut dagen etter, på samme utested, og fant da ut at han hadde fri, men var fortsatt der som "gjest". Vi fant tonen, snakket hele kvelden, drakk og hadde det helt topp. Det endte selvfølgelig med at jeg dro hjem til han. Han bodde på andre siden av byen, så vi måtte ta taxi. Jeg måtte betale for turen. Greit nok, tenkte jeg. Da vi kom hjem fant jeg ut at han bodde sammen med moren (!), og sov på sofaen. Det startet med litt klein gitarspilling og sang fra hans side, før vi endte opp på sofaen. Jeg hadde aldri hatt sex før, og var relativt uerfaren. Før jeg vet ordet av det tar han meg i analen mens han stønner og gjentar "deilig, deilig!". Når jeg våkna dagen etter, bakfull og forfjamset, var det første jeg så hans nakne kropp og penis full av blod. Jeg var rimelig rask med å komme meg ut derfra. ALDRI mer. :( I tillegg glemte jeg trusa mi igjen da jeg i all hast nærmest hadde spurtet ut før noen våknet. Når jeg fikk den tilbake var den full av bremsespor.... :flau:

Skal også sies at jeg fikk noen heftige rifter "bak der". Blødde en del fra rassen under toalettbesøkene de neste dagene.

:sjokkert: Bare gjor han det uten å spørre eller bruke glidemiddel eller noe, første gang? Hadde det vært meg skulle han fått høre det!

Vil gjerne høre historien om hvordan du fikk trusa tilbake da :P

Anonymous poster hash: 9437a...5a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17 år og hadde nettopp blitt singel etter å ha vært i et avstandforhold en stund. Noen venner snek meg inn på et utested hvor jeg ble ganske sørpa. Møtte en fyr jeg syns hadde verdens peneste grønne øyne og satt med han før vi dro videre på nach. Noen ga meg congac og jeg og den grønnøyde mannen endte opp på et soverom. Vi rotet og klærne forsvant. Penisen hans var veldig liten og halvstiv, så jeg bestemte meg for å suge han hard og stor. Right! Han ble riktignok hardt, men ikke større enn tommelen min. Han jukket og stønnet og komplimentene haglet. Jeg fikk litt inntrykk av at han ikke var så veldig erfaren for han slengte meg i alle mulige stillinger og mellom hver stilling ba han pent om vi ikke kunne teste 69 ´en. Fikk svært lite ut av sexen, men han var veldig engasjert. Til slutt sovnet jeg mens han jukket i vei. Våknet dagen etter, superklein og ikke helt edru. Bortsett fra at øynene fremdeles var grønne var det ikke mye som inte om kvelden før. Han virket like klein som meg og vi sa vel ikke så mye mer en god morgen. Gikk in i stua hvor et par kamerater av han tydeligvis hadde fått med seg hva som hadde skjedd. Drakk litt cola, tok meg en røyk og gikk hjem.

En del år senere møtte ei av venninnene mine som var med meg den første kvelden han på byen. De hadde noen felles venner og kom i prat. Han spurte om hun ikke var venninna til "Tina" (meg) hvorpå alle kameratene hans sa "åååå, Tinaaaa" og blunket.



Anonymous poster hash: 9437a...5a8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste av mine ons har vært lite å skryte av, men den verste av dem var sannsynligvis når jeg møtte en fyr på drittfylla på en utendørs bygdefestival. Vi endte med å snike oss ut av fest-området og opp i skogen, hvilket ikke var et sjakktrekk i mørket. Vi hadde jo kasta av oss klærne i en fart og samtidig også mobilene, så når vi bestemte oss for at vi var ferdige, fant vi ingenting og begge to sopa halvnakne rundt i skogen for å finne klær etc. Lykken var at venninna mi ringte, så jeg fant telefonen min når den lyste, og deretter måtte sjangle rundt og lyse i lyngen for å finne undertøyet mitt. Hele ryggen, rumpa og lårene mine var oppskrapa av blåbærlyng, og det var moste blåbær over hele ryggen på den hvite toppen min. Det var ganske ukult å komme sjanglende ut fra skogen og inn i folkemengden med bukse på halv åtte, blåbær på hele toppen, kvister i håret og fyren hengende etter.



Anonymous poster hash: 2b0c5...e62
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at 99% av svarene på denne tråden er fra kvinner. Er det sånn at for menn så er all sex, bra sex? Eller bare fortrenger menn slike opplevelser fortere? :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at 99% av svarene på denne tråden er fra kvinner. Er det sånn at for menn så er all sex, bra sex? Eller bare fortrenger menn slike opplevelser fortere? :P

Menn elsker vel å tømme seg i alt som er varmt og vått, samma om det er en geit, eskimo eller indianer :) Ikke kravstore med andre ord.

