Gå til innhold

Jeg kjøpte tur til OSS, han tar med nydama i stede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Bare husk å kansellere den innen fristen for kansellering. Eller er det samme dag som de skal reise?

Dette digget meg noe helt utrolig også ! Knallbra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere, jeg er så utrolig fornøyd at jeg kommer meg hel ut av dette, jeg :) :) Klarer ikke å slutte å smile. Og det til tross for at han harva over meg med piggtråd i det latterlige bruddet vi hadde, og prøvde å knuse meg helt. Han trodde han bare skulle komme her og ta fra meg turen, og alle aktivitetene jeg hadde bestilt og alt, nei vet du hva.

Det fine er at han ikke vet det selv enda, at turen er helt fuckings avblåst og forbi. :fnise:

Gleder meg til å høre hvordan han reagerer når han finner ut av det. Håper du oppdaterer oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lover dere en oppdatering :)

Og når pengene kommer, så skal jeg passe på at jeg gjør noe som er kun for meg selv med noe av pengene. Et nytt plagg, nye sko, et eller annet for meg :)

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det løste seg med avbestillingen. :)

Jeg frydet meg over løsningen her.

Ikke fortell Xen at du har avbestilt, og hvis han spør om biletter eca... Be han ordne opp selv, og ellers selvsagt, ikke ha kontakt med han.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det står i åpningsinnlegget, "den lille kjæresten han hadde glemt å fortelle meg om". Han fikk ny dame før han dumpet meg.

Heh, i sånne situasjoner pleier jeg anta at han "glemmer" fortelle nydama om exen også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun visste nok helt sikkert om meg :) Når han og jeg slo opp, han dumpet meg, så måtte jeg ut derfra fort. Ikke ville jeg være der lenge heller. Mine klær, dvd'er, ting, nattbordet mitt på min side av senga med håsrtrikker, kremer osv, det lå der da hun valgte å være der flere dager i strekk.

Jeg kom faktisk på at hun hadde slafset i seg eos leppomaden min som lå i nattbordet, jeg ble så dypt skuffet inni meg da jeg dro derfra med tingene mine til slutt. Jeg ble skikkelig måket ut av eget hjem.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Hun visste nok helt sikkert om meg :) Når han og jeg slo opp, han dumpet meg, så måtte jeg ut derfra fort. Ikke ville jeg være der lenge heller. Mine klær, dvd'er, ting, nattbordet mitt på min side av senga med håsrtrikker, kremer osv, det lå der da hun valgte å være der flere dager i strekk.

Jeg kom faktisk på at hun hadde slafset i seg eos leppomaden min som lå i nattbordet, jeg ble så dypt skuffet inni meg da jeg dro derfra med tingene mine til slutt. Jeg ble skikkelig måket ut av eget hjem.

Nei fy søren :rasende: . For en drittsekkoppførsel på de to. :kjefte:

Syns du taklet denne situasjonen glimrende, jeg. Lykke til videre :klemmer:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chickpea

Hehe, dette er (går)dagens desidert beste tråd! :D For en uforskammet møkkafyr, han får som fortjent! Og det beste av alt er kanskje at du fikk sett han for hva han egentlig er; en egoistisk fyr som driter i andre mennesker. Jeg tror at hvis sorgen over samlivsbruddet er fremdeles til stede hos deg, så vil den ikke vare lenge etter dette! :) Denne fjotten har tråkket på deg for siste gang!! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bar at det ordnet seg! Og vær sjeleglad for at du er kvitt den møkkafyren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du fikk igjen pengene dine ts.

Heier på deg :duskedame::duskedame:

Bruk pengene på en herlig tur selv, dra på spa og :shoppe: med en venninne :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er veldig fornøyd selv :) Det var et stygt brudd, og jeg har sutra om det på KG før, men denne turen hadde jeg altså helt glemt. Heldigvis så vant jeg i allefall gjennom her, hadde blitt ekstremt knust om han hadde tatt fra meg denne turen ..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Nå lurer jeg meg grønn, er det seriøst ingenting jeg kan gjøre? Kjæresten har bursdag i høst, og lite visste jeg at han, etter mange år sammen, skulle dumpe meg til fordel for hans nye lille kjæreste, som han nett hadde glemt å fortelle meg om. Jeg betalte turen, den er i vårt navn og vi skulle dra sammen. I hele bruddet, med sorg og alt, glemte jeg hele turen til jeg våknet opp i morres og kom på den igjen. Vi skulle dra vekk i sommer, så jeg måtte ta den tunge driten og ringe ham for å si at vi får bare avlyse så jeg får igjen mine 15 000kr. Men neida..!! Han rævhullet har tenkt å gå og få nydama sitt navn på MIN billett, så han og hun kan reise, for MINE penger..!

Reisebyrået hvor turen er booket, jeg stakk innom et reisebyrå i byen, var stengt i dag så jeg fikk ikke ringt de, men det kan han vel faen ikke gjøre!?

Men hæ? Om det er du som har betalt for reisa i ditt navn så er jo billetten din og du skal kunne ta med en annen på turen? Om han tar med nydama så stjeler jo han billetten fra deg?

Men nå ordna det seg jo.. så never mind...

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er (var) denne turen da? Så vi vet når vi skal klikke oss tilbake for en oppdatering på reaksjonen hans? hihi

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nice!!! :) Sjelden jeg gidder å lese meg gjennom en 12 siders tråd, men dette var topp underholdning!!!

Vinn vinn situasjon for ts: Du har fått 15000 du kan bruke på hva du vil, du kan endelig komme over denne drittsekken vel vitende om at han er verden største dust og nå er det du som kan le av han, ikke han som kan le av deg!!!! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig tråd!!! :bolledeig:

Og du, TS, du fortjener en :kyss:

Fantastisk!!

Starter helga med et smil nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Når man er dum nok til å bli sammen med noen. Så har man seg selv å takke når slikt skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...