Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt var helt fint helt til vi slo på lyset og jeg kunne se at hele karen var innsmurt i blod, fordi jeg blødde neseblod. Det var ganske turnoff for oss begge to.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så kvalm etter at han kom at jeg begynte å gråte. Brekte meg faktisk. Kan ikke forstå hvorfor jeg brekte meg egentlig, for jeg hadde faktisk skikkelig lyst på ham.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat ONS men jeg hadde sex med eksen min, i doggy også røyk strengen hans og jeg og hele senga ble full av blod.

Ellers, for et par år siden hadde jeg vært på fylla og tatt med meg en kar hjem på nash. Neste morgen da jeg våknet hadde jeg bilde av han på kameraet mitt, han var i senga mi :sukk: Jeg aner ikke om han sov over eller om noe skjedde, jeg var nok veldig full den kvelden ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WildThing! Du må si hvordan det gikk! Snakket dere sammen om det som skjedde, bare du og hun ONS søstra :fnise: eller ble det ikke nevnt, eller hva??

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en ONS med en jeg kjente litt fra før.

Vi dro hjem til meg etter en fuktig bytur og havna i senga.

Det gikk ganske hardt for seg, faktisk så hardt at jeg begynte å blø. Ikke at noen av oss merket noe til det.

Han merket heller ikke noe til det når han gikk ned på meg etterpå for at jeg skulle komme.

Det vittige er at han gikk hjem etterpå, og da med ansiktet innsmurt i blod. Hadde kanskje vært en ide å sjekke speilet først.

Enda mer genialt at han hadde stoppet innom en døgnåpen bensinstasjon på veien.

Jeg følte meg ikke særlig høy i hatten dagen derpå når jeg fikk "kjeft" fordi jeg ikke hadde sagt i fra.

Hallo, det var mørkt i rommet, og jeg hadde da ingen interesse av å studere ansiktet hans etter akten. :sjenert:

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WildThing! Du må si hvordan det gikk! Snakket dere sammen om det som skjedde, bare du og hun ONS søstra :fnise: eller ble det ikke nevnt, eller hva??

Vi kan si det så enkelt som at det gikk ikke så veldig bra. Hun jeg var sammen med skjønte jo tegningen, og jeg kunne jo ikke akkurat lyve det vekk. Bittert brudd.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan si det så enkelt som at det gikk ikke så veldig bra. Hun jeg var sammen med skjønte jo tegningen, og jeg kunne jo ikke akkurat lyve det vekk. Bittert brudd.

Au :S

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han synes det var veldig gøy å dra meg i kjønnshår-stripen mjin. Endte opp med at jeg begynrte å grine gjentatte ganger før jeg fikk kastet han til helvete ut :kjefte:

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette var ikke meg(heldigvis), men en jeg "kjenner" hadde ons med en jente. hun sov over. Dagen etter reiste han seg til kjøleskapet for å fikse litt drikke. han spurte henne om hva hun ville ha, og hun svarte "Brus!", på en litt rar måte. Han skjønte ikke hva hun sa, så hun gjentok "Jeg vil ha brus!!"

Da han snudde seg for å se hva som var galt, viste det seg at hun hadde downs...

HAHAHAHAHAHA! :skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekualsjoner og persondebatt.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En fuktig kveld på byen og ble hooket opp med ei dame som jeg ble med hjem. Vi endte opp i senga hennes og mens jeg lå der og hun red meg begynte jeg tydeligvis å bli litt edru(sikkert tatt av ølbrillene) og så at dama dessverre var dritstygg....klarte da å lirke ut av meg at jeg måtte på do. Ble sittende ei laaang stund på do for å finne på ei unnskyldning for å slippe å fortsette sexen med henne(var ikke noe å skryte av sexen heller), siden jeg da allerede hadde sittet en drøy halvtime på do...fant jeg på at jeg hadde blitt skikkelig uvel og måtte komme meg hjem. Heldigvis kjøpte hun den da....og jeg kom meg hjem i en fart. :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var ikke meg(heldigvis), men en jeg "kjenner" hadde ons med en jente. hun sov over. Dagen etter reiste han seg til kjøleskapet for å fikse litt drikke. han spurte henne om hva hun ville ha, og hun svarte "Brus!", på en litt rar måte. Han skjønte ikke hva hun sa, så hun gjentok "Jeg vil ha brus!!"

Da han snudde seg for å se hva som var galt, viste det seg at hun hadde downs...

Har også hørt den og en annen versjon bare at da er det en fjern kamerat av en kamerat osv...

Den andre versjonen er at jenta våknet opp, gikk til vinduet og stirret ut, da mannen spurte hva hun drev med så ropte hun entusiastisk "SOLA, SOLA!!" Mens hun klapper i hendene. Mye morsommere med litt innlevelse :fnise: Men fortsatt morsomt! Jeg vil ha THO is! Keep'em coming! :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at AB'en med mageproblemer beskrev dama som usedvanlig vakker, så hadde jeg nesten kunne banna på at det var meg han dreit ned senga til. Jeg gikk på badet for å dusje da jeg våkna på morgenen etter en ONS, han sov fortsatt, og da jeg kom tilbake var senga, dyna og delvis puta og gulvet innspurt med rennende, jævlig drittavføring. ÅH, jeg ble så forbanna at jeg begynte å grine. Det er den eneste "drittsekken" jeg har hatt med meg hjem :)

En annen gang var det en som lå over, som stakk før jeg våkna, og stjal med seg en klase bananer, to kjøttdeigpakker, en diger tolitersdunk med First Price rapsolje og en liter juice fra kjøleskapet. Han sendte til og med sms og beklaga i etterkant. Idiot.

Begge var gode sexopplevelser da.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...