Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha drøye historier her ja!

Har hatt ons to ganger og det forblir med de to!

Den første var med en helt random fyr jeg møtte på veien hjem fra byen. Skulle bare kjøpe kebab, men vi kom i prat på veien inn og bestemte oss for å stikke sammen på nash hos noen han kjente. Venninna mi og kompisen hans var også med. Der drakk og kødda vi. Etter noen timer skulle venninna mi og jeg ta taxi hjem og da ville de bli med. Greit, tenkte vi. Alle ble med hjem til meg. Planen var egentlig at jeg skulle ha sex med han blonde og venninna mi med han mørke. Men endte opp med å bytte på... Og ha litt firkant og så bytte på igjen. Og jeg KJEDET meg. Pikkene var små og tynne. Guttene hadde ikke peil på hva de gjorde osv. Og på slutten når han ene kom inni meg med kondom, fikk vi jo sykt sjokk når han dro pikken ut igjen og kondomen var heeelt i stykker! Så altså hadde han kommet inni meg uten no beskyttelse. Han ble helt fra seg. Dagen etterpå kom de tilbake, men han mørke ville ikke møte oss igjen. Blonde kom inn døra og leverte angrepille til meg som han hadde kjøpt. Snilt gjort da! Flinkis! Haha. Aldri sett dem igjen etter det.

Den andre var litt mer emosjonelt. Prata en god stund med en veeeldig kjekk kar jeg møtte på byen. ALLE jentene villle ha han omtrent, men han brukte hele kvelden på å følge etter meg, sitte sammen med meg osv. Var tydelig at jeg ble valgt av han den kvelden. Jeg ble jo selvfølgelig smigret og etter hvert dro vi sammen hjem til meg. Klinte og hadde sex. Var faktisk ganske bra. Men når han kom, så brøt han ut i gråt samtidig. Først rant det bare tårer, så da sa jeg "kom du så bra? Haha" men da ristet han på hodet og beklagde seg. Han tørket seg på badet og kom tilbake. Jeg så at han var ganske opprørt og spurte han om det var SÅ dårlig... Haha..han sa nei igjen og begynte å si at han savnet eksen sin og at han egentlig hadde sinnsykt kjærlighetssorg og at jeg minnet veeeldig om eksen hans. så ikke rart jeg ble valgt den kvelden tenker jeg.. Men så snill som jeg er, lyttet jeg til alt han sa og tørket vekk tårene hans og trøstet han som bare det. Etter noen timer med gråting, snufsing og prating fra hans side, ble han omsider kåt igjen... Og så fort jeg så hvor stor og hard han var (beghe hadde blitt ganske edru igjen) ble jeg også litt kåt. Vi hadde sex og han kom. Og så gråt han igjen. Da var jeg lei haha. Jeg sa at jeg egentlig måtte opp snart (klokka var allerede rundt ti på morran) og fikk han til å dra ganske straks.

dagen etterpå takket han meg for at jeg var så snill og forståelsesfull. Vi har snakket litt sammen etter det, og han er tilbake med eksen sin igjen.

Anonymous poster hash: a168d...e07

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha drøye historier her ja!

Har hatt ons to ganger og det forblir med de to!

Den første var med en helt random fyr jeg møtte på veien hjem fra byen. Skulle bare kjøpe kebab, men vi kom i prat på veien inn og bestemte oss for å stikke sammen på nash hos noen han kjente. Venninna mi og kompisen hans var også med. Der drakk og kødda vi. Etter noen timer skulle venninna mi og jeg ta taxi hjem og da ville de bli med. Greit, tenkte vi. Alle ble med hjem til meg. Planen var egentlig at jeg skulle ha sex med han blonde og venninna mi med han mørke. Men endte opp med å bytte på... Og ha litt firkant og så bytte på igjen. Og jeg KJEDET meg. Pikkene var små og tynne. Guttene hadde ikke peil på hva de gjorde osv. Og på slutten når han ene kom inni meg med kondom, fikk vi jo sykt sjokk når han dro pikken ut igjen og kondomen var heeelt i stykker! Så altså hadde han kommet inni meg uten no beskyttelse. Han ble helt fra seg. Dagen etterpå kom de tilbake, men han mørke ville ikke møte oss igjen. Blonde kom inn døra og leverte angrepille til meg som han hadde kjøpt. Snilt gjort da! Flinkis! Haha. Aldri sett dem igjen etter det.

