AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #101 Skrevet 3. mai 2012 jeg har aldri vært i noe ulykke eller hatt noe lags alvorlig sykdom, men har opplevd noe veldig vondt "psykisk". jeg røyka hasj en gang (ja har slutta med det nå) og jeg vedder på at det må ha vært noe mer i den, for det er det verste jeg noengang har opplevd. Det er vanskelig å forklare hvordan jeg hadde det, men jeg vurderte faktisk å bare gå og ta livet av meg selv. (var vel mest rusen sin skyld, vet det høres ut som en ekstremt dårlig grunn til å ta livet av seg men sånn var det nå bare). Jeg trodde også jeg hadde blitt blind, og kasta opp etterhvert når det begynte å gå litt over. det hele var bare veldig surrealistisk..
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #102 Skrevet 3. mai 2012 Ser flere som har nevnt koloskopi som det vondeste de har opplevd, men så folk som skal ta en og leser dette ikke skal få panikk; for meg var det ikke vondt i det hele tatt! Litt ubehagelig, men det var vel mest situasjonen, var ingen smerter involvert (for meg) :-) Det vondeste jeg har opplevd var når tannlegen borra nedi nerven min. Blodet fossa slik at hun ikke fikk til å legge en ordentlig fylling og om kvelden den dagen var det så vondt at jeg trodde jeg skulle besvime. Var på legevakten og fikk paralgin forte, hjalp ingenting. Lå i senga og spydde og så syner. Herlig. Men nesten morgen var det borte! Tanna fikk riktignok en betennelse i roten og er idag fjerna.
Gjest RompeRusk Skrevet 3. mai 2012 #103 Skrevet 3. mai 2012 Blir nok delt plass mellom kraftig solforbrenning (Forbrenning ja..) og hundebitt i ansiktet
Gjest notetur nomen Skrevet 3. mai 2012 #104 Skrevet 3. mai 2012 (endret) Å forplikte meg følelsesmessig overfor en rendyrket egoist som utnyttet meg, og at da jeg brydde meg mest om henne og hadde gitt henne alt, bare snudde hun seg og gikk sin vei uten å se seg tilbake eller bry seg det minste om hvordan jeg hadde det,- fordi hun hadde lekt seg ferdig. Hun bryr seg til denne dag ikke om ødeleggelsene hun skapte, men lever fornøyd sammen med den hun bedro meg med. Endret 3. mai 2012 av notetur nomen
Gjest Candy Pie Skrevet 3. mai 2012 #105 Skrevet 3. mai 2012 Av fysiske ting er det tannverk. Er så ubeskrivelig vondt når det virkelig står på
Lutetium 71 Skrevet 4. mai 2012 #107 Skrevet 4. mai 2012 (endret) I 95 % av innleggene kommer det til å stå "å føde" Ikke i mitt. For min del, dette av moped da jeg var ung og rablende dum, iført tynn genser, hvorav ene ermet ble skrubbet opp, og etterhvert armen inni også ble grundig skrubbet. Litt moro å pille grus utav underarmen, men vondt vondt vondt. Edit: Glemte selvsagt stjerneeksempelet - Datt ned fra ett frukttre, og landet pent på en betongkant. Trodde ryggen var brukket, men ambulansepersonellet som kom og sjekket meg, fant ikke noe galt (annet enn at jeg var skamslått). Var ute av stand til å løpe i en uke etterpå. + tannverk, og halsbrann (i siste tilfelle fikk jeg en legesjekk da jeg trodde det var hjerteproblemer) Psykisk: Da fattern døde, selv om det ikke var plutselig. Endret 4. mai 2012 av Lutetium 71
Lutetium 71 Skrevet 4. mai 2012 #109 Skrevet 4. mai 2012 Da jeg sølte baconfett over hele hånda mi. Varmt baconfett går jeg utifra? :gjeiper:
Snøvott Skrevet 4. mai 2012 #110 Skrevet 4. mai 2012 Da bedøvelsen gikk ut under en rotfylling. Tannlegen så at det var noe, og spurte om det gjorde vondt. Å svare ja på noe slikt er litt vel dramatisk, tenkte jeg, og prøvde å si "litt" med munnen åpen, selv om det jo var helvetes vondt. Det ble en slags lyd hun tolket som "nei", og da ville ikke jeg gjøre meg vanskelig, så jeg gjorde mitt beste for å late som ingenting.
Gjest Frk.Franzen Skrevet 4. mai 2012 #111 Skrevet 4. mai 2012 Har egentlig ikke hatt så mye vondt i livet, så det vondeste må vel være den gangen jeg beit meg noe voldsomt i kinnet. Huden var sprukket inni kinnet, var sykt hoven og jeg tror såret var 2-3 cm lang 1
Gjest imli Skrevet 4. mai 2012 #112 Skrevet 4. mai 2012 Av fysiske smerter, definitivt fødsel. Tannverk og diverse tannskader etter ei ulykke kjem og høgt opp på lista.