Anonymous poster hash: d208d...1bd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var jeg på byn med ei venninne, 24 år og nysingel. Møtte en nydelig fyr, det viste seg at vi hadde en felles kamerat og vi kom i prat. Han var også singel, 23 år, kjempehyggelig og råsexy. Vi kan kalle ham Kåre. Ble flørting, dansing og utover kvelden ble det ganske klart hva som kom til å skje. Vi tar taxi hjem, har sex, prater, mer sex og sovner.

På morgenen har vi en fin tone og han spør om vi kan møtes igjen. Alt har jo bare vært velstand, så jeg sier ja.

Vi treffes uka etter og havner til sengs igjen, alt er fremdeles fint. Han må gå tidlig morgenen etter for han må lese til eksamen.

Noen dager etter møter jeg den felles kameraten vår og kommer i snakk om Kåre. Jeg kommer på at jeg ikke vet hva han studerer så jeg spør kompisen min, som svarer: "Studerer?? Han går på videregående". Viste seg at fyren nettopp hadde fylt 18.

Jeg droppet å se russetoget det året...

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

..nå glemte du den lunkne termosen!

Menn elsker vel å tømme seg i alt som er varmt og vått, samma om det er en geit, eskimo eller indianer :) Ikke kravstore med andre ord.



Anonymous poster hash: d208d...1bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..nå glemte du den lunkne termosen!

Da får man marinert snabben i litt solbærtoddy mens man er igang også, og det er alltid en vinner på nash!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke den verste, men stakk hjem til en fyr etter jeg traff han på kebaben. utrolig hvordan alkohol gir deg ølbriller... Han var en litt stor og kraftig fyr(noe som jeg liker) og gikk i kilt(noe som jeg ikke liker).. ansiktet hans ligte jeg ikke, meeen hans overlegenhet, syntes jeg var veldig sexy...
Som sagt, ble med han hjem. gikk i senga og hadde helt ok sex. Våknet mye i løpet av natta av all fisinge hans.. Når jeg våknet, sa han.. Du er like nydelig på morgenen, dagen etterpå, som du var når jeg traff deg..
Rødmet litt og syntes det var kjempesøtt. Fikk nr hans, men jeg visste at jeg hadde sett han før med felleskjente. Sjekket på facebook hvem han var. Fant fort ut at han hadde dame. Det var ihvertfall det venene våres trodde, men var ikke sikkert. Kjempekleint... Ihvertfall når dama hans hadde også mange fellesvenner...
Han flørta en del i etterkant, jeg svarte kort og enkelt. Endte på fest med han og dama. Merket at hun ikke visste noe. Følte meg som deeen hora.
Såååå traff jeg dama igjen et par mnd senere, da hun tok meg til sides og fortalte at hun visste ALT, og nå visste hun hvor hun hadde meg! jeg forklarte at det var ikke meg hun skulle kjefte på, men han som hadde sex med meg uten å si noe om henne. det hørte hun jo ikke noe på.
I senere tider har venninna hennes komt bort å sagt stygge ord til meg. om jeg var ute på byen for å sjekke opp andre kjærester til folk.
Skrev senere en laaang melding til denne fyren, og fortalte hva jeg følte om saken, og at han måtte si sannheten til dama. Ingen svar. Han har prøvd senere å møte blikke mitt på fellesfester. prøvd å si ting til meg, uten hell. Drittsekk...



Anonymous poster hash: 98756...553
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gangen jeg ble møtt med de styggeste strekkmerkene da jeg fikk av henne buksa.hele Ble slapp og fikk litt panikk fordi jeg ikke ville såre henne (var lillesøstra av en kompis) så jeg måtte finne på noe. Vips så nøs jeg så kraftig at hele ryggen hennes ble blank og og bløt, så man kan trygt si at jeg ikke trengte å avvise henne etterpå. Anonymous poster hash: 7b3ec...249

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke den verste, men stakk hjem til en fyr etter jeg traff han på kebaben. utrolig hvordan alkohol gir deg ølbriller... Han var en litt stor og kraftig fyr(noe som jeg liker) og gikk i kilt(noe som jeg ikke liker).. ansiktet hans ligte jeg ikke, meeen hans overlegenhet, syntes jeg var veldig sexy...