Den andre var litt mer emosjonelt. Prata en god stund med en veeeldig kjekk kar jeg møtte på byen. ALLE jentene villle ha han omtrent, men han brukte hele kvelden på å følge etter meg, sitte sammen med meg osv. Var tydelig at jeg ble valgt av han den kvelden. Jeg ble jo selvfølgelig smigret og etter hvert dro vi sammen hjem til meg. Klinte og hadde sex. Var faktisk ganske bra. Men når han kom, så brøt han ut i gråt samtidig. Først rant det bare tårer, så da sa jeg "kom du så bra? Haha" men da ristet han på hodet og beklagde seg. Han tørket seg på badet og kom tilbake. Jeg så at han var ganske opprørt og spurte han om det var SÅ dårlig... Haha..han sa nei igjen og begynte å si at han savnet eksen sin og at han egentlig hadde sinnsykt kjærlighetssorg og at jeg minnet veeeldig om eksen hans. så ikke rart jeg ble valgt den kvelden tenker jeg.. Men så snill som jeg er, lyttet jeg til alt han sa og tørket vekk tårene hans og trøstet han som bare det. Etter noen timer med gråting, snufsing og prating fra hans side, ble han omsider kåt igjen... Og så fort jeg så hvor stor og hard han var (beghe hadde blitt ganske edru igjen) ble jeg også litt kåt. Vi hadde sex og han kom. Og så gråt han igjen. Da var jeg lei haha. Jeg sa at jeg egentlig måtte opp snart (klokka var allerede rundt ti på morran) og fikk han til å dra ganske straks.

dagen etterpå takket han meg for at jeg var så snill og forståelsesfull. Vi har snakket litt sammen etter det, og han er tilbake med eksen sin igjen.

Anonymous poster hash: a168d...e07

Hahahaha! Jeg dæææævveeeer! Du var snill som trøstet han da, den skal du ha!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jobbet i døra på et utested, litt lite folk så jeg fikk goooood tid til å "sjekke at alt var som det skulle" på dansegulvet og i baren osv!

Sto å snakket med en kollega når ei veldig søt dame kom bort å "voldtok" låret mitt, bare for å viske meg i øret at den ikke fult så søte venninna hadde kjempelyst på meg.

Endte opp med å gå av vakt, vrenge av meg vesten og ta meg en øl med disse folkene!

Så nach, endte til sengs med hun vennina som ikke var så søt, og i tillegg var omtrent på dagen dobbelt så gammel som meg. (Jeg var 20 regn selv)

Hun satt oppå meg og sa på kav "Mo i Ranask" "æ hakkje smakt main på 2 år"

Jaja tenkte jeg, her skal du få smake.....

20 sekunder senere så kommer setningen; "æ syns det æ vældig viktig med det spirituelle, og følelsesmessige og sånn"

Endte med at jeg vrengte på meg klærne og løp fra grünerløkka til Oslo s, kun avbrutt av to stopp for å kjøpe pølse og cola

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 5:

1.

