Gå til innhold

Jeg kjøpte tur til OSS, han tar med nydama i stede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

at reisen var en gave kan nå så være. men ts skal da ikke betale for hans nye kjæreste

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Fy faen for en dritt. Kjerringa er jo like ille, så dem får kose seg sammen så lenge forholdet varer :roll:

Det DU kan gjøre er å dra ned fort som fy, si det som det er og kanseller hele greia. Vi har gjort det samme her pga sykdom, vi fikk tilbake 75% av fire flybilletter.

Forresten, hvilket byrå/webside er det "du" reiser med og hvilken dato skulle dere ha dratt?

Dette går bra TS! :)

man får igjen penger om man har avbestilling og betalt avbestillingsgebyr. uten det får du ikke igjen ei krone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

exen hennes får jo uansett ikke sin billett med mindre han har referansenummeret til billettene. og det har han vel ikke?

ikke kan han forandre navn på billetten heller så denne exen din må være stokkdum om han ikke har fått med seg såpass.

forsrtår ikke helt hvorfor ts stresser så veldig. de billettene kan ikke han gjøre noe med.

jeg syns også det er rart at ts ikke vet dette. om det er ho som har bestilt billettene så står alt ganske greit forklart på flyselskapets nettsider under retningslinjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får igjen penger om man har avbestilling og betalt avbestillingsgebyr. uten det får du ikke igjen ei krone

Kanskje det egentlig er sånn at x er nødt til å ta med seg TS i stedet for nydama på den ferien da?

Kanskje det går helt greit, og sammenfaller i tid med at han blir lei av nydama og lengter etter TS?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

exen hennes får jo uansett ikke sin billett med mindre han har referansenummeret til billettene. og det har han vel ikke?

ikke kan han forandre navn på billetten heller så denne exen din må være stokkdum om han ikke har fått med seg såpass.

forsrtår ikke helt hvorfor ts stresser så veldig. de billettene kan ikke han gjøre noe med.

jeg syns også det er rart at ts ikke vet dette. om det er ho som har bestilt billettene så står alt ganske greit forklart på flyselskapets nettsider under retningslinjer.

Spiller heller ingen rolle om han har referansenummeret. Det er hennes navn som må stå på passet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, går det an at det finnes folk i denne tråden som mener at TS ikke burde kansellere denne turen og bare burde godta at denne nye dama får bli med istedenfor henne???? Dere er ikke helt gode..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Spiller heller ingen rolle om han har referansenummeret. Det er hennes navn som må stå på passet.

nettopp. det er dermed flere faktorer som gjør at han ikke har mulighet til å bruke billettene what so ever. jeg syns bare det er litt rart at hverken ts eller exen hennes vet dette fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnerle

Hei alle sammen, ts her!

Og jeg er blid som ei sol! Når jeg bestilte en tur til 15 000kr, var jeg i allefall smart nok til å slenge med en avbestillingsforsikring for småpenger, så turen var fullt mulig til å avbestille, og jeg kunne få igjen til siste krone siden det var en tur laget i ènkelt pakke der alt hang sammen!

Men, hahahahahahaha, jeg hadde Cuntzilla sitt innlegg i mente da jeg spurte damen på reisebyrået "kan man endre navnet på min billett til et annet, men at jeg fortsatt står som eier av hele turen, og bestemmer over den?"

Og ja, det kunne man faktisk! Så selv om jeg kunne avbestilt alt og fått igjen hver krone, lot jeg den stå litt til, for jeg har god tid egentlig.

Jeg lurer seriøst på å endre navnet på min billett til hennes navn, også i hemlighet avbestille hele driten og la de stå der som to dumme naut på flyplassen. Da fremstår neppe eksen min som noe big shot nåt han lovet henne en ferietur, en som ikke eksisterer!

Nå ble jeg letta på dine vegne! Men jeg syns du bare skal avbestille nå og gjøre noe hyggelig for pengene dine, den hevnen virker litt risky...

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Hei alle sammen, ts her!

