Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak
Viste seg at han fikk utløsning før han rakk å komme inn. For å si det sånn; vi har ikke snakket sammen etter denne hendelsen, som nå nærmer seg 6.5 år siden.

Hvorfor skulle det stoppe kvelden, er jo bare å kose litt i 5-10 minutter så prøve på nytt, eventuelt slikke/fingre deg.

Endret av Gunfreak
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det stoppe kvelden, er jo bare å kose litt i 5-10 minutter så prøve på nytt, eventuelt slikke/fingre deg.

Jepp. Dette har skjedd med flere gutter jeg har vært med. Det er ikke noe problem i det hele tatt, bare man tar det helt med ro og ikke lager noen stor sak ut av det, så kan man kose litt og begynne på nytt igjen :)

Anonym poster: 6dc517f2e60b50c4e9be16c78e25e930

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan og har faktisk skjedd den beste.

Hvorfor skulle det stoppe kvelden, er jo bare å kose litt i 5-10 minutter så prøve på nytt, eventuelt slikke/fingre deg.

Bummer når jeg hadde vært forelska i fyren i to år. Og hans reaksjon på det hele var vel det som ødela hele stemningen, for å si det sånn..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var mitt andre ligg, jeg var nok ganske ung og naiv på veldig mange måter.

Var på fest hos noen, husker jo ikke hvem siden det er godt og vel 16 år siden. Var blitt ganske så drita, og en kar jeg visste hadde et godt øye til meg flørter på en sånn sjenert og udkyldig måte :rodmer: Ganske så kjekk var han også. Det endte jo opp med at vi støtet på hverandre i gangen til badet og begynte å kline. Tafsing og et ønske om litt privatliv så låste vi oss inne på do. Jeg var som sagt ganske drita, ung og naiv. Jeg sitter på badekar kanten og han prøver å komme seg inn i meg (jeg er nok litt trang ja) så plutselig klynker han bare "au au au" veldig stille siden vi ikke ville noen skulle vite at vi holdt på. Så ser jeg ned og det er blod overalt... de fine hvite flisene, badekaret, beina hans... alt. Viser seg at strengen hans hadde røket og blodet fosset. Jeg ble grepet av panikk og sier at vi må ringe legevakten slik at han kan opperere (?!?!?!) Nei sier han, det ville han ikke. Så jeg reiser meg og løper ut i stua til resten av festen og hyler ut at noen må ringe sykebilen, for det er gått hull i pikken til ****!!

Ja, dere kan vel tenke dere hva slags reaksjon vi fikk da. Latterkuler og mange som skulle inn og se da...

Huff. Også så herlig kjekk og snill han var, så klarte jeg å drite han ut på den måten fordi jeg trodde pikken hans hadde knekt eller noe. Takk gud for at jeg ikke er så ung og dum lengre.

Anonym poster: 022db4d6614dd54bb79802d7d6e1651c

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg og en fyr hadde styra veldig lenge og overnattet ofte hos hverandre hvor vi klinte og koste hele natta uten å ha sex. En dag vi begge våkna samtidig ble det ganske heftig klining og tafsing. Det som var med denne fyren var at han hadde utrolig dårlig selvtillig og brukte veldig lang tid på å bli komfortabel med ei jente. Han hadde alltid på seg t-skjorte når vi sov sammen og nektet alltid å ta den av pga selvtilliten.

Den morgenen begynte vi å pule litt og jeg hadde kommet, så jeg tenkte å suge han sånn at han skulle komme og. Han lå helt stille som et lik med øynene lukket og jeg måtte spørre flere ganger " syns du det er deilig?". han svarte bare " ja" og ingenting mer. Så plutselig sier han " STOPP! har du en plan for hva som kommer til å skje nå? " Jeg skjønte at han mente at han kom til å komme snart og at han lurte på om jeg kom til å svelge satsen eller ikke. Jeg sa at han bare skulle slappe av så skulle jeg ta meg av det problemet. Etter noen sekunder med suging så sier han "STOPP!" igjen. og spør om jeg er helt helt HELT sikker på at jeg hadde en plan for hva som kom til å skje. Jeg sa " slapp av... bare si ifra litt før du kommer så ordner jeg det". Han lå fortsatt helt stille som om han sov og siden han ikke hadde sagt noen ting om at han kom til å komme så begynte jeg å bruke henda på han siden jeg ble litt sliten i kjeven.

Plutselig kommer han uten noe forvarsel, og alt havner på t-skjorta hans på magen.Han reiste seg opp med en gang og skreik " FAEN ALTSÅ! Du sa du skulle ta ansvar!!" også gikk han mot badet og sa høyt " HELVETE heller.. ikke bare må jeg bytte t-skjorte. JEG MÅ DUSJE OGSÅ!!"