Hadde kjærlighetssorg over en gutt (la oss kalle ham Ole) jeg hadde en liten greie med, men som ikke ga så mye lyd fra seg. Likevel var det noe der, det var i hvert fall en mulighet for noe før kvelden jeg er i ferd med å beskrive startet. Siden jeg var ute på landet og ganske deppa over Ole, tenkte jeg å finne meg litt romantikk for natten. Rett og slett noen som kunne holde rundt meg og gi meg kjærlighet. Møtte en cool DJ på et nachspiel, vet ikke helt hva som skjedde med standaren min på den tiden, men jeg var i hvert fall klar for å gå hjem med NOEN, og da han var ganske kjekk og tydelig flink og erfaren med damer, ble jeg med ham hjem. På veien til huset hans, stoppet han meg og kysset meg. Det var utrolig gode, våte, lidenskapelige kyss, nesten som om det virkelig var kjærlighet mellom oss, og som den romantikeren jeg virkelig var på den tiden, håpet jeg jo at dette skulle lede til noe romantisk, så kyssene lovet godt og jeg tok det nærmest for gitt at vi kom til å ha god sex.

Vel inne på soverommet hans, begynte vi å kline, tafse, kle av hverandre, det klassiske. Det var deilig og jeg kunne kjenne at han var stor under buksa. Jeg hadde ikke sett tissen ennå, og så den fortsatt ikke da jeg lå i misjonæren og han førte den inn i meg. AU i helvete. Det er den største tissen jeg har hatt inn i meg, og det er et under at den kom inn. Hver gang han presset den inn, døde et av eggene mine, hver gang han dro den ut igjen, holdt jeg på å krepere av smerte. Håpefullt prøvde jeg å slappe av, kanskje det ble bedre når jeg ble vant til det. Men jeg ble bare tørrere og tørrere og det ble mer og mer smertefullt, HÆ? Hva skjedde nå? SLO han meg? Ikke en liten spank eller slap, men et virkelig pulserende slag. Det svei som faen på rumpa og jeg stoppet opp."Hva driver du med?" spurte jeg. Han så dumt på meg, "eh, har sex," sa han. Jaha, tenkte jeg. Kanskje det bare var i øyeblikkets hete. BANG, det skjedde igjen, på låret denne gangen. Kombinasjonen av svien etter slaget, den tørre skjeden og den enorme tissen ble for mye, men jeg ble så forvirret av at han så så dumt på meg, jeg var jo ganske full og jeg ville ikke ødelegge stemninga, så jeg prøvde litt til. Vi prøvde en annen stilling, skje, tror jeg og han daska til igjen. "Ey! Nå slutter du å slå!" sa jeg. "Hæ, jeg slår jo ikke?" sa han, og han mente det virkelig. Han forstod ikke problemet. Vi fortsatte en stund, men da han enda en gang jamret til med håndflaten, sa jeg at jeg ikke orket mer. Han ble dritsur og siden jeg var ute på landet og det var milelangt hjem, måtte jeg sove hos ham. Vi lå på hver vår side av senga og neste dag da jeg skulle liste meg ut, full av blåmerker og med en ekstremt sviende vagina, ble jeg stoppet av at mobilen hans ringte. Han snakket en stund med noen, lo litt, nevnte mitt navn og hørte plutselig etternavnet mitt bli nevnt. Da han la på, sa han "skulle hilse fra Ole."

De var bestevenner.

2.

Var temmelig betatt av en kjekkas i hjembyen min. Han var fem år eldre enn meg, dritkul og jeg hadde siklet på ham siden ungdomsskolen. Da vi endelig endte opp på samme utested og begge sto ute for å røyke og han sa "deg har jeg sett før", så føltes det som om universet endelig var på min side. Vi begynte å prate og kom uventet godt overens, vi lo masse og hadde en hel del å prate om, vi var rett og slett på nett. Da vi tok følge til et nach til noen han kjente, begynte det å krible i magen min, nesten som en forelskelse, for å være helt ærlig. Vi kysset i sofaen og det ble tydelig hva som var planen. Jeg kunne ikke fatte at det var sant. Virkelig. Jeg følte meg SÅ levende og glad.

