Gjest Eurodice Skrevet 16. mai 2012 #122 Skrevet 16. mai 2012 Det som var det fysisk vondeste, har jeg skrevet om før. De to mest sjokkfylte, forferdelige opplevelsene som peker seg ut, er da jeg fikk besøk av presten som fortalte at min mann var omkommet i en ulykke i et land langt borte. Jeg husker at det første jeg tenkte akkurat da var hvordan det ville bli for barna å få vite dette. Den andre hendelsen skjedde da politiet kom på døren tidlig en morgen og fortalte at min 18-årige sønn lå sterkt skadet på sykehuset. Han hadde knivstikk over hele kroppen og holdt på å dø. Når ulykker og kriser rammer enkeltmennesket, står det ikke noe kriseteam parat for å hjelpe. Noen synes sikkert dette er stygt av meg å si, men jeg tenker av og til at det hadde vært lettere om det hadde skjedd i en masseulykke. Da er man i det minste sikret rask og kyndig hjelp. 4
Gjest BM2 Skrevet 16. mai 2012 #123 Skrevet 16. mai 2012 som tittelen sier; hva er det vondeste du har opplevd? for min del tror jeg det er helvetesild og tannverk (byll under jeksel) Tja... Vondt og vondt. Spørsmålet er, har en opplevd noe godt?
Paine Skrevet 16. mai 2012 #124 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har ikke mye å klage over. Aldri brukket noe eller hatt alvorlige sykdommer. Så jeg får si lumbago, og da jeg fikk på tannregulering i 13-årsalderen. De stålgreiene som ble presset ned rundt jekslene, når det egentlig ikke var plass... Tennene og kjeven var så utrolig vonde og herpa etterpå at jeg ikke klarte å spise på en uke. Forventer også å kunne føre fødsel opp på lista om et par år. Men, har absolutt vært heldig.
Jellybean78 Skrevet 16. mai 2012 #125 Skrevet 16. mai 2012 Hmmm...da jeg tatoverte brystet mitt kommer vel høyest opp på listen,særlig når nåla på maskina hamrer mot kragebeinet som ligger rett under huden din,dere kan bedyre om hvor vond en fødsel er(og ja den varer mye lengre),men seriøst de 10 minuttene han holdt på den plassen er kanskje de lengste i hele livet mitt,Det ENESTE jeg registrerte av sanseinntrykk var smerte,alt annet forsvannt. Da jeg tatoverte albuen min kommer også høyt opp på listen,her holdt han på i en time i strekk,og det verste av alt er jo at jeg faktisk betalte han flere tusen for å påføre meg disse smertene...slå den noen!
Ibanez Skrevet 16. mai 2012 #126 Skrevet 16. mai 2012 Kommer ikke på noe annet en da jeg fikk tannregulering. Det gjorde så innih****** vondt at jeg klarte ikke å spise fast mat på rundt en uke. Hvis jeg kom så vidt bort i tennene med en skje/gaffel ble det krampegråt.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #127 Skrevet 16. mai 2012 Av fysisk smerte så var det nok å ha kyssesjuka som var verst, med verk i visdomstennene på andreplass.
BarteSatan Skrevet 17. mai 2012 #128 Skrevet 17. mai 2012 Varmt baconfett går jeg utifra? :gjeiper: Jepp Flytta bare panna fra plata til vasken, greide å søle alt over hånda mi den korte veien dit, det var mindre behagelig
LadyStarlight Skrevet 17. mai 2012 #129 Skrevet 17. mai 2012 1. Brukket ryggen 2. Kjevebetennelse 3. Piercing i navelen/ fjernet strengen under tunga
Honnikorn Skrevet 20. mai 2012 #130 Skrevet 20. mai 2012 Akuttkirurgi i en svær byll inni halsen, to holdt og en skar. Fyttigris.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #131 Skrevet 20. mai 2012 I tilfeldig rekkefølge: Medisinsk abort (aldri aldri aldri igjen) Knekke kragebeinet (vondt når det knakk og leeenge etterpå. kunne ikke gå.) Styrtfødsel. Miste neglen på storetåa (unødvendig vondt!) Fikk du fysisk vondt når du tok medisinsk abort? Hvis du mener psykisk vondt, så er jeg helt enig. Noe av det værste jeg har opplevd, så sier meg enig med deg: aldri, aldri, aldri igjen.....
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #132 Skrevet 20. mai 2012 Fysisk: Kronisk ørebetennelse, hatt det hele livet.. Mister hørselen helt på et av ørene, og har smerter uten like Psykisk: Medisinsk abort....
Sophie-Ann Skrevet 21. mai 2012 #133 Skrevet 21. mai 2012 Når legen sydde fast neglen på lilletåen min uten bedøvelse, det var inn i det helvete vondt!!!
Gjest Lykkeliky Skrevet 21. mai 2012 #134 Skrevet 21. mai 2012 Gallestein. Det gjør vanvittig vondt, ubeskrivelig! Også kjærlighetssorg
Wednesday Skrevet 21. mai 2012 #135 Skrevet 21. mai 2012 når jeg var 15 og var med pappa å jobba i skogen et stykke fra gården der vi bodde.. Han fikk armen sugd inn i en sag og delvis revet av, men han satt fast. Jeg elsker pappaen min over alt på jord og det gjorde så ubeskrivelig vondt å se han sånn. Prøvde å hjelpe han løs, men det gikk ikke.. vi fikk det ikke til.. pappa begynte å bli sliten.. Jeg hylte og gråt, var helt i sjokk. Han sa jeg måtte gå å hente hjelp, og jeg løpte hjemover i fullstendig panikk. Det er det VONDESTE jeg har hatt det noen gang. .. det var nok mye mye værre for stakkars pappaen min.
Gjest Anuket Skrevet 21. mai 2012 #136 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Fysisk: å brekke kragebeinet, har klart det to ganger. men første gangen så måtte legen få det tilbake på plass før de kunne gjøre noe. Så han tok tak i armen min og bokstavelig talt bare dro den brutalt opp slik at kragebeinet skulle fall på plass igjen og gro sammen. Fytti katta jeg har aldri hatt så vondt som da. Jeg var 6 år og jeg husker fremdeles den smerten. Psykisk: "onkel" som begikk selvmord når jeg var 14. Og kjærlighetssorgen - den var mye sterkere og lengre enn forventet. Endret 21. mai 2012 av Anuket
Gjest meh Skrevet 21. mai 2012 #137 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Usikker, men det som topper lista var nok å brekke venstre håndledd i relasjon til sport, to ganger. Høyt oppe kommer nok også det å ganske kraftig forslå leggen mot en jernstang, igjen i relasjon til sport. :gjeiper: Umiddelbart etter hendelsen så var det ikke noe særlig med smerte, sikkert på grunn av smertestillende hormoner ble frigitt, men når denne effekten hadde falmet etter noen timer så gjorde det noe så faens vondt Endte opp med tur til legevakten, ironisk nok så var fire påfølgende bedøvelsesprøyter i leggen minst like vondt. Endret 21. mai 2012 av meh
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå