Gå til innhold

Jeg kjøpte tur til OSS, han tar med nydama i stede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så hvis man faktisk harlyst til å løse dette på en moden måte uten å drive å lage drama og tenke hevn som man er på fem-årsstadiet så er man troll?

Man er et troll når man kommer med fullstendig usaklige forslag om hva TS skal gjøre. Forslagene er så idiotiske at den eneste logiske forklaringen er at personen som kommer med forslagene kun ønsker å skape krangel.

Og ditt forslag var et slikt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt enig med det enkelte her sier; det er ingen grunn til å straffe nydama ytterligere. Det er ikke hun som har gjort noe galt. Avbestill reisen, gi evt. fyren en skyllebøtte, og send henne en melding der du forklarer situasjonen. Beste her tror jeg er å være på lag med henne, og la fyren få gjennomgå. Godt mulig han blir dumpet for noe sånt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis man faktisk harlyst til å løse dette på en moden måte uten å drive å lage drama og tenke hevn som man er på fem-årsstadiet så er man troll?

Jepp hehe. Jeg virkelig UNNER trådstarter dette. Her har hun blitt såret og behandlet på den verst tenkelige måten av en utro drittsekk. At hun ihvertfall fikk pengene sine tilbake og kan gjøre livet hans litt surt er faktisk fantastisk bra! KARMA IN YOUR ASS, UTRO PAKK!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen i denne suppa har ødelagt noens tur, så er det da virkelig den råtne eksen som ødela alt da han fant seg en annen!

Jeg ble kjempeglad da jeg leste at du kan få igjen alle pengene. Jeg syns du skal avbestille nå med en gang (men du trenger jo ikke si noe til eksen din).

Hvorfor mener så mange her at hun skal GI eksens nye kjæreste en ferietur?

1. Det var bare halve feriereisen som var gave (den ene delen var jo hennes egen billett).

2. Gaver som innebærer en tur er da virkelig betinget at man fremdeles er kjærester!

Og uansett hvordan man vrir og vender på det, så er det helt feil at eksen å gi bort en tur han ikke selv har betalt for. Kan jeg gå til eksen min, knabbe telefonen hans og gi den til min nye kjæreste, og si at såpass får han tåle!? det er jo samme logikken!

Heia TS! Avbestill turen, kos deg masse med pengene du får igjen! (Og unnlat å prate mer om denne turen til eksen din. Så kan han sitte der med skjegget i postkassa når det viser seg at turen ikke lenger eksisterer). Da blir sikkert den nye kjæresten kjempeimponert og ser hva slags fjott hun har tulla seg borti.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp hehe. Jeg virkelig UNNER trådstarter dette. Her har hun blitt såret og behandlet på den verst tenkelige måten av en utro drittsekk. At hun ihvertfall fikk pengene sine tilbake og kan gjøre livet hans litt surt er faktisk fantastisk bra! KARMA IN YOUR ASS, UTRO PAKK!

Amen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med det enkelte her sier; det er ingen grunn til å straffe nydama ytterligere. Det er ikke hun som har gjort noe galt. Avbestill reisen, gi evt. fyren en skyllebøtte, og send henne en melding der du forklarer situasjonen. Beste her tror jeg er å være på lag med henne, og la fyren få gjennomgå. Godt mulig han blir dumpet for noe sånt.

Hvorfor skal hun ta kontakt med nydama? Dette er mellom eksen og TS, man trenger ikke blande nydama inn i det hele tatt. At hun indirekte blir rammet, ved at hun ikke får en ferietur hun er blitt forespeilet, er ikke TS sitt problem å ordne opp i. Det var ikke hun som lovet dama en tur hun ikke hadde råderett over.

Edit: Glemte å sitere. =P

Endret av Raven Emerald
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Så hvis man faktisk harlyst til å løse dette på en moden måte uten å drive å lage drama og tenke hevn som man er på fem-årsstadiet så er man troll?

Eller bare vannvittig naiv. Tror du virkelig en type som eksen til TS virkelig hadde betalt tilbake pengene?

Sorry, men om eksen min hadde vært utro, kastet meg ut av felles leilighet, sagt til nydama at de skulle på en reise jeg hadde betalt for, hadde jeg gjort akkurat det samme som TS. For litt av de pengene hadde jeg kjøpt meg et par flasker vin, invitert venninner på en liten fest og bare kost meg.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trollololololol

Haha, du kan ikke være seriøs.

HAHAHA, der fikk jeg meg tidenes latterkick :P

Ser for meg brødhøna over her hadde kommet springende om exen hennes hadde ringt og bedt hun vaske fitta til nye dame etter han hadde tømt seg. "for hun kunne jo bli sint og hevngjerrig om hun måtte gå skitten hele dagen"

Vet ikke om hun er dum/naiv/skada eller hva det måtte være men: kondolerer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal hun ta kontakt med nydama? Dette er mellom eksen og TS, man trenger ikke blande nydama inn i det hele tatt. At hun indirekte blir rammet, ved at hun ikke får en ferietur hun er blitt forespeilet, er ikke TS sitt problem å ordne opp i. Det var ikke hun som lovet dama en tur hun ikke hadde råderett over.

Dels fordi hun blir rammet, og det øyensynlig (fra nydamas standpunkt, siden hun ikke vet hva som skjedde) vil være trådstarter som er slemmingen her. Dersom trådstarter også gjennomfører hevnen hun foreslår, blir nydama direkte rammet, og trådstarter vil være slemmingen (vel, en av dem). Jeg føler det er bedre å kommunisere som et voksent menneske, og fokusere elendigheten på den som faktisk fortjener det her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dels fordi hun blir rammet, og det øyensynlig (fra nydamas standpunkt, siden hun ikke vet hva som skjedde) vil være trådstarter som er slemmingen her. Dersom trådstarter også gjennomfører hevnen hun foreslår, blir nydama direkte rammet, og trådstarter vil være slemmingen (vel, en av dem). Jeg føler det er bedre å kommunisere som et voksent menneske, og fokusere elendigheten på den som faktisk fortjener det her.