Vi gikk opp trappa og det slo meg igjen hvor kul han var, hvor ville dette gå? Kunne vi bli en greie? Meg og ham? jeg kunne ikke kontrollere fantasiene mine, da dette var så mye mer for meg enn en one night stand. Da vi la oss i senga, kledde vi av oss og begynte å kline. Han fiklet med boxeren sin og skulle endelig komme inn i meg - men vent, tissen hans var jo større enn hodet mitt. Uansett hva vi gjorde, ville ikke penishodet! inn engang. Den var så enorm og skremmende kjøttfylt og diger, ikke fikk jeg den inn i munnen heller, ikke sjans. Han var så utrolig håpefull og optimistisk, hentet solsikkeolje fra kjøkkenet og alt mulig for å få bedre glid, men nei. "Å nei, ikke igjen!" ropte han - dette var tydeligvis et gjentakende problem.

Vi møttes igjen to ganger til, prøvde like iherdig, men innså vel begge til slutt at det var til ingen nytte.

3.

Dette er den jeg har vært flauest over.

Hadde nettopp vært på Hove og kom hjem i veldig shabby tilstand, luktet helt jævlig og hadde ikke fått vasket meg da jeg hadde hatt mensen (ja, dere ser at dette ikke blir så hot). Burde bare dratt hjem og roet meg og ikke minst DUSJET, men vennene mine ville ut og jeg ble dradd med. Ble relativt fort driiitfull da jeg var veldig sliten etter festivalen og planen om å gå hjem tidlig ble plutselig snudd.

Var veldig sløv og bedugget på byen og fant en snowboardtype som var ganske cocky og maskulin, ble med ham hjem og holdt på å sovne da vi la oss i senga hans. Han var ikke så veldig full og ville tydeligvis gjøre dette til en sensuell og fin greie, da jeg var helt i ørska, i grunn var det uansvarlig å la meg ta noen som helst valg i denne tilstanden. Han begynte å kle av meg på en veldig romantisk måte, sakte og forsiktig. Da det bare var trusa igjen og han dro den ned og kastet den på gulvet, begynte han å slikke meg. Jeg halvsov, men stokk plutselig til da jeg fikk øye på trusa på gulvet; full av gul/hvit utflod, klumpete blodrester og herregud for en stank som spredde seg i rommet. Jeg vet til dags dato ikke hva som gikk gjennom hodet hans, eller HVA HAN SÅ da jeg ikke våget å sjekke tilstanden mens jeg lå der, men han kravlet etter relativt kort tid opp på meg (kan du skjønne at han ikke ville fortsette?) og da han kysset meg... jeg ville ikke fått min verste fiende til å smake på det gørret. Det smakte så råttent rekeaktig at jeg holder på å bli kvalm bare av å tenke på det i dag. Så pulte han meg mens jeg prøvde å se feminin og søt ut og vi sovnet. Neste dag våknet jeg helt vanvittig hungover og med rekelukta friskt i minne, så jeg ville snike meg ut og hjem. Røsket sammen klærne mine fra gulvet, men hvor i helvete var trusa? Lette under senga, under teppet, under lakenet, men måtte ikke vekke ham... Fant den aldri og måtte bare gå. Det virkelig smerter meg å være klar over at nå i dag så har han en historie om "rekejenta". Og den trusa så så uapetittelig ut at det skulle ikke være lov.

4.

Hadde nettopp ligget med en som skulle vise seg å bli en kjæreste. Vi hadde fin sex og sovnet i hverandres armer. Dette var fortsatt på et veldig usikkert stadie, vi kjente ikke hverandre og det var i utgangspunktet en ONS, men jeg ville veldig gjerne at vi skulle bli noe mer. Neste dag fortalte han meg at det hadde skjedd noe merkelig mens vi sov. Jeg ble med en gang redd for at jeg kanskje hadde sagt noe teit, jeg er ekstremt opptatt av å fremstå som tiltrekkende og feminin, så da han sa at jeg hadde satt meg opp i senga, sett ham i øynene og pelt meg i nesa i ti minutter i strekk, så jeg ingen større grunn til å fortsette å leve.

