Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

det er en vandrehistorie.

Jau; hørte en variant for sikkert tjue år siden. Artig nok historie men relativt lite plausibel; man skal være bra komatøs for å ikke legge merke til at ONS'en har downs.

Endret av Leifr
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på damer som har ons som horer uansett

Men du er ikke hore som har ons? Hva gjør situasjonen annerledes for deg enn for henne?

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lenge hatt en fantasi om å ha to menn samtidig. Så da en utrolig kjekk mann jeg lenge hadde siklet etter, vi hadde flørtet en del før dette, spurte om jeg ville bli med han og kompisen hjem, var jeg ikke i tvil. Her håpa jo jeg på at de skulle gi meg masse nytelse, og at jeg til slutt skulle få ha begge to i meg samtidig... Det endte med at kompisen satt og runket i et hjørne, mens han kjekke og jeg forsøkte så godt vi kunne med hans halvslappe penis... Fantasier er rett og slett best som fantasier.

En gang hadde jeg egentlig ikke tenkt å få meg noe, jeg hadde gått inn en liten "sølibat"-periode av egen fri vilje, men karen var så kjekk. Da jeg entret leiligheta hans, kom jeg til å tenke på at jeg ikke akkurat hadde brydd meg så mye om å barbere meg nedentil. Jeg lånte derfor badet og brukte høvelen hans... Han skjønte hva som foregikk og var heldigvis grei om det.

Min eks hadde visstnok spredd rykter om at jeg veldig lett får orgasmer, noe jeg gjør, og han rekorden vi hadde var 23 orgasmer under ett ganske langt samleie. En av byens største sjarmiser(kan vel også kalle han en player eller mannehore, men han er veldig kresen og går ikke hjem med hvem som helst, og han hadde rykte på seg til å være byens "beste ligg"), hadde fått med seg dette. Han gikk rett bort til meg og sa at han ville teste om dette var sant og at han ville slå rekorden min. Jeg hadde så langt ikke vært med noen andre enn min eks, og ble lett sjarmert av denne karen. Vi endte opp i senga hans. For at jeg skal komme så lett så må jeg ri. Etter 22 orgasmer var jeg utslitt. Jeg ville egentlig gi meg, men han var jo så klart fast bestemt på å slå rekorden og lurte på hva annet som kunne gjøre at jeg kom. Jeg sa at jeg foretrakk litt hard sex(ikke røff, men harde jukk i en fast rytme). Det viste seg at stakkaren hadde trang forhud og dermed ikke klarte å jukke særlig hardt. Så han tok det roooooolig, ufattelig rolig. Og utslitt av alle orgasmene, sovna jeg. Denne var jo igrunn ikke så ille, ikke for meg i hvertfall. Men han fortalte meg i ettertid at egoet hans fikk seg en knekk da ingen andre hadde sovna fra han før. Må nesten le litt da jeg ser det fra hans sted. Han ligger der velvillig og hjelper meg med å få en haug med orgasmer, men når vi nærmer oss hans mål så sovner jeg. :sjenert:

En kamerat av meg fortalte meg om en gang han fikk med seg en utrolig fin jente hjem. Hun insisterte på å suge han, noe som gikk greit, men hun "siklet" vel mye. Så ville hun kun ha analsex. Jaja, greit nok tenkte kameraten min. Kuken hadde jo blitt ganske velsmurt av spytt, og han stilte seg bak henne. Hun dro ned trusa og en eim av fæl lukt traff han. Ikke bæsjelukt, men noe annet. Da han så en tråd som hang fra fitta hennes mistet han all hardhet han hadde igjen. Han kremtet litt og lurte på om hun hadde mens. "OI sann, ja, glemte heeeeelt av det jeg." Hun hadde hatt samme tampongen i hele dagen og lukten som satte seg var ubeskrivelig vond. :kvalm:

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde møtt en gutt på nattbussen, jeg var 18 år og bodde fortsatt hjemme hos mamma og pappa.

En sen kveld ringte han meg og spurte om han kunne komme en tur. Jeg var hjemme alene og svarte ja. Det skulle jeg aldri ha gjort.

Han gjorde noen halvhjertede forsøk på å penetrere, samt å slikke meg (den første som gjorde det faktisk, det var ikke som jeg hadde trodd akkurat).

Til slutt ga han opp prosjektet og sovnet. Han tok hele plassen i senga og begynte å prompe som en gal. Det hele ble så ubehagelig at jeg snek meg avgårde for å legge meg i en annen seng.