Jeg satt i senga helt naken og skjønte ikke en dritt... Så kledde jeg på meg og dro :P

Jeg vekslet mellom å suge å runke han og jeg begynte å bruke henda

Anonym poster: 0cc6b15698d298a9b5059ea85299f8bb

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som har skrevet over.

Kom en ekstra setning på slutten der :P Bare å se bortifra

Anonym poster: 0cc6b15698d298a9b5059ea85299f8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og en fyr hadde styra veldig lenge og overnattet ofte hos hverandre hvor vi klinte og koste hele natta uten å ha sex. En dag vi begge våkna samtidig ble det ganske heftig klining og tafsing. Det som var med denne fyren var at han hadde utrolig dårlig selvtillig og brukte veldig lang tid på å bli komfortabel med ei jente. Han hadde alltid på seg t-skjorte når vi sov sammen og nektet alltid å ta den av pga selvtilliten.

Den morgenen begynte vi å pule litt og jeg hadde kommet, så jeg tenkte å suge han sånn at han skulle komme og. Han lå helt stille som et lik med øynene lukket og jeg måtte spørre flere ganger " syns du det er deilig?". han svarte bare " ja" og ingenting mer. Så plutselig sier han " STOPP! har du en plan for hva som kommer til å skje nå? " Jeg skjønte at han mente at han kom til å komme snart og at han lurte på om jeg kom til å svelge satsen eller ikke. Jeg sa at han bare skulle slappe av så skulle jeg ta meg av det problemet. Etter noen sekunder med suging så sier han "STOPP!" igjen. og spør om jeg er helt helt HELT sikker på at jeg hadde en plan for hva som kom til å skje. Jeg sa " slapp av... bare si ifra litt før du kommer så ordner jeg det". Han lå fortsatt helt stille som om han sov og siden han ikke hadde sagt noen ting om at han kom til å komme så begynte jeg å bruke henda på han siden jeg ble litt sliten i kjeven.

Plutselig kommer han uten noe forvarsel, og alt havner på t-skjorta hans på magen.Han reiste seg opp med en gang og skreik " FAEN ALTSÅ! Du sa du skulle ta ansvar!!" også gikk han mot badet og sa høyt " HELVETE heller.. ikke bare må jeg bytte t-skjorte. JEG MÅ DUSJE OGSÅ!!"

Jeg satt i senga helt naken og skjønte ikke en dritt... Så kledde jeg på meg og dro :P

Jeg vekslet mellom å suge å runke han og jeg begynte å bruke henda

Anonym poster: 0cc6b15698d298a9b5059ea85299f8bb

Håper det var siste gang du sov over hos den fyren. Shit....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaaaahahah, jeg ler meg halvt ihjel av historiene deres :ler:

Jeg har aldri hatt en ONS, har bare samboeren min.

Men fikk en liten historie om en kamerat: Han hadde visst hatt analsex med ei jente, men når han trakk seg ut, så var det mais på pikken hans...

Mais, som kjent; fordøyes ikke. :overrasket:

http://tegnehanne.no/2011/10/05/mais-mari/

:D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Dette var mitt andre ligg, jeg var nok ganske ung og naiv på veldig mange måter.

Var på fest hos noen, husker jo ikke hvem siden det er godt og vel 16 år siden. Var blitt ganske så drita, og en kar jeg visste hadde et godt øye til meg flørter på en sånn sjenert og udkyldig måte :rodmer: Ganske så kjekk var han også. Det endte jo opp med at vi støtet på hverandre i gangen til badet og begynte å kline. Tafsing og et ønske om litt privatliv så låste vi oss inne på do. Jeg var som sagt ganske drita, ung og naiv. Jeg sitter på badekar kanten og han prøver å komme seg inn i meg (jeg er nok litt trang ja) så plutselig klynker han bare "au au au" veldig stille siden vi ikke ville noen skulle vite at vi holdt på. Så ser jeg ned og det er blod overalt... de fine hvite flisene, badekaret, beina hans... alt. Viser seg at strengen hans hadde røket og blodet fosset. Jeg ble grepet av panikk og sier at vi må ringe legevakten slik at han kan opperere (?!?!?!) Nei sier han, det ville han ikke. Så jeg reiser meg og løper ut i stua til resten av festen og hyler ut at noen må ringe sykebilen, for det er gått hull i pikken til ****!!

Ja, dere kan vel tenke dere hva slags reaksjon vi fikk da. Latterkuler og mange som skulle inn og se da...

Huff. Også så herlig kjekk og snill han var, så klarte jeg å drite han ut på den måten fordi jeg trodde pikken hans hadde knekt eller noe. Takk gud for at jeg ikke er så ung og dum lengre.

