Gå til innhold

Jeg kjøpte tur til OSS, han tar med nydama i stede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper du gidder å holde oss litt oppdatert om hvordan dette utarter seg. Spennende å se hva som skjer når noen får hevn uten å tråkke over noen moralske grenser. =)

For å være ærlig lurer jeg også på hva mer som kan komme fra hans side. Han har allerede spydd av seg mer enn jeg noen gang forventa, den kødden der..... Så dette kan bli spennende, det...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TAKK ALLE SAMMEN :dagens-rose:

Hahaha, godter meg egentlig litt jeg, midt oppi alt dette med utroskap, brudd osv. Han fortjener den saksa han har satt ned nedi.

Det syns jeg du skal!

De problemene han nå måtte få med den nye dama får han rydde opp i selv.

Ser man litt vidt på det, så er dette faktisk en snill handling ovenfor denne nye jenta; du gir henne muligheten til å oppdage hva slags fjott han er relativt tidlig i forholdet.

Er det noen som skal ha god samvittighet, så er det deg, TS!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg så ville jeg.. :gjeiper:

Neida :) Bra at du avbestiller!

Må innrømme at jeg nok ikke hadde nevnt med et ord om avbestillingen til han, og hvis han tok opp navneendringen igjen så ville jeg bare spilt medgjørlig og dum, fx "men da trenger jeg jo navnet og fødselsdatoen hennes? " og så skrevet den møysommelig ned på en fin lapp, og kastet lappen.

Så får du se hvor lang tid det tar før han spør om biletter etc (vær litt utilgjengelig kanskje), og når han gjør det, forklare med din blideste stemme at damen på reisebyrået var så grei at du fikk igjen alle pengene mot å avbestille turen! Var ikke det bra? Nå kan du bruke penger på noe kult istedenfor å gi en gave til noen du ikke er sammen med engang! Yay!

Denne tråden nærer alle mine hevninstinkter :fnise:

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Turen er avbestilt og pengene kommer etterhvert :)

Jeg har ikke tenkt å fortelle ham noe, hvis han tar opp turen, skal jeg bare spille like dum og uvitende som han selv er, og ikke si noe om at den er avbestilt. Som andre her nevner, jeg har ikke meldeplikt hos ham, og heller ikke plikt til å nevne noe som helst.

Så bra!! :D :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står i åpningsinnlegget, "den lille kjæresten han hadde glemt å fortelle meg om". Han fikk ny dame før han dumpet meg.

Men da var det jo bare en liten løgn da. Kvinnfolk er mye verre, noen av dem skjuler schwææære løgner på godt over 100 kg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke akseptert. Jeg hadde enten kansellert hele turen og tatt tapet, eller fått med meg noen andre og byttet HANS navn på billetten ;)

Hvis reiseselskapet lar ham bytte, så har de gjort noe de ikke har lov til mener jeg. Da går du på dem for det. Det er du som har kjøpt produktet av dem, han kan ikke bestemme at du ikke får dra på turen du har bestilt og betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er så smålig håper jeg virkelig hans nye elskling setter deg kraftig på plass i ettertid :) Eller bare værså småligså de kan få en crazy eks story å le av :)

Hans nye dame har da ingen makt over TS, hvordan i all verden skal hun kunne sette på plass noe som helst? Det virker ikke som at TS kommer til å omgås dette paret fremover.. Går ikke an å være så redd for andre mennesker altså.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ligner på min ex..begynner fornavnet på H?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

typisk kvinner. godter seg over en manns misslykke. Ingen av dere heier på ts, dere liker bare tanken på aten mann lider.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mann

Turen er avbestilt og pengene kommer etterhvert :)

Jeg har ikke tenkt å fortelle ham noe, hvis han tar opp turen, skal jeg bare spille like dum og uvitende som han selv er, og ikke si noe om at den er avbestilt. Som andre her nevner, jeg har ikke meldeplikt hos ham, og heller ikke plikt til å nevne noe som helst.

Du bør ikke ta kontakt med han i det hele tatt, og hvis han tar kontakt med deg, så bør du ikke besvare hans henvendelser. Han kan tro og gjøre som han vil.

Fint at det ordnet seg for deg. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woopwoop!

Venter spent på å se om dette utvikler seg, jeg...og støtter egentlig litt det forslaget om å skriver på veggen hans på facebook at "Turen jeg bestilte til oss til **** har jeg nå avbestilt. "

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

typisk kvinner. godter seg over en manns misslykke. Ingen av dere heier på ts, dere liker bare tanken på aten mann lider.

Jepp, vi godter oss over en utro manns mislykkethet. Selvsagt heier vi på TS, det er jo hun som får gleden av å ødelegge kjærlighetsferien til denne mannen og dama han pulte bak ryggen til TS. Og den gleden får hun ved å avbestille en ferietur hun hadde kjøpt og betalt. Virkelig snedig og utspekulert. Du vil vel gjerne kalle det "kvinnelist". :jepp:

Og lide? Ja, kan skjønne at det må være veldig vondt i lommeboka til mannen, å spandere ferietur på nydama si helt uten hjelp fra eksen. Stakkars, altså. Han har det sikkert enda verre enn det TS hadde da han kastet henne ut fordi han hadde funnet seg noe nytt. :sukk:

Nå lurer jeg veldig på om du klarte å finne sarkasmen jeg gjemte i innlegget mitt.

:lur:

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

typisk kvinner. godter seg over en manns misslykke. Ingen av dere heier på ts, dere liker bare tanken på aten mann lider.

Det er ikke synd på mannen her altså, hans ekskjæreste, som han bedro og regelrett har oppført seg som en drittsekk mot, lot han smake litt på steken. Jeg godter meg ikke over en annen manns mislykke, for å være helt ærlig la han opp til det selv ved å si at han skulle ta med seg sin nye dame (som var det sukkertøyet han smakte på mens han var sammen med TS) på ferie som TS har betalt for..

Ja.. Vet du hva.. Daaaakar liten mann :filer::ironi:

Endret av Delphina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, jeg er så utrolig fornøyd at jeg kommer meg hel ut av dette, jeg :) :) Klarer ikke å slutte å smile. Og det til tross for at han harva over meg med piggtråd i det latterlige bruddet vi hadde, og prøvde å knuse meg helt. Han trodde han bare skulle komme her og ta fra meg turen, og alle aktivitetene jeg hadde bestilt og alt, nei vet du hva.

Det fine er at han ikke vet det selv enda, at turen er helt fuckings avblåst og forbi. :fnise:

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...