Og jeg er blid som ei sol! Når jeg bestilte en tur til 15 000kr, var jeg i allefall smart nok til å slenge med en avbestillingsforsikring for småpenger, så turen var fullt mulig til å avbestille, og jeg kunne få igjen til siste krone siden det var en tur laget i ènkelt pakke der alt hang sammen!

Men, hahahahahahaha, jeg hadde Cuntzilla sitt innlegg i mente da jeg spurte damen på reisebyrået "kan man endre navnet på min billett til et annet, men at jeg fortsatt står som eier av hele turen, og bestemmer over den?"

Og ja, det kunne man faktisk! Så selv om jeg kunne avbestilt alt og fått igjen hver krone, lot jeg den stå litt til, for jeg har god tid egentlig.

Jeg lurer seriøst på å endre navnet på min billett til hennes navn, også i hemlighet avbestille hele driten og la de stå der som to dumme naut på flyplassen. Da fremstår neppe eksen min som noe big shot nåt han lovet henne en ferietur, en som ikke eksisterer!

:skratte:

FANTASTISK!

Gjør det, gjør det, gjennomfør det :D

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei alle sammen, ts her!

Og jeg er blid som ei sol! Når jeg bestilte en tur til 15 000kr, var jeg i allefall smart nok til å slenge med en avbestillingsforsikring for småpenger, så turen var fullt mulig til å avbestille, og jeg kunne få igjen til siste krone siden det var en tur laget i ènkelt pakke der alt hang sammen!

Men, hahahahahahaha, jeg hadde Cuntzilla sitt innlegg i mente da jeg spurte damen på reisebyrået "kan man endre navnet på min billett til et annet, men at jeg fortsatt står som eier av hele turen, og bestemmer over den?"

Og ja, det kunne man faktisk! Så selv om jeg kunne avbestilt alt og fått igjen hver krone, lot jeg den stå litt til, for jeg har god tid egentlig.

ja men DE har ikke mulighet til å bytte navn på billetten. det er det i tilfelle du som må gjøre

Jeg lurer seriøst på å endre navnet på min billett til hennes navn, også i hemlighet avbestille hele driten og la de stå der som to dumme naut på flyplassen. Da fremstår neppe eksen min som noe big shot nåt han lovet henne en ferietur, en som ikke eksisterer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen, ts her!

Og jeg er blid som ei sol! Når jeg bestilte en tur til 15 000kr, var jeg i allefall smart nok til å slenge med en avbestillingsforsikring for småpenger, så turen var fullt mulig til å avbestille, og jeg kunne få igjen til siste krone siden det var en tur laget i ènkelt pakke der alt hang sammen!

Men, hahahahahahaha, jeg hadde Cuntzilla sitt innlegg i mente da jeg spurte damen på reisebyrået "kan man endre navnet på min billett til et annet, men at jeg fortsatt står som eier av hele turen, og bestemmer over den?"

Og ja, det kunne man faktisk! Så selv om jeg kunne avbestilt alt og fått igjen hver krone, lot jeg den stå litt til, for jeg har god tid egentlig.

Jeg lurer seriøst på å endre navnet på min billett til hennes navn, også i hemlighet avbestille hele driten og la de stå der som to dumme naut på flyplassen. Da fremstår neppe eksen min som noe big shot nåt han lovet henne en ferietur, en som ikke eksisterer!

Om du er så smålig håper jeg virkelig hans nye elskling setter deg kraftig på plass i ettertid :) Eller bare værså småligså de kan få en crazy eks story å le av :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, ts her!

Og jeg er blid som ei sol! Når jeg bestilte en tur til 15 000kr, var jeg i allefall smart nok til å slenge med en avbestillingsforsikring for småpenger, så turen var fullt mulig til å avbestille, og jeg kunne få igjen til siste krone siden det var en tur laget i ènkelt pakke der alt hang sammen!

Men, hahahahahahaha, jeg hadde Cuntzilla sitt innlegg i mente da jeg spurte damen på reisebyrået "kan man endre navnet på min billett til et annet, men at jeg fortsatt står som eier av hele turen, og bestemmer over den?"

Og ja, det kunne man faktisk! Så selv om jeg kunne avbestilt alt og fått igjen hver krone, lot jeg den stå litt til, for jeg har god tid egentlig.

Jeg lurer seriøst på å endre navnet på min billett til hennes navn, også i hemlighet avbestille hele driten og la de stå der som to dumme naut på flyplassen. Da fremstår neppe eksen min som noe big shot nåt han lovet henne en ferietur, en som ikke eksisterer!

Først: Hurra for deg!

Hahaha, jeg liker planen din! Men den siste setningen gir ikke helt mening. Han vil jo forklare hva du har gjort, da :P Så for henne vil du nok bli den store stygge ulven. Men hva bryr det deg? :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke synk ned på hans nivå, selv om det er fristende. Det vil bare slå tilbake på deg selv en dag.

Men superflott at dette ordnet seg. Kanskje du har noen du kan reise sammen med, slik at du kan komme på ferie allikevel?

Edit: Forøvrig er det nok hevn at du nekter enhver kontakt med typen, og så kan han sitte å lure på hva som skjer med ferien hans. Avvis alle sms, telefoner og mail.

Endret av zellica
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida, det er bare en tanke jeg lo litt av, men jeg får neppe gjort det. Det er bedre å slå i ansiktet på eksen at "den turen kan du bare glemme, og jeg har allerede fått igjen pengene for den, så dra til helvete"

Jeg reiser nok på en mye billigere tur hvis jeg skal vekk i sommer, den turen var egentlig noe jeg sparte til lenge fordi han feirer rundt tall i høst. Egentlig lettet over at jeg får igjen pengene for den, får bedre bruk for de nå :)

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, ts her!

Og jeg er blid som ei sol! Når jeg bestilte en tur til 15 000kr, var jeg i allefall smart nok til å slenge med en avbestillingsforsikring for småpenger, så turen var fullt mulig til å avbestille, og jeg kunne få igjen til siste krone siden det var en tur laget i ènkelt pakke der alt hang sammen!

Men, hahahahahahaha, jeg hadde Cuntzilla sitt innlegg i mente da jeg spurte damen på reisebyrået "kan man endre navnet på min billett til et annet, men at jeg fortsatt står som eier av hele turen, og bestemmer over den?"

Og ja, det kunne man faktisk! Så selv om jeg kunne avbestilt alt og fått igjen hver krone, lot jeg den stå litt til, for jeg har god tid egentlig.

Jeg lurer seriøst på å endre navnet på min billett til hennes navn, også i hemlighet avbestille hele driten og la de stå der som to dumme naut på flyplassen. Da fremstår neppe eksen min som noe big shot nåt han lovet henne en ferietur, en som ikke eksisterer!

Gratulere :) Men jeg tror det beste er å bare avbestille turen nå, få pengene igjen og bruk på noe kjekt til deg selv, og move on fra eksen. Kanskje en make-over eller noe sånt er noe? Eller jentetur til Paris? Eller hva med bare et par dritfine Jimmy Choos? :P Han kommer nok til å få sjokk uansett hvordan man vrir og vender på det, og at han er et stort naut vil man ikke kunne stikke under en stol når han plutselig må ringe til nye dama og si at turen er avlyst :P Forklaring på hvorfor hadde vært veldig underholdende å få med seg :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettopp. det er dermed flere faktorer som gjør at han ikke har mulighet til å bruke billettene what so ever. jeg syns bare det er litt rart at hverken ts eller exen hennes vet dette fra før

Jeg er veldig grønn på slike ting, det er derfor jeg i utgangspunktet fikk et reisebyrå til å hjelpe meg med alt. Så når han kom med den at han skulle ha hennes navn på billetten, var jeg faktisk redd han skulle få det til. Han har jo "screwed me over" på alt annet i det siste..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...