Øh, jeg bare driter i eksen som snudde livet mitt på hodet over natta, som såret meg og prøvde å knuse meg. Og jeg driter i kjerringa som syntes det var HELT ok å være i leiligheten som fortsatt stod i mitt og hans navn, sove i våre sengeklær, og knulle fyren som var min mens hun forsynte seg av ham.

Og da synes jeg at jeg har vist storsinn, og ikke trenger å ofre dem en tanke.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo la turen stå litt til før du kansellerer den, bare for å sjekke om han er så rævhøl at han forsøker å endre navnet på billetten. Derettee kansellerer du og gir beskjed til de om at de bare kan glemme hele turen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, jeg bare driter i eksen som snudde livet mitt på hodet over natta, som såret meg og prøvde å knuse meg. Og jeg driter i kjerringa som syntes det var HELT ok å være i leiligheten som fortsatt stod i mitt og hans navn, sove i våre sengeklær, og knulle fyren som var min mens hun forsynte seg av ham.

Og da synes jeg at jeg har vist storsinn, og ikke trenger å ofre dem en tanke.

Dette er ny informasjon. Såvidt resten av oss vet var hun bare en ny dama som kom inn i livet hans. Du har ikke nevnt at hun gikk aktivt inn for å "knuse" deg. Da får du vel bare kjøre på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann

Dels fordi hun blir rammet, og det øyensynlig (fra nydamas standpunkt, siden hun ikke vet hva som skjedde) vil være trådstarter som er slemmingen her. Dersom trådstarter også gjennomfører hevnen hun foreslår, blir nydama direkte rammet, og trådstarter vil være slemmingen (vel, en av dem). Jeg føler det er bedre å kommunisere som et voksent menneske, og fokusere elendigheten på den som faktisk fortjener det her.

Jeg som skrev om eksen som prøvde lure meg fra leiligheten jeg pussa opp.

Mener du seriøst TS og for eksempel jeg skal vise omsorg og forståelse for mennesker som bevist har gått etter samboerne våre og Knust/ødeleagt livene våres?

Nei frøken, etter en slik opplevelse både BØR og SKAL 100% av energien gå til og ta vare på seg selv. Så lenge det ikke er barn i bildet SKAL du IKKE ofre personene som ødela tilværelsen din en tanke. Selv om det meste av ansvaret ligger på den utro part, vet allikevel den nye damen hva hun drev med.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff dette kommer til å bli et helvetes drama :( Du må hvertfall være klar over at eksen kan finne på å hevne seg tilbake ts hvis du forsøker å drite henne ut sånn. Men lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dels fordi hun blir rammet, og det øyensynlig (fra nydamas standpunkt, siden hun ikke vet hva som skjedde) vil være trådstarter som er slemmingen her. Dersom trådstarter også gjennomfører hevnen hun foreslår, blir nydama direkte rammet, og trådstarter vil være slemmingen (vel, en av dem). Jeg føler det er bedre å kommunisere som et voksent menneske, og fokusere elendigheten på den som faktisk fortjener det her.

Og hvorfor skulle det bry TS hva nydama til eksen måtte mene? De skal da vel neppe omgås. At nydama blir rammet, får mannen ta ansvar for, det er nemlig hans problem, og ikke noe TS skal rydde opp i.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann

Dette er ny informasjon. Såvidt resten av oss vet var hun bare en ny dama som kom inn i livet hans. Du har ikke nevnt at hun gikk aktivt inn for å "knuse" deg. Da får du vel bare kjøre på.

Jo det er nevnt tidligere.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dels fordi hun blir rammet, og det øyensynlig (fra nydamas standpunkt, siden hun ikke vet hva som skjedde) vil være trådstarter som er slemmingen her. Dersom trådstarter også gjennomfører hevnen hun foreslår, blir nydama direkte rammet, og trådstarter vil være slemmingen (vel, en av dem). Jeg føler det er bedre å kommunisere som et voksent menneske, og fokusere elendigheten på den som faktisk fortjener det her.

Det er jo ikke TS sin feil at den nye dama blir rammet, det er jo den idoiten til ekskjæreste som lover den nye dama en tur som eksdama har betalt for. Normale mennesker gjøre ikke det, da må man hvertfall betalertilbake den halve delen av turen som ikke var en gave til han og forresten så hadde han ikke bursdag før på høsten og dermed så skulle han ikke fått denne gaven enda engang :P Når man er ekser så er det ikke normalt å gi gave for 15 000 kr til hverandre !

Akkurat det med hevnen er jeg enig i , det burde du ikke gjøre TS. Avbestill turen nå heller og heller bestill en tur med noen venninner eller familie :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ny informasjon. Såvidt resten av oss vet var hun bare en ny dama som kom inn i livet hans. Du har ikke nevnt at hun gikk aktivt inn for å "knuse" deg. Da får du vel bare kjøre på.

Det står i åpningsinnlegget, "den lille kjæresten han hadde glemt å fortelle meg om". Han fikk ny dame før han dumpet meg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som en passe stor hevn å ikke si noe om at du har avbestilt og fått igjen pengene. Du har tross alt ikke rapporteringsplikt til eksen din om hva du gjør med dine penger.

Så kan han se litt smådum ut når de oppdager turen er borte, uten at du behøver å gjøre noe aktivt for å hevne deg.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...