Som sagt, ble med han hjem. gikk i senga og hadde helt ok sex. Våknet mye i løpet av natta av all fisinge hans.. Når jeg våknet, sa han.. Du er like nydelig på morgenen, dagen etterpå, som du var når jeg traff deg..

Rødmet litt og syntes det var kjempesøtt. Fikk nr hans, men jeg visste at jeg hadde sett han før med felleskjente. Sjekket på facebook hvem han var. Fant fort ut at han hadde dame. Det var ihvertfall det venene våres trodde, men var ikke sikkert. Kjempekleint... Ihvertfall når dama hans hadde også mange fellesvenner...

Han flørta en del i etterkant, jeg svarte kort og enkelt. Endte på fest med han og dama. Merket at hun ikke visste noe. Følte meg som deeen hora.

Såååå traff jeg dama igjen et par mnd senere, da hun tok meg til sides og fortalte at hun visste ALT, og nå visste hun hvor hun hadde meg! jeg forklarte at det var ikke meg hun skulle kjefte på, men han som hadde sex med meg uten å si noe om henne. det hørte hun jo ikke noe på.

I senere tider har venninna hennes komt bort å sagt stygge ord til meg. om jeg var ute på byen for å sjekke opp andre kjærester til folk.

Skrev senere en laaang melding til denne fyren, og fortalte hva jeg følte om saken, og at han måtte si sannheten til dama. Ingen svar. Han har prøvd senere å møte blikke mitt på fellesfester. prøvd å si ting til meg, uten hell. Drittsekk...

Anonymous poster hash: 98756...553

Kopier samtalene deres til dama hans da, der har du vel bevis på at det er han som tok initiativet uten at du visste om noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at 99% av svarene på denne tråden er fra kvinner. Er det sånn at for menn så er all sex, bra sex? Eller bare fortrenger menn slike opplevelser fortere? :P

Alle tror de er gudsgave til kvinnen uansett utfall.... ;-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var på en fest for mange år siden og ble mildt sagt sørpe dritings. Viste ikke hvor jeg var eller hva jeg holdt på med, nesten total blackout. Jeg var ung og dum og ikke erfaren nok med alkohol, derfor drakk jeg for mye.

Dette er det jeg husker: jeg går langs veien med en fyr, jeg sier "hvor er vi?" Han "vi er snart hjemme". I neste øyeblikk er vi på hans rom og han kler av seg, og han har røde prikker over HELE kroppen. Det flasser i tillegg. Jeg spør hva det er og han sier utslett. Vi skal til å ha sex og han prøver å gjøre det uten kondom hele tiden, selv om jeg insisterer. Vi ender opp med å ha sex med kondom, men jeg får en overraskelse av en finger som blir presset opp i rompa. Koselig.

Når jeg tenker tilbake på det så var det såvidt jeg klarte å ha en sammenhengende tanke i hodet den kvelden, så jeg synes at det var litt utnytting. Men føler at det var min egen feil siden jeg drakk så alt for mye.

Anonymous poster hash: 86b6d...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Og der lå jeg og stønnet og faket som en gud i lange tider, og mot slutten sier jeg "åh ja, det var skikkelig digg, du har deilig kuk!" så sier han "jeg fingrer deg jo".

....................................................................

................................................................................................................ :dry::dry::dry: :omg:

HAHA :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått et par mnd uten sex, men rota me en del, så var rimelig klar. Ble invitert på fest til en kompis som delte leilighet med en fyr jeg visste var kjekk. Drakk godt, og på et eller annet tidspunkt dro jeg han med inn på rommet hans og ga tydelig uttrykk for at jeg syntes vi skulle ha sex.

Han var med på det, og vi gikk rett på sak. Råsexy fyr, høy, mørk og muskuløs- men vår seksuelle kjemi var ikke - eksisterende.

Etter ca 30 sekunder var han ferdig, dro på seg buksa og gikk. Vi hadde ikke gitt hverandre et kyss engang, så dette var tøm og rom. Kommer inn på kjøkkenet, der står han og skryter til kompisene av at han hadde forført meg, fått meg til å sprute osv.

Anonymous poster hash: c622b...c9c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopier samtalene deres til dama hans da, der har du vel bevis på at det er han som tok initiativet uten at du visste om noe?

dette er ca.. 3år siden så litt for sent nå :P det jeg skulle ha gjort, og det jeg vurderte å gjøre, men gjorde det aldri. hun reiste hjem, langt vekk. og han er også i en annen by. krysser fingrene for at jeg er kvitt de begge for godt.

Anonymous poster hash: 98756...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...