Anonym poster: 022db4d6614dd54bb79802d7d6e1651c

Hahah akkurat det samme skjedde med en kompis av meg på fest. Han ringte meg helt i panikk og lurte på hva han skulle gjøre!

Vet ikke helt om jeg skal ta det som et kompliment eller ei når kompiser ringer meg med pikkproblemer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må lese hele innlegget.

Jeg gjorde det, fikk ingenting ut av det. Bare at det er en rotete blogg fra en tenåring.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt verste ONS var med en fyr som jeg møtte på en fest. Første gang jeg møtte han, men han var fetteren til en venninne av meg. Jeg ble så sinnsykt full at jeg ikke husker mer enn til at jeg begynte å snakke med han og så husker jeg bruddstykker av at vi sto og rotet. Det neste jeg husker er på vei hjemover, med han. Vi hadde sex og jeg sovnet med en gang. Var så trøtt. Jeg tenkte at han kanskje kom til å gå hjem på egenhånd ettersom man helt fint kunne gå hjem, men han var faen meg der da jeg våknet. Jeg syns verken sexen eller han var noe å skryte av. Han var en slesk og ekkel fyr. Da jeg våknet lå han å så på meg og freaket helt ut. Spurte om han ikke måtte hjem.. "Nei, kan vi ikke snakke litt sa han" Jeg svarte ikke engang og gikk på badet. Ble der i nesten halvannen time i håp om at han skulle fordufte. Etter å ha lyttet leenge hørte jeg at han nærmet seg gangen og da gikk jeg ut for å si ha det så jeg kunne bli kvitt han. Han spurte om han ikke kunne få nummeret mitt og om vi kunne møtes før han dro hjem (han bodde et godt stykke unna) Jeg sa som det var at jeg ikke var interessert og at det beste var om han bare dro. Han prøvde å kysse meg. Trakk meg fort unna. Så var han på vei ut og jeg ble ganske utålmodig og kom med et "ha det'a". Han så på døren og så selvfølgelig navnskiltet vårt (fuck it) og snudde seg mot meg og sa "Ah.. så du heter ..... Har du facebook?" Jeg var drittlei, trøtt og godt forsynt så jeg sa bare nei og lukket døren. Time etter får jeg melding av venninnen min som forteller meg at han hadde spurt etter nr mitt og to dager etter får jeg melding på face.... Baaah

Anonym poster: 3085c7319a30dd50b8ab49a3b6e3bd7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bare hatt en, å jeg er nok HANS verste

Vi var på et utested, å hvor enn overfladisk dette høres ut som , så hadde jeg fått vite av mer enn en at en fyr som jobbet der var en gud i senga. Det var det eneste jeg trengte den kvelden siden jeg hadde blitt dumpa. Han er klin edru, jeg har..drukket litt for mye.

Vi kommer hjem til meg å han begynner å strippe(!) for meg å sier ting alle jenter vil høre. Jeg himmler med øynene da hans snur seg, men tenker pokker å, trenger et ligg. Å han er lett den fineste mannen jeg noen gang hadde sett. Når jeg drikker mye så såvner jeg så fort hodet treffer puta. Vi kommer oss til senga, å nå skal jeg ikke gi dere alle detaljene, men han gjorde ting med meg ingen hadde gjort før. Jeg lukker øynene å er i himmelen, men så -pang- kjenner at det ikke er lenge til jeg er i drømmeland. Akkurat i det han støter i meg, roper jeg

"jeg er sykt trøtt nå, takk å HADE!" skyver han ut av senga å snur meg vekk fra han å hører han sier

"Okei..vi kan jo bare kose?"

"Kos meg deg selv, jeg skal såve!"

Konge!

Var ute selv i helga, ble sjekket opp og ble med henne hjem. Men det hjalp ikke at hun klenget seg innpå meg, kledde av seg og ville ha meg i sengen hennes, jeg forstod ikke at hun var ute etter sex, og gikk hjem midt på natta.

Jeg var forresten edru, men litt i min egen verden.

Anonym poster: b2c2005556f68b807a198700e7eaba72

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge!

Var ute selv i helga, ble sjekket opp og ble med henne hjem. Men det hjalp ikke at hun klenget seg innpå meg, kledde av seg og ville ha meg i sengen hennes, jeg forstod ikke at hun var ute etter sex, og gikk hjem midt på natta.

Jeg var forresten edru, men litt i min egen verden.

Anonym poster: b2c2005556f68b807a198700e7eaba72

Hva i all verden trodde du hun ville da, om ikke sex? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden trodde du hun ville da, om ikke sex? :fnise:

Flaut, men jeg trodde faktisk at jeg ble med henne hjem og skulle sove over fordi hun var interessert i å høre resten av livshistorien min(den er faktisk ganske bra, men kanskje ikke så bra?)

Anonym poster: b2c2005556f68b807a198700e7eaba72

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...