Gå til innhold

Jeg kjøpte tur til OSS, han tar med nydama i stede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Aria.

Hun hadde sikkert betalt deg tilbake. Syns du skal snakke med henne først før du ødelegger turen deres.

Det er ikke turen deres! Det er turen til ts og eksen hennes som hun har betalt.

Og uansett om de skiltes som venner og ts hadde gitt turen til han og den nye dama, har hun INGEN garanti for at den nye dama hadde betalt tilbake. Og hun ville ikke hatt noen rettigheter i forhold til dette om turen ble ført over på den nye dama. De kunne bare sagt "jada vi betaler deg når vi kommer tilbake" og aldri gitt en lyd fra seg igjen.

Så bra du avbestilte ts :) Man aner jo ikke hva eksen sier om ts, kan hende han fremstiller henne som en bitter og halv psykopatisk dame som prøver å stjele en tur "han har betalt for". Tviler uansett på at han hadde satt seg ned og fortalt den nye dama at dette var en tur HAN hadde fått i gave, som hun hadde betalt alt på, og som han nå ønsket at de skulle dra på, uten å betale noe til ts. Han hadde vel mest sannsynlig servert henne en annen versjon.

Edit; Nå får de ikke reist på noe tur, og det er jo hevn i seg selv.

Men husk: The best revenge is to live good ;)

Endret av nora
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest zanna

Ta med en kontoutskrift eller kvitteringen du fikk når du betalte for turen når du drar ned og avbestiller. Da går det sikkert litt lettere hvertfall.

Jeg krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavmål av eksen! Bra for deg TS at du får igjen pengene dine! :)

Kos deg med dem og gjør noe gøy DU har lyst til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Avbestill turen.

2. Skriv på veggen hans på facebook "Turen jeg bestilte til OSS er avbestilt".

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Men du har avbestillt turen og fått pengene dine igjen, eller har du bare hørt at du kan gjøre dette? Avbestill hele greiene og så sier du ikke noe mer. Bare at han får fikse egen tur. At han ikke kan forvente å få en gave til 7500 av deg som han skal bruke med sin nye kjæreste.

Ikke lag mer drama bare ønsk han lykke til og si at han får bestille ny tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anna.S

1. Avbestill turen.

2. Skriv på veggen hans på facebook "Turen jeg bestilte til OSS er avbestilt".

Den likt jeg!! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen er avbestilt og pengene kommer etterhvert :)

Jeg har ikke tenkt å fortelle ham noe, hvis han tar opp turen, skal jeg bare spille like dum og uvitende som han selv er, og ikke si noe om at den er avbestilt. Som andre her nevner, jeg har ikke meldeplikt hos ham, og heller ikke plikt til å nevne noe som helst.

Hurra for deg! :jepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen er avbestilt og pengene kommer etterhvert :)

Jeg har ikke tenkt å fortelle ham noe, hvis han tar opp turen, skal jeg bare spille like dum og uvitende som han selv er, og ikke si noe om at den er avbestilt. Som andre her nevner, jeg har ikke meldeplikt hos ham, og heller ikke plikt til å nevne noe som helst.

:hoppendeglad:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen er avbestilt og pengene kommer etterhvert :)

Jeg har ikke tenkt å fortelle ham noe, hvis han tar opp turen, skal jeg bare spille like dum og uvitende som han selv er, og ikke si noe om at den er avbestilt. Som andre her nevner, jeg har ikke meldeplikt hos ham, og heller ikke plikt til å nevne noe som helst.

Nettopp!

Og gaven var en bursdagsgave - til en bursdag som enda ikke har vært. Jeg har aldri gitt gaver før bursdagen (selv om vedkommende vet hva gaven er for noe). Det blir litt som at kjæresten min sier til meg at jeg skal få en tv i bursdagsgave. Den tven er faktisk ikke min før bursdagen (uansett om han har kjøpt tven og den står og venter på riktig dato nede i boden).

Heia TS!

Du har ikke noe ansvar for hva han sier til den nye kjæresten sin - og du har heller ikke noe ansvar ovenfor henne. Hvis han har invitert henne med på tur, så får han da virkelig stå for denne turen selv!

Håper du oppdaterer her når han finner ut at turen han har lovt bort ikke lenger eksisterer!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bolle

Digger deg TS, skal vi være venner?:)

Hadde en lignende opplevelse i fjor høst, jeg slo opp 1 mnd etter bursdagen min og han hadde kjøpt tur til oss til australia. når han spurte "hva gjør vi med turen?", så sa jeg gjerne ville kjøpe ut hans billett og dra med ei venninne fordi mange i gjengen min hadde allerede kjøpt billetter til ca samme tidsrom. Han sa han skulle tenke på det, og så hadde han vært og avbestilt uten å si noe. Tenkye at jeg ikke skulle krangle om det, men synes fortsatt at han skylder meg en bursdagsgave, iom at jeg brukte 10000 på hans gave to mnd før min bursdag, og jeg gjorde det slutt fordi han var en dust.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde sikkert betalt deg tilbake. Syns du skal snakke med henne først før du ødelegger turen deres.

haha!

TS har da ikke noe ansvar for å la eksen og nydama nyte en ferietur som hun har planlagt, uansett om nydama betaler henne tilbake.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fordi hun sikkert får det igjen senere, og dessuten var det en bursdagsgave så ts har intet hun skulle sagt. Hvis hun viser litt karakter og ryggrad nå vil eksen ha respekt for henne og sikkert slå til med en fin gave til henne senere. Skal hun gjre seg smålig og ta tilbake en bursdagsgave skal jeg love deg at den nye flammen kommer til å gjøre livet surere for henne.

Du er rett og slett naiv! Du kommer til å gå på mange smeller her i livet.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Gah, du har alt avbestilt den?

Skulle akkurat melde meg frivillig til å dra på tur med deg, jo! :(

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen er avbestilt og pengene kommer etterhvert :)Jeg har ikke tenkt å fortelle ham noe, hvis han tar opp turen, skal jeg bare spille like dum og uvitende som han selv er, og ikke si noe om at den er avbestilt. Som andre her nevner, jeg har ikke meldeplikt hos ham, og heller ikke plikt til å nevne noe som helst.

:klappe:

Kjempebra TS!

Håper du bruker pengene på noe digg til deg selv! :klemmer:

Hun hadde sikkert betalt deg tilbake. Syns du skal snakke med henne først før du ødelegger turen deres.

Åh, ta deg en bolle. :roll:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dette var hverdags kose tråd :)

TS du er tøff vi digger deg :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK ALLE SAMMEN :dagens-rose:

Hahaha, godter meg egentlig litt jeg, midt oppi alt dette med utroskap, brudd osv. Han fortjener den saksa han har satt ned nedi.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK ALLE SAMMEN :dagens-rose:

Hahaha, godter meg egentlig litt jeg, midt oppi alt dette med utroskap, brudd osv. Han fortjener den saksa han har satt ned nedi.

Håper du gidder å holde oss litt oppdatert om hvordan dette utarter seg. Spennende å se hva som skjer når noen får hevn uten å tråkke over noen moralske grenser. =)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...