Morgenen etter vekket jeg han, tror ikke han skjønte helt hvor han var, det eneste han så var kardemommeby-sengetøyet mitt og et veldig barnslig pikerom.

Jeg toppet det hele ved å lyve og si at "jeg vet ikke helt når foreldrene mine kommer hjem", hvorpå han forsvant fort som fy :jepp:

Jeg måtte seriøst lufte ut rommet og skifte sengetøy, det var helt innprompa - etter å ha lest denne tråden burde jeg vel prise meg heldig for at han ikke var en fylledriter også :hakeslepp:

...Enden på visa var at han inviterte meg på date (sikkert av dårlig samvittighet). Vet ikke hvorfor jeg takket ja, men det var den kjedeligste daten ever, hørte aldri noe mer (heldigvis)

Takk Gud for faste forhold med digg sex :hjerte:

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fest for noen uker siden der jeg kom i kontakt med ei, venninnene hennes var ganske pågående at vi skulle ha tid for oss selv. Det ble til at hun diltet etter meg hele kvelden og til slutt klarte hun å lure meg med hjem til henne.

Fyllasex var ikke så dårlig, hun vekket meg med en bj og vi satt i gang. Under akten spurte hun om jeg kunne fingre henne, jeg syntes ikke det var noe galt i det, så jeg fingret henne.

Etterhvert lukta det helt jævlig av fingrene mine, den verste lukta jeg noen sinne har kommet over. Vi gjorde oss ferdige og jeg løp inn på badet og fikk nesten brekninger.

Og ja ... Venninnen hennes overnattet (kom hjem 0600 tiden), så hun fikk med seg litt av hvert når jeg løp febrilsk inn på badet.

Jeg er ikke personen som bryr meg om litt rot her og der. Men toalettet var virkelig skittent, huset var bombet, og man skulle tro det var truffet av en orkan.

For å være sykepleier var ikke hun noe spesielt hygienisk av seg.

Jeg fikk ikke lov til å gå hjem helle. Hun skulle på død kjøre meg hjem uansett hvor mye jeg insistere på at jeg kunne gå.

Nå vet kjerringa hvor jeg bor, og fått tak i mitt nr.

Og det aller verste. Jeg måtte sove på flekken!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dytter

Anonym poster: a0b767bdac29415f10bdded75032138f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kunn hatt én ONS i mitt liv, og dette var med en kompis!

Huff... Vi var 17 år, dritings, og jeg utrooolig kåt etter å ha vært singel i over et år.

Det var meg, kompisen og to andre. Vi hadde grilla, kost oss og bestemte oss plutselig for å bli drita på noe vodka som stod i faren sitt barskap.

Vi shotta og styra, dansa og herja hele kvelden/natta. Jeg og kompisen min hadde hatt et godt øye til hverandre lenge og vi flørta vilt den sommeren.

Jeg måtte tisse, så gikk på badet, og da sneik kompisen min seg inn dit. Vi endte til slutt opp på badgulvet. Jeg var kåt som et uvær, så noe forspill var ikke nødvendig. Men det kjipe var at kompisene kom og hamra på døra og ropte og skreik: "XXX, du er utro! HVA HOLDER DU PÅ MED?!" og plapra i vei om at han måtte tenke seg om, skamme seg osv.

Så han seig ned på meg og gråt og skreik. Det viste seg at han i tillegg var jomfru og hadde lyst å spare seg til denne kjæresten som var på ferie langt borte! Jeg hadde ikke hørt et ord om denne jenta!

Så det ble mye fylle-alvorsprat den natta. Fy faen, så kjipt.

Jeg fikk kjeft for å være en home wrecker og sleit med dårlig samvittighet i lang tid framover... I tillegg lagde disse kompisene et bakgrunnsbilde av kjæresten på hans PC, og skrev MITT navn der bare for å demonstrere. Takk for den!

Tror ikke denne jenta vet noe, for de holdt sammen i 3-4 år etter det...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellab

Har aldri hatt en ONS selv før, har bare ligget med samboeren min faktisk.

Men jeg har jo hørt en historie som var ganske drøy, vet ikke om den er sann, men en venninne påstår at det skjedde med hennes venninne.

Jenta ble med en fyr hjem fra byen. Hun kjente han ikke fra før, men har noen felles bekjente med han. Sexen var visst grei nok, men morgenen etter skulle hun snike seg ut før han våkna, men hun måtte på do først (både nummer 1 og 2). Da fant hun plutselig ut at det ikke gikk ann å dra ned. Hun fikk litt panikk og ville ikke at han skulle våkne til det synet. Så hun tok fram en pose og fikk alt over i den. Så dro hun. En liten stund etter kom hun på at hun hadde glemt posen på kjøkkenbordet hans!!