5.

Var på et utested og (som dere sikkert har forstått ved å lese helt ned hit) klar for et ligg. Seint på kvelden fikk jeg øye på en som hadde gått på samme videregående som meg, veldig kjekk og fint kledd, hadde sett ham et par ganger i kantina og tenkt at han var tiltrekkende, men følte litt på at han var yngre enn meg, han hadde noe fugleunge-aktig over seg, noe litt stusselig og barnslig. Men han blikkflørtet som bare det denne kvelden og jeg begynte å tenke i andre baner. Han ble med meg og vennene mine på nach i et stort hus med mange rom. Først satte vi alle sammen i stua og ei venninne av meg spurte meg om jeg virkelig hadde tenkt å "bruke ham" fordi hun syntes han virket så uskyldig og liten, som om jeg var en overgriper. Jeg tenkte litt på det hun sa og da han kom og satte seg ved siden av meg i sofaen, hadde jeg egentlig bestemt meg for å la det være. Det var før han helt åpent tok tak i hånda mi og la den over skrittet sitt, over jeansen. De fleste fikk jo med seg dette og hver gang jeg tok hånden bort, la han den tilbake. "Hva driver du med?" hvisket jeg, brydd. Han bare smilte og gjorde det igjen. Note til alle gutter: ikke sexy, bare rart.

Meeeen, standaren min er ikke skyhøy fire på natta og vi gikk opp på et av soverommene. Da vi kom inn, kastet han seg over meg og begynte å rope "skal du ha den? skal du ha den? blir det godt?" og jeg syntes det var ganske ubehagelig, så jeg satte meg opp og sa til ham at jeg ville ta det litt med ro. det var stille en stund før jeg spurte ham om han visste hvor mye klokka var? Haha, jeg satt og han sto og han åpnet buksesmekken, stakk ut tissen og presset den mot nesa mi mens han sa "her er klokka! dette er klokka!" Og siden jeg ble så satt ut, så begynte jeg bare å mumle noe om klokka og forskjellige tidspunkter, om det var sent eller ikke, jeg vet da faen hva som gikk av meg, men hele tiden hadde jeg denne penisen presset mot nesa. "Ta på klokka!" ropte han. "Her er klokka di, er den god?"

Red ham en stund, ikke noe å skryte av.

Vil bare legge til at jeg ser alle disse guttene med jevne mellomrom i hjembyen. En av dem er jeg faktisk sammen med i dag.



Anonymous poster hash: 8dfb6...cf8
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til at jeg ser alle disse guttene med jevne mellomrom i hjembyen. En av dem er jeg faktisk sammen med i dag.

Anonymous poster hash: 8dfb6...cf8

Hvem av de da? Håper ikke det var han siste.

Anonymous poster hash: a6c04...226

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem av de da? Håper ikke det var han siste.

Anonymous poster hash: a6c04...226

Det får rett og slett bli en gjettelek :D

Anonymous poster hash: 8dfb6...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt ONS, men har rota med litt forskjellig.

Når jeg var 17 år jobbet jeg frivillig på en musikkfestival. Jeg hadde ikke penger til øl, så tenkte å flørte med litt eldre(sent tyveårene) menn for å skaffe litt alkohol. Endte opp med å flørte med en ikke alt for pen fyr, og vi kliner litt. Han sier det var litt uvant fordi det var lenge siden han hadde klint, men jeg tenkte ikke noe mer over det. Han gir meg tonnevis med komplimenter om hvor pen jeg er og hvor rart det er at jeg vil drive med han. Skikkelig dårlig samvittighet. Javel. Han får nummeret mitt, og jeg forsvinner litt med en venninne. Sjekker mobilen etter et par timer, og han har lagt igjen utallige meldinger og anrop der han lurer på om jeg vil være med til han for "å bare kose litt". Jeg sier nei.

