Gå til innhold

hva er det vondeste du har opplevd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Psykisk var det å sitte i en begravelse i en stappfull kirke og se en ung vakker kvinne sitte på en liten stol med gitar og synge Stevie Nicks sin sang Landslide til sin døde kjæreste som lå i kista. Hun sang klokkerent og fjellstøtt, herregud tom. presten gråt. Skjønner fortsatt ikke hvordan hun klarte å gjennomføre det.

:trist:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vondeste man har opplevd kan da være både fysisk vondt og psysisk vondt? :klo:

Såvidt jeg ser så står det ikke noe om at det må være fysiske smerter?

Det er nettopp det det ikke gjør. TS skulle ha konkretisert hva hun/han mener. Men mange skriver om mye slags vondt, både fysisk og psykisk. Det er det jeg mener med at alt er vel ikke like ille? Det er mye jeg selv kunne ha skrevet om forferdelige opplevelser som jeg har hatt forskjellige reaksjoner på.

Skrevet (endret)

Det er nettopp det det ikke gjør. TS skulle ha konkretisert hva hun/han mener. Men mange skriver om mye slags vondt, både fysisk og psykisk. Det er det jeg mener med at alt er vel ikke like ille? Det er mye jeg selv kunne ha skrevet om forferdelige opplevelser som jeg har hatt forskjellige reaksjoner på.

Poenget er at det er vanskelig å si at noe var verre enn det andre, mye fordi det er forskjellige typer smerter.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det må ha vært når jeg fikk 3. gradsforbrennelse over hele leggen. Det verste var ikke når det skjedde men smerten rundt det å skifte bandasje, ta på kremer og jævelskap var VOND.

Skrevet

Det må ha vært da jeg gikk på dørkarmen sånn på siden så tåa mi ble slått til siden, tror jeg brakk den.

Og streptokokker.

Skrevet

Jeg har (heldigvis) ikke opplevd så mye vondt, men var en gang hos tannlegen hvor tanna ikke ville bli bedøvet, og etter 6 (!) sprøyter, sa tannlegen at han skulle setta sprøyta i selve tanna. Det gjorde noe så innmari vondt, og all verdens paracet og ibux kunne ikke dempe smerten...varte så i flere dager etterpå, kunne ikke sove, ikke spise, ikke pusse tenner...veldig vondt.

Nummer to må ha vært når jeg landa feil og kneet flytta på seg. Går fremdeles i fysioterapi for å få det på plass igjen. Men tannlegen var faktisk værst

Skrevet

fødsel....men en ting utenom det må være hekseskudd i ryggen :trist:

AnonymBruker
Skrevet

Nervesmerter i armer og ben. Kan ikke beskrives. Etter å ha ventet halve natta på legevakta forsvant smertene da jeg omsider kom inn til legen.

Også å fly med ørebetennelse. Au. Trodde seriøst at hodet skulle sprenge og ventet på fossblod fra ørene.

Skrevet

Voldtekt.

Psykisk var det for meg ikke det verste jeg har opplevd, men det gjorde helt sinnsykt vondt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Psykisk:

-Seksuelt misbrukt av pappa over mange år

Fysisk:

-Fly med bihulebetennelse. Herreguuud så vondt!

-Svineinfluenda. Trodde faktisk jeg skulle dø

Det aller aller verste var overgrepene, og det må jeg leve med for alltid.

Gjest linsina
Skrevet

Det hadde jeg glemt, må ha fortrengt det. :fnise:

Det var også forferdelig vondt!

Haha, ja, var helt jævlig :frown:

Gjest "gjest"
Skrevet

4 dager med skikkelig vondt i magen, som viste seg å være blindtarmbetennelse og så på operasjonsbordet i siste time. Dog, det verste med opplevelsen var ikke smertene, men antibiotikaen som herpa opp systemet mitt.

Skrevet

Ja det er jo fødsel da. Utenom det kommer jeg på første gang jeg fikk prolaps i ryggen, klarte ikke å bevege meg uten voldsomme smerter. Men det var jo enda godt at det ikke kjentes så mye om jeg lå helt i ro. Bare synd at det ikke lot seg gjøre i en uke.

Gjest Hard Ride
Skrevet

Jeg fikk klemt en fingertupp mellom dørkam og dør da en person lukket døra, så fingertuppen (ca. 2 cm av den) ble kappet av

Gjest Solsmil
Skrevet (endret)

Fysisk: Migreneanfall og betennelse i håndleddet. Tror siste må vært verst, klarte ikke å sove om natten fordi det var så vondt.

Psykisk: da en veninne døde i en bilulykke

Endret av Solsmil
Skrevet

Psykisk: mistet moren min når jeg var 14 år gammel

Fysisk: Mammografi (hadde vondt i 3 uker etter..)

AnonymBruker
Skrevet

Uff, er fødsel virkelig så vondt? :sukk:

Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Da den stygge eldre gutten sparket meg i skrittet på grunn av at jeg ikke ville bytte bort Pokemon kortet mitt

Endret av NerdMedSverd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det minner meg på, når jeg var mindre falt jeg ned på sykkelstanga. Å huff så vondt! :( (jeg er jente)

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Brekke kravebeinet! Fy faen.

Og tiden etterpå da jeg fikk operert inn en plate som skulle dytte opp den ene delen av kravebeinet. -_-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...