Kanskje bedre å våkne til en fersk bæsj i do enn en i pose på kjøkkenet... :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle treffe en fyr ute på byen som jeg hadde møtt noen ganger tidligere. Dette var altså ikke en ONS med en fremmed, men med en jeg var interessert i å bli bedre kjent med. Altså potensiell kjæresteemne.

Etter diverse shots ble jeg løssluppen, og inviterte til tomannsnachspiel.

Det første han sier er: "Den er ikke så lang, men har fått høre at den er veldig tjukk!"

(...)

Altså. Skal du ha deg dame - så vent med fisingen til det er litt seriøst i alle fall.

Nei, dette var ingen sjarmør. Så selv om vi hadde møttes mange ganger, så vil det der forbli en ONS.

Dette er IKKE et ons. Det er en person du kjente og som du vurderte som en kjæreste og som du lå med en gang. Det er jo ikke det samme.

Et ons er en person du ligger med med den tanken at det bare skal være denne ene gangen, eller at det i alle fall ikke er en person du vurderer å bli kjæreste med. Et klassisk ons er det å møte en fremmed person, blir kåt og har sex uten å ha planlagt det.

Anonym poster: 6c5dfc9edf312a342c4b711a857bc5d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt en ONS selv før, har bare ligget med samboeren min faktisk.

Men jeg har jo hørt en historie som var ganske drøy, vet ikke om den er sann, men en venninne påstår at det skjedde med hennes venninne.

Jenta ble med en fyr hjem fra byen. Hun kjente han ikke fra før, men har noen felles bekjente med han. Sexen var visst grei nok, men morgenen etter skulle hun snike seg ut før han våkna, men hun måtte på do først (både nummer 1 og 2). Da fant hun plutselig ut at det ikke gikk ann å dra ned. Hun fikk litt panikk og ville ikke at han skulle våkne til det synet. Så hun tok fram en pose og fikk alt over i den. Så dro hun. En liten stund etter kom hun på at hun hadde glemt posen på kjøkkenbordet hans!!

Kanskje bedre å våkne til en fersk bæsj i do enn en i pose på kjøkkenet... :fnise:

Vandrehistorie.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Vandrehistorie.

Det gjorde venninnen min, så helt klart ikke en vandrehistorie, men hun dreit i søppelbøtta og glemte posen i gangen da hun skulle gå :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Må fortelle min også, jeg husker ikke alle ONSene mine men det var helt klart kleint da jeg glemte at jeg hadde invitert en jeg datet på overnatting samme lørdagen som jeg dro med meg en ONS hjem. Plutselig stod jeg der med to fyrer og følte meg rimelig fitte.

Var også med en hjem en gang som brukte hele natta på å spy HØYT, og jeg ikke hadde mulighet for å komme meg hjem før på morgenen

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde venninnen min, så helt klart ikke en vandrehistorie, men hun dreit i søppelbøtta og glemte posen i gangen da hun skulle gå :fnise:

:skratte: Ædde mulig? Jeg hadde dødd av latter eller flippet om det ville skjedd med meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uanonymbruker

:skratte: Ædde mulig? Jeg hadde dødd av latter eller flippet om det ville skjedd med meg.

Han flippet, vi støtte på han og kompisen hans på trikken noen uker etterpå og det var IKKE vennlige blikk han sendte venninnen min. Hun var helt på gråten og jeg holdt på å eksplodere av innvendig latter. Det var som en gave fra jesus :fnise:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den verste må vel være han som skrøt så han var flink til å slikke...når vi endte opp i senga. så skulle han slikke. så beit han meg ! den jævelen! flink du liksom.......

Anonym poster: e6dbae853d232e7786d512c70e48dc19

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen etterpå, når jeg syntes det var på høy tid å komme seg opp og ut av leiligheten min, sa han om og om igjen; "Jeg er en maskin, jeg er en maskin".

Vel, maskinen er gått i stykker..........

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri hatt ONS :)

Anonym poster: 0593a8e0c1e8241dcfba7c46875aab9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/26/2012 at 2:49 PM, AnonymBruker said:

Har aldri hatt ONS :)

Anonym poster: 0593a8e0c1e8241dcfba7c46875aab9e

.

Endret av Citha
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...