Gjest notetur nomen Skrevet 4. mai 2012 #113 Skrevet 4. mai 2012 Da bedøvelsen gikk ut under en rotfylling. Tannlegen så at det var noe, og spurte om det gjorde vondt. Å svare ja på noe slikt er litt vel dramatisk, tenkte jeg, og prøvde å si "litt" med munnen åpen, selv om det jo var helvetes vondt. Det ble en slags lyd hun tolket som "nei", og da ville ikke jeg gjøre meg vanskelig, så jeg gjorde mitt beste for å late som ingenting. Ikke for å være slem, altså.Men neste gang du er til en tannlege bør du huske på at det er du som betaler henne for å stelle dine tenner, og da sier man fra at man har vondt. Du betaler vel ikke i dyre dommer en gang til for å få slett behandling?
Dragonfly84 Skrevet 4. mai 2012 #114 Skrevet 4. mai 2012 Da bedøvelsen gikk ut under en rotfylling. Tannlegen så at det var noe, og spurte om det gjorde vondt. Å svare ja på noe slikt er litt vel dramatisk, tenkte jeg, og prøvde å si "litt" med munnen åpen, selv om det jo var helvetes vondt. Det ble en slags lyd hun tolket som "nei", og da ville ikke jeg gjøre meg vanskelig, så jeg gjorde mitt beste for å late som ingenting. Da hadde jeg gjort mitt ytterste for å være vanskelig, hvis det betydde mer bedøvelse! Au, det må ha vært fælt!
Bollocks Skrevet 4. mai 2012 #115 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har vært heldig på ulykkesfronten, men har fire ulykker jeg fremdeles grøsser av den dag i dag: - Det første var å kutte av fingeren min. Heldigvis fikk vi den på plass igjen. Isj og æsj. Og jeg som ikke tåler blod og greier... - Det andre var da jeg falt og skadet halebeinet noe j@vlig i en alder av 12. Jeg var veldig aktiv og drev med ballett, men jeg mistet mange av ferdighetene mine og måtte slutte. Jeg var stiv som en stokk i mange år etterpå. Jeg måtte sove på magen i flere måneder, og det var lite jeg kunne gjøre for å bli bedre. Heldigvis gikk smertene bort med årene, å gå til kiropraktor og praktisere yoga har hjulpet meg veldig, men sliter fortsatt med ryggproblemer. - Det tredje var på 12-årsdagen min (man kan si at det året var et grusomt år) klarte jeg å vikle håret i en miksmaster. Ikke bare det, to gigantiske tjafser ble REVET RETT AV, og jeg skal si dere at det var vondt. Selve smertene var fæle nok i seg selv, men så tar det jo en god stund før håret vokser ut igjen. Det var to svære, nakne flekker på toppen av hodet mitt i lang, lang tid etterpå. - Det fjerde var da jeg besvimte og landet rett frem på kjeften. Noen av tennene mine løsnet og leppen min måtte syes. Etterhvert ble leppen infisert, og den hevelsen var STOR. Faktisk var underleppen så stor at den RISTET når jeg gikk, og siklet rant som ei elv. Jeg fikk utskrevet smertestillende og flere medikamenter, men det hjalp fint lite. Jeg tror det var den aller verste smerten min. Men den ulykken var egentlig helt grei med tanke på at jeg har fått mange kommentarer på at leppene mine har blitt så veldig fyldige etterpå, så jeg skal ikke klage Billigere og mer permanent enn botox, iallefall.
Lutetium 71 Skrevet 4. mai 2012 #116 Skrevet 4. mai 2012 - Det fjerde var da jeg besvimte og landet rett frem på kjeften. Noen av tennene mine løsnet og leppen min måtte syes. Etterhvert ble leppen infisert, og den hevelsen var STOR. Faktisk var underleppen så stor at den RISTET når jeg gikk, og siklet rant som ei elv. Jeg fikk utskrevet smertestillende og flere medikamenter, men det hjalp fint lite. Jeg tror det var den aller verste smerten min. Men den ulykken var egentlig helt grei med tanke på at jeg har fått mange kommentarer på at leppene mine har blitt så veldig fyldige etterpå, så jeg skal ikke klage Billigere og mer permanent enn botox, iallefall. Heretter kan man be om "plankemetoden" på den lokale byggevareforretningen. :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #117 Skrevet 4. mai 2012 Ble påkjørt (som fotgjenger) og fikk hjernerystelse og knakk kragebeinet. Å knekke kragebeinet var ganske vondt, men ikke uutholdelig. Regner med at det blir mye verre å føde, som jeg skal om noen dager
Manuela22 Skrevet 4. mai 2012 #118 Skrevet 4. mai 2012 Det må være da jeg brakk to virvler i ryggen. Var helt sinnsykt vondt!
K.B.E Skrevet 16. mai 2012 #119 Skrevet 16. mai 2012 Har ikke opplevd noe uutholdelig vondt. Men den ene tannen jeg trakk var veldig vond. Og ikke noe særlig med tannverk heller må jeg si. Og hadde veldig vondt etter at jeg hadde gått på glødende kull.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #120 Skrevet 16. mai 2012 seksuelle overgrep fra nær familie - skyldfølelsen over ikke å ha beskyttet lillesøsteren min gjennom å klare å si i fra tidligere, og depresjonen som fulgte etter flere år hvor jeg ikke snakket med noen om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå