Gå til innhold

hva er det vondeste du har opplevd?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

som tittelen sier; hva er det vondeste du har opplevd?

for min del tror jeg det er helvetesild og tannverk (byll under jeksel)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garantert fødsel.. :grine:

• Liker 1
Skrevet

Helvetesild her også faktisk

AnonymBruker
Skrevet

I 95 % av innleggene kommer det til å stå "å føde" ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kniv + meg.

kuttet deg selv liksom eller skikkelig knivstikk?

AnonymBruker
Skrevet

I 95 % av innleggene kommer det til å stå "å føde" ;)

kan ikke dere som har født og syns det var vondest også nevne en annen ting? :)

AnonymBruker
Skrevet

Sår på hornhinna og langvarig flytur i høyden med kraftig bihulebetennelse.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Av ren fysisk smerte: Den gang jeg datt ned en vindeltrapp og rett på halebenet. Jeg fikk et brist og det er fremdeles vondt den dag i dag, mange år etter, hvis jeg sitter for lenge i en stilling (dvs at jeg må hele tiden bevege meg og bytte sittestilling).

Jo, det var skikkelig vondt den gang en av mine karatemakkere, en av disse store kara, sparket til meg i nesa så det sang og blodet sprutet. Utrolig at den ikke brakk helt, ble "bare" et brist. Men fyttikatta det var vondt!

Av psykisk smerte: Å oppleve at noen man er glade i utøver fysisk og psykisk vold mot deg og ens venner blir drept.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Søgni
Skrevet

Det må bli kyssesyka. Jeg var så utrolig dårlig og så stiv i nakken at jeg trodde jeg skulle krepere.

AnonymBruker
Skrevet

Testikkeltorsjon!

Skrevet

Har knekt 9 forskjellige bein rundt i kroppen, knust et ledd, revet av sener og blitt spiddet på noe som ikke var fullt så skarpt som en kniv, men det ABSOLUTT JÆVLIGSTE var salmonella :grine:

• Liker 1
Gjest Indra
Skrevet

Det må bli kyssesyka. Jeg var så utrolig dårlig og så stiv i nakken at jeg trodde jeg skulle krepere.

Enig. Jeg var så dårlig at jeg husker hvor kaldt toalettet føltes i feberhet tilstand 20 år etterpå.

• Liker 2
Skrevet

Det vondeste jeg har opplevd er en sinnsyk natt med migrene og oppkast, hvor jeg hadde så vondt at jeg uten å overdrive skulle ønske jeg døde. Det er grusomt å være så trøtt at man er dårlig, samtidig som man ikke får sove grunnet smerter.

Jeg elsker akupunktøren min som har fjernet det verste av migrenen.

Gjest Katten.
Skrevet

kuttet deg selv liksom eller skikkelig knivstikk?

Det var ikke jeg som håndterte kniven...

AnonymBruker
Skrevet

Hodepine etter fødsel (bivirkninger på spiralbedøvelse)

Trodde seriøst jeg var i ferd med og dø. All annen smerte jeg har opplevd i livet kan ikke sammenligne akuratt det.

Skrevet

blindtarm, ekstern otit... ++ vært mye syk. Operasjoner generelt.

Skrevet

kniv i låret var ikke spesielt gøy, men det verste var egentlig timene etter. det kjentes som om låret holdt på å brenne opp. tok også imot et hagleskudd i ryggen, igjen var det ikke selve treffet som var ille, men timene etter før man kom til leiren. den intense følelsen av at det brenner tusen plasser på kroppen er helt mongo-jævlig.

jeg har også hatt kobber og sink-forgiftning. hosteanfallene etter dette er helt sinnsvake, det skjedde gjerne at jeg besvimte.

og, jeg kan bekrefte at salmonella var absolutt ikke noe gøy.

Gjest Eurodice
Skrevet

som tittelen sier; hva er det vondeste du har opplevd?

Hvis du mener rent fysiske ting, så er det gallesteinssmerter gjennom mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...