Fast forward til neste dag, og jeg har en ny venneforespørsel på facebook fra "Mari". Aldri sett dama før. Det tikker inn en melding på mobilen fra han jeg rota med om at jeg "IKKE må godkjenne venneforespørselen" fra Mari. Får så en venneforspørsel fra han selv og jeg godkjenner den. Det viser seg at Mari er dama hans, og de har nettopp fått et barn.

Jeg hadde så dårlig samvittighet i lang tid etterpå, så for meg at jeg hadde ødelagt en familie. Men, han nevnte aldri at han hadde dame, så det var jo ikke min skyld...

Asshole.

Anonymous poster hash: 8561c...a73

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får rett og slett bli en gjettelek :D

Anonymous poster hash: 8dfb6...cf8

Da må det jo bli nr 4 :)

Anonymous poster hash: a6c04...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var så utrolig håpefull og optimistisk, hentet solsikkeolje fra kjøkkenet og alt mulig for å få bedre glid, men nei. "Å nei, ikke igjen!" ropte han

Anonymous poster hash: 8dfb6...cf8

SOLSIKKEOLJE? :sjokkbla::sjokkbla::sjokkbla: :sjokkbla: :hoho::hoho::hoho:

Anonymous poster hash: cccfe...e59

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte ei jente som skulle kjøpe et bord gjennom en sånn selges,kjøpes side på facebook. Hun kom for å hente bordet og endte opp med at vi havnet på soverommet. Jeg var veldig fornøyd med meg selv og ga henne 6 orgasmer (ja jeg talte). Uten at vi lå med hverandre..men med..ehm..andre måter. Jeg var mer enn veldig klar etter denne halvtimen, men når jeg tenkte: "tjoho nå skal vi ligge sammen og det er min tur å komme", så sa hun plutselig at "huff jeg føler dette er litt feil jeg..jeg gjør aldri sånn med menn jeg ikke kjennner". Så hun lurte på om hun skulle gå ut i stuen mens jeg gjorde meg ferdig... Jeg fulgte henne ned til døren jeg..Bordet tok hun heller ikke med seg.



Anonymous poster hash: 7e9a0...238
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOLSIKKEOLJE? :sjokkbla::sjokkbla::sjokkbla: :sjokkbla: :hoho::hoho::hoho:

Anonymous poster hash: cccfe...e59

Matoljer går fint det.

Anonymous poster hash: a6c04...226

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte ei jente som skulle kjøpe et bord gjennom en sånn selges,kjøpes side på facebook. Hun kom for å hente bordet og endte opp med at vi havnet på soverommet. Jeg var veldig fornøyd med meg selv og ga henne 6 orgasmer (ja jeg talte). Uten at vi lå med hverandre..men med..ehm..andre måter. Jeg var mer enn veldig klar etter denne halvtimen, men når jeg tenkte: "tjoho nå skal vi ligge sammen og det er min tur å komme", så sa hun plutselig at "huff jeg føler dette er litt feil jeg..jeg gjør aldri sånn med menn jeg ikke kjennner". Så hun lurte på om hun skulle gå ut i stuen mens jeg gjorde meg ferdig... Jeg fulgte henne ned til døren jeg..Bordet tok hun heller ikke med seg.

Anonymous poster hash: 7e9a0...238

6 orgasmer du liksom. Tipper det riktige svaret er 0.

Anonymous poster hash: a6c04...226

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 orgasmer du liksom. Tipper det riktige svaret er 0.

Anonymous poster hash: a6c04...226

Ja..siden jeg er anonym så tenkte jeg det var smart å lyge på meg litt sånn at jeg får litt kred. :-). Var nok 6 stk asså..beklager å skuffe deg.. poenget med historien min var vel kanskje at jeg følte jeg virkelig gjorde min plikt her, for å bli ensom og forlatt når jeg følte det var min tur.. Er ikke så vanskelig å få til ser du om man legger seg litt i selen :-).

Anonymous poster hash: 7e9a0...238

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og greit han som trodde han var inni meg men den gang ei. Holder vel å si at han kom mellom beina mine, og jeg kastet han ut så fort han var ferdig. :fnise:



Anonymous poster hash: 3db90...562
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han holdt på med sitt og bad meg stønnende om å fortelle noe sexy om meg selv. Jeg tenkte meg litt om, og informerte om at jeg en gang prøvde å åpne opp TV-en for å slippe ut alle de små menneskene.

Han ble slapp, dro seg ut, tok på seg buksa og gikk hjem.



Anonymous poster hash: 469b4...d1d
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluppet unna de aller morsomste, bare en veldig svett fyr med liten penis, en egoist og en kar med trang forhud. Ikke så spennende.

MEN en venninne av meg har en festlig en. Hun og en annen venninne av meg var på ferie i Tyrkia, og hun ene hadde seg med en fyr som jobbet på hotellet. Sexen var bra, og de holdt på til tidlig på morgenen. Ved daggry hørte hun bønnerop fra minareten like ved. Fyren stoppet midt i akten, unnskyldte seg, og tok pause for å be. Da bønnen var over, gikk han tilbake og fortsatte sexen. Hun ble en smule paff, men er av den tolerante og forståelsesfulle typen, så hun fant seg i det. :P



Anonymous poster hash: 69f6d...c16
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke jeg har hatt noen skikkelig horrible ONS-opplevelser. Opplevd litt annet rart da, som at en kar var så flau over at pikken hans var så liten at han nektet meg å røre den, og endte opp med å runke seg selv med to fingre. Sykt sexy.

Har også opplevd at jeg og samboeren bråbestemte oss for å ta med en dame hjem fra fest. Hun sa noe i retning av "kan'ke dere kose litt da, jeg blir så kåt av å se på", og joda, vi gjorde nå som hun spurte om ... Ti sekunder senere hadde hun sovna som en sjøstjerne midt i senga og snorket høylydt. Måtte bare le av hele greia. Dagen derpå våknet hun smørblid og spurte om det var mer igjen av den pizzaen vi hadde spist som nattmat :P

Har også hatt en slags ONS med en kar en gang som knapt klarte å holde pikken stiv (den sluttet å virke etter en øl, fortalte han ... Vel, hvorfor drikker du da når du vet hva du skal etterpå? Vi hadde tross alt møttes for å prate litt og så pule, det visste han). Uansett, det funket sånn noenlunde, og vi hadde det jo gøy på et vis, men det var ikke fordi han gjorde noen voldsomt imponerende prestasjon - mest fordi vi var ganske gode på å være kreative og gjøre det beste ut av det. Viste seg senere at han var en riktig korttenkt idiot som kun tenkte med pikken, så all kontakt ble kuttet - eller, jeg slettet ham ikke fra facebook. Ikke veldig lenge i ettertid postet han at ... ja ... dette:

"Good evening ladies, I have a 9 inch penis and I am ready to rock your world/penetrate you until you faint. I have incredible stamina and know the Karma Sutra dictionary back to front (hopefully your back, my front) fuck going to the gym, fuck me instead, burning 25 calories per min during fornication is the recommended amount (according to Womens Health) rest assured you will be more than satisfied, I do exactly what it says on the tin - make you scream!!!! Give me a poke, send me a message, anywhere in London I'm yours and I will keep you up all night".

Og dette var altså postet på FACEBOOK! Skikkelig sjarmtroll dette her altså. Hadde LITT lyst til å poste en riktig spydig kommentar der, gitt :P

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til at jeg ser alle disse guttene med jevne mellomrom i hjembyen. En av dem er jeg faktisk sammen med i dag.

Anonymous poster hash: 8dfb6...cf8

HVEM?!?!?!

Anonymous poster hash: f1863...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...